بهترین بازی هتل داری برای اندروید و iOS + لینک دانلود

بازی هتل داری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های هتل داری را برایتان معرفی کنیم و نیز لینک دانلود هر یک از این بازی‌ها برای پلتفرم اندروید و iOS را قرار دهیم. اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، با پلازا همراه شوید.

بازی های هتل داری درواقع یک مجموعه ترکیبی از بازی‌های شبیه‌سازی ساخت‌وساز و مدیریتی محسوب می‌شوند که البته بسیار هم چالش‌برانگیز هستند. بازی های هتل داری علاوه بر بزرگسالان، برای کودکان و نوجوانان نیز بسیار مفید هستند؛ زیرا هدف اینگونه بازی‌ها، ساخت و نگهداری از یک هتل و سپس درگیر شدن با مسائل و مشکلات مختلف و پیدا کردن راه‌حل مناسب برای آن‌ها است. در بازی های هتل داری، نیاز است تا شما هتل خود را به استاندارد جهانی ارتقا دهید؛ در نتیجه به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اساسی در مدیریت یک کسب‌وکار در این وسعت را یاد بگیرید و درعین حال از بخش خلاق ذهن خود برای مهندسی نیز استفاده کنید.

بازی های آنلاین دخترانه هتل داری

فهرست مطالب


بهترین بازی های هتل داری برای اندروید و iOS

از دوست داران بهترین بازی هتل داری برای اندروید هستید؟ به دنبال لیستی از بهترین بازی هتل داری برای اندروید میباشید ؟ باما جهت معرفی بازی های مختلفی در این زمینه همراه باشید که برای شروع به محبوب ترین های گوگل پلی اشاره نموده ایم. این سبک از بازی مدیریتی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. به عنوان مدیر یک هتل، باید توانایی انجام چند کار را داشته باشید و می‌توانید بسنجید که چقدر تحت فشار کار می‌توانید طاقت بیاورید. شما باید بتوانید به صورت همزمان برای مهمانان خود اتاق‌هایی تهیه کنید، امور مالی را مدیریت کنید و نیز برای حفظ هتل، کارمند استخدام کنید. برای به دست آوردن نظرات مثبت، باید اقامت مهمانان خود را تا حد امکان لذت‌بخش کنید و امتیاز یا همان ستاره خود را افزایش دهید. در این مقاله از پلازا بهترین بازی های هتل داری برای اندروید و iOS را معرفی می‌کنیم.

بازی هتل داری Resort Tycoon

دانلود بازی های هتل داری برای اندروید

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که اقامتگاه تفریحی خود را بسازید؟ در بازی Resort Tycoon که یکی از بازی های هتلداری است، می‌توانید یک هتل تفریحی بزرگ را ایجاد کنید. در ابتدا، یک جزیره گرمسیری نیمه‌کویری را مشاهده خواهید کرد که گردشگران به دلیل خدمات ضعیف به ندرت از آن دیدن می‌کنند. سپس برای توسعه آن وظایف ویژه‌ای به شما داده می‌شود. گرگ، مدیر مشهور بهترین هتل‌های جهان، به درک بهتر مدیریت هتل به شما کمک می‌کند.

هر وظیفه در بازی Resort Tycoon کاملاً واضح بیان شده است. برای مثال، شما باید تعداد مشخصی از مشتری‌ها را جذب کنید، روند رزرو و تحویل دادن اتاق را بررسی کرده، از هر مشتری پذیرایی به عمل آورید، در تحویل وسایل مورد نیاز او و غذا دقت کرده و سپس وجه پرداخت را از هر یک بگیرید. هدف شما این است که از یک هتل معمولی و کوچک در نزدیکی دریا، به یک هتل درجه یک تبدیل شوید و یک فضای تفریحی لوکس و کامل را ایجاد کنید.

دانلود بازی Resort Tycoon برای اندروید و iOS

بازی Resort Island Tycoon

بازی های هتل داری

Resort Island Tycoon نیز از جمله بازی های هتل داری عالی است. مکان هتل شما همانند بازی قبلی در یک جزیره گرمسیری قرار دارد. در اینجا شما رقبای بسیاری خواهید داشت که باید با مدیریت خود آن‌ها را کنار بزنید. بنابراین شما باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف اصلی انجام دهید و هدف اصلی این است که هتل کوچک خود را به بهترین و لوکس‌ترین هتل در کل ساحل تبدیل کنید.

بخش‌های مختلفی ازجمله مناطق بازرگانی و تجارت، سینما، سوپرمارکت و موارد دیگر را باید فراهم کنید. همچنین شما به مکان‌هایی نیاز دارید که بازدیدکنندگان بتوانند از آن لذت ببرند؛ همانند کلوپ‌های سرگرمی، کافه‌ها، رستوران‌ها و غیره. برای جذب گردشگران بیشتر، باید وسایل و بخش‌های مختلف هتل را به‌روز کنید و از عناصر تزئینی موجود در بازی استفاده کنید. شما می‌توانید در حالت آفلاین نیز بازی کنید. همچنین گیم‌پلی بازی ساده و هیجان‌انگیز با گرافیک عالی است و هیچ محدودیت سنی نیز وجود ندارد.

دانلود بازی Resort Island Tycoon برای اندروید

بازی Resort Hotel: Bay Story

بهترین بازی هتل داری

Resort Hotel: Bay Story از بازی‌های هتل داری به سبک پازل و بسیار هیجان‌انگیز است و می‌توان گفت به نوعی یک بازی برای تقویت مغز محسوب می‌شود. همچنین این بازی با گرافیک خوب و گیم‌پلی کلاسیک همراه است. موضوع بازی درباره دختری است که یک هتل قدیمی را به ارث برده است؛ اما او نمی‌تواند به تنهایی آن را مدیریت کند و به همین دلیل به کمک شما نیاز دارد. این هتل با مشکلات جزئی همانند تعمیرات بخش‌های مختلف همراه است و بازیکنان باید به توسعه آن کمک کرده و سعی کنند آن را به‌روز کنند تا بتوانند مسافران بیشتری را جذب کنند. شما کارهای مختلفی را در این بازی انجام خواهید داد؛ مثلا جوایزی را می‌گیرید که می‌توانید برای بهبود هتل، تجهیزات مختلف را بخرید و ظاهر هتل را بهتر کنید.

دانلود بازی Resort Hotel: Bay Story برای اندروید و iOS

بازی هتل داری Hidden Hotel

بهترین بازی های هتل داری

Hidden Hotel از جمله بازی های هتلداری برای طرفداران بازی‌های کارآگاهی است؛ زیرا در این بازی شما باید اشیاء پنهان زیادی را پیدا کنید. البته موضوع این بازی فقط درباره جستجوی اشیاء گمشده نیست و نیاز است که بازیکن هتل خود را نیز تعمیر کند. موضوع بازی بر اساس یک داستان جالب طراحی شده است که در طی آن بازیکن می‌تواند اشیاء اسرارآمیزی را پیدا کند و اسرار هتل قدیمی و موارد دیگر را کشف کند.

گیم‌پلی بازی بسیار ساده است. در قسمت پایین صفحه، کارهایی را که باید برای بهبود این هتل قدیمی زیبا انجام دهید، مشاهده می‌کنید. برای انجام این کارها، باید امتیاز بگیرید و این امتیازات با حل معماهای شیء پنهان بدست می‌آیند و بازیکنان باید قبل از اتمام زمان، همه اشیاء موجود در فهرست را پیدا کنند. در هنگام مرمت مکان‌های مختلف هتل، بازیکنان می‌توانند بین چندین طرح یکی را انتخاب کرده و آن‌ها را به دلخواه خود بچینند.

دانلود بازی Hidden Hotel برای اندروید و iOS

بازی هتل داری Yasa Pets Hotel

دانلود بازی هتل داری قصر

Yasa Pets Hotel از بازی های هتل داری در فصل تابستان و با موضوع ایجاد محیطی آرامش‌بخش برای استراحت مسافران است. فرق اصلی این بازی با سایر بازی های هتل داری این است که شما مهمان این هتل هستید و نه مدیر آن. البته این هتل فقط مخصوص حیوانات خانگی است و برای ورود به آن باید یک آواتار از یکی از حیوانات موجود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید یک خانواده را انتخاب کنید و با هم به این سفر بروید.

از بین گربه‌ها، خرگوش‌ها، همسترها و بسیاری از حیوانات متنوع دیگر یکی را انتخاب کنید و همچنین آن‌ها را به دلخواه خود از نظر اندازه حیوان، رنگ و غیره می‌توانید انتخاب کنید. پس از گذر از این مرحله، تنها کاری که نیاز است انجام دهید، لذت بردن از اقامتتان در این هتل است. در مرحله بعد، فهرست کوتاهی از کارهایی که می‌توانید در این هتل باشکوه انجام دهید، ارائه می‌شود. می‌توانید به تور هتل رفته و اتاق شخصی خود، چیدمان هتل، غذاها و لباس‌های مختلف را نیز انتخاب کنید.

دانلود بازی Yasa Pets Hotel برای اندروید و iOS

بازی Vacation Hotel Stories

بازی هتل داری افلاین

Vacation Hotel Stories از جمله بازی های هتل داری برای سنین کودک و نوجوان است که به آن‌ها فرصتی می‌دهد تا سرگرم شوند و در عین حال وقت خود را برای یادگیری مطالب مفید بگذارند. داستان بازی شما را به یک هتل بزرگ و پنج ستاره با تمام امکانات روانه می‌کند که تمام اعضای خانواده شما نیز در آن زندگی می‌کنند. این بازی بر اساس داستان‌های جالبی ساخته شده است که کودکان قطعاً دوست خواهند داشت. علاوه بر ماجراهای مختلف، مینی‌بازی‌های جالب بسیاری نیز وجود دارند که به کودک اجازه می‌دهند تجربه جذابی را داشته باشند. علاوه بر هتل عظیم، می‌توانید به چهار مکان مختلف در ساحل گرمسیری، جنگل مرموز، پارک تفریحی یا پیاده‌روی برفی در زمستان نیز بروید.

دانلود بازی Vacation Hotel Stories برای اندروید و iOS

بازی Hotel Story: Resort Simulation

بازی هتل داری خانم جین

Hotel Story: Resort Simulation یکی از بازی های هتل داری چندنفره است که یک شبیه‌ساز جالب از توسعه تدریجی و مدیریت یک هتل مجازی است. بنابراین، در اینجا شما صاحب هتل هستید. در بازی Hotel Story: Resort Simulation، شما کار خود را از یک متل کوچک شروع می‌کنید که در آن یک میز پذیرایی و چند اتاق وجود دارد. مأموریت شما توسعه هرچه سریعتر با حداکثر تلاش است. برای انجام این وظیفه، ابتدا باید سرمایه راه‌اندازی هتل را جمع کنید و سپس تعداد اتاق‌های ارائه شده به بازدیدکنندگان را افزایش دهید و در نهایت یک مجموعه سرگرمی چند طبقه را ایجاد کنید.

دانلود بازی Hotel Story: Resort Simulation برای اندروید و iOS

بازی هتل داری Paradise Island

بازی هتل رویایی

Paradise Island یک بازی رنگارنگ از سری بازی های هتل داری در زمینه اقتصادی است که شما را در فضای زیبای آفتابی در یک جزیره گرمسیری غرق می‌کند. شما باید شغل خود را شروع کنید و چه چیزی می‌تواند جذاب‌تر از افتتاح هتل برای گردشگران ثروتمند باشد؟ شما باید سواحل آفتابی، کلوپ‌ها، رستوران، استخر و سرگرمی‌های دیگر را برای بازدیدکنندگان فراهم کنید. همچنین باید از ابتدا شروع به خریدن زمین، ساخت ساختمان‌ها و انتخاب پرسنل کنید. این بازی دارای گرافیک عالی با رنگ‌های شاد است.

دانلود بازی Paradise Island برای اندروید و iOS

سخن پایانی

لازم به ذکر است بدانید که فهرست معرفی بهترین بازی های هتل داری برای اندروید میزبان گزینه های خوبی بوده است که این موضوع سبب خواهد شد تابا ساختارهای خوبی مواجه باشید. در این مقاله بهترین بازی های هتل داری را برایتان معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. شما می‌توانید در پایین همین صفحه نظرات خود را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید. گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید تا در لیست قرار گیرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402