بهترین بازی های شبیه پابجی (PUBG) + لینک دانلود

بازی شبیه پابجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی ویدیویی پابجی به شهرتی تاریخی در دنیای بازی دست یافته است. در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین بازی های شبیه پابجی اندروید و سایر پلتفرم‌ها می‌پردازیم که در انتها میتوانید با گزینه های خوبی مواجه شوید.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ است. در این بازی آنلاین، ده‌ها بازیکن با چتر بر روی یک جزیره فرود می‌آیند و از سلاح‌ها و دیگر امکانات موجود در جزیره برای کشتن رقبا استفاده می‌کنند. آخرین بازیکن یا تیمی که زنده بماند، برنده آن دور بازی خواهد بود. در این مقاله به معرفی 10 بازی شبیه PUBG و ارائه لینک دانلود آن‌ها می‌پردازیم. اگر شما هم به بازی‌های سبک بتل رویال علاقه دارید، این مقاله را از دست ندهید. همچنین می‌توانید برای آشنایی با بهترین بازی های بتل رویال به این مطلب هم سری بزنید.

فهرست مطالب

بازی های شبیه پابجی

در ادامه به معرفی 10 بازی شبیه پابجی برای کامپیوتر و موبایل می‌پردازیم. در این میان بدنیست بدانید که بازی شبیه به بازی پابجی بدون فیلتر میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی باشد که نمونه های نامبرده در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند و همین مورد سبب شده تا لیستی از بهترین بازی های شبیه به پابجی را برای شما معرفی نماییم. لازم به ذکر است بدانید که بازی های نامبرده با لینک دانلود همراه هستند که میتوانید آنها را مستقیما از گوگل پلی یا اپ اپل دریافت کنید.

1- بازی Apex Legends بهترین بازی شبیه پابجی

بازی شبیه پابجی

عنوان Apex Legends یکی از معروف‌ترین بازی ها در سبک پابجی بوده که با گیم‌پلی اکشن و خوب خود شایسته قرار گرفتن در فهرست بازی های شبیه پابجی است. این بازی سبک بتل رویال تعداد زیادی کاراکتر با خصوصیات متفاوت دارد که «اسطوره‌ها» نامیده می‌شوند. به عنوان یک بازی شبیه PUBG در این عنوان نیز می‌توانید با بازیکنان دیگر گروه تشکیل دهید تا در ماموریت‌ها موفق شوید. برای اطمینان از پیشتازی در حالت بازی مرگ (Deathmatch) می‌توانید کاراکتر خود را ارتقا بدهید. اما توجه کنید که در نهایت این تصمیمات استراتژیک درست هستند که کمک می‌کنند در یک رقابت 60 نفره با موفقیت به پایگاه‌های دشمن حمله کنید. بازی Apex Legends رایگان بوده و برای ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

این بازی شبیه PUBG در واقع یک پلتفرم جذاب برای سرگرمی بوده که برای پلتفرم های مختلفی عرضه شده است. در این بازی باید در کنار رقبایی از سراسر جهان حضور پیدا کنید که دلیلی بر برتری شما نسبت به دیگران وجود نخواهد داشت مگر اینکه بتوانید از مهارت های خود در این زمینه استفاده کنید. با انجام دادن مراحل اولیه میتوانید پاداش و امتیازات مختلفی را کسب کنید. سپس از هزینه های بدست آمده میتوانید برای تقویت خود و خرید سلاح و تجهیزات جدید استفاده نمایید که در این زمینه ویژگی های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. امروزه سری بازی های شبیه به پابجی ماهیت جدیدی را در پیش گرفته اند و همین امر سبب شده تا شاهد محبوبیت بسیار آنها در سبک بتل رویال باشیم که یکی از برجسته ترین این بازی ها اپکس لجندز بوده است که در ادامه میتوانید آنرا مستقیما از الکترونیک آرتز دریافت کنید.

دانلود بازی Apex Legends

2- بازی Z1 Battle Royal

بازی شبیه pubg

Z1 Battle Royal یک عنوان آنلاین چند نفره در سبک بتل رویال است و یکی دیگر از بازی های شبیه پابجی محسوب می‌شود. این بازی یک گیم پلی شبیه دیگر بازی‌های بتل رویال را ارائه می‌دهد که در آن منابع به صورت تصادفی در یک نقشه پراکنده می‌شوند و این نقشه مرتبا کوچک‌تر می‌شود. Z1 همچنین به بازیکن امکان جمع‌آوری و ترکیب آیتم‌های موجود در محیط را برای ساختن ابزار می‌دهد. اگر از حالت بتل رویال این بازی خسته شده‌اید، بازی Z1 حالت‌های دیگری نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. Z1 Battle Royal یک بازی سبک پابجی و رایگان است که برای پلتفرم‌های ویندوز و پلی استیشن 4 عرضه شده است.

یکی دیگر از موارد موجود در لیست بازی مثل پابجی موبایل Z1 Battle Royal نام داشته است که این بازی به صورت رایگان عرضه شده و میتواند گیم پلی خوب و هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار دهد. حالت بتل رویال این بازی میتواند جذابیت و هیجان بسیاری را در اختیار شما قرار داد که فارغ از تمام گیم های مشابه گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید. شاید به نسبت دیگر بازی های لیست ، این بازی چندان شناخته شده و محبوب نباشد ولی باید بدانید که جذابیت های ساختاری و گیم پلی آن میتواند فرصت تازه ای برای شما تداعی کند تا در برابر ویژگی های نوین ایستادگی کنید و خود را به چالش بکشید. گیم پلی پویا و طراحی دیدنی از دیگر مزایای برجسته این بازی بتل رویال بوده است.

دانلود بازی Z1 Battle Royal

3- بازی Call of Duty: Mobile بهترین بازی شبیه پابجی موبایل

بازی سبک پابجی

اگر تنها یک بازی سبک PUBG وجود داشته باشد که بتواند از جهات مختلف با آن رقابت کند، آن بازی ندای وظیفه خواهد بود. درست شنیدید! Call of Duty نیز یک بازی شبیه پابجی موبایل دارد که شامل بخش‌های 100 نفره بتل رویال، بازی مرگ بین تیم‌های پنج نفره، اسنایپر در برابر اسنایپر و بخش زامبی‌ها می‌شود. با این وصف، مهم نیست چه نوع گیم پلی را می‌پسندید؛ این تنوع، رضایت کاربران را با هر سلیقه‌ای جلب خواهد کرد. Call of Duty Mobile همچنین اجازه تغییر جزئیات کاراکتر و نیز کنترل‌هایی برای بهبود اسلحه‌ها می‌دهد. به عنوان نمونه کاربر می‌تواند سلاح‌های قدرتمند، کاراکترهای معروف و لباس‌های جذاب را آنلاک کند. بازی Call of Duty Mobile یکی از بازی های سبک پابجی برای اندروید و iOS است که به صورت رایگان عرضه شده است. Warzone دیگر بازی ندای وظیفه بتل رویال است که از اینجا می‌توانید با آن آشنا شوید.

سبک و پلتفرم هر بازی ممکن است برای گیمرها روزی تکراری شود ، این مورد اصلی ترین دلیل رجوع به گیم های دیگر بوده است که اگر تصمیم دارید به یک بازی جدید در سبک پابجی دسترسی داشته باشید بدنیست بدانید که کال اف دیوتی موبایل در میان یکی از بهترین و گرافیکی ترین گیم های معرفی شده بوده است که نبرد های هیجان انگیز آن میتواند شمارا با چالش های بسیاری مواجه کند. پیشنهاد میشود در ادامه لیست بازی جایگزین پابجی موبایل باما همراه باشید که به گزینه های خوب دیگری نیز اشاره شده است. امروزه کمتر کسی است که با مزایای بازی کال اف دیوتی موبایل آشنا نباشد زیرا این بازی یکی از برجسته ترین و قدرتمندترین بازی های بتل رویال بوده است که به یک اثر هنری مجزا تبدیل شده است.

دانلود بازی Call of Duty Mobile برای اندروید و iOS

4- بازی Ring of Elysium

بازی سبک pubg

Ring of Elysium یکی دیگر از گزینه‌های شاخص در میان بازی های شبیه پابجی است. در مورد گیم پلی، همه چیز به تلاش برای پیروزی از طریق نابود کردن همه رقبا در یک جزیره اروپایی خلاصه می‌شود. با خاکسترهای آتشفشانی کشنده که به سرعت گسترش می‌یابند، بازیکنان در نهایت از یک بالگرد امداد که تنها می‌تواند 4 نفر را نجات دهد برخوردار خواهند بود. بازیکنان باید از خاکسترهای کشنده و نیز رقبای تا دندان مسلح جان سالم بدر ببرند تا پیروز رقابت لقب بگیرند. همین رقابت بسیار بزرگ و دشوار است که Ring of Elysium را به یک رقیب جدی برای پابجی تبدیل می‌کند. همچنین در این بازی می‌توانید از یک دوچرخه بی‌ام‌اکس برای گشت زنی استفاده کنید. بازی Ring of Elysium در حال حاضر تنها برای پلتفرم ویندوز در دسترس است.

Ring of Elysium یک بازی متفاوت به نسبت گیم های معرفی شده بوده است که تقریبا میتوان آنرا متفاوت ترین گیم موجود در میان بازی کپی پابجی آفلاین دانست. هدف اصلی شما در گیم پلی بازی Ring of Elysium نابود کردن دشمنان و اشخاصی است که بازی برایتان معرفی میکند. امروزه این گیم را میتوانید برای پلتفرم ویندوز دریافت کنید که سبک هیجان انگیز و کاملا پویای آن میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در مدت زمان طولانی باشد.

دانلود بازی Ring of Elysium

5- بازی Unturned: Arena Mode

بازی شبیه پابجی افلاین

عنوان محبوب Unturned یک بازی در سبک سندباکس است که در آن با زامبی‌ها روبرو می‌شوید. این بازی همچنین دارای یک حالت بقا به صورت آنلاین و آفلاین است که بازیکنان در آن می‌توانند تیم تشکیل دهند، منابع را جمع‌آوری کنند، آیتم بسازند و در دنیای پر از زامبی زنده بمانند. حالت آرنا بخشی است که بازی Unturned را از نظر گیم پلی به یکی از بازی های شبیه پابجی برای کامپیوتر تبدیل می‌کند. گروهی از بازیکنان به صورت تصادفی در بخش‌های مختلف نقشه پراکنده می‌شوند و سپس با یکدیگر درگیر یک نبرد می‌گردند. در این بازی به جای وضوح بالا، با یک گرافیک شبیه بازی Minecraft روبرو هستیم. عنوان Unturned و حالت آرنا آن یک بازی جذاب است که قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. اگر به دنبال یک بازی سبک پابجی برای کامپیوتر هستید، این عنوان را از دست ندهید.

Unturned: Arena Mode یک بازی شبیه پابجی افلاین و کم حجم بوده است که سبک نقش آفرینی آن میتواند شمارا با چالش و مشکلات بسیاری مواجه کند. همانطور که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره شده است در این بازی میتوانید به صورت آفلاین و آنلاین بدنبال منابعی باشید که بازی برایتان مشخص نموده است. پایان دادن به مراحل آفلاین میتواند شمارا به سمت حالت آنلاین سوق دهد که در این زمینه خبری مبنی برسرگرمی ساده نبوده است و برای بقای خود باید با رقبای بسیاری وارد جنگ شوید. بازی Unturned: Arena Mode حالت متفاوتی را ارائه میدهد که شاید این موضوع برای تمام گیمرها جالب نباشد و بدنیست بدانید که در ادامه لیست به بازی های خوب دیگری اشاره خواهیم داشت.

دانلود بازی Unturned

6- بازی Rust: Battle Royale

بازی شبیه پابجی برای کامپیوتر

Rust یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک بقا به شمار می‌رود. این بازی همچنین تعدادی سرور دارد که نسخه غیررسمی بتل رویال آن را اجرا می‌کنند. این نسخه تعدادی بازیکن را به رقابت با یکدیگر وامی‌دارد تا در نهایت آخرین فرد بازمانده برنده میدان شود. در ابتدای بازی تنها یک سنگ در اختیار دارید تا با آن از خود دفاع کنید. سپس می‌توانید با کاوش در منطقه وسایل مورد نیاز، لباس، غذا و اسلحه پیدا کنید تا به ابزارهای مناسب برای دفاع مجهز شوید.

شما حتی می‌توانید با دیگر بازیکنان متحد شوید و با همدستی با هم، سایر بازیکنان را از میان بردارید. اما از آنجا که در نهایت تنها یک نفر برنده خواهد شد، نمی‌توان به هیچ کس اعتماد کرد و حتی بهترین متحدان شما نیز در پایان به دشمن شما تبدیل خواهند شد. این بازی سبک PUBG با قیمت 34 دلار و تنها برای پلتفرم‌های مک و ویندوز در دسترس است.

اگر بدنبال یک بازی تفنگی مثل پابجی بدون اینترنت هستید باید بدانید که Rust: Battle Royale گزینه خوبی برای شما نخواهد بود زیرا حالت این بازی به صورت آنلاین بوده است که باید در دنیایی بی رحم بدنبال بقای خود باشید. گیم پلی روان و هیجان انگیز بازی میتواند شمارا در سرزمینی آزاد قرار دهد که برای زنده ماندن باید کاوش کنید و از سد چالش های بسیاری که برایتان درنظر گرفته شده است عبور نمایید. بازی Rust: Battle Royale برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است که در ادامه لینک دانلود آن از استیم برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی Rust

7- بازی Ark: Survival Evolved بازی های مشابه پابجی موبایل

بازی شبیه پابجی موبایل

یکی دیگر از بازی های شبیه پابجی، Ark: Survival Evolved است که شما را با خود به دنیای ماقبل تاریخ و عصر دایناسورها می‌برد. Ark در ابتدا یک عنوان در سبک بقا بود؛ اما با اوج گیری محبوبیت سبک بتل رویال، حالت بقای این بازی نیز معرفی شد. در این حالت 72 بازیکن متفاوت به صورت تکی یا قبیله‌ای روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. جالب‌ترین خصوصیت بازی این است که می‌توانید در آن دایناسورها را رام کنید و بر آن‌ها سوار شوید؛ هرچند کشتن آن‌ها در حالت بتل رویال بسیار آسان‌تر است. بازی Ark: Survival Evolved از جمله بازی های شبیه پابجی است که در همه پلتفرم‌های کامپیوتر، موبایل و نیز بر روی نینتندو سوییچ و با قیمت 60 دلار عرضه می‌شود.

Ark: Survival Evolved یک بازی شبیه به بازی پابجی بوده که برای پلتفرم های مختلفی عرضه شده است. در خط داستانی و گیم پلی ماقبل تاریخ حضور پیدا کنید که قرار است با دایناسور و چالش های بسیاری دست و پنجه نرم کنید. اگر احساس میکنید که در زمینه بقا حرفی برای گفتن دارید بازی Ark: Survival Evolved به شما پیشنهاد میشود که حتما میتواند دانش و اطلاعات شما در این زمینه را به چالش بکشد.

دانلود بازی Ark: Survival Evolved برای کامپیوتر، اندروید و iOS

8- بازی ARMA 3: Battle Royale بازی های مشابه پابجی موبایل

بازی شبیه پابجی اندروید

بخش بتل رویال بازی Arma 3 نه تنها یک بازی شبیه پابجی است، بلکه توسط همان افرادی که بازی بزرگ پابجی را طراحی کرده‌اند ساخته شده است. اگر می‌خواهید بدانید پابجی چگونه خلق شده است، بازی‌های ARMA 3: Battle Royale و DayZ قطعا شما را به فهم چگونگی شکل گیری ایده پابجی نزدیک خواهند کرد. در این عنوان بازیکن خود را در یک منطقه جنگی خواهد دید. در آنجا شما برای برنده شدن، باید دیگر بازیکنان را شکست دهید. این نسخه بر اساس فیلم بتل رویال ساخته شده و شباهت زیادی به آن دارد. اگر یک بازی کلاسیک در سبک بتل رویال می‌خواهید و مشکلی با پرداخت 28 دلار ندارد، Arma 3 را امتحان کنید.

آرما 3 یکی دیگر از بازی های مشابه پابجی موبایل بوده است که با سبک تیراندازی و هیجان انگیز خود میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم نماید. در این زمینه خبری از رویداد های عجیب نخواهد بود بلکه باید در قلب شهر با دشمنان بسیاری مبارزه کنید که این مورد سبب هیجانات بسیاری خواهد شد. آرمان 3 با برخورداری از مزایای برتر در بخش گیم پلی امروزه به یک بازی محبوب و آنلاین تبدیل شده است که بسیاری آنرا یک بازی شبیه به پابجی میدانند.

دانلود بازی Arma 3

9- بازی Infestation: the new Z بازی های مشابه پابجی موبایل

بازی های شبیه پابجی برای اندروید

برای یک رقابت عظیم در سبک دنیای باز، جایی که یکی از بهترین تجربه‌های سبک بتل رویال را خواهید داشت آماده شوید. Infestation حالت‌های مختلف و چندین محیط گسترده دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. با دوستان خود یک گروه تشکیل دهید و دنیا را برای کسب غنائم و اسلحه زیر پا بگذارید. با افراد دیگر روبرو شوید و به نبرد بپردازید. همچنین زامبی‌هایی که با شما روبرو می‌شوند را بکشید تا بقای شما امکان پذیر شود. این بازی به صورت مرتب به‌روزرسانی می‌شود و خصوصیات جدیدی به خود می‌بیند. اگر یک بازی شبیه پابجی با محیط گسترده (برای ویندوز) می‌خواهید، Infestation را امتحان کنید.

همچنین بخوانید :

حال که نوبت به معرفی بازی شبیه به بازی پابجی شده است بازی Infestation: the new Z یک گزینه خوب برای سرگرمی بوده که سبک رویال بتل آن میتواند حالت های مختلفی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد. در این زمینه شما میتوانید با دوستان خود یک گروه تشکیل دهید و دنیا را برای کسب منابع مورد نیاز خود غارت کنید. گیم پلی روان و طراحی عالی از دیگر ویژگی های بازی Infestation: the new Z بوده است که نباید آنرا ساده از دست داد.

دانلود بازی Infestation: the new Z

10- بازی Garena Free Fire: Kalahari بازی های مشابه پابجی موبایل

بازی های شبیه پابجی برای کامپیوتر

اگر به دنبال یک بازی شبیه پابجی برای اندروید یا iOS هستید که سریع‌تر و نیز سبک‌تر باشد، Garena Free Fire: Kalahari یک گزینه مناسب برای شماست. در این بازی بتل رویال شما در مقابل 49 بازیکن دیگر و در یک رقابت 10 دقیقه‌ای خشن قرار می‌گیرید. اگر موفق به کشتن همه رقبا شوید، برنده میدان خواهید بود. این بازی همچنین به صورت گروه‌های 4 نفره نیز انجام می‌شود که در آن می‌توانید از مهارت‌های رهبری خود استفاده ببرید. گرافیک زیبا و نیز کنترل‌های آسان، Garena Free را شایسته قرار گرفتن در فهرست بهترین بازی های شبیه پابجی برای اندروید و iOS می‌سازد. اگر یک بازی شبیه پابجی موبایل می‌خواهید از این عنوان غافل نشوید.

دانلود Garena Free Fire: Kalahari برای اندروید و iOS

بازی های در سبک پابجی

سخن پایانی

در این مقاله لیستی از بازی های مشابه پابجی موبایل در اختیار شما قرار گرفت که میتوانید نظر خود را در مورد بازی های معرفی شده باما به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است بدانید که میتوانید بازی های پیشنهادی خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا سایر کاربران نیز امکان برخورداری از انها را داشته باشند. همانطور که شاهد بودید در لیست بهترین بازی های شبیه پابجی تاحد ممکن سعی نمودیم به مواردی اشاره داشته باشیم که شمارا درگیر خود نماید. اگر نمونه بهتری سراغ دارید آنرا برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
طاها
.
06 آبان 1402، 13:45
پاسخ
0
0
سبک بازی فری فایر با پابجی زمین تا آسمون فرق داره هیچ پابجی پلیری در به در دنبال روش های وانشات نمی گرده 😐
avatar
ناشناس
.
05 آبان 1402، 20:16
پاسخ
0
0
بلاااااااااا داره کالاف شبیه پابجی باشه
avatar
.
05 آبان 1402، 16:21
پاسخ
0
0
بدرد نخور
avatar
یه نفر
.
04 آبان 1402، 20:47
پاسخ
0
2
داداش یکم منطقی باش آرک کجاش شبیه پابجیه؟ نه کجاش شبیه پابجیه بخش پی‌وی‌پی آرک هم در نظر بگیرم بازم زیاد شبیه نیست توی پابجی بمیری هیچی نمیشه یکم رنک از دست میدی حالا نمیدونم رنکه چیه من کالاف بازی میکنم اگه ببازم رنک از دست میدم ولی توی آرک اگه به پناه گاهت حمله کنن و بمیری رسماً باید از اول شروع کنی همه وسایل و موجودات رام شده و کلا همچی رو از دست میدی بدبخت میشی
avatar
علیرضا غلامی
.
04 آبان 1402، 23:14
پاسخ
0
0
@یه نفر
درود عزیز ممنون از نظرتون ولی خوب از لحاظ گیم پلی و ساختار شبیه هستند به همین دلیل در لیست قرار گرفته است.
avatar
محمد بلوچ
.
31 مرداد 1402، 18:35
پاسخ
0
0
بازی هاش خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402