معرفی و بررسی بازی Age of Empires II: Definitive Edition ؛ داستان، گیم پلی و نمرات منتقدین

بازی Age of Empires II: Definitive Edition
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پس از مدت‌ها بالاخره نسخه جدیدی از بازی Age of Empires با نام Age of Empires II: Definitive Edition منتشر شد. در این مقاله قصد داریم تا مروری بر داستان، گیم پلی و نمرات منتقدین این اثر داشته باشیم.

Age of Empires II: Definitive Edition یک بازی در سبک استراتژیک هم‌زمان است که توسط استودیو «فورگاتن امپایرز» (Forgotten Empires) ساخته و توسط کمپانی «ایکس باکس گیم استودیوز» (Xbox Game Studios) منتشر شده است. استراتژی هم‌زمان یا بی‌درنگ سبکی از بازی استراتژیک است که تغییرات در بازی به صورت لحظه به لحظه و بدون توقف اعمال می‌شوند. تقریباً می‌توان گفت بازی استراتژیکی که نوبتی (Turn-based strategy) نباشد استراتژیک بی‌درنگ یا هم‌زمان است. این بازی نسخه بهبود یافته (Remaster) بازی Age of Empires II: The Age of Kings است که به مناسبت سالگرد 20 سالگی این عنوان، منتشر شده است. تغییراتی که در این نسخه اعمال شده شامل بهبود گرافیک و جلوه‌های بصری، پشتیبانی از 4K، اضافه شدن بخش داستانی تک نفره با نام «آخرین خان‌ها» (The Last Khans) و اضافه شدن 4 تمدن جدید به بازی است. این بازی تمامی بسته‌های الحاقی (DLC) نسخه اصلی و نسخه بازسازی شده HD را نیز شامل می‌شود. بازی Age of Empires II: Definitive Edition در تاریخ 14 نوامبر 2019 (23 آبان 1398) منتشر شد.

بازی Age Of Empires


داستان بازی Age of Empires II: Definitive Edition


در این قسمت به بررسی بخش داستانی بازی Age of Empires II: Definitive Edition می‌پردازیم.

بازی عصر فرماندهان

با اینکه مپ‌های بی‌شماری برای سرگرم شدن و بازی کردن در عصر فرمانروایان وجود دارد، اما سازندگان بازی بخش داستانی‌ای نیز به آن اضافه کردند که شامل 21 مبارزه تاریخی می‌شود. تمام کردن همه قسمت‌های بخش داستانی می‌تواند تا 200 ساعت نیز زمان‌بر باشد. در بخش داستانی، کنترل فرماندهان ارتش مانند ژان دارک (Joan of Arc)، آتیلا رهبر قوم هون (Attila the Hun)، طارق بن زیاد (Tariq ibn Ziyad) و تیمور لنگ (Tamerlane) را در اختیار دارید. سپس باید با ارتش خود، جنگ‌های زیادی را پیش برده و وقایع تاریخی را دوباره تکرار کنید. بخش کمپین از قسمت‌های محبوب این بازی‌ست که پیروزی در آن به سادگی بدست نمی‌آید و برای فتح کردن یک پایگاه ساده نیز لازم است حتما با استراتژی پیش بروید.

همانطور که گفته شد، بخش داستانی «آخرین خان‌ها» (The Last Khans) نام دارد و در آن 4 تمدن جدید از قوم‌های بلغاری‌ها، کومایی‌ها، لیتوانی‌ها و تاتارها به آن اضافه شدند. جدا از داشتن شوالیه‌های قدرتمند، هرکدام از این تمدن‌ها دارای مزایای خاص اقتصادی برای شروع بازی از پایه به همراه دارند. در بازی بخشی به نام «هنر رزم» (Art of War) نیز وجود دارد که در آن به شما آموزش‌هایی مانند پیشرفت سریع اقتصادی، پیشرفت سریع نظامی و پیشرفت سریع برای دسترسی به تکنولوژی‌های پایان بازی داده می‌شود.

 


تریلر بازی Age of Empires II: Definitive Edition


در این بخش می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از بازی Age of Empires که شامل مروری بر ویژگی‌های اضافه شده به نسخه Definitive Edition است را مشاهده و پیشرفت‌های گرافیکی آن را ببینید.

 


گیم‌پلی نسخه بهبود یافته بازی عصر فرماندهان


در این بخش به بررسی گیم پلی نسخه بهبود یافته بازی عصر فرماندهان می‌پردازیم.

بازی عصر فرماندهان

هسته اصلی گیم پلی بازی Age of Empires دقیقا همان چیزی است که در نسخه اصلی شاهد آن بودیم و نسخه بهبود یافته نیز روی همان سوار شده است. نسخه Definitive Edition شامل گرافیک 4K، افزایش کیفیت بصری نیروها و ساختمان‌ها و قابلیت زوم کردن تصویر است. همچنین بخش داستانی «آخرین خان‌ها» (The Last Khans) به همراه  4 تمدن جدید از قوم‌های بلغاری‌ها، کومایی‌ها، لیتوانی‌ها و تاتارها به آن اضافه شده است. همچنین تمامی بسته‌های الحاقی (DLC) از بازی‌های «فاتحان» (The Conquerors)، «ویرایش اچ دی» (HD edition)، «فراموش شدگان» (The Forgotten)، فرمانروایان آفریقا (The African Kingdoms) و «ظهور پادشاهان» (Rise of the Rajas) در این بازی وجود دارد.

بازی عصر فرمانروایان

بازیکنان می‌توانند هوش مصنوعی بازی را از بین نسخه‌های اصلی، نسخه ویرایش شده HD و نسخه جدیدی که در Definitive Edition اضافه شده است انتخاب کنند. هوش قدیمی انقدر ضعیف است که برای رقابت نیاز به تقلب کردن دارد، اما هوش جدید به قدری پیشرفته است که بدون تقلب نیز می‌تواند پیروز رقابت باشد. اگر این دو هوش مصنوعی را به روی هم قرار دهیم، هوش مصنوعی جدید به راحتی هوش مصنوعی قدیمی را کنار می‌زند. الگوریتم مسیریابی نیروها در این بازی بهبود یافته. بازیکنان می‌توانند وظایف افراد دهکده را تغییر داده و مزارع نیز بطور خودکار دوباره پر می‌شوند.

 


سیستم مورد نیاز برای بازی کردن Age of Empires II: Definitive Edition


در این بخش به بررسی سیستم مورد نیاز بازی Age of Empires II: Definitive Edition می‌پردازیم.

بازی Age of Empires II: DA

حجم بازی Age of Empires II: Definitive Edition برای دانلود از سایت‌های داخلی، با فشرده سازی حدود 7 گیگابایت است. بازی عصر فرمانروایان برای نصب به حدود 30 گیگابایت فضا نیاز دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی بدین شرح است:

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core 2 Duo یا AMD Athlon 64×2 5600

رم: 4GB

کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GT 420 یا ATI™ Radeon™ HD 6850

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 30 گیگابایت

و اما سیستم پیشنهادی برای دریافت بهترین عملکرد از بازی:

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده 2.4 Ghz i5 اینتل یا AMD

رم: 8GB

پردازنده کارت گرافیک: Nvidia® GTX 650 یا AMD HD 5850

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 30 گیگابایت

 


نمرات منتقدین به بازی Age of Empires II: Definitive Edition


در این بخش به نقد و بررسی نمرات بازی Age of Empires II: Definitive Edition از دیدگاه منتقدین جهان می‌پردازیم.

گیم پلی بازی age of empires ii definitive edition

بازی Age of Empires II: Definitive Edition تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و توانسته از 32 نقد، امتیاز متا 84 را کسب کند. در این بین 31 نقد مثبت و 1 نقد متوسط وجود دارد.

حالا به نقد و بررسی بازی Age of Empires II: Definitive Edition از دیدگاه منتقدین می‌پردازیم.

سایت LEVEL: امتیاز 100 از 100

تنها چند سازنده در جهان وجود دارد که می‌توانند چنین بازسازی بی‌نقصی انجام دهند. با اینکه مدت زمان زیادی از آخرین بازسازی نگذشته بود، اما این نسخه توانست بهترین گیم پلی را ارائه دهد.

سایت Games.cz: امتیاز 90 از 100

با وجود گرافیک چشم نواز و بهبودی‌های گوناگون در بازی، می‌توان تضمین کرد که Definitive Edition بهترین تجربه را از Age of Empires II به مخاطب ارائه می‌دهد. تنها چیزی که در این بازی کمی آزار دهنده محسوب می‌شود، لگ و بخش مولتی پلیر ضعیف است.

دانلود بازی age of empires ii definitive edition برای کامپیوتر

سایت Wccftech: امتیاز 90 از 100

بازی Age of Empires II: Definitive Edition توانست محتوای بسیار ارزشمند و سرگرم کننده‌ای را در قالب صدها ساعت در بخش کمپین قرار دهد. با ایجاد کمی بهبود در بخش هوش مصنوعی، این بخش اکنون بیشتر از قبل در جنگ‌ها مداخله می‌کند (هرچند که هنوز مفهوم دیپلماسی و تجارت را نمی‌داند). همچنین بهبود در بخش جلوه‌های بصری و صداگذاری، مخاطب را کاملا در خود غرق می‌کند؛ با این وجود هیچ وقت در بازی حوصله‌تان سر نخواهد رفت. با قیمت ارزان و چیزهای گران‌بهایی که ارائه می‌دهد، امکان ندارد که این بازی را پیشنهاد ندهیم. این دقیقا همان چیزی‌ست که از ریشه‌های بازی Age of Empires اصلی انتظار داریم.

سایت The Games Machine: امتیاز 83 از 100

این بهترین ورژن از یک بازی حماسی است در که در سبک استراتژی هم‌زمان تاریخ‌سازی کرده و توانسته بهترین وسیله برای جشن گرفتن 20 سالگی Age of Empires باشد.

سایت Gamer.nl: امتیاز 80 از 100

با اینکه گرافیک بازی کمی سنتی به نظر می‌رسد، اما بطور قطع کیفیت بازی Age of Empires 2: Definitive Edition از مد افتاده نیست. این بازی همچنان یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژی هم‌زمان محسوب می‌شود.

 


ترینر بازی Age of Empires II: Definitive Edition


در این بخش به ارائه ترینر بازی Age of Empires II: Definitive Edition می‌پردازیم.

دانلود ترینر بازی age of empires ii definitive edition

گاهی درجه سختی بازی بطور ناعادلانه‌ای غیر ممکن می‌شود؛ در اینجور مواقع گیمرها ممکن است از بازی زده شده و به کل از تمام کردن آن مرحله قطع امید کنند. بعضی معتقدند که «بازیِ من، قوانین من» حق هر گیمر است و بدین جهت حق دارند که بخواهند قوانین بازی را تغییر دهند. بدین منظور، بهترین و معتبرترین ترینر ساخته شده برای بازی Age of Empires II: Definitive Edition را فراهم کردیم که با کلیک بر روی لینک می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

دانلود ترینر بازی Age of Empires II: Definitive Edition نسخه FLiNG

 

برای استفاده صحیح از ترینر به این نکات توجه کنید:

  • ابتدا ترینر را باز کرده و سپس بازی را اجرا کنید. برای دریافت عملکرد صحیح نیز کلیدهای گفته شده در ترینر را در منوی بازی اعمال کنید.
  • رمزهای بازی با استفاده از کلیدهای Numpad قابل اجرا هستند.
  • این فایل به هیچ وجه ویروس نیست و آسیبی به سیستم شما وارد نخواهد کرد. اگر آنتی ویروس شما پیامی مبنی بر ویروسی بودن فایل اعلام کرد، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید یا اگر با تنظیمات آنتی ویروس آشنایی دارید، به نرم افزار اجازه دید که این فایل را نادیده بگیرد.
  • همواره به این نکته توجه داشته باشید که ترینر در فرم اصلی بازی تغییر ایجاد می‌کند. مثلا ممکن است لازم باشد برای گذر کردن از یک مرحله، در جنگ با حریف شکست بخورید یا با دشمنانی که در محیط حضور دارند نجگید و در عوض فرار کنید. ترینر تمامی این قضایا را تغییر می‌دهد. پس در مواقعی که نیاز دارید از ترینر استفاده کنید.

 


سخن پایانی


بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا مرور کاملی بر داستان، گیم پلی و نقدها و نمرات منتقدین بازی Age of Empires II: Definitive Edition داشته باشیم. در پایان نیز ترینر و کدهای تقلب بازی Age of Empires II را برای دانلود ارائه دادیم. همانطور که از نمرات منتقدین نیز مشخص است، این بازسازی توانسته توجه مخاطبین و گیمرها را جلب و انتظارات آنان را برآورده کند. عصر فرماندهان یکی از قدیمی‌ترین و با اصالت‌ترین بازی‌های سبک استراتژیک محسوب می‌شود و اکثر گیمرها نیز سبک استرتژیک را با بازی Age of Empires آغاز کردند.

نظر شما در مورد بازی Age of Empires II: Definitive Edition چیست؟ آیا توانست انتظارات‌تان را برآورده کند؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402