بهترین بازی های دفاع از قلعه برای اندروید و iOS

بازی های دفاع از قلعه / بازی دفاع از قلعه برای اندروید و آیفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های دفاع از قلعه روی پلتفرم موبایل طرفداران پرشماری دارند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی 15 بازی دفاع از قلعه برای اندروید و iOS بپردازیم که شما را ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد.

سبک دفاع از قلعه یا Tower Defense یکی از اولین سبک‌هایی بود که توانست روی گوشی‌های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کند. دلیل این موضوع نیز کاملا مشخص است؛ بازی‌های این سبک دارای سیستم کنترلی هستند که به راحتی روی صفحات لمسی قابل اجرا و پیاده‌سازی است. بازی های دفاع از قلعه سابقه طولانی روی پلتفرم‌های دیگر دارند، اما در سال‌های اخیر نیز عناوین جذابی در این سبک ساخته شده‌اند که روی گوشی‌های موبایل هم در دسترس هستند. در این مقاله می‌خواهیم 15 بازی دفاع از قلعه برای اندروید  و iOS را معرفی کنیم. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب


بهترین بازی های دفاع از قلعه برای اندروید و iOS


برای درک بهتر اینکه بتوانید با بازی برج دفاعی آشنا شوید پیشنهاد میشود تا انتهای این لیست باما همراه باشید که دراین زمینه به بازی‌های مهم و محبوب بسیاری اشاره نموده‌ایم. گزینه‌های نامبرده قادر به سرگرم سازی شما برای مدت زمان طولانی خواهند بود که در این شرایط می‌توانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته و سرگرم ماموریت‌هایی شوید که در طول بازی ها برایتان درنظر گرفته شده است.

بازی Bloons TD 6 بهترین بازی برج دفاعی اندروید

بازی Bloons TD 6 / بازی دفاع از قلعه

مجموعه Bloons TD یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای دفاع از قلعه روی گوشی‌های موبایل است. شماره ششم این مجموعه در سال 2018 منتشر شد و با داشتن 20 نقشه مختلف، 19 قلعه و کلی آپگرید جدید موفق شد طرفداران زیادی پیدا کند. همچنین این بازی دارای حالت‌های مختلفی است که برخی از آن‌ها به صورت آفلاین نیز قابل انجام هستند. Bloons TD 6 یکی از بهترین بازی‌ های دفاع از قلعه برای iOS اندروید است که می‌توانید با قیمت 4.99 دلار از گوگل پلی و اپ استور خریداری کنید.

بازی دفاع از قلعه Bloons TD 6 برای اندروید | iOS

بازی Defenders 2: Tower Defense CCG

بازی دفاع از قلعه

بازی Defenders 2 را می‌توان ترکیبی از سبک‌های کارتی و دفاع از قلعه نامید. شما با جمع‌آوری کارت‌ها می‌‌توانید آیتم‌های مختلفی را آزاد کنید. این بازی در حالت پایه رایگان است و می‌توانید آن را بدون پرداخت هزینه تجربه کنید؛ اما برای خرید برخی آیتم‌ها و پیشروی در مراحل نیاز به خرید از فروشگاه دارید. Defenders 2 در مجموع دارای 20 قلعه، 40 جادو و 29 غول آخر است و می‌توانید آن را به صورت بازیکن علیه بازیکن (PvP) نیز تجربه کنید.

بازی دفاع از قلعه Defenders 2: Tower Defense Strategy Game برای اندروید | iOS

بازی Defense Zone 3

بازی دفاع از قلعه برای اندروید

بازی دفاع از قلعه Defense Zone 3 که جدیدترین شماره از این مجموعه است، ویژگی‌های مثبت دو شماره قبلی را به همراه چند قابلیت جدید به بازیکن‌ها ارائه می‌کند. در این بازی شاهد حالت‌های سختی مختلف، 89 ربات جنگنده جدید و پشتیبانی از 20 زبان هستیم. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب Defense Zone 3 گرافیک باکیفیت آن است که می‌تواند جذابیت انجام این بازی را چند برابر کند. این محصول با دراختیار داشتن ماموریت های متعدد توانسته سبک جدیدی از بازی های دفاع از برج را دراختیار شما قرار دهد که درطول بازی قادر به سرگرم شدن برای مدت زمان طولانی خواهید بود.

بازی تاور دفنس Defense Zone 3 برای iOS | اندروید

بازی Digfender

بازی دفاع از قلعه برای iOS

بازی Digfender را می‌توان یک برداشت بامزه از سبک دفاع از قلعه نامید. در هر کدام از مراحل این بازی یک نقشه ساده به شما داده می‌شود که باید خودتان مسیرهای آن را مشخص و سپس از این مسیرها محافظت کنید. بازی دارای 70 مرحله است است و یک حالت بقا را نیز شامل می‌شود. همچنین شما می‌توانید چالش‌های زیادی را انجام دهید تا در جدول رده‌بندی این بازی با سایر بازیکنان رقابت کنید. Digfender یکی از بهترین بازی های دفاع از قلعه است که علی‌رغم شایستگی، توجه زیادی به آن نمی‌شود.

بازی دفاع از برج Digfender برای اندروید | iOS

بازی Element TD

بازی دفاع از قلعه برای آیفون

اگر به دنبال یک بازی دفاع از قلعه برای اندروید هستید که هم گرافیک خوبی داشته باشد و هم گیم‌پلی ساده و استانداردی را ارائه کند، Element TD یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. روند کلی این بازی همان چیزی است که از یک بازی دفاع از قلعه انتظار داریم. شما وارد نقشه می‌شوید، سپس برج‌های خود را جایگذاری می‌کنید و منتظر می‌مانید تا آنها کارشان را در نابود کردن دشمنان به درستی انجام دهند. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی آن است که باید یک المان مخصوص را انتخاب کنید که تعیین‌ کننده نوع برج‌های شما خواهد بود. این ویژگی می‌تواند سطح چالش بازی را ارتقا دهد. Element TD یکی از بهترین بازی های دفاع از قلعه برای اندروید و آیفون است.

دانلود بازی دفاع از قلعه Element TD برای اندروید | iOS

بازی دفاع از قلعه Grow Castle

بازی Grow Castle / بازی های دفاع از قلعه

در بازی Grow Castle شما وظیفه محافظت از یک فضای واقعی را به عهده دارید و باید این کار را با استفاده از چند قهرمان یا هیرو انجام دهید. در بازی 129 هیروی مختلف وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. بنابراین انتخاب هیروها در هر مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است تا بتوانید باتوجه به شرایط همان مرحله، به پیروزی دست پیدا کنید. Grow Castle یکی از جالب‌ترین بازی های دفاع از قلعه برای اندروید و iOS محسوب می‌شود.

دانلود بازی دفاع از قلعه Grow Castle برای اندروید | iOS

بازی Infinitode

بازی دفاع مقدس

Infinitode یک بازی دفاع از قلعه مینیمال با گرافیک بسیار ساده است. مینیمالیسم این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا در یک لحظه، صدها قلعه داشته باشید و همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، نقشه بازی بسیار بزرگ است. علاوه بر این، یک ویرایشگر نقشه نیز در بازی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید مراحل اختصاصی خودتان را بسازید. Infinitode یک بازی دفاع از قلعه برای آیفون و اندروید است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به شما هدیه می‌کند.

بازی دفاع از قلعه Infinitode برای اندروید | iOS

بازی Iron Marines

بازی دفاعی مود شده

Iron Marines جدیدترین بازی دفاع از قلعه ساخته استودیوی Ironhide Game است. از همین استودیو بازی‌های مجموعه Kingdom Rush نیز در فهرست ما حضور دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها نیز می‌پردازیم. Iron Marines دارای 14 مرحله اصلی است و در کنار آنها می‌توانید 10 مرحله ویژه را نیز انجام دهید. همچنین هیروها و قلعه‌های متنوعی در بازی وجود دارند و با پیشروی در مراحل می‌توانید ارتقاهای گوناگونی را آزاد کنید.

بازی دفاع از برج Iron Marines برای اندروید | iOS

بازی های دفاع از قلعه Kingdom Rush

بازی دفاع از قلعه 2

مجموعه Kingdom Rush یکی از معروف‌ترین عناوین در سبک دفاع از قلعه برای گوشی‌های موبایل است. بازی‌های این مجموعه از ویژگی‌های کلاسیک دفاع از قلعه استفاده می‌کنند؛ ولی در عین حال مورد پسند بازیکن‌های جدید نیز واقع شده‌اند. در مجموع چهار بازی مختلف از این سری وجود دارند که همگی آن‌ها از مکانیزم‌های مشابهی برخوردار هستند. همچنین بازی‌های Kingdom Rush کاملا رایگان هستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی های دفاع از قلعه برای آیفون و اندروید را تجربه کنید، می‌توانید یکی از شماره‌های همین سری را انتخاب نمایید.

بازی تاور دفنس Kingdom Rush برای اندروید

دانلود بازی دفاع از قلعه Kingdom Rush برای آیپد و  آیفون با کیفیت HD

بازی Knightfall AR

بازی دفاع از قلعه برای اندروید

Knightfall AR را می‌توانیم متفاوت‌ترین بازی این فهرست بنامیم. Knightfall AR یک بازی واقعیت افزوده است که می‌توانید آن را از طریق دوربین گوشی خود روی یک سطح صاف مانند میز تجربه کنید. بازی از تکنولوژی ARCore کمپانی گوگل استفاده می‌کند؛ بنابراین برای تجربه آن باید حتما گوشی شما از این فناوری پشتیبانی کند. در این بازی شما هدایت گروهی از شوالیه‌های قلعه را بر عهده می‌گیرید که از جام مقدس در برابر دزدها محافظت می‌کنند.

بازی دفاع از سرزمین Knightfall AR برای اندروید | iOS

بازی Myth Defense LF

بازی دفاع از قلعه اندروید

یکی دیگر از بازی‌ های دفاع از قلعه Myth Defense LF است که در آن شاهد مکانیک‌های اصلی این سبک هستیم. این بازی دارای 18 نقشه تصادفی است، 2 درجه سختی دارد و 22 برج و 3 تله را شامل می‌شود. Myth Defense LF همچنین از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید هر دو حالت سختی بازی را به طور همزمان پیش ببرید و هر کدام در یک فایل ذخیره می‌شوند. اگر می‌خواهید یک بازی استاندارد در سبک دفاع از قلعه را تجربه کنید، Myth Defense LF پیشنهاد خوبی است.

دانلود بازی دفاع از قلعه Myth Defense LF برای اندروید | iOS

بازی Plants vs Zombies 1 and 2

بازی دفاع از قلعه طوفان

یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین بازی های دفاع از قلعه در سالیان اخیر، همین Plants vs Zombies است. اگر این بازی را تجربه کرده باشید حتما می‌دانید که به زیبایی هرچه تمام‌تر، المان‌های قدیمی این سبک را با حال و هوای متفاوت و تازه در هم آمیخته و تجربه‌ای جذاب را ارائه داده است. در این بازی سلاح شما گل‌ها و گیاهان هستند و باید با استفاده از آنها با زامبی‌ها مبارزه کنید. حتی اگر به بازی های دفاع از قلعه علاقه‌مند نباشید، باز هم تجربه Plants vs Zombies و شماره دوم آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. محبوبیت بالای بازی عامل مهمی برای سازنده بود تا دونسخه از آنرا منتشر کند که در ادامه لینک های بازی برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی دفاع از قلعه گیاهان در برابر زامبی ها 1 برای اندروید | iOS

دانلود بازی دفاع از قلعه گیاهان در برابر زامبی ها 2 برای اندروید | iOS

بازی Radiant Defense

بازی دفاع از قلعه افلاین

رنگارنگ‌ترین بازی حاضر در این لیست Radiant Defense است که مکانیک‌های منحصربه‌فردی نیز دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های بازی آن است که به شما اجازه می‌دهد تا مسیرها را خودتان مشخص کنید و این برخلاف چیزی است که در اکثر بازی های دفاع از قلعه می بینیم. Radiant Defense بازی کوتاهی است و فقط 15 مرحله دارد، اما می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و دلچسب را برای شما به ارمغان آورد.

دانلود بازی دفاع از قلعه Radiant Defense برای اندروید | iOS

بازی Swamp Attack

بازی دفاع از قلعه قدیمی

یکی دیگر از بازی‌های این فهرست که استایل منحصربه‌فرد خود را دارد، Swamp Attack است. این بازی را می‌توان تا حدودی شبیه Plants vs Zombies نامید؛ دشمنان از سمت راست صفحه وارد می‌شوند و به طرف شما که در سمت چپ با یک اسلحه به انتظار آنها نشسته‌اید، حرکت می‌کنند. در طول مراحل بازی می‌توانید از سلاح‌ها و تله‌های مختلفی برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید. در مجموع 399 مرحله در بازی وجود دارند که می‌توانند برای مدت زیادی شما را سرگرم کنند. همچنین این امکان وجود دارد که با لمس کردن روی صفحه، به‌وسیله اسلحه خود به دشمنان شلیک کنید که این موضوع باعث می‌شود در تمام لحظات بازی روی شخصیت اصلی کنترل داشته باشید.

دانلود بازی دفاع از قلعه Swamp Attack برای اندروید | iOS

بازی Thing TD

بازی دفاع از قلعه مود

بازی Thing TD علاوه بر ویژگی‌هایی که تمام عناوین سبک دفاع از قلعه دارند، یک داستان جذاب هم دارد که در آن باید با بیش از 50 دشمن مبارزه کنید. شما 8 هیرو در اختیار دارید و باید طی 25 مرحله با کمک آن‌ها بازی را به پایان برسانید. Thing TD یکی از بازی‌های نسبتا طولانی این سبک به حساب می‌آید که ارزش تجربه بالایی هم دارد.

دانلود بازی دفاع از قلعه Thing TD برای اندروید | iOS


سخن پایانی


بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا بهترین بازی های دفاع از قلعه برای آیفون و اندروید را معرفی کنیم. نظر شما درباره بازی های دفاع از قلعه که که در این لیست به آن اشاره شدند چیست؟ جای خالی کدام بازی را در این فهرست حس می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان پلازا در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402