دانلود فیلم Beanpole ؛ بررسی، داستان و نمرات منتقدین

فیلم Beanpole
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در سال 2019 فیلم‌های خارجی بسیار خوبی از سینمای سراسر دنیا به روی پرده سینما رفتند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از بهترین فیلم‌های خارجی اکران شده در سال 2019، یعنی فیلم Beanpole بپردازیم.

سال 2019 را باید سال خوبی برای سینمای جهان در نظر بگیریم. فیلم‌های خارجی که در کشورهای مختلف ساخته شده بودند، ورد زبان تماشاچیان و منتقدان بودند. در این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که اسم فیلم انگل را نشنیده باشد؛ فیلم پر سر و صدای کره‌ای که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد. در هیاهویی که فیلم Parasite (انگل) به راه انداخته بود، طنین زیبا و ملایم فیلم Beanpole گم شد؛ فیلمی روسی به کارگردانی کانتمیر بالاگوف که درامی زیبا و دوست‌داشتنی درباره زندگی‌های مردم عادی پس از جنگ را به نمایش می‌کشد. در این مطلب نگاهی ویژه خواهیم داشت به داستان، بازیگران و نمرات منتقدان به این فیلم زیبا. در ادامه نیز لینک دانلود فیلم بلند قد نیز قرار داده شده است. با ما همراه باشید.

Beanpole 2019 . فیلم beanpole

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم سینمایی Beanpole


داستان فیلم بلند قد پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد؛ زمانی که مردم ابعاد ویران‌کننده جنگ را با تمام وجود حس کردند. در این زمان مردم با ویرانی‌های به جا مانده از جنگ ، غم از دست دادن خانواده، فقر و سایر مسائل اجتماعی روبه‌رو شدند؛ گرفتاری‌هایی که مردم را دچار مشکلات روحی و جسمی بسیاری کرد. این فیلم درباره دو زن جوان به نام‌های ایا و میشا است که در تلاش هستند زندگی خود را از نو بسازند. آن‌ها به دنیال صلح، آرامش و امید هستند؛ چیزهایی که در این برهه از زمان به شدت دور و دست‌نیافتنی به نظر می‌رسند.

Beanpole 2019 . فیلم سینمایی beanpole

فیلم Beanpole یک درام قدرتمند است که به سرعت مخاطبان را درگیر خود می‌کند. تلاش و کوشش ایا و میشا حس همزاد پنداری را در تماشاگران برمی‌انگیزد و آن‌ها را تا آخر فیلم به دنبال خود می‌کشد. صحنه‌های عاطفی و احساسی، رویارویی‌های شخصیت‌ها و مصائب و مشکلات زندگی پس از جنگ باعث تعامل بیشتر بین داستان و مخاطبان می‌گردد.

 


تریلر فیلم Beanpole


در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر فیلم Beanpole را تماشا کنید. در تریلر این فیلم، دو شخصیت اصلی داستان، یعنی ایا و میشا را می بینیم؛ دو زن با شخصیت و اهدافی متفاوت. تریلر فیلم Beanpole در تاریخ 16 می 2019 (26 اردیبهشت 1398) منتشر شد.

 


بازیگران فیلم بلند قد


در این قسمت به معرفی بازیگران اصلی فیلم Beanpole می‌پردازیم.

Beanpole 2019 . فیلم سینمایی beanpole

بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از:

  • ویکتوریا میروشنیچنکو (Viktoria Miroshnichenko) در نقش  ایا سرگوییوا
  • واسیلیا پریلیجینا (Vasilisa Perelygina) در نقش ماشا
  • اندرو بیکوف (Andrey Bykov) در نقش نیکولای ایوانوویچ
  • ایگور شیروکوف (Igor Shirokov) در نقش ساشا
  • کانستنتین بالاکرف (Konstantin Balakirev) در نقش استفان
  • کسنیا کیوتپووا (Kseniya Kutepova) در نقش لیوبف پتروونا

 


دانلود فیلم Beanpole


در این قسمت به ارائه لینک دانلود فیلم Beanpole می‌پردازیم.

دانلود فیلم beanpole

فیلم Beanpole در تاریخ 30 خرداد 1398 (20 ژوئن 2019) در سینما‌های سراسر جهان اکران شد. اکنون می‌توانید فیلم بلند قد را با کیفیت مطلوب Web-DL با زیرنویس فارسی دانلود کنید.

 

دانلود فیلم Beanpole با کیفیت 720p Web-DL و حجم 1 گیگابایت

دانلود فیلم Beanpole با کیفیت 1080p Web-DL و حجم 2 گیگابایت

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Beanpole 

 


نقد و بررسی فیلم Beanpole با نمرات منتقدین


فیلم بلند قد با واکنش مثبت منتقدان و استقبال تماشاچیان رو‌به‌رو شد. بسیاری از منتقدان این فیلم را به دلیل فیلمبرداری زیبا و بازی بی‌نقص بازیگرانش ستودند. در ادامه نگاهی به واکنش منتقدان می‌اندازیم و نمرات این فیلم را بررسی می کنیم.

 

The Guardian / پیتر برادشاو: 100

گاردین در مقاله‌ای که به نقد فیلم Beanpole اختصاص داده بود، این فیلم را تکان‌دهنده، هیجان‌انگیز و غافگیرکننده خواند.

 

The New York Times / منولا داگیس: 100

کارگردان این فیلم از ظرفیت روحی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این فیلم داستانی درخشان درباره عشق است و به خوبی همه ابعاد آن نظیر انحراف و لجاجت را به نمایش می‌گذارد. این فیلم به جای بازتاب تکراری مردان در جنگ و پیروزی عدالت در برابر خشونت، داستانی سخت و پیچده در مورد آسیب‌های پس از جنگ را بیان‌ می‌کند که در روح و جان مخاطب تأثیر می‌گذارد.

نقد فیلم beanpole

 

RogerEbert.com / مت فاجرولم: 100

اگر بیلی وایدر، کارگردان افسانه‌ای هالیوود این فیلم را می‌دید، در دقایق پایانی جرئت چشم بر هم زدن نداشت. فیلم Beanpole هیجان‌انگیز و جذاب است؛ زیرا قهرمانان باقی مانده داستان درک می‌کنند که آن‌ها نیازی به مردان ناتوان زندگیشان ندارند.

 

The Irish Times / تارا بردی: 100

فیلمنامه تأثیرگذار این فیلم لحظات نابی را برای همه ترسیم می‌کند. هر سکانس از این فیلم وحشت تازه‌ای به وجود می‌آورد و دسیسه‌ای پیچیده در دل دارد.

 

Variety / جسیکا کیانگ: 90

این فیلم به شدت غمگین است، ولی آنقدر قدرتمند ساخته شده است که همه را قانع می‌کند. هر چقدر بخواهید موضوع فیلم را از ذهنتان بیرون کنید، صحنه‌های فیلم آنقدر نگران‌کننده و پر آشوب هستند که نمی‌توانید چشم از آن‌ها بردارید. فیلم Beanpole همچنین رگه‌هایی نازک و کم رنگ از درک و حتی تحسین افراد مغلوب را نشان می‌دهد که در تلاش برای بازسازی زندگیشان در میان آواری از هویت ملی، جنسیت، اخلاق و انسانیت هستند.

نقد فیلم beanpole

 

IndieWire / دیوید ارلیچ : 83

گرمای فیلم Beanpole به آهستگی احساس می‌شود و تأثیر عاطفی آن با جلو رفتنش کاهش می‌یابد که تمام داستان را تا لحظه‌های پایانی به تأخیر می‌اندازد. اما زیبایی خاصی در این تأخیر وجود دارد و آن این است که چگونه این زنان کنترل خود و زندگیشان را به دست می‌آورند.

 

The Hollywood Reporter / تاد مک کارتی : 80

این فیلم یک دورهمی دوست‌داشتنی است. فیلمی سخت و پر تحرک که در حین تماشا هم به شما پاداش می‌دهد و هم شما را می‌آزارد. بازیگران اصلی این فیلم زنانی قدرتمند را به تصویر می‌کشند که ممکن است در برابر اتفاقاتی که در طول جنگ برایشان رخ داده است، عکس‌العملی از خودشان نشان نداده باشند، اما تمرکز کارگردان بر روی زنان جوانی است که مجبورند از ابتدایی‌ترین روش‌های ممکن استفاده کنند تا سر رشته امور را به دست بگیرند؛ در حالی که آقایان بی‌رمق و  خسته، عملا سر جای خود نشسته‌اند.

 

ScreeDaily / جاناتان رامنی:70

این فیلم احساساتی آتشین و جدی را به نمایش می‌گذارد که به خوبی هم کارگردانی شده است. اما پردازش بیشتر داشتان و ساختاربندی آن می‌توانست کار متمرکزتری را به نمایش بگذارد. جریان‌های پیچیده که حساسیت، نیاز و سرکوب‌گری را به تصویر می‌کشند، احساسات بین این دو زن را به طرز تلویحی ترسیم می‌کنند.

دانلود beanpole 2019

در مجموع سایت متاکریتیک با بررسی 26 نقد نوشته شده در خصوص این فیلم امتیاز 84 را برای آن در نظر گرفت و آن را در جایگاه دوم فهرست برترین فیلم‌های 2020 جای داد. راتن تومیتوز نیز با بررسی 45 نقد، 90 درصد از آن‌ها را مثبت ارزیابی کرد و در جمع‌بندی نهایی خود نوشت: «این فیلم با فیلمبرداری درخشان و بازی فراموش‌نشدنی بازیگرانش، نگاهی همدلانه به زندگی‌های ویران شده پس از جنگ دارد». سایت IMDb با امتیاز 7.1 از این فیلم استقبال کرد.

 


سخن پایانی


در آخر باید گفت که در بین همه فیلم‌هایی که سال 2019 خارج از دنیای هالییود ساخته شده است، فیلم Beanpole احساسات و عواطف متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. موضوع این فیلم هم بسیار جدید و جذاب است؛ داستان دو زن در حال تلاش برای ساختن ویرانه‌ها. این فیلم با به نمایش گذاشتن تلاش‌های این دو زن که بین امید و ویرانی مطلق ایستاده‌اند، توانسته است سری میان فیلم‌های خوب سال 2019 درآورد. در این مقاله از داستان، بازیگران و نمرات فیلم Beanpole گفتیم.

نظر شما درمورد این فیلم چیست؟ آیا از تماشای آن لذت بردید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402