معرفی بازی Gears Tactics ؛ چرخ دنده های تاکتیکی

بازی Gears Tactics
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

جدیدترین شماره از مجموعه Gears of War به زودی منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره بازی Gears Tactics به دست آورید، با این مقاله همراه باشید.

پرطرفدارترین مجموعه شوتر پلتفرم ایکس باکس به زودی صاحب یک نسخه جدید می‌شود. دو استودیوی The Coalition و Splash Damage با همکاری یکدیگر قرار است یک بازی استراتژی از مجموعه Gears of War با نام Gears Tactics را به مخاطبان تحویل بدهند. این بازی که می‌توان آن را یک نسخه متفاوت در این فرانچایز نامید، تا چند روز دیگر برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

بازی Gears Tactics پس از نسخه موبایلی Gears Pop، اولین بازی از این مجموعه است که دارای سبک شوتر سوم شخص نیست و به همین خاطر یک تحول بزرگ برای این مجموعه به شمار می‌رود. با پلازا همراه باشید تا نگاهی به بازی Gears Tactics داشته باشیم و ویژگی‌های مختلف آن را بهتر بشناسیم.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708Microsoft XBOX One 1708 Original Bluetooth Gamepad

نوع اتصالبی سیم,با سیم
نوع رابطبلوتوث,USB,جک 3.5 میلی متری


مروری بر بازی های قبلی مجموعه Gears of War


مجموعه Gears of War که متعلق به پلتفرم ایکس باکس است، به وسیله کمپانی اپیک گیمز و شخصی به نام کلیف بلزینسکی خلق شد. بازی‌های این مجموعه به خاطر گیم‌پلی اکشن و ابداعاتی که در سبک تیراندازی اول شخص داشتند، شناخته می‌شوند. یکی از مهمترین ویژگی‌های عناوین این مجموعه، سیستم کاورگیری آن‌هاست که کمک می‌کند تا بازیکنان در هنگام مبارزات، پشت موانع و سنگرها مخفی شوند و در این حالت به تیراندازی بپردازند.

مجموعه Gears of War در واقع اصلی‌ترین برند اختصاصی پلتفرم ایکس باکس است و بازی‌های این سری همیشه جزو پرفروش‌ترین عناوین کنسول های بازی مایکروسافت بوده‌اند. در ادامه نگاهی به بازی‌های منتشر شده از این مجموعه می‌اندازیم.

 

بازی Gears of War (سال 2006)

بازی Gears of War 1 / بازی Gears Tactics

اپیک گیمز اولین بازی Gears of War را در سال 2006 ساخت و کمپانی مایکروسافت آن را برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر کرد. نسخه دیگری از این بازی در سال 2007 برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر شد. داستان بازی، تلاش اعضای جوخه دلتا را به نمایش می‌گذاشت که تلاش می‌کردند تا با کار گذاشتن بمب در یک تونل زیرزمینی، گروهی از موجودات خطرناک به نام لوکاست‌ها را نابود کنند. یک نسخه بازسازی شده از همین بازی با نام Gears of War: Ultimate Edition در سال 2015 منتشر شد.

 

بازی Gears of War 2 (سال 2008)

بازی Gears of War 2 / گیم پلی بازی gears tactics

شماره دوم این مجموعه همان سبک گیم‌پلی بازی اول را دنبال می‌کرد و پیشرفت‌هایی را در زمینه گرافیک به نمایش می‌گذاشت. در این بازی با نقشه لوکاست‌ها برای غرق کردن شهر پلاتو و تلاش نیروهای COG برای جلوگیری از این اتفاق مواجه می‌شدیم. در نهایت سربازان COG خودشان تصمیم گرفتند که شهر را غرق کنند تا پایگاه لوکاست‌ها هم نابود شود.

 

بازی Gears of War 3 (سال 2011)

بازی Gears of War 3 / بازی Gears Tactics

سومین شماره این مجموعه که در واقع آخرین نسخه از سه‌گانه اصلی بود با نام Gears of War 3 در سال 2011 برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد. در این بازی، شخصیت اصلی مجموعه یعنی مارکوس فینیکس، به همراه دام و سایر اعضای گروه تلاش می‌کردند تا پدر مارکوس را پیدا کنند و از این طریق به نبرد با لوکاست‌ها پایان دهند. آدام فینیکس، پدر مارکوس یک سلاح ساخته بود که با انفجارش باعث نابودی همه لوکاست‌ها و خاتمه یافتن جنگ با آن‌ها شد.

 

بازی Gears of War: Judgment (سال 2013)

بازی Gears of War: Judgment / گیم پلی بازی gears tactics

چهارمین بازی این سری روی شخصیت فرعی برد تمرکز داشت که به همراه کول و چند شخصیت تازه‌وارد دیگر، یک جوخه جدید به نام کیلو را تشکیل داده بودند. Gears of War: Judgment آخرین بازی این مجموعه بود که برای کنسول ایکس باکس 360 در سال 2013 منتشر شد.

 

بازی Gears of War 4 (سال 2016)

بازی Gears of War 4 / بازی Gears Tactics

بازی Gears of War 4 که به وسیله استودیوی کوالیشن ساخته شد، در سال 2016 برای کنسول ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به انتشار رسید. در این بازی شاهد یک خط داستانی جدید بودیم که حدود 25 سال بعد از ماجراهای شماره سوم مجموعه روایت می‌شد. شخصیت اصلی این بازی جیدی فینیکس، پسر مارکوس بود.

 

بازی Gears Pop (سال 2019)

بازی Gears Pop / گیم پلی بازی gears tactics

در سال 2019 یک نسخه فرعی از این مجموعه با نام Gears Pop برای گوشی‌های موبایل منتشر شد. این بازی بر اساس شخصیت‌های عروسکی Funko POP طراحی شده بود و سبک استراتژی همزمان مشابه بازی کلش رویال داشت.

 

بازی Gears 5 (سال 2019)

بازی Gears 5 / بازی Gears Tactics

بازی Gears 5 که دنباله‌ای برای بازی Gears of War 4 بود، در سال 2019 برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی به انتشار رسید. شخصیت اصلی این بازی کیت دیاز، دخترخوانده میرا و ملکه سابق لوکاست‌ها بود.

 


معرفی بازی Gears Tactics


در واقع Gears Tactics یک نسخه فرعی از مجموعه Gears of War است که برخلاف سایر عناوین این سری، سبک تیراندازی سوم شخص ندارد و گیم‌پلی آن به صورت تاکتیکی و نوبتی دنبال می‌شود. دوربین بازی زاویه دید بالا به پایین دارد و بازیکن‌ها باید با ارسال دستورات مختلف به اعضای تیم، دشمنان موجود در هر نقشه را نابود کرده و ماموریت خود را به انجام برسانند.

گیم پلی بازی gears tactics

Gears Tactics یک بازی پی‌سی-محور است؛ یعنی برخلاف بازی‌های قبلی این مجموعه که به طور اختصاصی برای کنسول‌های مایکروسافت منتشر می‌شدند و سپس نسخه‌ای از آن‌ها نیز برای کامپیوتر توسعه پیدا می‌کرد، Gears Tactics به گونه‌ای طراحی شده که کنترل آن روی رایانه‌های شخصی راحت‌تر انجام می‌شود. این بازی فقط حالت تک نفره دارد و در آن شاهد بخش چند نفره نخواهیم بود.

 


پلتفرم ها و تاریخ انتشار بازی Gears Tactics


Gears Tactics در تاریخ 28 آوریل (9 اردیبهشت 1399) برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. ابتدا اعلام شده بود که این بازی فقط روی PC در دسترس است، اما بعدا استودیوی کوالیشن تایید کرد که این بازی را برای کنسول ایکس باکس وان هم منتشر می‌کند. بازیکنان می‌توانند با پیش‌خرید این بازی، به آیتم‌های اضافی مثل شخصیت‌های بیشتر و همچنین زره‌ها و قابلیت‌های اضافه دسترسی داشته باشند. البته پیش‌خرید کردن این بازی از داخل ایران کار چندان آسانی نیست.

گیم پلی بازی gears tactics

 


داستان بازی Gears Tactics


خط داستانی اصلی Gears Tactics درباره سربازی به نام گیب دیاز است. اگر این نام به نظرتان آشنا می‌رسد، به این خاطر است که گیب پدر کیت دیاز، شخصیت اصلی بازی Gears 5 است. ماجراهای بازی 10 سال قبل از داستان اولین بازی این مجموعه روایت می‌شوند. طبق اعلام سازندگان بازی، قرار است با ریشه‌های شخصیت کیت هم بیشتر آشنا شویم و اطلاعات زمینه‌ای زیادی درباره ماجراهای بازی Gears 5 به دست آوریم.

گیم پلی بازی gears tactics

اما داستان Gears Tactics بیشتر روی شخصیت گیب تمرکز دارد که به همراه گروهش با یک هیولای خطرناک و بزرگ مبارزه می‌کنند. گفته می‌شود که این هیولا یکی از قوی‌ترین موجوداتی است که تا به حال در سری Gears of War مشاهده کرده‌ایم و می‌تواند هیولاهای دیگری را به وجود آورد. شاید صدای شخصیت گیب هم به گوشتان آشنا برسد. نوشیر دلال، کسی که در بازی Red Dead Redemption 2 به جای شخصیت چارلز اسمیت صحبت کرده بود، صداگذاری گیب را به عهده دارد.

 


گیم پلی بازی Gears Tactics


گیم‌پلی Gears Tactics با اینکه ریشه‌های استراتژیک دارد، ولی پر از المان‌های نقش‌آفرینی است که باعث می‌شوند تا بازیکنان با پشت سر گذاشتن مراحل و انجام چالش‌های مختلف بتوانند امتیاز کسب کنند و از این طریق مهارت‌های شخصیت‌ها را ارتقا دهند. در مجموع 5 کلاس مختلف و 30 مهارت در بازی وجود دارند و علاوه بر این، هر شخصیت یک سلاح اختصاصی نیز در اختیار دارد. همچنین تمام سلاح‌ها و زره‌های بازی نیز قابل شخصی‌سازی هستند و با استفاده از آیتم‌های جانبی می‌توان آن‌ها را ارتقا داد. همه این ارتقاها نیز با بازی کردن به دست می‌آیند و خبری از خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد بود.

بازی Gears Tactics

سازندگان بازی سعی کرده‌اند تا به المان‌های اصلی گیم‌پلی بازی‌های قبلی این مجموعه نیز وفادار باشند و برای مثال بخش اعدام‌ها یا همان Executions که از فاصله نزدیک روی دشمنان قابل اجرا است را در Gears Tactics نیز پیاده‌سازی کرده‌اند. البته سبک بازی به گونه‌ای است که شاید بیشتر ترجیح بدهید از فاصله دور با دشمنان درگیر شوید، اما در مواقع لزوم می‌توانید آن‌ها را با اره به دو نیم تقسیم کنید.

 


سیستم مورد نیاز بازی Gears Tactics


برای اجرای Gears Tactics داشتن یک سیستم خوب (نه عالی) کفایت می‌کند و با تغییر تنظیمات گرافیکی می‌توان روی طیف گسترده‌ای از کامپیوترهای شخصی این بازی را اجرا کرد. اما به طور کلی دو سیستم حداقلی و پیشنهادی را در ادامه آورده‌ایم که می‌توانید مشخصات هر سیستم را مشاهده کنید.

بازی Gears Tactics

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Gears Tactics

  • پردازنده: اینتل Core i3 Skylake / ای ام دی FX-6000
  • کارت گرافیک: ای ام دی مدل Radeon R7 260X / انویدیا مدل GeForce GTX 750 Ti
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 45 گیگابایت فضای خالی
  • کارت صدا: سازگار با DirectX
  • نسخه دایرکت ایکس: DirectX 12
  • سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Gears Tactics

  • پردازنده: اینتل Core i5 Coffee Lak / ای ام دی Ryzen 3
  • کارت گرافیک: ای ام دی مدل Radeon RX 570 / انویدیا مدل GeForce GTX 970
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 45 گیگابایت فضای خالی
  • کارت صدا: سازگار با DirectX
  • نسخه دایرکت ایکس: DirectX 12
  • سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)

بازی Gears Tactics

نظر شما درباره بازی Gears Tactics چیست؟ آیا با تغییر سبک بازی‌های Gears of War موافقید یا ترجیح می‌دهید همان گیم‌پلی شوتر سوم شخص را تجربه کنید؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402