بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی ؛ از Assassin’s Creed Identity تا Cuphead

بهترین بازی های یونیتی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی که یکی از پلتفرم‌های ساخت بازی است را برایتان معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود بازی‌ها را برایتان قرار می‌دهیم. با پلازا همراه شوید.

موتور Unity محبوب‌ترین نرم‌افزار توسعه بازی‌های شخص ثالث در بین توسعه‌دهندگان بازی در سراسر جهان است. تیم‌ها و استودیوهای مختلفی از Unity استفاده می‌کنند و تعداد توسعه‌دهندگان و بازی‌سازهایی که به عنوان ابزار اصلی توسعه خود به Unity متکی هستند، همواره درحال رشد است. Unity از توسعه بازی در بیشتر پلتفرم‌های اصلی مانند موبایل، رایانه شخصی، کنسول، وب، VR و AR پشتیبانی می‌کند. همچنین Unity برای ایجاد بازی‌ها و برنامه‌های دیگر، تبلیغات، داستان‌های تعاملی و هنر، فیلم و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود. در این مقاله از پلازا بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی را معرفی می‌کنیم.

بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی

فهرست مطالب


بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی


اینکه بتوان گفت کدام بازی بهترین محصول ساخته شده با یونیتی بوده کمی دشوار است زیرا در این زمینه بازی های بسیاری وجود داشته که این مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی بوده است. در ادامه با تعداد خوبی از محصولات در این زمینه آشنا خواهید شد که میتوانید نظر خود نسبت به این فهرست را بیان کنید و باما همراه باشید.

بازی Deus Ex: The Fall

بازی های یونیتی

  • سال ساخت: 2013
  • سبک بازی: نقش‌آفرینی / تیراندازی اول شخص

بازی The Fall چهارمین بخش از سری بازی‌های Deus Ex و از بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی است که برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. در بازی Deus Ex: The Fall، بازیکنان کنترل بن ساکسون را به عهده می‌گیرند که یک سرباز سابق انگلیسی و مزدور است. داستان این بازی سال 2027 را نشان می‌دهد و از لحاظ موضوع بازی نیز بسیار نزدیک به بازی Deus Ex: Revolution Human است که در سال 2011 منتشر شده بود.

دانلود بازی Deus Ex: The Fall برای اندروید و iOS

بازی Assassin’s Creed Identity

بهترین بازی های یونیتی

  • سال ساخت: 2014
  • سبک بازی: نقش‌آفرینی / اکشن

Assassin’s Creed از جمله بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی است که نیازی به توضیحات خاصی ندارد؛ زیرا همه تقریبا با این بازی آشنایی دارند. Identity نیز جدیدترین بازی در سری AC است که در حال حاضر در بتا قرار دارد و در اوایل سال 2015 برای انتشار در سراسر جهان منتشر شده است. Assassin’s Creed Identity اولین بازی در جهان Assassin’s Creed است که برای iPad و iPhone نیز ساخته شده است و یک بازی نقش‌آفرینی سه‌بعدی محسوب می‌شود. بازی Assassin’s Creed: Identity این امکان را به بازیکنان می‌دهد که قاتل (Assassin) خود را ایجاد کرده، توسعه دهند و نیز به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در معروف‌ترین محیط‌های رنسانس ایتالیا بازی کنند. این بازی برای سیستم عامل iOS 7، آیپد 3 یا بالاتر و iPhone5 یا نسخه‌های بالاتر ساخته شده است و نسخه‌های قدیمی‌تر پشتیبانی نمی‌شوند.

دانلود بازی Assassin’s Creed Identity برای اندروید و iOS

بازی Temple Run Trilogy

بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی

  • سال ساخت: 2014
  • سبک بازی: دونده بی‌پایان

Temple Run Trilogy یکی دیگر از بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی محسوب می‌شود که مجموعه‌ای از سه بازی است که برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS و مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. در این بازی، بازیکن اساساً فقط یک کار را انجام می‌دهد و آن «فرار کردن» است. بازی Temple Run Trilogy اولین بار در سال 2011 منتشر شد و بسیار هم مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. در این بازی، بازیکن درواقع گنجی را از یک معبد به سرقت برده است و حالا باید از میمون‌های شیطانی که به دنبال او هستند، فرار کند. Temple Run Trilogy از سبک‌های بازی بی پایان است؛ به این معنی که بازیکن یا از معبد خارج می‌شود و یا توسط میمون‌ها خورده می‌شود. هدف این است که بازی را تا جایی که می‌توانید ادامه دهید.

دانلود بازی Temple Run Trilogy برای اندروید و iOS

بازی Cuphead

برترین بازی های ساخته شده با یونیتی

  • سال ساخت: 2017
  • سبک بازی: تیراندازی

Cuphead یکی از بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی است که با انتشارش در سال 2017 طوفانی در بین بازی‌های این سبک به پا کرد. نوآوری در سبک بازی‌های تیراندازی در پلتفرم دوبعدی واقعا کار دشواری است، اما تیم توسعه کار سختی را در پیش گرفتند و کل بازی با انیمیشن دست‌ساز ساخته شد. درواقع کارتون‌های دوران طلایی نیمه قرن بیستم را به تصویر کشیده که بسیار زیبا است و خوشبختانه، تماشا کردن بازی به اندازه انجام آن جذاب و لذت‌بخش است. در حالی که Unity گاهی اوقات می‌تواند به دلیل دوبعدی بودن کمی مشکل‌ساز باشد، بازی Cuphead اثبات این است که یک تیم مصمم می‌تواند چیزی جادویی ایجاد کند. می‌توانید بازی Cuphead را روی ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ، مایکروسافت ویندوز و MacOS دریافت کنید.

بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft

بازی های معروف ساخته شده با یونیتی

  • سال ساخت: 2014
  • سبک بازی: کارتی

Heroes of Warcraft بازی بعدی در بین بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی است که در جهان Warcraft ساخته شده است و برخلاف سایر بازی‌های Blizzard، این عنوان چندنفره کارتی کاملاً رایگان است. گیم‌پلی ساده و در عین حال موثر آن باعث خواهد شد تا همه افراد در مدت زمان چند دقیقه با بازی بتوانند ارتباط برقرار کنند. بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft از سایر بازی‌های این ژانر مانند Pokemon یا Magic: The Gathering استفاده کرده و آن را با Lore Warcraft ترکیب می‌کند تا یک بازی معروف و در عین حال کاملاً جدید ایجاد کند.

بازی Monument Valley 2

بازی های موتور یونیتی

  • سال ساخت: 2017
  • سبک بازی: معمایی

بازی Monument Valley 2 کاملا بر اساس کمیت‌های سه‌بعدی ساخته شده است، اما وقتی از طریق لنز پروژه‌های موازی مشاهده می‌شود، اشیاء به صورت دوبعدی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. بازی Monument Valley 2 در نمای ایزومتریک ارائه شده است و هدف بازی، راهنمایی شخصی به نام رو و فرزندش از طریق مارپیچ‌هایی است که شامل عناصر توهم نوری و اشیاء غیرممکن می‌شوند. بازیکن می‌تواند بر روی صفحه نمایش ضربه بزند تا رو یا فرزندش حرکت کنند یا تغییراتی در معماری سطح برای تکمیل پازل ایجاد کند. برای آشنایی بیشتر با بازی Monument Valley 2 می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دانلود بازی Monument Valley 2 برای اندروید و iOS

بازی Untitled Goose Game

بازی های ساخته شده با موتور یونیتی

  • سال ساخت: 2019
  • سبک بازی: معمایی / مخفیکاری

در بین بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی، بازی Untitled Goose Game دارای سبکی کاملا متفاوت و البته جذاب است. در این بازی، بازیکن باید در نقش یک غاز بازی کند. در اینجا باید دهقانان بی‌بضاعت را اذیت کنید و چیزهایی از آن‌ها سرقت کنید. شاید باورتان نشود، اما یکی از هدف‌های موجود در بازی «پرتاب کیف کشاورز در برکه» است. این بازی بسیار سرگرم‌کننده‌تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسد و در طول ساخت و طراحی از قابلیت‌های یونیتی بسیار بهره برده است. این عنوان برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، نینتندو سوئیچ، مایکروسافت ویندوز و MacOS منتشر شده است.

بازی Ori and the Blind Forest

بازی های یونیتی

  • سال ساخت: 2019
  • سبک بازی: ماجراجویی

Ori and the Blind Forest یکی دیگر از بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی است که یک جوان یتیم را با یک داستان عمیقاً عاطفی در مورد عشق، ایثار و امید که در وجود همه ما هست، دنبال می‌کند. این یک بازی بصری خیره‌کننده است که شامل آثار هنری با دست، شخصیت‌های انیمیشنی دقیق و عالی و موسیقی متن فوق‌العاده می‌شود. بازی Ori and the Blind Forest علاوه بر جوایز بسیار در زمینه دستاوردهای صوتی و هنری، در سال 2015  نیز جایزه بهترین بازی‌های بصری دوبعدی ساخته شده با یونیتی را کسب کرد. برای خواندن نقد و بررسی این عنوان می‌توانید از اینجا اقدام کنید. بدنیست بدانید بازی اوری یکی از محبوب ترین های جهان بوده است که موتور توسعه دهنده آن یونیتی بوده و این موضوع قدرت بالای آن در بازی سازی را مطرح میکند که پیشنهاد میشود در ادامه فهرست باما همراه باشید.

بازی Kerbal Space Program

بهترین بازی های یونیتی

  • سال ساخت: 2011
  • سبک بازی: شبیه‌ساز پرواز فضایی

Kerbal Space Program نیز یک بازی دیگر در فهرست بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی محسوب می‌شود که درباره دانش موشکی است. این درواقع یک بازی استراتژیک، برنامه‌ریزی و اجرا است. برنامه‌ریزی دقیق و اجرای صحیح در بازی حس بسیار خوبی را به بازیکن القا می‌کند. این عنوان درباره کربال‌ها است. کربال‌ها بیگانگان کوچک انسان‌نمای سبزرنگی هستند که کشتی‌هایی فضایی برای ورود به مدار و یا فرود روی سیارات دیگر می‌سازند. این بازی مبتنی بر فیزیک واقعی است؛ در نتیجه ساخت یک کشتی فضایی مناسب و ارسال آن به فضا، کار بسیار چالش‌برانگیز و در عین حال سرگرم‌کننده‌ای است. این عنوان برای ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، لینوکس، کنسول بازی پلی‌استیشن 4 و MacOS در دسترس است.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین بازی های ساخته شده با یونیتی را معرفی کردیم و لینک دانلود برخی از آن‌ها را نیز قرار دادیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. همچنین اگر بازی دیگری در این زمینه می‌شناسید، می‌توانید در بخش نظرات آن را برای تیم پلازا و خوانندگان مقاله به اشتراک بگذارید. اگر تجربه انجام بازی‌های بالا را نیز دارید، نظرتان را برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیر
.
21 مهر 1399، 12:04
پاسخ
5
0
لطفا بازی کال اف دیوتی موبایل رو هم به این لیست اضافه کنید
avatar
Site creating
.
29 خرداد 1402، 11:47
پاسخ
0
0
@امیر
Call of duty با این ساخته نشده
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402