10 روش ساده برای کسب درآمد از تلگرام

کسب درآمد از تلگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کسب درآمد از تلگرام یکی از جذاب‌ترین امکانات این پیام رسان است که برخلاف تصور رایج نیازی به داشتن یک کانال پرمخاطب ندارد. در اینجا به راه‌های مختلف چگونگی کسب درآمد از تلگرام خواهیم پرداخت.

امکانات و ابزارهای متنوع تلگرام زبانزد خاص و عام است. از جمله پرطرفدارترین این خصوصیات، امکان کسب درآمد از طریق تلگرام است که موجب شده افراد بیشماری به فعالیت تجاری در این پیام رسان روی بیاورند. یکی از رایج‌ترین این راه‌ها، کسب درآمد از طریق تبلیغات است که خود از روش‌های گوناگونی میسر می‌شود. همچنین می‌توان به کمک تلگرام یک فروشگاه مجازی راه انداخت و کالا و خدمات خود را تبلیغ کرد. داشتن یک کانال پرمخاطب تنها راه کسب درآمد در تلگرام نیست. در ادامه عمده‌ترین راه های کسب درآمد از تلگرام تشریح می‌شوند.

کسب درآمد از تلگرام رایگان

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


کسب درآمد از تلگرام با ساخت کانال


برای راه اندازی کانال تلگرامی باید یک یا چند موضوع مرتبط مانند فناوری، فیلم و سریال، مد و لباس، مدل مو، سرگرمی، غذا یا آموزش را در نظر گرفته و مطالب مرتبط با آن‌ها را در کانال خود منتشر کنید تا کم کم افراد به آن جذب شوند. هرچه تعداد دنبال کنندگان کانال شما بیشتر باشد، امکان کسب درآمد نیز بیشتر خواهد بود. ممکن است این ایده کمی ‌دشوار به نظر برسد، اما با انتخاب موضوع مناسب و تلاش کافی می‌توانید در تلگرام معروف شوید و یک کانال بزرگ داشته باشید. در این بخش به برخی از عمده‌ترین راه های کسب درآمد از طریق کانال‌های تلگرامی می‌پردازیم.

کسب درامد از تلگرام بدون داشتن کانال

 

انتشار تبلیغات در کانال

داشتن یک کانال تلگرامی ‌پرمخاطب موجب هجوم کسب و کارهای گوناگون برای ارائه پیشنهاد تبلیغ توسط شما خواهد شد. در واقع عمده کسب درآمد در تلگرام از طریق همین تبلیغات میسر می‌شود. به عنوان نمونه کانالی یکصد هزار دنبال کننده دارد و شرکت‌ها تبلیغ کالا، خدمات، وبسایت و نیز تبلیغ کانال خود را به شما می‌سپارند و شما به عنوان نمونه بر حسب مدت زمان فعال بودن پست تبلیغی یا تعداد مشاهده (ویو) آن، هزینه دریافت می‌کنید.

 

مشارکت در فروش

همکاری در فروش (Affiliate marketing) یک روش کسب درآمد از تلگرام است. تنها کاری که لازم است انجام دهید، اشتراک لینک‌های مشارکت در فروش است. بدین ترتیب به ازای هر فردی که با مشاهده لینک محصول بر روی آن کلیک و خرید می‌کند، مقداری پول به حساب شما واریز می‌شود. هر کمپانی درصد متفاوتی را نسبت به محصولات مختلف خود به شما بابت کمک به فروش آن‌ها می‌پردازد. اگر به دنبال یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد آنلاین هستید، این روش می‌تواند برای شما مناسب باشد.

 

استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک

سایت کسب درآمد از تلگرام

هرچند استفاده از لینک‌های همکاری در فروش یک راه آسان برای کسب درآمد است، اما سرویس‌های کوتاه کننده لینک می‌توانند حتی از آن نیز آسان‌تر باشند. بدین منظور شما باید لینک‌هایی جذاب که با استفاده از سرویس‌های مورد نظر کوتاه شده‌اند را به اشتراک بگذارید و هرگاه فردی بر روی آن کلیک کند، مقداری پول به حساب شما واریز خواهد شد. سرویس‌های کوتاه کننده لینک بسیاری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به وب سایت Shorte.st اشاره کرد. می‌توانید لینک‌های مورد نظر را با اعضای کانال خود به اشتراک بگذارید و برای هر کلیک پول دریافت کنید. این سرویس به ازای هر کلیک حدود 0.1 تا 5 دلار پول پرداخت می‌کند. همچنین سرویس‌های کوتاه کننده لینک دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید به جای سرویس مذکور از آن‌ها به عنوان سایت کسب درآمد از تلگرام استفاده کنید.

 

پیدا کردن شریک تجاری

این مورد تنها برای کانال‌های با اعضای بالا مناسب است. کسب و کارها و وب سایت‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای گسترش تجارت خود هستند؛ بنابراین ممکن است بسیاری از آن‌ها از شراکت با شما استقبال کنند. آن‌ها از شما خواهند خواست که نماینده آن‌ها در تلگرام باشید و در کانال خود لینک‌های آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

 

دریافت پول از کاربران

برای کسب درآمد از تلگرام بدون سرمایه می‌توانید استفاده از کانال خود را به دریافت پول از اعضا مشروط کنید. اگر محتوای کانال شما از ارزش و کیفیت بالایی برخوردار باشد، کاربران حاضر خواهند بود برای مشاهده محتوای جذاب و باکیفیت شما پول پرداخت کنند. در صورتی که به تخصص و توانایی خود اعتماد دارید و مایلید خدمات مفیدی به کاربران ارائه دهید، این یک نحوه کسب درآمد از تلگرام برای شما خواهد بود که می‌تواند یک کسب و کار باثبات با درآمد هنگفت را نصیب شما سازد.

کسب درآمد از تلگرام بدون سرمایه

 

کالا و خدمات خود را بفروشید

این یک روش بسیار رایج و مفید کسب درآمد از تلگرام است. داشتن یک کانال تلگرامی ‌برای محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید کمک بزرگی به توسعه کسب و کار و درآمد بیشتر است. اینگونه کانال‌ها حتی با تعداد اعضای پایین نیز می‌توانند درآمد هنگفتی نصیب شما سازند. کسب درآمد از منزل با تلگرام می‌تواند یک تجربه رویایی باشد.

 


کسب درآمد از طریق ربات های تلگرامی


ربات کسب درآمد از تلگرام

با ساخت ربات‌های مفید، کسب درآمد از تلگرام بدون داشتن کانال نیز میسر است. خبر خوب اینکه امروزه ساخت این ربات‌ها برای افراد فاقد مهارت و تخصص نیز امکان پذیر شده است. ابزارهای ربات ساز زیادی وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها ربات خودتان را بسازید و به کسب درآمد از تلگرام به صورت رایگان بپردازید. یکی از این ربات سازهای رایگان MenuBuilderBot نام دارد. در ادامه به چند نحوه کسب درآمد تلگرام از طریق ربات‌ها اشاره می‌کنیم. همچنین برای آشنایی با برخی ربات‌های موفق تلگرام اینجا را ببینید.

 

دریافت تبلیغات برای ربات

پیشتر به دریافت تبلیغات در کانال به عنوان یک راه کسب درآمد در تلگرام اشاره کردیم. دریافت تبلیغات برای ربات نیز به همان صورت است. اگر یک ربات با خصوصیات یا محتوای جذاب داشته باشید و کاربران زیادی در حال استفاده از آن باشند، کسب و کارها با شما تماس خواهند گرفت و از شما درخواست تبلیغ خواهند کرد. شما با درج تبلیغات آن‌ها در ربات خود پول دریافت خواهید کرد که میزان آن به عنوان نمونه بر حسب تعداد مشاهده آن تعیین می‌شود. یعنی هرچه کاربران بیشتری تبلیغ ارائه شده در ربات را مشاهده کنند، پول بیشتری نصیب شما می‌شود.

کسب درامد از تلگرام بدون داشتن کانال

 

ساخت ربات های سفارشی

اگر با کارکرد ربات سازها آشنا باشید، می‌توانید ربات‌هایی برای افراد دیگر بسازید و به عنوان یک توسعه دهنده مستقل پول دریافت کنید. در اینجا درآمد شما به تبلیغات وابسته نیست و افراد زیادی به شما مراجعه می‌کنند تا ربات‌های مستقل برایشان بنویسید و پول دریافت کنید. برای ساخت ربات‌ها یک پلتفرم یا ربات ساز همانند MenuBuilderBot انتخاب کنید. بازار ساخت ربات برای پیام رسان‌ها پتانسیل بسیار بالایی دارد و می‌تواند درآمد بالایی نصیب شما کند.

 

بهینه سازی کسب و کار خود با ربات

ربات‌هایی که خودتان ساخته‌اید، می‌توانند برخی عملیات روزمره کسب و کار شما را تسهیل سازند. به عنوان نمونه می‌توان یک ربات برای پاسخگویی به سئوالات رایج مشتریان ساخت تا اطلاعات لازم را برای آنان فراهم کرده و بدین ترتیب باری از روی دوش اپراتور شما بردارد. هرچند این یک روش مستقیم کسب درآمد از تلگرام نیست، اما در وقت شما صرفه جویی می‌کند که همان وقت می‌تواند به پول تبدیل شود! شما می‌توانید برای ساخت این ربات‌ها از ابزارهای ربات ساز رایگان مانند MenuBuilderBot استفاده کنید.

 

فعال سازی تبلیغات در ربات

ربات کسب درامد از کانال تلگرام

اگر یک ربات با ربات ساز MenuBuilderBot ساخته باشید، می‌توانید با فعال‌سازی بخش Advertisement Market یا بازار تبلیغات، با آن کسب درآمد کنید. این خصوصیت تبلیغات را به صورت خودکار در تمام ربات‌های ساخته شده در این پلتفرم نمایش می‌دهد. هر بار که کاربری در ربات شما تبلیغات را مشاهده کند، شما برای آن پول دریافت می‌کنید. شما تنها باید ربات خود را به محتوا و قابلیت‌های جذاب مجهز کنید و 500 کاربر اول را جذب کنید و سپس ربات را به بخش Advertisement Market متصل کنید. حالا با بازدید تبلیغات توسط کاربران، درآمد به صورت خودکار به حساب شما واریز می‌شود!

البته این قابلیت کاملا اختیاری بوده و می‌توانید از آن استفاده نکنید. برای دریافت این تبلیغات شما باید خودتان ربات را به بخش Advertisement Market متصل کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه‌های R1 تا R5 انتخاب کنید که چه نوع تبلیغاتی در ربات شما نمایش داده شود. البته این قابلیت مختص ربات ساز MenuBuilderBot  نیست و می‌توانید در پلتفرم‌های دیگر نیز قابلیت‌های مشابه آن را بیابید.

 


سخن پایانی


چگونگی کسب درآمد از تلگرام

مسئله مهم و قابل توجه اینکه کلاهبرداران زیادی در فضای مجازی و تلگرام وجود دارند. اگر یک ربات کسب درآمد از تلگرام قبل از ارائه خدمات از شما درخواست پول کرد یا اگر واژه Scam (کلاهبرداری) را به رنگ قرمز در بالای نام کانال مشاهده می‌کنید، پیش از هر تصمیمی همه جوانب را در نظر بگیرید. در هر صورت، احتمالا بهتر است در ابتدای کار با سرمایه گذاری کم شروع کنید تا در صورت بروز اشتباه متحمل زیان بیش از حد نشوید.

موفقیت در کسب و کار یک شبه حاصل نمی‌شود. چه بخواهید از طریق تلگرام درآمد کسب کنید یا هر کسب و کار دیگری راه بیندازید، باید به خود زمان بدهید. صبور باشید، ناامید نشوید و بر روی هدف اصلی خود تمرکز کنید. نظر شما درباره کسب درآمد از تلگرام چیست؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402