بهترین اپلیکیشن های ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام

ساخت igtv در اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام امروزه بسیار رایج شده است و برنامه‌های مختلفی برای ساخت این کلیپ‌ها وجود دارد. در این مقاله قصد داریم چندین برنامه ساخت IGTV در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام از زمان اضافه شدن این قابیلت به اپلیکیشن اینستاگرام بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. از قابلیت IGTV برای آپلود ویدئوهایی استفاده می‌شود که بیشتر از یک دقیقه هستند. پیش از ارائه IGTV کاربران تنها می‌توانستند ویدئوهای یک دقیقه‌ای را در صفحه خود به اشتراک بگذارند. اما پس از اضافه شدن قابلیت ساخت ویدیو IGTV این محدودیت زمانی از بین رفت.

با ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام می‌توانید ویدئوهایی تا سقف ده دقیقه به اشتراک بگذارید و دیگر نگران محدودیت زمان نباشید. اما برای ساخت فیلم IGTV باید از برخی برنامه‌های خاص استفاده کنید. اپلیکیشن‌های کاربردی بسیاری تاکنون برای ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام طراحی شده‌اند. در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه ویدیو «نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام» را مشاهده می کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بهترین اپلیکیشن های ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام

برای ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام می‌توانید از اپلیکیشن‌های کاربردی که برای اندروید و iOS طراحی شده‌اند، استفاده کنید. در این بخش بهترین اپلیکیشن‌های ساخت ویدیو برای IGTV را به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن Quik

تبدیل ویدیو برای igtv

اپلیکیشن Quik یکی از برنامه‌های کاربردی برای ساخت IGTV در اینستاگرام است که برای سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است. با استفاده از این برنامه، علاوه بر قابلیت اضافه کردن فایل‌های ویدئویی همچنین می‌توانید 75 عکس مختلف را نیز به فیلم‌های خود اضافه کنید. برنامه Quik برای پردازش فیلم‌های ضبط شده با دوربین‌های گوپرو (GoPro) بسیار مناسب است، اما این به آن معنا نیست که شما نمی‌توانید از این برنامه برای ویرایش فیلم‌های ضبط شده با دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

اپلیکیشن Quik برای ضبط ویدئو دارای 23 تم با گرافیک‌های مختلف است. شما می‌توانید هر تم را با تنظیم فونت‌ها، گرافیک‌ها و فیلترهای دلخواه خود، سفارشی‌سازی کنید. این برنامه همچنین امکان تغییر نسبت ابعاد ویدئوها را به شما می‌دهد. برای انجام این کار کافی است گزینه پرتره (Portrait) را انتخاب کنید تا ویدئوی شما را برای IGTV آماده سازد.

دانلود برنامه Quik برای اندروید و iOS

 

برنامه Videoshop

ساخت کلیپ igtv

Videoshop برنامه‌ای دیگر برای ساخت فیلم IGTV است. این برنامه ویژگی‌های کاربردی فراوانی دارد و یک برنامه جامع برای ساخت ویدئوهای IGTV محسوب می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید چندین کلیپ را در یک فایل با یکدیگر ادغام کنید، به ویدئوهای خود متن و فیلتر اضافه کنید، برخی قسمت‌های ویدئوهای خود را برش بزنید و به آن‌ها موسیقی اضافه کنید. علاوه بر این، شما حتی می‌توانید سایز یک ویدئو را نیز تغییر دهید و برای کلیپ‌های IGTV، ویدئوهای عمودی بسازید و همچنین سرعت ویدئوها را نیز افزایش یا کاهش دهید. این برنامه کاربردی برای سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است.

دانلود برنامه Videoshop برای اندروید و iOS

 

برنامه KineMaster

تغییر سایز ویدیو برای igtv

برنامه KineMaster یکی از اپلیکیشن‌های جامع و کامل برای ویرایش ادیت ویدیو IGTV است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدئوهای خود را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با انتخاب افکت Chroma Key در این برنامه می‌توانید دو یا چندین کلیپ را با یکدیگر ادغام کنید. با استفاده از اپلیکیشن KineMaster همچنین می‌توانید به ویدئوهای خود موسیقی، متن و فیلتر اضافه کنید، سرعت کلیپ‌هایتان را تغییر دهید و ویدئوهای تایم لپس بسازید و همچنین سایز ویدئوهای خود را برای ساخت فیلم IGTV متناسب کنید و آن‌ها را به صورت عمودی استاندارد دربیاورید.

این برنامه کاربردی برای سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است، اما نسخه رایگان آن تعداد محدودی از گزینه‌های ویرایش و ساخت کلیپ را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دسترسی به ویژگی‌های حرفه‌ای این برنامه باید خرید درون برنامه‌ای انجام دهید.

دانلود برنامه KineMaster برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن iMovie

ساخت ویدیو igtv

اپلیکیشن iMovie یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو IGTV است که به صورت رایگان برای سیستم عامل iOS در دسترس است. این برنامه در میان کاربران گوشی‌های آیفون بسیار پرطرفدار است و نه تنها بر روی گوشی‌های آیفون، بلکه بر روی آیپد نیز نصب می‌شود و به خوبی کار می‌کند. در این برنامه 8 نوع تم مختلف برای اعمال بر روی ویدئوهای شما وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدئوی خود را در این برنامه بارگذاری کنید تا iMovie بقیه کار را برایتان انجام ‌دهد. این اپلیکیشن، ابعاد ویدئوهای شما را برای اشتراک‌گذاری به صورت IGTV متناسب می‌کند و یک ابزار حرفه‌ای برای این کار محسوب می‌شود.

اپلیکیشن iMovie همچنین دارای قابلیت‌های کاربردی دیگر مانند امکان اضافه کردن فیلتر و موسیقی به ویدئوها، ضبط ویدئوهای اسلوموشن، امکان برش دادن و میکس چندین ویدئو با یکدیگر است.

دانلود برنامه iMovie برای iOS

 

برنامه InShot

تبدیل ویدیو برای igtv

برنامه InShot برنامه‌ای دیگر برای ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام است که دارای قابلیت‌های دیگری نیز هست. این اپلیکیشن ویژگی‌های فراوانی را برای ساخت ویدئوهای مخصوص اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید مرزهای ویدئو خود را محو کنید، ویدئوهای خود را در قالب مربعی شکل دربیاورید و عکس‌ها و فیلم‌های مختلفی به آن اضافه کنید. علاوه بر این شما همچنین می‌توانید به ویدئوهایتان فیلترهای مختلف بدهید، به آن‌ها متن اضافه کنید و مستقیما کلیپ‌هایی را برای IGTV اینستاگرام ضبط کنید.

تنها نکته منفی این برنامه این است که تمام ویدئوهایی که با استفاده از آن، ضبط و یا ویرایش می‌کنید دارای واترمارک InShot هستند و برای برداشتن این واترمارک باید خرید درون برنامه‌ای انجام دهید. برنامه InShot به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

دانلود برنامه InShot برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Adobe Spark Post

گذاشتن ویدیو عمودی در اینستاگرام

IGTV یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند است که بازاریابان با استفاده از آن می‌توانند طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات خود را تحت پوشش قرار دهند و آن‌ها را به مخاطبان معرفی کنند. بنابراین ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام برای هر شخصی که به صورت آنلاین بازاریابی می‌کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با استفاده از برنامه Adobe Spark Post می‌توانید به سادگی کلیپ IGTV اینستاگرام بسازید، پست‌های متحرک طراحی کرده و طی چندین مرحله ساده آن‌ها را به ویدئو تبدیل کنید و همچنین می‌توانید برای جذاب‌تر ساختن محتوای خود، متن و تصویر را با یکدیگر ترکیب کنید.

برنامه Adobe Spark Post به کاربران خود امکان می‌دهد تا تبلیغات ویدئویی، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، کلیپ‌های IGTV، پوسترها و انواع محتواهای تبلیغاتی دیگری که می‌خواهند در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند را با استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این برنامه تولید کنند. اپلیکشین Adobe Spark Post برای سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است، اما برای استفاده از ویژگی‌های حرفه‌ای و برخی فیلترهای آن باید خرید درون برنامه‌ای انجام دهید.

دانلود برنامه Adobe Spark Post برای اندروید و iOS

 

برنامه Ripl

چگونه فیلم igtv را پست کنیم

برنامه Ripl ابزاری مناسب برای بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی و ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد تا محتوای تبلیغاتی خود را با استفاده از این برنامه تولید کنید و هنگامی که آن را در کانال IGTV خود به اشتراک گذاشتید، عملکرد و بازخوردهای آن را پیگیری کنید. با استفاده از اپلیکیشن Ripl می‌توانید برای ویدئوهای IGTV خود بیش از 250 قالب قابل تنظیم انتخاب کنید. برای انجام این کار تنها کافی است عکس‌ها و ویدئوهای دلخواه خود را به قالبی که انتخاب کرده‌اید، اضافه کنید و سپس متن و یا موسیقی مورد نظر خود را نیز در آن ترکیب کنید. پس از اتمام این مراحل، ویدئو IGTV شما برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام آماده است.

برنامه Ripl همچنین به صاحبان کسب و کارهای کوچک امکان می‌دهد تا برای افزایش میزان فروش و جذب مشتریان، برای خود محتواهای تبلیغاتی حرفه‌ای تولید کنند. بنابراین اپلیکیشن Ripl علاوه بر امکان ساخت ویدیو برای IGTV، می‌تواند کلیپ‌های تبلیغاتی منحصربه‌فردی را نیز برای اهداف بازاریابی و فروش، تولید کند. این برنامه به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و iOS در در دسترس است.

دانلود برنامه Ripl برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن FilmoraGO

برنامه ساخت ویدیو برای igtv

اپلیکیشن FilmoraGO نیز برنامه کاربردی و جذاب دیگری برای ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام است. شما می‌توانید ویدئوهایتان را از گالری گوشی، اینستاگرام و یا فیسبوک خود انتخاب کنید و سپس آن‌ها را در FilmoraGO وارد کرده و از قابلیت‌ها و ابزارهای تصحیح رنگ برنامه برای بهبود کیفیت رنگ‌های فیلم‌های خود استفاده کنید. علاوه بر این شما می‌توانید دو کلیپ را در یک ویدئو با یکدیگر ترکیب کنید، آن‌ها را برش بزنید و حتی زاویه نمایششان را نیز تغییر دهید.

این اپلیکیشن تبدیل ویدیو برای IGTV دارای جلوه‌های بصری متعددی است که می‌تواند به شما در ساخت کلیپ‌های جذاب IGTV برای اینستاگرام کمک بسیاری کند. قابلیت‌های افزودن متن و عنوان به کلیپ‌های IGTV به شما امکان می‌دهد تا محتواهای تبلیغاتی‌تان را ارتقا دهید و آن‌ها را در کانال IGTV خود به اشتراک بگذارید. اگر به دنبال یک برنامه جامع و کاربردی برای ادیت فیلم IGTV هستید، اپلیکیشن FilmoraGO را امتحان کنید. این برنامه نیز مانند سایر برنامه‌های معرفی شده در این فهرست برای سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است.

دانلود برنامه FilmoraGO برای اندروید و iOS

 

ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام را به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی کردیم. با استفاده از این برنامه‌های کاربردی می‌توانید علاوه بر ساخت ویدیو برای IGTV، فیلم‌های خود را نیز به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. این اپلیکیشن‌ها همچنین می‌توانند محتواهای تبلیغاتی جذابی را برای بازاریابان اینترنتی بسازند و به آن‌ها در تبلیغات و ارتقا سطح فروششان کمک کنند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402