دانلود فیلم Emma 2020 ؛ خلاصه داستان و نقد و بررسی فیلم اما

نقد فیلم emma 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Emma 2020 یکی از محبوبترین فیلم‌های سال 2020 به حساب می‌آید که توانسته نظر مثبت منتقدان را جلب کند. در ادامه نگاهی ویژه به فیلم اما خواهیم داشت.

فیلم Emma 2020 فیلمی کمدی درام است که در 14 فوریه همین امسال (25 بهمن 1398) به روی پرده سینماهای انگلستان رفت و سپس در 23 فوریه (4 اسفند 1398) در ایالات متحده نیز اکران شد. این فیلم تا قبل از تعطیلی سینماها توانست بیش از 25 میلیون دلار در گیشه‌های سراسر دنیا بفروشد، ولی با تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا، این روند خوب پایان یافت و نسخه‌های دیجیتال این فیلم در اینترنت منتشر شد. فیلم اما 2020 موفق شد نقدهای خوبی از سمت منتقدان دریافت کند. همچنین 79 درصد از کاربران گوگل هم این اثر را دوست داشتند. در ادامه نگاهی ویژه و متفاوت به این اثر اقتباسی خواهیم انداخت و ضمن قرار دادن لینک‌های دانلود این فیلم، به بررسی و نقد فیلم Emma 2020 خواهیم پرداخت. با پلازا همراه باشید.

فیلم اما

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم Emma 2020


فیلم اما از روی یکی از محبوبترین آثار نویسنده انگلیسی، جین آستین ساخته شده است. جین آستین از بزرگترین نویسندگان انگلیسی است که در قرن هجدهم و نوزدهم آثار بزرگی مانند غرور و تعصب، عقل و احساس، نورثنگر ابی و… را نوشته است. او که رمان‌هایش را بدون نام منتشر می‌کرد، رمان اما را در سال 1814 نوشت. قبل از آن 3 رمان دیگر به چاپ رسانده بود که او را بسیار بر سر زبان‌ها انداخت. داستان فیلم Emma درباره دختر ثروتمند و زیبایی به نام اماست که در روابط و زندگی دیگران و دوستانش دخالت می‌کند.

داستان فیلم Emma

همچنین بخوانید :

قصه از جایی آغاز می‌شود که اما پس از ازدواج یکی از دوستانش به دنبال دوستی جدید راهی سفر می‌شود. او سر انجام دختری به نام هریت اسمیت را به دوستی بر می‌گزیند. هریت که فرزند ناخواسته آقای اسمیت است تنها زندگی می‌کند، ولی از حمایت اسمیت بزرگ برخوردار است. او باخبر می‌شود که کشاورزی که مستاجر یکی از بستگان آن‌هاست از هریت خواستگاری کرده است و تلاش می‌کند تا نظر هریت را تغییر دهد. او در ابتدا ادعا می‌کند که در این موضوع دخالت نمی‌کند، ولی باعث می‌شود که هریت جواب رد بدهد و اسباب ناراحتی دوستش را فراهم می‌کند. اما معتقد است که آقای التون یکی از معتبرترین مردان شهر به هریت علاقه دارد؛ بنابراین تلاش می‌کند تا هریت را به ازدواج با او ترغیب کند.

خلاصه فیلم emma

همچنین بخوانید :

در زمان کریسمس، اما و خانواده‌اش برای مهمانانشان شام تدارک می‌بینند و مهمانان زیادی به آنجا می‌آیند. پس از اینکه همگی مجلس را ترک می‌کنند، آقای التون با اما تنها می‌ماند و از او خواستگاری می‌کند. اما از پیشنهاد او بسیار ناراحت و نگران می‌شود و به سرعت او را رد می‌کند. التون برای چند ماه ناپدید می‌شود، ولی پس از مدتی با زنی به عنوان همسرش به شهر بر می‌گردد. در همین هنگام دو فردی که اما همیشه درباره آن‌ها صحبت می‌کند به نام‌های جین فیرفاکس و فرانک چرچیل به شهر سفر می‌کنند. این دو نفر و آقای التون و همسرش همگی موجب به وجود آمدن اتفاقاتی در زندگی اما می‌شوند.

 


دانلود فیلم اما 2020 و تریلر آن


دانلود فیلم Emma 2020

[کیفیت 1080p با حجم 1.5 گیگابایت]

[کیفیت 720p با حجم 873 مگابایت]

در 21 نوامبر سال 2019 (30 آبان 98) تریلر فیلم Emma منتشر شد که یک تریلر جذاب و موزیکال است. تریلر دوم این فیلم در 16 دسامبر (25 آذر 98) منتشر شد که اطلاعات بیشتری از فیلم و شخصیت‌هایش را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. در این تریلر از نفوذی که اما بر روی اطرافیانش دارد خبردار می‌شویم و در می‌یابیم که برخلاف ظاهر خونسرد و بی تفاوتش، اما علاقه زیادی به دخالت کردن در اموری که به او مربوط نیست دارد. در ادامه با هم به تماشای تریلر فیلم اما خواهیم نشست.

 


بازیگران فیلم Emma 2020


بازیگران فیلم اما به کارگردانی آتم دی وایلد (Autumn de Wilde) و نویسندگی النور کاتن (Eleanor Catton) به تدریج در ماه‌های اکتبر و دسامبر سال 2018 و مارس سال 2019 به ترتیب زیر اعلام شدند:

بازیگران فیلم Emma

  • آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش اما وودهوس، هنرپیشه و مدل آرژانتینی-آمریکایی است. بیشتر شهرت او به دلیل بازی در فیلم‌های ترسناکی مانند Split (شکاف)، Morgan (مورگان) و Glass (شیشه) است.
  • جانی فلین (Johnny Flynn) در نقش جورج نایتلی. خواننده و موزیسین بریتانیایی است که با بازی در سریال Lovesick در عرصه بازیگری هم بسیار سرشناس شد. او همچنین در فیلم‌های زیادی از جمله فیلم‌های موفق Song One و Clouds of Sils Maria بازی کرده است.
  • میا گاث (Mia Goth) در نقش هریت اسمیت
  • میراندا هارت (Miranda Hart) در نقش خانم بیتز
  • بیل نای (Bill Nighy) در نقش آقای وودهوس، پدر اما
  • جاش اوکانر (Josh O’Connor) در نقش آقای التون
  • کلوم ترنر (Callum Turner) در نقش فرانک چرچیل
  • روپرت گراوس (Rupert Graves) در نقش آقای وستون
  • جما ولان (Gemma Whelan) در نقش خانم وستون

 


نقد فیلم اما 2020 و نمرات منتقدان به آن


فیلم Emma 2020 در جلب نظر منتقدان بسیار موفق عمل کرد و بسیاری کارگردانی و فیلمنامه خوب این فیلم را تحسین کردند. همچنین عملکرد بازیگران جوان فیلم اما بسیار به دل منتقدان نشست و به یکی از نقاط مثبت آن بدل شد. سایت راتن تومیتوز با بررسی 191 نقد نوشته شده در خصوص این عنوان، 85 درصد از آن‌ها را مثبت خواند و به این فیلم نمره 7.19 را اعطا کرد. این وبسایت در جمع بندی نهایی خود در مورد فیلم اما 2020 چنین نوشت:

دیگر اقتباس‌های کتاب اما عملکرد بهتری برای نمایش روح کلاسیک این رمان بی نظیر داشتند، ولی این فیلم دارای یک بازی درخشان از اما بود که بسیار خالص جلوه می‌کرد و توانست طرفداران را راضی کند.

طبق نظرسنجی‌های سایت سینما اسکور، تماشاچیان به فیلم اما نشان B را در بین بازه A+ to F اعطا کردند.

تریلر فیلم Emma

سایت متاکریتیک نیز با بررسی نظر 47 منتقد از روزنامه‌ها و مجلات معتبر، میانگین امتیاز این فیلم را 71 از 100 اعلام کرد و آن را بطور کلی مورد پسند منتقدان خواند. بر طبق نظرات کاربران این سایت، نمره فیلم Emma از نظر بینندگان 6.1 بوده است. در ادامه به بررسی و نقد فیلم Emma 2020 می‌پردازیم و نگاهی به نمرات منتقدان خواهیم انداخت.

 

Movie Nation / راجر موور: 100

من نمی‌توانم بگویم که این اقتباس از روی کتاب اما از دیگر اقتباس‌های آن بهتر است. اما دی وایلد، بانوی پیشرو این فیلم و تیم تولیدی وی، به خوبی از عهده تطبیق دادن شخصیت‌ها و بازیگرانش بر آمدند و به طور کلی داستان را در مقطعی مدرنتر و زیباتر ساختند.

خلاصه فیلم اما

 

Paste Magazine / الکسیس گاندرسون: 90

در شرایط کنونی ما که با یک انزوای دیجیتالی طولانی تعریف شده است، بهترین چیز ممکن تماشای فیلم Emma با کارگردانی وایلد است. کار بسیار دشواری است که در طول تمام آن دو ساعت بتوان به اصول ادبی که جین آستین در نوشتن کتابش به کار برده است، پایبند بود و مخاطبان ممکن است چنین احساس کنند که این تا حدودی دستکاری شده است که حق هم دارند.

 

The Seattle Times / مویرا مک دونالد: 88

این فیلم هم ادای دینی دوست داشتنی به جین آستین است و هم یک جشن بزرگ و باشکوه از مد و هنرهای تزئینی.

نقد فیلم اما 2020

 

RogerEbert.com / شیلا اُ مالی: 88

حتما شما اینطور فکر می‌کنید ساخت اقتباسی دیگر از کتاب اما نوشته جین آستین بیهوده و اضافی است، ولی اینطور نیست. اقتباس جدید این کتاب با بازی آنیا تیلور-جوی و کارگردانی آتم دی وایلد فوق‌العاده است.

 

Entertainment Weekly / لی گرین بلت: 83

در درجه اول تازگی و نشاط را در این فیلم می‌توان یافت؛ انرژی قصه گویی و بازیگران جوان آن که بسیار حیاتی هم هستند، بسیار چشم‌نواز و واضح است.

تریلر فیلم اما

 

Time / استفانی زاارک: 80

اقتباس روشن و پر جنب و جوش آتم دی وایلد از رمان «اما» هر دو شکل مدرن و اصلی آن را به نمایش می‌گذارد. فیلم Emma 2020 به خوبی توانسته است هم طرفداران سرسخت جین آستین و هم تازه واردان به دنیای او را راضی نگه دارد.

 

Los Angeles Times / کنث توران: 80

خوشبختانه حامیان رمان اما از این اثر ایرادی نخواهند گرفت؛ زیرا نسخه جدید اقتباس شده از رمان پرتحرک آستین با سبک عالی توسط آتم دی وایلد کارگردانی شده است.

نقد فیلم emma 2020

 

Rolling Stone / پیتر تراور: 80

این فیلم با کمک فیلمبرداری خوب کریستوفر بلاوولت، موسیقی‌های درخشان ایزابل والر-بریج و دیوید شوویتزر و لباس‌های دیدنی الكساندرا بایرن به خوبی درنده‌خویی این قشر از جامعه را نمایان می‌سازد که دیگر نمی‌توانند پشت ظرافت و زیبایی پنهان بمانند.

 

Washington Post / مایکل اُ سالیوان: 75

برای هواداران سبک کمدی، رفتارها و سوءتفاهم‌های عاشقانه قرن نوزدهم که آستین در آن می‌زیسته است، بسیار لذت بخش و دلپذیر خواهد بود.

خلاصه فیلم emma

 

The New York Times / مانولا دارگیس: 70

به نظر می‌رسد داستان و سخنان آستین به طرز غافلگیرانه‌ای با دوام و غیرقابل نفوذ از زرق و برق و تجملات به کار رفته در فیلم است. بنابراین پس از مدتی، آهنگ‌های اندرسون کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند و احساسات و فیلم به طور کلی متقاعدکننده‌تر به نظر می‌رسند.

 

The Hollywood Reporter / کارین جیمز: 70

دی وایلد و کاتن اقتباسی عمدتاً وفادار و غیرقابل چالش را ارائه می‌دهند، به زیبایی هر چه تمامتر صحنه را مهیا کردند و بازیگرانی متعادل را برای ایفای نقش انتخاب کردند.

بازیگران فیلم اما

در پایان باید گفت که فیلم Emma 2020 یک اقتباس نه کاملا وفادار و کامل، بلکه یک اقتباس خوب و دوست داشتنی از کتاب معروف اما اثر جین آستین است که به خوبی توانسته است هواداران بیشمار این نویسنده انگلیسی محبوب را راضی نگه دارد. بازی خوب بازیگران، فیلمنامه قوی و کارگردانی قدرتمند، این اثر را به گزینه‌ای مناسب برای تماشا کردن در آخر هفته‌ها تبدیل کرده است. نظر شما درباره فیلم اما چیست؟ آیا این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
فراز
.
25 اردیبهشت 1399، 15:14
پاسخ
0
1
خوب بود. خیلی به داستان اصلی نزدیک بود. باز خوبه شما از خودتون نقد نمی نویسید. بعضی از سایتا که هرچی دستشون میاد رو به اسم نقد اختصاصی منتشر می کنند.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402