دانلود سریال Normal People ؛ داستان، تریلر و نقد و بررسی

تریلر سریال NORMAL PEOPLE
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال Normal People سریال جدید و جذاب و محصولی مشترک از استودیو بی بی سی و هولو است که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه به معرفی سریال مردم عادی خواهیم پرداخت.

سریال Normal People یک سریال درام و عاشقانه تلویزیونی است که توسط شرکت Element Pictures برای پخش در شبکه‌های بی بی سی تری (BBC Three) و هولو (Hulu) آماده شده است. فصل اول سریال مردم عادی که در سه کشور ایرلند، بریتانیا و آمریکا ضبط و تولید شده است، در 26 آوریل امسال (7 اردیبهشت 1399) در انگلستان توسط شبکه بی بی سی تری منتشر شد. سپس در 29 آوریل 2020 (10 اردیبهشت 1399) در شبکه هولو و در آمریکا منتشر شد و توانست دل بسیاری از تماشاگران و منتقدان را بدست آورد. در ادامه به معرفی و بررسی سریال Normal People خواهیم پرداخت و علاوه بر قرار دادن لینک‌های دانلود فصل اول این سریال جذاب، نظرات منتقدان درباره آن را مرور می‌کنیم. با پلازا همراه باشید.

سریال مردم عادی

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود سریال Normal People با زیرنویس فارسی


در این قسمت لینک دانلود فصل اول از سریال Normal People قرار داده شده است. تمامی 12 قسمت از فصل اول این سریال با دو کیفیت 720p و 480p در جدول زیر وجود دارد و علاوه بر این می‌توانید زیرنویس فارسی مربوط به این سریال را هم در ادامه دانلود کنید.

 


داستان سریال Normal People


داستان سریال مردم عادی از روی رمانی به همین نام اثر سالی رونی، نویسنده ایرلندی اقتباس شده است. این کتاب که اثر دوم نویسنده خوش ذوق ایرلندی است، در سال 2018 منتشر و به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا تبدیل شد و 64000 نسخه از آن در چهار ماه اول انتشار به سرعت به فروش رسید. این کتاب جوایز و افتخارات زیادی برای نویسنده‌اش به ارمغان آورد و آنقدر محبوب شد که تهیه کنندگان تلویزیونی تصمیم به ساخت سریالی از روی این کتاب پرطرفدار گرفتند. بدین ترتیب آلیس بیرچ و مارک اُ رو نوشتن فیلمنامه را بر عهده گرفتند و وظیفه کارگردانی سریال Normal People به لنی آبراهامسون و هتی مک دونالد واگذار شد.

داستان سریال Normal People

داستان سریال Normal People 2020 درباره دو جوان ایرلندی به نام‌های مارین و کانل است که دوران تحصیل خود را در مدرسه سپری می‌کنند و سپس وارد کالج ترینیتی دوبلین می‌شوند. داستان بیشتر حول رابطه این دو نفر با یکدیگر و زندگی خصوصی آن دوست. در میان هم سن و سالانشان که با هم دوران مدرسه را می‌گذرانند، مارین به عجیب و غریب بودن معروف است؛ چراکه اهمیتی به حرف بقیه و جایگاه اجتماعی افراد نمی‌دهد. زندگی شخصی او در خانه نیز پر از مشکل است. او با مادر زودرنجش، دنیس و برادر بی عاطفه‌ای به نام الن زندگی می‌کند. پدر مارین که قبلا یک متجاوز بوده است، فوت شده و اعضای خانواده هیچگاه از او در جمع خودشان صحبت نمی‌کنند.

سریال Normal People 2020

کانل یک ورزشکار بسیار موفق در مدرسه است که با مادر مجردش لورین زندگی می‌کند. مادر وی برای دنیس، مادر مارین به عنوان خدمتکار کار می‌کند. کانل در مدرسه بسیار محبوب است، ولی هنگامی که در مقابل زورگویی بقیه بچه‌های مدرسه در برابر مارین سکوت می‌کند، صداقت و درستی او زیر سوال می‌رود و به رابطه آن دو خدشه‌های زیادی وارد می‌شود. این موضوع باعث پیچیده شدن روابطشان می‌شود و مشکلات زیادی را برایشان پدید می‌آورد. داستان جذاب و تماشایی این سریال باعث شد در بریتانیا بسیار محبوب شود و منتقدان استقبال بسیار زیادی از آن به عمل آوردند.

 


بازیگران سریال مردم عادی


در ماه می 2019 دو بازیگر اصلی این سریال اعلام شدند و طی ماه‌های بعد سایر بازیگران به ترتیب زیر اعلام شدند:

دانلود سریال Normal People 2020

  • دیزی ادگار جونز (Daisy Edgar-Jones) در نقش ماریت شریدن. این بازیگر نوجوان انگلیسی کارش را با بازی در تئاترها و نمایش‌های مدرسه آغاز کرد و از همانجا به عرصه‌های بزرگ تئاتر راه یافت. از مشهورترین سریال‌های تلویزیونی او می‌توان از سریال War of the Worlds نام برد.
  • پائول مسکال (Paul Mescal) در نقش کانل والدورن. این بازیگر انگلیسی بیشتر به علت نمایش‌های موفقش در تئاتر شناخته شده است. او فارغ‌التحصیل کالج ترینیتی دوبلین در رشته بازیگری است.
  • سارا گرین (Sarah Greene) در نقش لورین والدرون، مادر کانل.
  • آیسلین مک گوکین (Aislín McGuckin) در نقش دنیس شریدن، مادر مارین.

 


نقد و بررسی سریال Normal People به همراه نمرات منتقدان


سریال Normal People 2020 در جلب نظر منتقدان بسیار خوب عمل کرد و نقدهای مثبت زیادی در تحسین و ستایش این سریال و سازندگانش منتشر شد. سایت راتن تومیتوز با بررسی نقدهای نوشته شده در خصوص این سریال، 86 درصد از آن‌ها را مثبت ارزیابی کرد و به این مجموعه نمره 8.18 را اعطا کرد. این سایت در جمع بندی نهایی خود درباره سریال مردم عادی نوشت:

بازی‌های خوب دو بازیگر نقش اصلی یعنی دیزی ادگار جونز و پائول مسکال که از پس نقش‌های آسیب پذیرشان بر آمدند، به خوبی توانست زیبایی‌های منبع اصلی آن یعنی کتاب محبوب مردم عادی را به نمایش بگذارد.

این سایت همچنین نمرات مخاطبان و تماشاچیان را 4.7 اعلام کرد و 95 درصد از آن‌ها را راضی دانست.

نقد و بررسی سریال Normal People

سایت متاکریتیک نیز با بررسی که روی 24 نقد از روزنامه نگاران معروف انجام داده است، میانگین امتیاز سریال Normal People را 84 از 100 اعلام کرد و این سریال زیبا را لایق تحسین جهانی خواند. همچنین کاربران این سایت نمره 8.1 را به سریال مردم عادی اعطا کردند که نشان از محبوبیت این عنوان در بین تماشاگران است. در ادامه با هم به نقد سریال Normal People می‌پردازیم و مروری بر نمرات منتقدان به این عنوان خواهیم داشت.

Washington Post / هنک استوور: 100

یک داستان عاشقانه که آنقدر به آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد، نزدیک می‌شود که بینندگان را به اندازه عاشقان اصلی داستان به هیجان و شوق می‌آورد. این سریال یکی از بهترین آثار تلویزیونی است که من تا به اینجای سال 2020 دیدم. سریال Normal People نمایش نادری است که در طول این حماسه همه گیر کرونا و بیماری باعث شده است همه چیز را فراموش کنم.

نقد سریال Normal People

 

The Guardian / لوسی منگان: 100

این سریال از هر نظر یک پیروزی به حساب می‌آید؛ از بازیگری و کارگردانی گرفته تا فیلمنامه. اگر امسال شاهد پخش یک درام بهتر در این حوزه باشیم که درباره بزرگسالان و در آن زیاده روی نشده باشد و مخاطبان را به خوبی درگیر داستان کند، من بسیار غافلگیر خواهم شد. سریال مردم عادی یک سریال زیبا، زیبا و زیباست.

 

IndieWire / بن تراور : 100

اقتباسی بی نظیر از سمت هولو از رمانی که قبلاً به عنوان یک کلاسیک مدرن مورد ستایش قرار گرفته است… سریال Normal People 2020 نه تنها یک کتاب ارزشمند را معرفی و داستان آن را به نمایش می‌گذارد، بلکه یک داستان عاشقانه قابل توجه، حماسی و صمیمی است.

دانلود سریال Normal People 2020

 

The Independent / اد کامینگ: 100

عاشقانه بزرگ دو شخصیت اصلی سریال با رفتارها و حرکات ریز و موثر به پیش می‌رود. این یک شاهکار چشمگیر در نوشتن، حتی بیشتر از آن در اقتباس از یک کتاب است… ما خوشبختیم که این سریال به طرز غیر عادی خوب و عالی است.

 

Primetimer / آرون بارنهارت: 90

ادگار جونز و مسکال به عنوان دو کودک باهوش کاملاً متقاعد کننده عمل می‌کنند. آن دو فوراً در می‌یابند که پیوند خاصی دارند، اما در عین حال در بیان و نمایش آن با بی پروایی هر چه تمامتر عمل می‌کنند… تماشای این سریال بسیار لذت بخش است، دقیقاً همانطور که خواندن کتاب آن لذت بخش بود، با تفاوتی جزئی.

سریال Normal People 2020

 

همچنین بخوانید :

Wall Street Journal / جان اندرسون: 90

این سریال یک وجه غیرقانونی، زیرکانه، پیچیده، اغواگرانه و مالیخولیایی دارد. خوانندگان کتاب‌های بزرگ همیشه نگران چگونگی وفادار ماندن اقتباس‌های صورت گرفته هستند. اما تصور کردن این موضوع که طرفداران این کتاب این اقتباس را با آغوش باز نپذیرند، مشکل است؛ زیرا این چیزی است که به خودی خود کامل و جامع است و اگر شما کتاب را نخوانده‌اید زیاد مشکلی ایجاد نمی‌کند.

 

New York Magazine / جن چنی: 90

سریال مردم عادی که به عنوان یک داستان عاشقانه دو نوجوان کار خود را آغاز می‌کند، در طول 12 قسمت به یک پرتره غنی، پر مفهوم و گسترده از روشی که عشق اول خود را بر روان تحمیل می‌کند، تکامل می‌یابد… یک سریال عجیب و غریب، مسحور کننده و تعجب بر انگیز است که با اجراهای خوب بازیگران، تهیه و تنظیم ایرلندی و به طور ویژه ترانه‌های فوق‌العاده برجسته در موسیقی متن آن همراه شده است.

سریال مردم عادی

 

The New York Times / جیمز پونیه وزیک: 90

به نظر من همه چیز در این سریال که تکان دهنده و تخریب کننده احساسات است، به بهترین وجه ممکن است. تصور می‌کنم بعضی از بینندگان، آن را پر مدعا و خدشه دار می‌یابند یا خیلی به داستان بسیار مضحک آن اعتراض می‌کنند… ادگار جونز و مسکال به صورت جداگانه عملکرد درخشانی داشتند. اما آن‌ها موفق شدند چیزی را به صورت جمعی خلق کنند… سریال Normal People به نظر می‌رسد یک ملودرام نوجوانانه در مورد عاشق شدن و شروع شدن عشق باشد. اما بیش از آن، این سریال یک کتاب روانشناسی است؛ یک مطالعه همدلانه از دو جوان که در این سن در کنار هم قرار می‌گیرند.

 

Rolling Stone / الن اسپین وال: 90

عالی… از دو ستاره جوان نمایش، چیزهای زیادی پرسیده می‌شود و حتی بیشتر از پرسش‌ها به آن‌ها گفته و درس داده می‌شود. آن‌ها در انتقال آسیب پذیری و اشتیاق لازم برای ساختن یک داستان عاشقانه مانند این اثر، تماشایی عمل کردند؛ جدا از هم، اما به ویژه در کنار هم.

بررسی سریال Normal People

در انتها باید گفت سریال Normal People با برخورداری از داستان قوی، بازیگران خوب و کارگردانی زیبا بسیار موفق عمل کرده است و بسیاری در انتظار شنیدن خبرهایی مبنی بر ساخت فصل دوم این عنوان هستند. این سریال دوست داشتنی و لطیف علاوه بر بینندگان میلیونی خود، توانسته است نظر منتقدان سخت پسند را نیز جلب کند و اقتباسی زیبا و همه چیز تمام از یک رمان عالی را به نمایش گذاشته است. نظر شما درباره سریال مردم عادی چیست؟ در پایین همین صفحه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
حسین حسن نژاد
.
21 آبان 1402، 18:15
پاسخ
0
0
سریال بسیار خوبی است با اینکه ریتم سریال بسیار آهسته پیش میره اما با توجه به بازی خوب ابدا کسل کننده نیست واقعا ارزش دیدن دارد .
avatar
میلاد
.
04 خرداد 1400، 23:32
پاسخ
0
0
واقعا بی نظیر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402