معرفی بهترین بازی های دویدنی و شبیه به Subway Surfers + لینک دانلود

بازی دویدن بی نهایت/endless running games
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی‌های موبایلی، سال‌ها است که محبوبیت خاصی دارند. یکی از انواع این بازی‌ها، بازی دویدن بی نهایت است. این نوع بازی‌ها مثل بازی Subway Surfers واقعا اعتیاد آور هستند. اما کدام یک از انواع بازی دویدن بی نهایت بهترین بازی برای معتاد شدن است!؟

از زمان ورود گوشی‌های ساده‌ای مثل نوکیا 1100، بازی‌های موبایلی شروع به پیشرفت کردند. امروزه با به روی کار آمدن گوشی‌های لمسی با توانایی پردازش گرافیکی بالا، شاهد ساخت و ارائه فصل جدیدی از بازی‌های با کیفیت موبایلی هستیم. این بازی‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها بازی دویدن بی نهایت است. در این نوع بازی‌ها همیشه جای پیشرفت هست! شما می‌توانید همواره رکورد خود و یا شخص دیگری را دنبال کنید و درصدد شکستن آن برآیید. از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی Subway Surfers اشاره کرد.

فهرست مطالب

معرفی بهترین بازی های دویدنی اندروید و iOS

باید بدانید که لیست بهترین بازی های دویدنی میزبان گزینه های خوب بسیاری بوده که هریک از آنها برای اندروید و ای او اس منتشر شده است. تنوع طلبی بالای لیست به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید بسته به سلیقه خود به بازی های خوبی دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که بازی های نامبرده در حال حاضر جزو بهترین های جهان در سبک خودشان هستند که میتوانید آخرین نسخه هربازی را با پایان توضیحات هربخش دریافت کنید.

1. بازی ساب وی سورف  (Subway Surfers)

اگر از دسته کسانی هستید که به این نوع بازی دویدنی علاقه مندید، حتما نام بازی ساب وی سورف (Subway Surfers) را شنیده‌اید. بازی ساب وی سورف و بازی Temple Run از معروف ترین بازی‌های نوع دویدن بی نهایت هستند. بازی Subway Surfers همانند بسیاری دیگر از بازی‌های هم نوع خود، محیط یکسانی دارد. این بازی توسط دو کمپانی SYBO Games و Kiloo و در سال 2012 طراحی شده است. شما در بازی در نقش افراد مختلفی می‌توانید باشید اما شخصیت اصلی این بازی پسربچه ایست که در حال دیوار نویسی با اسپری بر روی دیوارهای مترو توسط یک پلیس و سگش دیده می‌شود و در طی بازی شما باید از دست پلیس و سگ او فرار کنید

بازی دویدن بی نهایت/endless running games

در حین بازی شما باید از روی قطارها و موانع یا از کنار آن‌ها پریده و آن‌ها را رد کنید. در بخش‌هایی از بازی نیز به عنوان امتیاز به شما جت پک‌هایی داده می‌شود که می‌توانید با سرعت زیادی بخشی از بازی را سپری کنید و به جمع کردن سکه بپردازید. محیط بازی Subway Surfers در مقایسه با بازی‌های دیگر از این نوع، خلاقیت قابل ملاحظه‌ای ندارد اما بازی ساب وی سورف به لطف داشتن محیطی پر از موانع، انیمیشن‌های پویا، کاراکتر‌های مختلف و عناصر زیاد در حین بازی از جذابیت خاصی برخوردار است. بازی Subway Surfers در سال 2017 به جایی رسید که بیشترین تعداد دانلود بازی در این سال را از آن خود کرد و هنوز هم با انتشار آپدیت‌های جدید، بازی ساب وی سورف محبوبیت خاصی در بین طرفداران خود دارد.

همچنین بخوانید :

در بازی Subway Surfers شما باید در حین دویدن سکه و کلید و دیگر عناصری که به شما امتیازات خاصی می‌دهد را جمع آوری کنید. البته به یاد داشته باشید که جمع کردن این سکه‌ها زمانی مفید است که در حین دویدن از موانع عبور کنید و به دست پلیس نیفتید! نحوه بازی کردن بازی ساب وی سورف هم مثل بقیه انواع بازی دویدن بی نهایت است. برای چپ و راست شدن و پریدن و گاهی نشستن و سر خوردن باید صفحه گوشی خود را در جهت دلخواهتان لمس کنید. یکی از وجوه تمایز بازی Subway Surfers از دیگر بازی‌های شبیه به آن، داشتن سه نقشه برای بازی است که شما می‌توانید بر حسب سلیقه خود در هر سه نقشه بازی کنید. این عامل باعث می‌شود بازی برای شما هیجان انگیزتر شود.

از جمله عناصری که در این بازی می‌توانید آن‌ها را بردارید، جت پک و چکمه‌های آهنین هستند که به ترتیب به شما امکان پرواز در آسمان و پریدن بیشتر از حالت عادی را می‌دهد. همچنین در حین بازی شما می‌توانید آهن رباهایی را نیز بردارید که به شما امکان جمع کردن تمام سکه‌های اطرافتان را بدون برخورد با آن‌ها می‌دهد! از دیگر عناصر این بازی می‌توان به پوگو استیک‌ها (که شما را برای جمع آوری سکه‌های بیشتر به سطوح بالاتر می‌ برد)، حرف‌های انگلیسی (برای برنده شدن آیتم‌های مختلف در فروشگاه) و جعبه اسرار (که محتوای آن می‌تواند هر چیزی باشد!) اشاره کرد.

بازی ساب وی سورف یا بازی دویدنی قطار بخشی نیز به نام فروشگاه دارد که با سکه‌های جمع آوری شده می‌توانید چیزهایی زیادی را مثل کاراکترها و بوردهای مختلف بخرید. بوردهای مختلف می‌توانند به شما قابلیت‌هایی چون حرکت سریع‌تر و یا پرش‌های بلندتر بدهند. تا انتهای این مقاله قصد داریم 9 بازی دیگر از سری بازی‌های دویدن بی نهایت را معرفی کنیم. همچنین می‌توانید بازی ساب وی سورف را برای سیستم عامل اندروید و iOS دانلود کنید.

بازی های دویدنی قدمت بالایی را در پلتفرم اندروید و ای او اس دارند که در این زمینه بازی Subway Surfers یکی از محبوب ترین گزینه هایی بوده که میتوان به آن اشاره داشت. بدنیست بدانید که هدف از ساخت این بازی چه بوده است. سال های گذشته پسری که روی ریل قطار در حال کشیدن نقاشی روی دیوار بوده با قطار درحال حرکت برخورد میکند و کشته میشود. پدرش برای زنده نگه داشتن یاد او تصمیم میگیرد تا یک بازی با همین خط داستانی را طراحی کند که در آن شخصیت اصلی برای رهایی از دست نگهبان باید از ریل قطار فرار کند. این بازی امروزه به یکی از بهترین و البته پربازدید ترین گیم های جهان تبدیل شده است که گیم پلی طولانی مدت آن میتواند شما را برای روز های طولانی سرگرم کند. در ادامه میتوانید به لینک دانلود اندروید و ای او اس این بازی دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی دویدنی Subway Surfers برای سیستم عامل اندروید و iOS

2. بازی تمپل ران 2 (Temple Run 2)

بازی دویدن بی نهایت/endless running games

هیچ لیست از سری بازی‌های دویدن بی نهایت کامل نیست مگر لیستی که بازی Temple Run در آن باشد! این بازی به لطف ویژگی‌های چون امتیاز گیری صعودی و سیستم آپدیت، طرفداران خاص خود را دارد. بازی تمپل ران نسبت به نسخه قبلی‌اش که Canabalt نام داشت، بسیار بهتر است. نحوه بازی بسیار ساده است، شما در نقش فردی هستید که شی عتیقه‌ای را از یک معبد یا غار می‌دزدد و باید از موجود غول پیکری که به دنبال شما می‌افتد فرار کنید.

این بازی دویدنی یکی دیگر از گزینه های محبوب و سرگرم کننده بوده است که سبک و سیاق نسبتا متفاوتی را با بازی شماره اول دارد. این بازی در مسیر های مختلفی جریان دارد که در نقش اصلی بازی باید از دست هیولایی که بدنبال شما افتاده است فرار کنید. در طول مسیر موانع و جوایز بسیاری قرار گرفته که با جمع آوری آنها میتوانید بدنبال سفارشی سازی بازی باشید. در فروشگاه این بازی دویدن میتوانید به اقلام بسیاری دسترسی داشته باشید که آنها رایگان نخواهند بود و با XP هایی که از بازی جمع آوری میکنید میتوانید به آنها دستریس پیدا کنید. گیم پلی بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد که میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

شرکت سازنده نسخه یک بازی تمپل ران Imangi Studios بود. این بازی آن قدر در نسخه اولیه خود موفق بود که Imangi Studios در سال 2013 نسخه دوم این بازی را هم طراحی و منتشر کرد. اگر چه قدیمی به نظر می‌رسد اما بازی Temple Run هنوز هم با انتشار آپدیت‌های مختلف جذابیت زیادی را در بین گیمرها دارد.

اگر چه نسخه دوم بسیاری از بازی‌ها می‌تواند همانند نسخه اول باشد و کاربران را به خود جذب نکند، اما بازی تمپل ران توانسته در نسخه دوم خود با گرافیک بهتر، گیم پلی منحصر به فرد، موانع جدید و اضافه کردن عناصر مختلف به بازی، آن را برای کاربران جذاب‌تر کند. بازی Temple Run نسبت به نسخه اولیه خود در مسیرهای بازی نیز تغییرات زیادی داشته است. در نسخه دوم بازی Temple Run شما به جای دویدن در یک جنگل که اطراف آن پر از ویرانه‌های تاریخی است، باید در اطراف یک معبد که در میان ابرهاست بازی کنید. این نوع نقشه به کاربر احساس بهتری می‌دهد.

همانند نسخه اول، شخصیت بازی Temple Run در نسخه دوم هم با لمس بر روی صفحه نمایش کنترل می‌شود. در حین بازی شما اگر به موانع جدیدی برخورد کنید و یا عناصر جدیدی ببینید، بازی به صورت خودکار برای شما نحوه کارکرد آن مانع یا عنصر را توضیح می‌دهد که به هیجان انگیزتر شدن آن کمک می‌کند. در این بازی صرفا به جای دویدن و عوض کردن جهت، باید در جاهایی از بازی با احتیاط از مسیرهای باریک رد شوید و از موانع متحرکی مثل شمشیرهای متحرک، سنگ‌هایی که از صخره‌ها جدا می‌شوند و … جان سالم به در ببرید. تمام این عوامل علاوه بر جذابیت بازی، آن را از یکنواختی درمی‌آورند.

بازی دویدن بی نهایت/endless running games

در حین بازی شما می‌توانید عناصر مختلفی مثل سکه، جعبه‌های چوبی، افزایش دهنده‌های قدرت و جواهرات را جمع آوری کنید. جواهرات به شما این امکان را می‌دهند که اگر در حین بازی به دست موجودی که به دنبال شماست افتادید، یک بار دیگر شانس خود را برای ادامه بازی امتحان کنید. همچنین با این جواهرات می‌توانید کاراکترها و نقشه‌های مختلف بازی را بخرید و با آن‌ها بازی کنید. نقشه‌های مختلف تمپل ران شامل سرزمین یخ زده در زیر قطب شمال، یک بیابان در مصر و یک جنگل در هند هستند. خرید‌های درون برنامه ای نیز به شما این امکان را می‌دهند که با پرداخت پول، میانبر بزنید و این نقشه‌ها و کاراکترها را باز کنید. اما اگر برای بازی کردن وقت بگذارید هیچگاه نیاز به پراخت پول نخواهید نداشت! در ادامه می‌توانید بازی تمپل ران را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS دانلود کنید.

دانلود بازی تمپل ران برای سیستم عامل اندروید و iOS

3. بازی Alto’s Adventure

Alto's Adventure / بازی اسکی سواری

بازی Alto’s Adventure توسط تیم بازی‌‌سازی سه نفره‌ Snowman تولید شده است. در این بازی شاید با نوآوری‌ها و تجربه‌های خارق‌العاده‌ گیم‌پلی روبرو نشوید و شاید تعداد بیشماری بازی مشابه و هم‌سبک قبلا بازی کرده باشید، اما وقتی بازی را برای اولین بار اجرا می‌کنید و با فضای آن آشنا می‌شوید، دلیل محبوب بودن آن را به خوبی می‌توانید حس کنید. این بازی را به دلیل زیبایی بی‌حد و مرز و طراحی فوق‌العاده بی‌نظیر آن می‌توان یک اثر هنری در عرصه بازی‌های موبایلی در نظر گرفت و البته همین طراحی خوب و قرار داشتن همه چیز در جای مناسب خودش دلیل محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن Alto’s Adventure است.

Alto یک چوپان جوان است که طرفدار دو آتشه‌ اسکی روی برف است. او در کوهستان‌های آمریکای جنوبی زندگی می‌کند و در بالای یک کوه حیوانات خود را که شامل شتر‌های بی‌کوهان است نگهداری می‌کند. این حیوانات به طور اتفاقی از محل زندگی خود دور شده‌اند و این وظیفه‌ Alto است که آن‌ها را به آغل بازگرداند. شخصیت اصلی بازی به طور خودکار از سمت راست مناظر جذاب موجود در بازی حرکت می‌کند و بازیکن فقط می‌تواند نحوه پرش او را کنترل کند. بازیکن همچنین برای انجام پرش باید به صفحه یکبار ضربه بزند و سپس محل ضربه را نگه دارد. در اینجا 180 مرحله برای بازی وجود دارد؛ اگرچه در هر مرحله فقط 3 بازی بعدی برای شما باز می‌شود. اهداف این بازی پرشی نیز شامل مواردی از قبیل مسافرت با مسافت معین، نجات لیماهای فراری، عبور از دره‌های خطرناک و… است. بازیکن پس از تکمیل اهداف، جوایزی دریافت می‌کند و از سکه‌های جمع شده نیز می‌تواند برای خرید نسخه‌های جدید استفاده کند.

در لیست بازی دویدنی هیجانی بازی Alto’s Adventure گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی بوده است که در نقش یک اسکی باز حرفه ای باید از مسیر های مختلفی که برای شما درنظر گرفته شده است عبور کنید. مسیر های صعب العبور متفاوتی برای شما درنظر گرفته شده است که در دنیای 2 بعدی بازی باید از انها عبور کنید. گیم پلی بازی در سطح خوبی قرار دارد که با طراحی زیبا و صداگذاری عالی بازی Alto’s Adventure میتوانید ارتباط برقرار کنید و برای دقایق طولانی سرگرم شوید. در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی Alto’s Adventure برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود در ادامه مقاله باما همراه باشید.

دانلود بازی دویدنی Alto’s Adventure برای اندروید و iOS

4. بازی Alto’s Odyssey بازی های دویدنی

بازی دویدن بی نهایت/endless running games

بازی Alto’s Odyssey نسخه بعدی بازی Alto’s Adventure است. این عنوان هم یک بازی دویدن بی نهایت است. در این بازی که نقشه آن در بیابان است باید بر روی شن‌ها موج سواری کنید و از روی صخره‌ها بپرید. می‌توانید گاهی سوار بالن نیز بشوید. فضای زیبا، گیم پلی ساده و موسیقی متن آرام و رنگ‌های ساکن حس خوبی را به بازیکنان می‌دهد. این بازی همانند بازی Monument Valley طراحی شده است. اگر بازی Alto’s Odyssey را باز کنید سریعا متوجه می‌شوید که با یک بازی صرفا دوندگی بی نهایت سر و کار ندارید. این بازی یک پیمایشگر جانبی دو بعدی دارد که با کارکرد و اهداف منحصر بفرد خود، گیم پلی آن را از دیگر بازی‌های مشابه متمایز می‌کند. برای پریدن بالون باید بر روی صفحه لمس کنید و همچنین می‌توانید با بدست آوردن پیشران‌هایی برای بالون خود، به جای پریدن از روی صخره‌ها، آن‌ها را خراب کنید و از میان‌شان رد شوید!

در طی بازی ممکن است آب و هوا تغییر کند، شب به روز تبدیل شود و حتی هوای آفتابی به رعد و برق تبدیل شود. هر چه در بازی پیش تر بروید، چیزهای جدیدتری مثل خرابه‌ها، دره‌ها و معابد مختلف را می‌بینید. هر نقشه، عناصر منحصر بفرد خود را دارد. از آنجایی که عناصر موجود در نقشه به صورت لحظه ای ساخته می‌شوند، شما هیچ دو نقشه یکسانی را در طی بازی‌های خود مشاهده نمی‌کنید. ویژگی جالب این بازی استفاده از عناصر مختلف آب و هوایی است. مثلا شما می‌توانید از گردبادها برای بیشتر پریدن و یا از هوای گرم دمیده شده در بالون برای اوج گرفتن استفاده کنید. همچنین با جمع کردن سکه‌ یا انجام حرکات مخصوص در زمان بازی می‌توانید کاراکترهای مختلف را که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند باز کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی توانایی خریدن بال (Wingsuit) است. با Wingsuit شما می‌توانید در نقشه پرواز کنید و مسیر را به سرعت طی کنید.

اگر بخواهیم یک بازی دویدنی قدیمی و محبوب را برای شما معرفی کنیم باید بدانید که بازی Alto’s Adventure در گوگل پی بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است که امتیاز 4.5 آن از نظر 250 هزار کاربر بدست آمده است که این مورد کیفیت بالای بازی را بازگو میکند. در دنیای 2 بعدی و هیجان انگیز بازی Alto’s Adventure میتوانید با چالش های بسیاری همراه باشید که تمامی آنها در یک سیستم دشواری مراحل قرار گرفته اند تا با مشکلات بسیاری سروکار داشته باشید که این مورد سبب سرگرمی طولانی تر شما خواهد شد. در ادامه میتوانید به لینک های دانلود این بازی برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید.

حالت خاصی از بازی Alto’s Odyssey به نام Zen Mode وجود دارد که به شما اجازه بازی کردن بدون باخت را می‌دهد. پس می‌توانید در Zen Mode با خیال راحت به تمام موانع برخورد کنید! از مهم ترین ویژگی‌های این بازی عدم وجود خرید داخل برنامه‌ای است. البته بازی Alto’s Odyssey تنها برای کاربران اندروید رایگان است و کاربران گوشی گران قیمت اپل برای این بازی باید 4.99 دلار پول بدهند که البته برای شخصی که علاقه مند به بازی دویدن بی نهایت است این مبلغ کم بنظر می‌رسد. این بازی در نسخه اندروید خود رایگان است اما در نسخه iOS خود 4.99 دلار قیمت دارد!

دانلود بازی دویدنی Alto’s Odyssey برای اندروید و iOS

5. بازی دویدن بی نهایت Sonic Dash

بازی دویدنی سونیک

بازی سونیک دش 1 و 2 از سری بازی های دویدن بی نهایت هستند که توسط کمپانی سگا ساخته شده‌اند. می‌توانیم اکنون از این بابت خوشحال باشیم که دو بازی کم نقص روانه بازار شده است. مکانیزم دویدن در بازی مانند سایر بازی‌های این سبکی است. در بازی سونیک دش 2 امکان تغییر دادن کاراکتر بازی را هنگام پرواز روی صحنه دارید. هدف در این بازی، گرفتن بالاترین امتیاز ممکن است. همچنین در این بازی باس فایت، شخصیت‌های به‌یاد ماندنی و جمع‌آوری حلقه‌های طلایی نیز گنجانده شده است. ویژگی‌های اضافه‌ای که در بازی وجود دارد باعث می‌شود تا جذاب‌تر از همیشه باشد؛ حتی اگر مکانیزم بازی فرق خاصی با سایر بازی های دویدن بی نهایت نداشته باشد.

اگر بخواهیم به یک بازی دویدنی مرحله ای که از زمان های قدیم تا کنون با گیمرها همراه بوده است اشاره داشته باشیم باید بدانید که بازی سونیک دش گزینه بسیار خوبی در این زمینه بوده است. در طول رویداد های بازی میتوانید با کاراکتر های مختلفی همراه باشید که در این زمینه مراحل بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است. سونیک یک شخصیت محبوب کلاسیک بوده است که امروزه در زمینه های مختلفی حضور یافته است که میتوان گفت بازی های این چنینی اولین گزینه های معرفی سونیک بوده اند که نباید از دستشان داد. در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی سونیک دش برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید.

فرقی نمیکند در حال تماشای انیمیشن یا فیلم هستید یا اینکه قصد دارید بازی اجرا کنید در این زمینه حضور شخصیت سونیک نوید یک بازی سریع و هیجانی را میدهد که در این بین شاهد ساختارهای خوبی خواهید بود. بازی سونیک دش یکی از بهترین بازی های دویدنی برای اندروید بوده که با برخورداری از چالش های متعدد و متنوع توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. این بازی موبایلی با بهرهمندی از مزایای ظاهری و ساختارهای اولیه خوب در گیم پلی توانسته امتیاز بالایی را در گوگل پلی کسب کند که همین امر سبب محبوبیت آن در بین کاربران شده است.

دانلود بازی دویدنی سونیک دش برای اندروید | آیفون

6. بازی Jetpack Joyride بازی های دویدنی

اگر بدنبال یک بازی بدو بدو دخترانه هستید پیشنهاد میشود که از این بازی دوری کنید هرچند بسیاری از گیمرهای بازی Jetpack Joyride امروزه دختران هستند که این مورد سطح بالای بازی را معرفی میکند. در دنیای 2 بعدی در برابر دشمنان بسیاری حضور پیدا کنید که قرار است با تجهیزات بسیاری که برایتان درنظر گرفته شده است رقبای خود را از میان بردارید. بازی Jetpack Joyride در مکان های مختلفی جریان داشته که به نسبت مراحل باید از تجهیزات مختلف کمک بگیرید تا بتوانید از مراحل عبور کنید. در ادامه میتوانید به توضیحات تکمیلی این بازی دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

آیا به جت پک‌ها، اژدهای بزرگ و پرنده‌هایی که پول می‌خورند علاقه دارید؟ اگر این چنین است بازی Jetpack Joyride مناسب شماست! این بازی توسط Halfbrick Studios (همان توسعه دهنده Fruit Ninja) ساخته شده است. شما در نقش یک مرد هستید که از یک آزمایشگاه جت پکی را می‌دزدد و هدف شما فرار از آزمایشگاه است! البته این بازی از نوع دویدن بی نهایت است، یعنی شما باید همواره رکورد بزنید و از بازی قبل بیشتر امتیاز بدست آورید. این بازی در دو بعد طراحی شده است یعنی چپ و راستی در کار نیست و فقط شما انتخاب بالا و پایین دارید! جت پک شما همواره به سمت پایین می‌آید و شما باید با لمس خود بر روی صفحه و یا نگه داشتن لمس خود، از افتادن جت پک جلوگیری کنید (چیزی مثل بازی معروف Flappy Bird).

بازی دویدنی بی نهایت/endless running games

در این بازی، لیزرها، موشک‌های هدایت شونده و راکت‌ها دشمنان شما هستند که باعث نابودی‌تان می‌شوند. توانایی مانور با جت پک در این بازی کمی ممکن است طول بکشد اما به زودی عادت می‌کنید. در حین بازی می‌توانید به درون دیگر دستگاه‌ها بروید و در قالب آن دستگاه‌ها توانایی‌های مخصوصی داشته باشید. در طول راه خود شما باید سکه جمع کنید و البته از برخورد به موانع اجتناب کنید. از سکه‌های جمع شده می‌توان برای ارتقا اسلحه‌ها، تغییر لباس و خرید مزایای دیگر استفاده کرد. 

به طور کلی گیم پلی این بازی خیلی چالش برانگیز نیست اما جمع آوری سکه و عناصر دیگر می‌تواند کمی سخت باشد. اگر در بازی ببازید، شما مجوزهایی برای استفاده از یک ماشین اسلات خواهید داشت. در این ماشین اسلات می‌توانید چیزهای مختلفی برنده شوید، پس ارزش امتحان کردنش را دارد، حتی اگر چیزی در کار نباشد و ببازید! چیزی که شما را در این بازی نگه می‌دارد احتمالا ماموریت‌های مختلف آن است. شما همواره سه نوع ماموریت دارید که می‌تواند آسان (ملاقات با 10 دانشمند در طول مسیر) یا سخت (جا خالی دادن از یک موشک با فاصله کم) باشد. با انجام ماموریت‌‌ها سکه و اهداف دیگری بدست می‌آورید. ضمن اینکه عناوین جدیدی نیز برای شخصیت خود کسب می‌کنید.

جذابیت بازی Jetpack Joyride در ازدیاد موانع جالب و حس شوخ طبعی بازی است! در این بازی دانشمندان همانند مرغ‌های بی سر به سمت شما می‌آیند. در ادامه لینک دانلود این بازی را هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل iOS مشاهده می‌کنید.

دانلود بازی دویدنی Jetpack Joyride برای اندروید و iOS

7. بازی دویدن بی نهایت Miraculous Ladybug & Cat Noir

بازی دویدنی گربه

پس موفقیت بسیار زیاد انیمیشن «معجزه آسا: افسانه بانوی کفشدوزکی و گربه مشکی» (Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir) اکنون بازی موبایل این انیمیشن نیز ساخته شده که در سبک بازی دویدن بی نهایت است. داستان بازی از این قرار است که شهر محبوب پاریس اکنون در معرض خطر قرار گرفته و شما تنها کسی هستید که می‌توانید آن را از نابودی نجات دهید. با جادوی معجزه آسا به بانو کشفدوزکی و گربه سیاه تبدیل شوید و به دنیای معجزه ورود کنید. در خیابان‌های پاریس بدوید، از موانع عبور کرده و دشمنان را شکست دهید.

در مقاله بازی دوییدنی بدنیست بدانید که بازی Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir یکی از محبوب ترین ها در این زمینه بوده که اکثر مخاطبین آنرا دختران تشکیل داده اند زیرا شخصیت اصلی بازی یک دختر گربه ای بوده است. طبق وظایفی که بازی برای شما تعیین میکند باید در مراحل حضور پیدا کنید و از سد موانع مختلفی که در مقابل شما قرار گرفته است عبور نمائید. بازی Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده است که با صداگذاری عالی آن گیم پلی خوبی در بازی شکل گرفته است که میتواند شمارا برای دقایق طولانی سرگرم نماید.

همه فکر می‌کنند که شما یک نوجوان خجالتی هستید؛ اما یک راز بزرگ نیز به همراه دارید. شاید در طول روز به دویدن در خیابان‌ها مشغول باشید اما هنگام شب، به قهرمانی تبدیل می‌شوید که وظیفه دارد این شهر دوست‌داشتنی را از دست «هاکماث» (Hawk Moth) نجات دهد. اکنون وظیفه قهرمانی مثل شماست که شروع به دویدن کرده و نور امید را به شهر برگردانید. در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی دویدنی Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir برای اندروید | آیفون

8. بازی Robot Unicorn Attack 2 بازی های دویدنی

بازی دویدنی بی نهایت/endless running games

بازی Robot Unicorn Attack توسط کمپانی Adult Swim طراحی شده است. این بازی ابتدا به عنوان یک بازی نه چندان جدی ساخته شده بود اما رفته رفته جایگاه جالبی برای خود دست و پا کرد! در این بازی شما در نقش یک اسب شاخ دار هستید که باید از موانع عبور کند تا جان سالم به در ببرید. البته بازی اصلی Robot Unicorn Attack نسخه دوم آن است. نسخه دوم این بازی بسیار شبیه به نسخه اصلی است. شما هنوز یک اسب شاخدار رباتیک هستید که گذر مراحل رفته رفته سریع‌تر می‌شود. شما در این بازی سه بار فرصت اشتباه دارید. نسخه دوم این بازی از لحاظ گرافیکی بسیار بهتر است؛ گرچه هنوز اشکالاتی در آن یافت می‌شود.

در میان بازی های دوندگی قصد داریم بازی متفاوتی را برای شما معرفی کنیم. همانطور که از نام بازی Robot Unicorn Attack مشخص است اینبار باید مدیریت یک ربات را برعهده بگیرید که این مورد سبب بروز مشکلات و البته ویژگی های بسیاری شده است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم نمود. بازی Robot Unicorn Attack در خصوص مسیر های منتهی به فرار بوده است که باید از دست موانعی که برای نابودسازی شما درنظر گرفته شده است فرار کنید. گیم پلی بازی بی شک میتواند شما را برای دقایق خوبی سرگرم نماید.

در حین بازی شما با دشمنان جدیدی رو به رو می‌شوید و این عامل باعث می‌شود شما مجبور به فکر کردن شوید. موانع ستاره‌ای شکل در نسخه اول، به نسخه دوم هم منتقل شده‌اند اما با یک تفاوت؛ اینکه ستاره‌ها در نسخه دوم به شما شلیک می‌کنند. شما با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش، اسب تکشاخ خود را کنترل می‌کنید، اما در نسخه جدید چند مسیر مختلف برای طی کردن وجود دارد که هر یک با خطرات و عناصر مختلفی برای برداشتن همراه است. عناصر موجود در نقشه بازی هم پیوسته تغییر می‌کند و شما همواره چیزهای جدید می‌بینید. طراحی زیبا و صداگذاری عالی دوعنصر اصلی از بازی Robot Unicorn Attack بوده که نباید آنرا از دست دهید.

همانند سایر انواع بازی دویدن بی نهایت، این بازی هم دارای چالش‌هایی جدای از بازی اصلی است که به شما پاداش‌های خاصی چون افزایش رتبه شما و توانایی‌های جدید، منو‌های جدید و نقشه‌های مختلف را می‌دهد. همچنین چالش‌های روزانه ای نیز وجود دارند که کمی پیچیده‌تر بوده و نیازمند آشنا بودن و تعامل داشتن با بازی کنندگان Robot Unicorn Attack است. این بازی کاملا رایگان است؛ ولی ممکن است تبلیغاتی ببینید. در این بازی یک فروشگاه موسیقی هم وجود دارد که موسیقی‌ها را با قیمت 0.99 دلار به فروش می‌رساند. در Robot Unicorn Attack آهنگ Always با نسخه بی کلام آن جایگزین شده است. اگر آهنگ‌های عجیبی مثل The Neverending Story که اخیرا در شبکه نتفلیکس محبوب شده بود را می‌خواهید باید چند دلار برای خرید آن کنار بگذارید.

9. بازی دویدن بی نهایت Time Surfer

بازی دویدن بی نهایت/endless running games

بازی Time Surfer که محصول کمپانی Kumobius است، یک بازی با شباهت بسیار به بازی دولوپر معروف Andreas Illiger، یعنی Tiny Wings است (محبوب کننده بازی‌های دوندگی بی نهایت در محیط کوه و صخره). این بازی هم مثل هم نوعانش ساده است. باید از صخره‌ها برای افزایش سرعت استفاده کنید. برای نگه داشتن و سپس پرش شخصیت بازی، می‌توانید لمس خود را بر روی صفحه نمایش نگه داشته و سپس رها کنید. عادت کردن به نوع بازی Time Surfer کمی سخت است اما می‌توان به گذر زمان به آن عادت کرد!

در این بازی ماموریت شما گشت و گذار در سراسر جهان است. موانع زیادی وجود دارد که باید از بین آن‌ها پرش کنید و این خود باعث سختی بازی می‌شود. شما باید زمان بین پرش‌های خود را مدیریت کنید که البته کار سختی است. یکی از ویژگی‌های خوب این بازی توانایی آن در به عقب گرداندن بازی در صورت باخت شماست! می‌توانید با خرج کردن Time Powerهای خود (که در طی مراحل در قالب جواهرات سبزرنگ قابل جمع آوری هستند) به چند ثانیه عقب‌تر برگردید و اشتباه خود را جبران کنید. در بازی‌ کیک‌ها حکم پول را دارند و اگر جمع کنید قادر به خرید چیزهای مختلف هستید.

بازی Time Surfer در میان بازی های دویدنی پسرانه گزینه متفاوت و البته سرگرم کننده ای بوده است که باید در سرزمین و سیاره های مختلف  حضور پیدا کنید. گشت و گذار در این بازی کار دوست داشتنی خواهد بود که در این خصوص موانع بسیاری سد راه شما خواهد شد. طبق مهارت و ویژگی هایی که در اختیار دارید میتوانید از موانع عبور نمائید. در این زمینه بازی بخش های مختلفی را تحت پوشش قرار داده است که نباید آنرا از دست داد.

در این بازی دو نوع مانع کلی وجود دارد. یکی از این نوع موانع شما را می‌کشد. شما باید از موانع نوع دیگر با پرش عبور کنید. همچنین می‌توانید حلقه‌های سیاره در آسمان را پایین بکشید و از نوارهای سرعت برای افزایش سرعت خود استفاده کنید و عناصری را جمع آوری کنید که باعث جذب خود به خود جواهرات به شما شوند. همانطور که چالش‌های درون برنامه ای را انجام می‌دهید، می‌توانید حیوانات مختلفی را خریداری کنید. این حیوانات خانگی که با کیک‌ها خریداری می‌‌شوند، هرکدام قدرت خاصی به شما می‌دهند (قدرت‌هایی چون سرعت بیشتر، دوام بیشتر و …)

از جمله ویژگی‌های خوب این بازی می‌توان به گستردگی نقشه بازی، طراحی پیوسته و نقشه عجیب و غریب آن اشاره کرد. در این بازی از انواع عناصر مختلف جدید و قدیم برای جذاب‌تر شدن استفاده شده است. این بازی تنها برای سیستم عامل اندروید رایگان است و کاربران iOS باید 0.99 دلار برای آن پول بپردازند. در ادامه می‌توانید این بازی را برای هر دو سیستم عامل دانلود کنید.

دانلود بازی دویدنی Time Surfer برای اندروید و iOS

10. بازی Breakneck بازی های دویدنی

بازی دویدن بی نهایت/endless running games

بازی بعدی لیست ما، بازی Breakneck است. این بازی چیزی بین اپیزود اول جنگ ستارگان و مثال‌های معروف بازی دویدنی است. در این بازی شما در کابین خلبان یک جنگنده جت قرار دارید و تا جایی که می‌توانید از زمین‌های ناآشنا رد شوید، از موانع دوری کنید و از به اسارت گرفته شدن جلوگیری کنید! در این بازی عناصر مختلفی وجود دارند که بسیار عالی طراحی شده اند. از لحاظ بصری و گرافیکی این بازی در نوع خود منحصر به‌فرد است. در حین بازی شما می‌توانید سکه جمع کنید و جنگنده‌ خود را ارتقا بدهید که به شما به انجام دادن چالش‌های مختلف موجود در بازی کمک می‌کند.

در میان بازی های دویدنی بی نهایت در بازی Breakneck خبری از دویدن نیست زیرا باید مدیریت یک سفینه فضایی را برعهده بگیرید که در این زمینه مسیر های مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است که با حضور در آنها میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. بازی Breakneck ار طراحی خوبی برخوردار بوده است که میتوانید در محیط های گرافیکی با صداگذاری خوب حضور داشته باشید و بدنبال پایان دادن به مراحل بازی باشید.

گیم پلی این بازی بسیار عالی و البته ساده است. تنها کافیست با لمس بر روی سمت چپ و راست نمایشگر خود، جنگنده را به این دو سمت هدایت کنید. زمانی که از کنار دیوارها عبور می‌کنید، نوعی انرژی دریافت می‌کنید. پس از پرشدن مخزن این نوع انرژی، با لمس کردن هر دو سمت صفحه، می‌توانید با سرعت بسیار زیاد حرکت کنید. این بازی رایگان است و احتمالا باید تبلیغات آزاردهنده‌اش را تحمل کنید! برای شروع بازی باید یک ویدیو را تماشا کنید و حتی گاهی تبلیغات در میان بازی هم به شما نمایش داده می‌شوند. بهتر بود که شروع به بازی کمی آسان‌تر بود اما این چیزهایی است که برای بازی کردن یک بازی رایگان، باید با آن کنار آمد!

تصاویر جذاب و روان و گیم پلی ساده کافی است تا قانع شوید با تمام جزئیات بالا، این بازی را امتحان کنید. این بازی برای هردو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است و در ادامه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

دانلود بازی دویدنی Breakneck برای اندروید و iOS

11. بازی های دویدنی Sky Dancer Run

بازی دویدنی در خانه

همانند سایر عناوین سبک بازی دویدنی، در بازی Sky Dancer Run نیز شخصیت اصلی خودش حرکت کرده و شما باید او را از روی موانع عبور دهید. این بازی را گرافیک زیبا، محیط منحصر به فرد و گیم پلی جذاب و چالش برانگیز یکی از بهترین عناوین در سبک بازی دویدنی محسوب می‌شود. در این بازی می‌توانید حسی مانند پرنده داشته و بر فراز آسمان‌ها و زمین‌های مرتفع پرواز کنید و چالش‌های متنوع را در شرایط آب و هوایی مختلف پیروز شوید.

در لیست بازی های دونده بازی Sky Dancer Run گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که باید در شرایط مختلف بدنبال پایان دادن به مراحلی باشید که دشواری آنها میتواند شما را برای دفعات بسیار وارد بازی نماید. این بازی در مقایسه با گزینه های مشابه تفاوت های بسیاری را داشته است که این موارد میتوانند گیم پلی بهتری را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهند.

گیم پلی بازی بسیار سریع و هیجان انگیز است؛ پس یک نفس عمیق بکشید، روی هدف تمرکز کنید و ترشح آدرنالین را حین پریدن در رگ‌هایتان حس کنید! در ابتدا ممکن است تجربه این بازی برایتان ترسناک و سورئال به نظر بیاید اما پس از مدتی به آن عادت کرده و از این بازی دویدن بی نهایت ، احساس آرامش دریافت می‌کنید. گاها در بین بازی های دویدنی مواردی دیده میشود که کاربر را ترغیب به دانلود میکند. بازی اسکای دنسر ران یک نمونه بارز و عالی در این زمینه بوده که ماهیت جذاب ان میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. این بازی جذاب در گوگل پلی امتیاز مناسبی را کسب کرده و همین امر سبب محبوبیت آن شده است. اگر به دنبال دانلود بازی اسکای دنسر ران برای اندروید یا آیفون هستید در ادامه لینک های بازی برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی دویدن بی نهایت Sky Dancer Run برای اندروید | iOS

سخن پایانی

مقاله ای تحت عنوان معرفی بهترین بازی های دویدنی و شبیه به Subway Surfers + لینک دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه 11 بازی دویدنی معرفی شد که میتوانید نظر خود را در مورد بازی های این لیست باما به اشتراک بگذارید. بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا مروری بر بهترین‌های بازی دویدنی و بازی دویدن بی نهایت داشته باشیم. در ابتدا توضیحی درمورد اینکه بازی دویدنی چیست رائه دادیم و سپس معروف‌ترین بازی این سبک یعنی بازی Subway Surfers را معرفی کردیم و پس از آن به سراغ سایر بازی‌های مشهور مانند بازی Temple Run و بازی دویدنی سونیک رفتیم. در پایان هر بخش نیز لینک دانلود بازی را برای گوشی‌های هوشمند آیفون و اندروید قرار دادیم تا از تجربه آن لذت ببرید.

نظر شما در مورد لیست بازی دویدنی چیست؟ جای کدام بازی در این لیست خالی است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402