بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A80 ؛ مشخصات، دوربین و قیمت

گوشی سامسونگ گلکسی A80
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی سامسونگ گلکسی A80 یکی از موبایل‌های میان‌رده سامسونگ با دوربینی چرخان است که از محبوبیت بیشتری نسبت به رقیبان خود برخوردار است. گوشی A80 سامسونگ قیمت نسبتا بالاتری نسبت به همتایان دیگر خود دارد.

بدون شک،‌ بازار گوشی‌های میان‌رده از رقابتی‌ترین و متنوع‌ترین میادین رقابت در دنیای دیجیتال است. سالیانه، برندهای مختلف محصولات متعددی را در این دسته عرضه می‌کنند. در این مطلب با یکی از جذاب‌ترین این محصولات یعنی گوشی گلکسی ای 80 آشنا می‌شویم.

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A80


فشار رقابتی برای طراحی و ساخت یک گوشی تمام صفحه منجر به ارائه طراحی‌های زیبا و در عین حال عجیب شده است. از ناچ گسترده اپل گرفته تا حفره‌های نمایشگر سامسونگ همگی به گونه‌ای بر زیبایی آن‌ها تاثیر گذاشته‌اند. این در حالی است که همه آنها می‌توانند از طراحی منحصر به فرد و جدید سامسونگ A80 نكاتی بیاموزند. پ با بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A80 همراه ما باشید.

 

طراحی ظاهری گوشی گلکسی ای 80

عکسگوشی سامسونگ گلکسی A80گوشی سامسونگ گلکسی A80گوشی سامسونگ گلکسی A80گوشی سامسونگ گلکسی A80
نام گوشیگوشی گلکسی ای 80وان پلاس 7 پروسامسونگ گلکسی اس 10 پلاساوپو رنو 10 ایکس زوم
ابعاد

6.5×3.01×0.37 اینچ

165.2×76.5×9.3 میلی‌متر

6.4×2.99×0.35 اینچ

162.6x76x8.8 میلی‌متر

 6.2×2.92×0.31 اینچ

157.6×74.1×7.8 میلی‌متر

6.38×3.04 x0.37 اینچ

162×77.2×9.3 میلی‌متر

وزن220 گرم206 گرم175 گرم215 گرم

تاکنون شاهد گوشی‌هایی با شکاف‌های گسترده، ناچ قطره‌ای، حفره در صفحه نمایش، صفحه نمایش دوگانه و دوربین پاپ‌آپ بوده‌ایم تا از این طریق از بیشترین قسمت نمایشگر گوشی استفاده شود. این بار سامسونگ جدیدترین گزینه را برای گوشی گلکسی A80 خود برگزیده و با حذف جک هدفون، قرار دادن میکروفون حذف نویز و همچنین استفاده از حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش به جای دکمه خانه، این امکان را فراهم آورده که كاربران از یک نمایشگر تمام صفحه 6.7 اینچی فول اچ دی سوپر آمولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسل بهره‌مند شوند.

همچنین بخوانید :

متأسفانه با وجود طراحی هوشمندانه، نتیجه نهایی هنوز هم گوشی موبایلی بزرگ با ابعاد 9*76.5*165 میلی‌متر است. قاب فلزی و بدنه گوریلا گلس 6 و همچنین مکانیزم سه دوربین کشویی و چرخشی، گوشی سامسونگ گلكسی A80 را بسیار سنگین می‌کنند. با در دست گرفتن این محصول، حتی زمانی که محافظ و کاوری ندارد، احساس سنگینی در دستان خود خواهید کرد. با این حال، توزیع وزن گوشی Samsung Galaxy A80 خوب و مناسب است.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A80 / Samsung-Galaxy-A80-review

بدنه سه‌بعدی شیشه‌ای این گوشی روی یک قاب فلزی قرار گرفته و ظاهری عالی و احساسی خوشایند را به ارمغان می‌آورد. کلیدهای کاهش/افزایش کناره‌های گوشی فلزی هستند. از آنجایی که این صفحه نمایش بزرگ تنها با یک قاب نازک فلزی احاطه شده، وقتی گوشی موبایل را از جیب بیرون می‌آوریم یا زمانی که با یک دست از آن استفاده می‌کنیم، اغلب به صورت ناخواسته روی صفحه نمایش فشار وارد خواهیم آورد.

هنگامی که صحبت از استفاده از گوشی گلکسی ای 80 با یک دست می‌کنیم، خوب است بدانید که چیزی حدود دو ثانیه طول می‌کشد تا با حسگر اثر انگشت قفل گوشی را باز کند. در واقع، تنها با ضربه زدن نمی‌توانید این کار را انجام دهید، بلکه باید انگشت خود را روی حسگر گذاشته تا اسکن شود. از آنجایی که این حسگر درست در پایین نمایشگر قرار گرفته، اسکن اثر انگشت در برخی مواقع به ویژه هنگام کار با یک دست دشوار است. بنابراین در زمان تنظیم این قابلیت گوشی گلکسی ای 80 پیشنهاد می‌شود زاویه‌ای مناسب به انگشتان خود بدهید.

 

نمایشگر گوشی گلکسی ای 80

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A80 / Samsung-Galaxy-A80-review

حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش به جز بخش پایینی آن که محل اتصال پنل نمایشگر است، به طور یکنواختی باریک هستند. سامسونگ با هدف باریک ساختن محصول خود، تمامی جزییات بالای صفحه نمایش، حتی اسپیکر و جک هدفون، را از بین برده است. گوشی سامسونگ گلکسی A80 اکنون با پشتیبانی از فناوری Sound on Display امکان پخش صدا به وسیله ارتعاش صفحه نمایش را به ارمغان می‌آورد. صفحه نمایش New Infinity از جمله چهار طراحی Infinity سامسونگ است. در واقع، پس از U و V با طراحی ناچ و O با طراحی حفره‌ای این بار نوبت به New Infinity رسیده تا در قاب گوشی گلکسی A80 که هیچ ناچ و حفره‌‌ای ندارد، خودنمایی کند.

نام گوشیحداکثر روشنایی

هرچه بیشتر بهتر

حداقل روشنایی

هرچه کمتر بهتر

کنتراست

هرچه بیشتر بهتر

دمای رنگگامادامنه رنگ (DELTA E RGBCMY)

هرچه کمتر بهتر

دامنه رنگ (DELTA E GRAYSCALE)

هرچه کمتر بهتر

گوشی سامسونگ گلکسی A805771.7غیرقابل اندازه‌گیری69982.081.96 3.85
وان پلاس 7 پرو5691.9غیرقابل اندازه‌گیری66132.212.426.04
سامسونگ گلکسی S10  پلاس7530غیرقابل اندازه‌گیری66321.993.267.12
اوپو رنو 10X زوم4152.3غیرقابل اندازه‌گیری76252.312.674.94

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A80 بسیار شگفت انگیز است. این نمایشگر علاوه بر اینکه ابعاد بزرگ و مناسبی دارد از صفحه نمایش OLED شفاف و بسیار روشن هم بهره می‌برد. طبق بررسی‌ها و اندازه‌گیری‌های انجام شده، میزان روشنایی گوشی سامسونگ گلکسی A80 در زیر نور مستقیم خورشید چیزی حدود 600 نیت است که عملکردی ستودنی برای این فناوری محسوب می‌شود. گفتنی است که نمایش رنگ و کنتراست این گوشی هم عالی بوده و همانند پنل‌های OLED یکی دو نسل پیش خبری از نمایش رنگ‌های سرد و بی روح نیست.

 

مشخصات فنی و عملکرد سخت افزاری A80 2019

به عنوان یک میان رده واقعی، Samsung Galaxy A80 حافظه داخلی و رم زیادی را ارائه می‌دهد. این بار سامسونگ به سراغ رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی رفته است. پردازنده 8 نانومتری 8 هسته‌ای اسنپدراگون 730 نیز گزینه مناسبی بوده که در کنار 2 هسته 2.2 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی ارائه شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید تمامی مشخصات گوشی سامسونگ ای 80 را مشاهده کنید.

ویژگیمشخصات گوشی سامسونگ A80 2019
ابعاد165.2 در 76.5 در 9.3 میلیمتر
وزن220 گرم
اندازه نمایشگر108.4 سانتیمتر مربع (6.7 اینچ)
رزولوشن1080 در 2400
چیپستQualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازندهOcta-core – 2×2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6×1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکیAdreno 618
حافظه داخلی128 گیگابایت
حافظه رم8 گیگابایت

گوشی گلکسی ای 80

در مجموع، گوشی سامسونگ گلکسی A80 در موقعیتی بالاتر از سایر میان‌رده‌های بازار قرار داشته و فقط یک پله پایین‌تر از خانواده S10 است. سامسونگ اعلام کرده که به کمک Intelligent Performance Enhancer، بهينه‌سازی عملكرد هوش مصنوعی را در گوشی سامسونگ گلکسی A80 فراهم می‌کند. بدین وسیله، در هنگام استفاده از این گوشی، فناوری مذکور سناریوی کاری شما را یاد گرفته و دوام و عمر باتری را به حداکثر میزان خود می‌رساند. از رابط کاربری OneUI در Samsung گلکسی A80 نیز عملکرد خوبی را شاهد هستیم، اگرچه در برخی موارد نظیر نمایش اعلان‌ها و مجوزها برای سرویس‌های خاص خود مانند Call ID یا Samsung Pass کمی سنگین است.

اگر شما به رابط كاربري سامسونگ عادت كرده‌ايد، باید بگوییم که با گوشی سامسونگ گلکسی A80 نیز مشکلی نخواهید داشت. ویژگی‌هایی از قبیل صفحه نمایش همیشه روشن (AoD)، رابط One UI و گزینه‌های حرکت ناوبری را در این گوشی هم شاهد هستیم. نکته دیگر این که هیچ دکمه اختصاصی Bixby در گوشی سامسونگ گلکسی A80 وجود ندارد، اما در مقابل دستیار هوشمند سامسونگ به شما کمک می‌کند تا کارها و برنامه‌های روتین روزمره خود را برنامه‌ریزی و بهینه کنید. جدا از برخی موارد کوچک، مانند عدم امکان ویرایش یک شماره قبل از تماس در برنامه تلفن و این واقعیت که برای دریافت ابزارهای One Hand Operation باید برنامه مربوط به سامسونگ را دانلود کنید، در نهایت می‌توان One UI را مناسب دانست.

 

دوربین های گوشی A80

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A80 / Samsung-Galaxy-A80-review

در برخی گوشی‌ها برای گرفتن عکس‌های سلفی توسط دوربین عقب، شاهد به کارگیری صفحه نمایش اضافی در پشت دستگاه هستیم. برخی دیگر همانند گوشی سامسونگ گلکسی A80 مجهز به دوربین چرخشی بوده و به محض فعال‌سازی حالت سلفی، به طور خودکار دوربین به سمت شما برگردد. تمام این مراحل سریع، یکپارچه و خودکار اتفاق می‌افتد و هیچ فشاری یا جابجایی دستی وجود ندارد. تنها موردی که باید دقت کنید این است که که در مسیر چرخش به هیچ وجه مانعی وجود نداشته باشد.

در حقیقت، ویژگی‌های مربوط به دوربین عقب قابل اطمینان هستند. سامسونگ در گلکسی A80 از سنسور 48 مگاپیکسلی سونی به عنوان سنسور اصلی استفاده کرده و  سنسوری 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق گسترده برای عکسبرداری‌های گروهی و افقی آن را همراهی می‌کند. نکته قابل توجه دوربین زوم آن است، اما خانواده گلکسی S هنوز هم برتری‌هایی نسبت به آن دارد. علاوه بر این، با وضوح بسیار زیاد سنسور اصلی هم می‌توانید اقداماتی انجام دهید که تقریبا نتایج مشابه زوم 2 برابری را به دست می‌آورد.

گوشی a80

مهمترین و خاصترین ویژگی گوشی سامسونگ گلکسی A80 دوربین ToF با عمق 3 بعدی آن است. اين دوربين، برای باز کردن قفل نمایشگر کاربرد داشته و در گرفتن عکس‌های سه‌بعدی از سوژه به صورت بوکه یا حالت پرتره نیز قابل استفاده خواهد بود. سامسونگ همه ویژگی‌های نسل S10، مانند حالت عالی فیلمبرداری Super Steady که ویدئوی زنده شما را از هرگونه لرزش حفظ می‌کند، را در دوربین این گوشی گنجانده است. همچنین، دوربین ToF حالت Live Focus را در حالت فیلمبرداری ارائه می‌دهد. علاوه بر اين، شما همان سناریوهای تشخیص 30 صحنه و بهینه سازی S10 را در گوشی سامسونگ گلکسی A80 هم دریافت خواهید کرد.

با قابلیت‌ها و امکانات مناسب دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A80 کیفیت تصاویر و ویديوها چگونه به نظر می‌رسد؟ در پاسخ به این سوال خوب است بدانید که چندان عالی به نظر نمی‌رسد. چراکه رنگ‌ها بسیار اشباع شده‌اند و چه خوب می‌شد که شاهد تکنیک شفاف سازی سامسونگ بودیم، زیرا از این طریق تصاویر کیفیت بهتری پیدا می‌کنند. رنج دینامیک ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A80 هم ضعف دارد. درواقع، سایه‌ها را تیره و نواحی روشن را بیش از اندازه روشن نشان می‌دهد. در این مطلب از پلازا هم می‌توانید توضیحات بیشتری در مورد استفاده سامسونگ از تکنولوژی جدید مادون قرمز TOF در گلکسی اس 10 مطالعه کنید.

قیمت گوشی گلکسی ای 80

لازم به گفتن نیست که عکس‌های سلفی گوشی سامسونگ ای 80 با دوربین عقب گرفته می‌شوند. این عکس‌ها با وجود چشمگیرترین مشخصات دوربین جلویی هم کیفیت خوبی نداشته و نسبت به سایر محصولات رده بالای دیگر شرکت‌ها نظیر گوگل، اپل، هواوی و حتی خود سامسونگ عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهند. برای عکس‌های سلفی هیچ بهینه‌سازی صحنه‌ای وجود ندارد. علی‌رغم این که پردازنده گوشی سامسونگ ای 80 به اندازه کافی ضبط ویدیوی 4K قدرتمند است، اما تنها در صورت وجود نور کافی می‌توانید شاهد یک فیلمبرداری بی‌عیب و نقص باشید. در شب یا حتی هنگام غروب، فیلمبرداری فاقد جزئیات است و نرخ دینامیک به شدت کاهش می‌یابد تا جایی که اشیای روشن‌تر از بین می‌روند.

 

نمونه ویدئوهای دوربین گلکسی A80

در ادامه شما را به تماشای کیفیت‌های مختلف فیلم گوشی A80 چه در شب و چه در روز دعوت می‌کنیم:

 

 

 

 

کیفیت تماس گوشی گلکسی ای 80

کیفیت تماس و صدا در گوشی گلکسی ای 80 فوق‌العاده است. از این گذشته، هیچ اسپیکر قابل مشاهده‌ای وجود ندارد که بتوانید گوش خود را روی آن فشار دهید! اگر این حرکت را انجام دهید، در شنیدن صحبت‌های شخص مقابل دچار مشکل خواهید شد.

galaxy-a80-7 / خرید گوشی A80 سامسونگ

متأسفانه، سامسونگ راهکار درستی ارائه نداده و تنها هنگامی که می‌خواهید برای اولین بار با استفاده از روش قدیمی (نه از طریق مسنجر) تماس بگیرید به شما اطلاع می‌دهد که باید گوش خود را بر روی دایره موجود در نمایشگر قرار دهید. برای این منظور بهتر بود سامسونگ از یک اخطار قابل مشاهده‌تر برای نشان دادن اینکه گوشی از یک صفحه نمایش صوتی استفاده می‌کند، بهره می‌برد. در این صورت، دیگر به دنبال پیدا کردن مکان مناسب برای قرار دادن گوش خود نبودید.

پس از آن سردرگمی اولیه، شما به سرعت متوجه می‌شوید که در گوشی گلکسی ای 80 صدا از طریق لرزش‌های روی صفحه نمایش منتقل می‌شود و کیفیت آن بسیار بالا و قوی است. این روش جدید هم درست همانند روش قدیمی خوب است و صدای ما را بلند و واضح و صدای طرف مقابل را بدون هیچ نویزی منتقل می‌کند.

 

عمر باتری و سرعت شارژ

عکس گوشی a80

همچنین بخوانید :

باتری بزرگ 3700 میلی آمپر ساعتی گوشی گلکسی ای 80 با شارژر سریع 25 واتی موجود در جعبه به سرعت، حتی سریع‌تر از گلکسی S10، قابل شارژ خواهد بود. در حالی که شارژر دارای سرعت شارژ بالایی است، اما دوام باتری چندان خوب نیست. شاید تصور کنید که 3700 میلی آمپر ساعت همراه با نمایشگر 1080p و پردازنده مدرن 8 نانومتری، باعث شود نمایشگر گوشی سامسونگ ای 80 برای مدت زمان بیشتری روشن بماند و حتی از پنل های 2K در خانواده S10 هم عملکرد بهتری به نمایش بگذارد، اما در حقیقت چنین نیست.

طی بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شده که در صورت کار با گوشی گلکسی ای 80، پس از 9 ساعت شارژ آن به اتمام می‌رسد. در صورت کار با این وسیله، اعتماد به این که یک شب را حداقل تا ظهر روز بعد بدون شارژر خود دوام بیاورد، کمی سخت است. با وجود بدنه بزرگ، گوشی Samsung گلکسی ای 80 تنها یک روز را بدون شارژ مجدد سپری می‌كند. اگر این محصول از مکانیزم دوربین کشویی بهره مند نبود، می‌توانست یک باتری بزرگتر را در بدنه خود جای دهد. از آنجایی که هیچ چراغ اعلان (LED) در حاشیه کوچک بالای صفحه نمایش وجود ندارد، مجبور می‌شوید از گزینه صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on-Display) استفاده کنید تا بدون باز کردن قفل گوشی Samsung Galaxy ای 80 از وجود اعلان جدید مطلع شوید. این در حالی است که فناوری مورد بحث، منجر به تخلیه بسیار سریع باتری گوشی سامسونگ گلکسی A80 خواهد شد.

 


گوشی گلکسی ای 80 در مقابل رقبا


شاید بتوان جدی‌ترین رقیبان گوشی سامسونگ ای 80 را گوشی هواوی P30 و البته گلکسی A71 دانست. این سه مدل، دست کم بر روی کاغذ، شباهت‌های قابل توجهی دارند. در ادامه به مقایسه تمامی جنبه‌های این سه رقیب میان‌رده می‌پردازیم.

ویژگیمشخصات گوشی سامسونگ A80مشخصات گوشی سامسونگ A71مشخصات گوشی هواوی P30
عکسگوشی سامسونگ گلکسی A80گوشی سامسونگ گلکسی A80گوشی سامسونگ گلکسی A80
اندازه و رزولوشن نمایشگر6.7 اینچ – 1800 در 24006.7 اینچ – 1800 در 24006.1 اینچ – 2340 در 1080
چیپست
Qualcomm Snapdragon 730 SM7150-AA
Qualcomm Snapdragon 730 SM7150-AA
HiSilicon Kirin 980
پردازنده
Octa-core, 2200 MHz, Kryo 470, 64-bit, 8 nm
Octa-core, 2200 MHz, Kryo 470, 64-bit, 8 nm
Octa-core, 2600 MHz, ARM Cortex-A76 and ARM Cortex-A55, 64-bit, 7 nm
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
Adreno 618
Mali-G76 MP10
حافظه رم8GB LPDDR4
6GB LPDDR4
6GB LPDDR4
حافظه داخلی128 گیگابایت128 گیگابایت (قابل ارتقا تا 512 گیگابایت)128 گیگابایت (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت)
قیمت824 دلار273 دلار418 دلار

 

نمایشگر

مشخصات گلکسی ای 80

اندازه صفحه و رزولوشن دو گوشی A71 و A80 برابر است. با این حال، فناوری به کار رفته در نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی ای 71 را باید یک مرحله بالاتر از گوشی A80 بدانیم. نسبت نمایشگر به بدنه این دو، تقریبا یکسان بوده و حدود 86 درصد است. همچنین، تفاوتی بین ویژگی‌های نمایشگرهای این دو محصول نخواهید یافت.

در سوی دیگر، اندازه نمایشگر گوشی هواوی P30 حدود 0.6 اینچ کوچک‌تر از دو رقیب سامسونگ خود بوده و رزولوشن آن نیز 2340 در 1080 پیکسل است؛ رقمی تقریبا مشابه با گوشی سامسونگ A80 2019 که برای محصولی با این قیمت، بسیار عالی محسوب می‌شود. علاوه بر این، محصول هواوی از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند؛ ویژگی که در دو مدل دیگر دیده نمی‌شود.

 

سخت‌افزار و عملکرد

قیمت گوشی a80 2019

با نگاهی به مشخصات گلکسی ای 80 و گلکسی ای 71، به برتری آن‌ها بر محصول هواوی پی خواهید برد. این دو، تقریبا از قطعات یکسانی بهره می‌برند. تفاوت گوشی سامسونگ A80 2020 با A71 را می‌توان در حافظه رم آن‌ها جستجو کرد؛ حوزه‌ای که در آن شاهد برتری 2 گیگابایتی گوشی سامسونگ A800 هستیم.

در سوی دیگر، کاربران امکان توسعه حافظه داخلی گوشی سامسونگ Galaxy A80 را نخواهند داشت. این در حالی است که کاربران می‌توانند ظرفیت گوشی A71 را تا 512 گیگابایت افزایش دهند.  گوشی هواوی P30، با بهره بردن از حافظه رم و پردازنده‌ای سریع‌تر نسبت به دو مدل دیگر، عملکرد بسیار خوبی را ارائه داده و در زمره بهترین محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد.

 

باطری و دوربین

عکس گوشی a80

همچنین بخوانید :

باطری مدل گوشی سامسونگ A80 نسبت به دو رقیب خود کمی ضعیف‌تر است. در مبحث دوربین نیز شاهد عملکرد بسیار خوب هر سه محصول هستیم. دوربین گوشی سامسونگ A80 بسیار منعطف بوده و از ویژگی‌های مختلفی چون هایپرلپس، عکس‌برداری در هنگام ضبط فیلم و EIS بهره می‌برد.

دوربین چهارگانه گلکسی A70، عمق بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده و نسبت به قیمت خود، کیفیت کم‌نظیری دارد. شاید بتوان ضعیف‌ترین محصول در این میان را هواوی P30 دانست. البته این به معنی کیفیت پایین دوربین این محصول نبوده و ضعف آن، نسبت به دو رقیب خود، در اندازه پیکسل‌ها خلاصه می‌شود.

 

طراحی ظاهری

در زمینه طراحی، برنده بی چون و چرای این مسابقه را باید گوشی هواوی P30 بدانیم. این محصول کاملا ضد آب بوده و وزن کمتری نسبت به دو رقیب خود دارد. علاوه بر این، ضخامت، ارتفاع، پهنا و حجم آن نیز نسبت به مدل‌های سامسونگ کمتر است.

 

ویژگی‌های متفرقه

خرید گوشی a80 سامسونگ

شاید بتوان یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های گوشی A80 سامسونگ را نبود جک 3.5 میلی‌متری دانست؛ فقدانی که بدون شک شمار زیادی از کاربران را از خرید گوشی سامسونگ A80 منصرف خواهد کرد. در طرف مقابل، دو محصول دیگر هر دو از این درگاه کاربردی بهره می‌برند. علاوه بر این، گوشی هواوی P30 از اتصال USB 3.1 پشتیبانی کرده و اطلاعات را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به دو مدل دیگر انتقال می‌دهد.

لازم به ذکر است که هر سه این محصولات از اتصال USB Type-C پشتیبانی می‌کنند. مدل هواوی P30، به لطف تلاش‌های جنجالی این شرکت در راستای ارائه بهترین سرویس‌های ارتباطی، سرعت آپلود و دانلود بالاتری دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سنسور مادون قرمز، سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و فناوری بلوتوث aptX اشاره کرد.

 

قیمت

شاید بتوان مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین معیار در خرید یک گوشی میان‌رده را قیمت دانست. در این حوزه، همان‌طور که انتظار می‌رود، برند هواوی فوق‌العاده عمل کرده و محصولی قدرتمند را در ازای قیمتی مبهوت‌کننده ارائه می‌دهد. در سوی دیگر، گوشی A80 2019 قیمت 700 دلاری دارد؛ قیمتی که به عقیده بسیاری از کارشناسان فراتر از ارزش آن است. مدل A71 نیز ارزان‌ترین در بین این سه بوده که عملکرد قابل توجهی را نسبت به قیمت بسیار پایین خود ارائه می‌دهد.

 


قیمت گوشی گلکسی ای 80


مشخصات گوشی a80 2019

گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 در آوریل سال گذشته معرفی و سپس در ماه مه در سرتاسر جهان توزیع شد. شاید بتوان قیمت گوشی A80 2019 را بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن دانست. در بازار جهانی، مدل دو سیم‌کارت گوشی سامسونگ A80 قیمت 700 دلاری دارد؛ رقمی که آن را به یکی از میان‌رده‌های گران‌قیمت تبدیل می‌کند. قیمت روز گوشی سامسونگ A80 در خرده‌فروشی‌های کشورمان حدود 8 میلیون تومان بوده که عددی قابل توجه است. نظر شما در مورد قیمت گوشی سامسونگ ای 800 چیست؟ آیا آن را بیش از ارزش این محصول می‌دانید؟

 


خلاصه و نکات کلیدی در ارتباط با مشخصات گوشی A80 2019


خرید گوشی a80 سامسونگ

سامسونگ با طراحی جدید New Infinity در گلکسی A80 مسیری مهیج را طی می‌کند. دوربین چرخان این محصول، تنها ساختار «تمام‌صفحه» است که به شما امکان استفاده از دوربین پشتی فوق‌العاده عالی دستگاه برای عکسبرداری را می‌دهد. متاسفانه دوربین گلکسی ای 80 در برخی موارد به ویژه شرایطی با نور کم ضعیف عمل می‌کند و نمی‌توان به آن نمره قابل قبول 10 را داد. علاوه بر این، اگر تمایل زیادی به گوشی‌های جمع و جور سال‌های گذشته دارید، باید بگوییم که گلکسی A80 مناسب شما نخواهد بود.

وان پلاس 7 پرو با قیمت 600 دلار، عکس‌های بهتر، صفحه نمایش 90 هرتزی و تراشه پرچمدار و قدرتمندتری را ارائه می‌دهد. اگر با صفحه نمایش مشکلی ندارید، محصولاتی چون P30 یا آنر 20 پرو، دوربین‌های برتر و چیپست‌های قدرتمندتری را در بدنه‌های جمع و جور و با قیمتی کمتر از گوشی گلکسی ای 80 فراهم می‌کنند.

galaxy-a80-12 / گوشی گلکسی آ80

به هر حال، ایده طراحی New Infinity از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و اگر سامسونگ بتواند نسل‌های بعدی خود را به دوربین بهتر و در اندازه فشرده‌تر مجهز نماید، مطمئنا همه را مجذوب خود می‌کند. قطعا، مهندسان سامسونگ New Infinity 2.0 را هم توسعه خواهند داد، اما در حال حاضر باید اعتراف کرد که گلکسی A80 حاصل متوسط ایده‌ای بزرگ است.

نکات مثبت گوشی گلکسی ای 80

همچنین بخوانید :
  • اندازه بزرگ و صفحه نمایشی با کیفیت بالا
  • طراحی New Infinity به شما امکان می‌دهد با بهترین دوربین روی گوشی سلفی بگیرید
  • بهره‌مندی از رابط کاربری چشم نواز و کاربردی
  • برخورداری از حسگر انگشت روی صفحه نمایش
  • پشتیبانی از شارژ سریع

نکات منفی گوشی گلکسی ای 80

  • عملکرد دوربین، خصوصا در شرایط نور کم، می‌توانست بهتر باشد
  • عمر متوسط باتری برای ظرفیت واحد
  • عدم پشتیبانی از چراغ LED برای اطلاع رسانی و جایگزینی آن با AoD سبب مصرف بیش از اندازه باتری می‌شود
  • وزن سنگین
  • اسکنر اثر انگشت کند

 


سخن پایانی


عکس گوشی a80

در این مطلب به بررسی گوشي A80 سامسونگ پرداختیم؛ محصولی متوسط در بازار میان‌رده‌ها که از نقاط قوت خوبی برخوردار بوده و در مقابل، ضعف‌های قابل توجهی نیز دارد. اگر نگاهی به عکس گوشی سامسونگ A80 بیندازیم، متوجه کیفیت ساخت مرغوب آن خواهیم شد؛ با این حال، نباید از مشکلات سخت‌افزاری و این نکته که گوشی سامسونگ A80 2019 قیمت بالایی دارد، چشم پوشید. نظر شما در مورد گوشی گلکسی ای 80 چیست؟ ارزش خرید آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

Вход на сайт казино через рабочее зеркало Вавада . Вы попадете на официальный сайт Vavada casino, где можно регистрироваться.
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402