معرفی بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر ، اندروید و آیفون

بهترین بازی های شطرنج
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به ورزش‌های ذهنی و بازی‌های فکری علاقه‌مندید، در این مقاله لیستی از بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر، اندروید و iOS را تدارک دیده‌ایم. در لیست بهترین بازی های شطرنج به نمونه های محبوبی اشاره شده که شاید با برخی از آنها تا به امروز آشنا نشده باشید.

شطرنج یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های تخته‌ای است که هنوز هم طرفداران بی‌شماری دارد. می‌توان شطرنج را برای آرامش ذهن و سرگرمی با دوستان بازی کرد و یا به عنوان یک چالش ذهنی در رقابت با سایر رقیبان و افرادی که دنبال چالش مشابهی هستند تجربه کرد. نکته جالب در رابطه با شطرنج این است که یادگیری آن بسیار ساده، اما حرفه‌ای شدن در آن بسیار دشوار است. برای شروع به لیست بهترین بازی های شطرنج اندروید و ایفون اشاره خواهیم داشت.

دانلود بهترین بازی شطرنج اندروید و آیفون

فهرست مطالب


دانلود بهترین بازی های شطرنج برای اندروید و iOS


تعداد زیادی بازی شطرنج برای اندروید و iOS وجود دارد. انتخاب گزینه مناسب در این میان امری دشوار و حتی خسته‌کننده می‌تواند باشد. به همین منظور در ادامه تعدادی از بهترین بازی های شطرنج برای آیفون و اندروید مورد بررسی قرار گرفته‌اند. ویژگی‌های هر بازی به طور مجزا معرفی گردیده و در انتها به منظور سهولت در دانلود بازی مورد نظر شما، لینک دانلود آن نیز آورده شده است.

بازی شطرنج Chess by AI Factory Limited بازی شطرنج برای موبایل

بهترین بازی شطرنج برای آیفون

Chess by AI Factory Limited یک بازی شطرنج برای اندروید و iOS‌ محسوب می‌شود که حسابی معروف است. این بازی تمام ویژگی‌های پایه و اساسی یک بازی شطرنج را دارا است. بازی دارای 12 سطح مختلف است. همچنین بازی دارای حالت‌های بازی عمومی و حرفه‌ای، دستاورد‌ها (Achievements) و جدول رتبه‌بندی جهانی است. ظاهر بازی بسیار ساده در نظر گرفته شده است. نکته مهم در رابطه بازی این است که از میان 8 تم مختلف صفحه شطرنج در این بازی، تنها یکی از آن‌ها رایگان بوده که با تبلیغات همراه خواهد بود. پلازا پیشنهاد میکند ادامه لیست بازی شطرنج برای موبایل را از دست ندهید که به گزینه های خوب دیگری نیز اشاره شده است.

دانلود بازی شطرنج Chess by AI Factory Limited برای اندروید و iOS

 

بازی شطرنج Chess Repertoire Trainer بازی شطرنج با کامپیوتر حرفه ای گوشی

بازی شطرنج اندروید آنلاین

Chess Repertoire Trainer یک بازی آموزشی برای علاقمندان به بازی شطرنج است. این بازی بهترین روش‌ها برای شروع یک بازی شطرنج را به شما آموزش خواهد داد و در ادامه شما را برای انتقال از شروع بازی به میانه بازی آماده خواهد کرد. این بازی شطرنج برای اندروید حرکات شما را زیر نظر خواهد گرفت و در جهت استفاده از نقاط ضعف شما در بازی اقدام خواهد کرد. همانطور که شما به مرور زمان بهتر و بهتر خواهید شد، حریف شما نیز به مرور قدرتمند‌تر خواهد شد. از نکات دیگر این بازی می‌توان به وجود فلش کارت‌هایی با شروع‌های مختلف برای بازی، پشتیبانی از فایل‌های PGN و استفاده از موتور معروف Stockfish chess اشاره کرد. نسخه Pro بازی دارای ویژگی‌های جذاب بیشتری در مقایسه با نسخه رایگان است. این بازی شطرنج با کامپیوتر حرفه ای گوشی یکی از گزینه های عالی برای سرگرمی بوده است که نباید آنرا ساده از دست داد.

دانلود بازی شطرنج Chess Repertoire Trainer برای اندروید 

 

بازی شطرنج Chess Tactics Pro بازي شطرنج براي ايفون

دانلود بهترین بازی شطرنج اندروید و آیفون

Chess Tactics Pro با بسیاری از بازی‌های شطرنج دیگر کاملا متفاوت است؛ البته شکل کلی و پایه بازی‌های شطرنج در این بازی نیز وجود دارد و قابل بازی کردن است. نکته متمایز کننده این بازی شطرنج برای اندروید و iOS، وجود معماها و پازل‌های متنوعی است که در آن وجود دارد. پازل‌ها به صورت مجموعه پازل‌های آفلاین، معماهای روزانه آنلاین و روش‌های دیگر در بازی ارائه می‌شوند. سازندگان بازی مدعی هستند که دشواری برخی از این چالش‌ها در حد ELO 2000+ است که در واقع دشوارترین سطحی است که تا امروز شناخته شده است. این خبر خوبی برای کسانی است که می‌خواهند مهارت‌های خود را به چالش بکشند و تاکتیک‌های جدیدی را یاد بگیرند. بازی به صورت رایگان قابل دانلود است؛ هرچند که امکان خرید برخی ویژگی‌ها از داخل بازی وجود دارد. این بازي شطرنج براي ايفون یک گزینه وسیع و چند حالته برای سرگرمی بوده است که شکل و شمایل متفاوتی را برای سرگرمی ارائه داده است.

دانلود بازی شطرنج Chess Tactics Pro برای اندروید و iOS

 

بازی شطرنج CT-ART بهترین بازی شطرنج برای ایفون

CT-ART یکی از بهترین بازی های شطرنج برای اندروید و iOS است که با آن می‌توان بازی شطرنج را به صورت حرفه‌ای یاد گرفت. در این بازی 2200 تجربه مختلف ابتدایی و پایه شطرنج و 1800 بازی پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر در نظر گرفته شده است. هر تمرین هدف متفاوتی را دنبال می‌کند و به منظور آموزش تاکتیک خاصی ساخته شده است. همچنین بازی میزان پیشرفت سطح ELO  شما را در بازی زیر نظر خواهد گرفت و به شما گزارش خواهد داد؛ به این شکل می‌توانید پیشرفت خود را به صورت آماری زیر نظر داشته باشید. شاید بهتر بود که این برنامه را به عنوان یک بازی آموزشی در نظر می‌گرفتیم؛ اما باید در نظر داشته باشیم که حتی برای یادگیری تاکتیک‌های شطرنج نیز باید شطرنج را بازی کنید. این عنوان را می‌توان جزو بهترین بازی شطرنج آیفون و اندروید به حساب آورد. پیشنهاد میشو در ادامه لیست بهترین بازی شطرنج برای ایفون باما همراه باشید که به بازی های خوب دیگری نیز اشاره شده است.

دانلود بازی شطرنج CT-ART برای اندروید و iOS

 

بازی شطرنج Droidfish Chess بهترین بازی های شطرنج

بهترین بازی شطرنج برای آیفون

Droidfish از آن دسته بازی‌های شطرنج است که حرفه‌ای‌ها از بازی کردن آن لذت خواهند برد. سطح دشواری این بازی شطرنج برای اندروید با تغییر قدرت موتور بازی قابل تغییر است. بازی کاملاً رایگان است و هیچگونه خرید یا تبلیغ در داخل بازی در نظر نگرفته شده که نکته بسیار مثبتی است. همچنین بازی از فایل‌های PGN و FEN و EPD نیز پشتیبانی می‌کند. Droidfish را به راحتی می‌توان یکی از دشوارترین بازی‌های شطرنج عرضه شده برای تلفن‌های همراه دانست. این عنوان را می‌توان بازی شطرنج اندروید حرفه ای دانست. در ادامه مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های شطرنج باما همراه باشید.

دانلود بازی شطرنج Droidfish Chess برای اندروید 

 

بازی شطرنج iChess بازی شطرنج حرفه ای

بهترین بازی شطرنج اندروید

iChess یک بازی شطرنج برای اندروید و iOS است که برای بازیکنان عمومی شطرنج مناسب است. بازی شباهت زیادی به Chess Tactics Pro دارد. اصلی‌ترین بخش این عنوان حل کردن معماها و پازل‌های مختلف در آن است. تمامی پازل‌ها آفلاین بوده و همچنین می‌توانید خودتان معماهای جدیدی را نیز بسازید. بازی از فایل‌های PGN  پشتیبانی می‌کند، اما قابلیت پشتیبانی از فایل‌های CBH را ندارد. پازل‌ها براساس سطح دشواری در فهرست معماها چیده می‌شوند. سه سطح دشواری متفاوت در بازی در نظر گرفته شده است. نسخه رایگان بازی دارای تبلیغات است که می‌توانید با تهیه نسخه Pro بازی، این مشکل را برطرف کنید؛ به غیر از تبلیغات، هر دو نسخه بازی کاملاً مشابه هستند. اگر بدنبال بازی شطرنج حرفه ای دیگری هستید پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

دانلود بازی شطرنج iChess برای اندروید و iOS

 

بازی شطرنج Lichess بازی شطرنج برای موبایل

بهترین بازی شطرنج برای آیفون

Lichess یکی دیگر از بهترین بازی های شطرنج برای اندروید و iOS است. هدف اصلی این بازی فراهم کردن محیطی برای بازی آنلاین با سایر علاقمندان در سراسر جهان است. بازی دارای چیزی بیش از 150 هزار بازیکن در کشور‌های مختلف است. این موضوع باعث می‌شود که پیدا کردن بازیکنی با مهارت‌هایی مشابه با شما در این بازی کار بسیار دشواری نباشد. بازی دارای حالت‌های مختلف و مسابقات متنوع است و همچنین می‌توانید آمار بازی‌های خود را نیز دنبال و بررسی کنید.حالت بازی شطرنج اندروید آفلاین نیز در بازی در نظر گرفته شده است و اگر بخواهید می‌توانید در مقابل کامپیوتر یک بازی سرگرم‌کننده را تجربه کنید. نکته مهم دیگر پشتیبانی بازی از 80 زبان مختلف است. همچنین این بازی کاملاً رایگان است؛ هیچ تبلیغ یا خریدی در داخل بازی در نظر نگرفته شده است. این بازی در میان بازی شطرنج برای موبایل دیگر از گزینه خوبی برخوردار بوده است که پیشنهاد میشود برای معرفی بازی های دیگر باما همراه باشید.

دانلود بازی شطرنج Lichess برای اندروید و iOS

بهترین بازی شطرنج اندروید Chess · Play & Learn

Chess · Play & Learn که در پارسی به بازی شطرنج بازی و یادگیری معروف است یکی دیگر از گزینه های خوب برای سرگرمی بوده که سبک آنلاین آن میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. وجود حالت و سبک های جذاب این بازی میتواند شمارا در مقابل رقبای بسیاری از سراسر جهان قرار دهد. اگر از دوست داران این بازی هستید و اطلاعاتی از ان ندارید نگران نباشید. سبک های مختلف موجود در این بازی میتواند شمارا با نکات و روش های خوبی مواجه کند که در این زمینه میتوانید به یک شطرنج باز حرفه ای تبدیل شوید. اگر بدنبال بهترین بازی شطرنج برای کامپیوتر هستید در ادامه این مقاله باما همراه باشید که به بازی های خوب دیگری اشاره شده است. در میان بهترین بازی های شطرنج اندروید این بازی آخرین گزینه معرفی شده بوده است که اگر بدنبال بازی شطرنج با کامپیوتر حرفه ای گوشی هستید پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

دانلود بازی شبیه سازی شطرنج Chess · Play & Learn برای اندروید

Champion Chess بهترین بازی سطرنج موبایل

امروزه سبک بازی های شطرنج اندروید و آیفون میزبان بازی های بسیاری بوده است که در این مقاله همانطور که شاهد بودید به گزینه های خوب بسیاری اشاره شد. شما عزیزان اگر به دنبال یک بازی شطرنج آنلاین هستید که بتوانید با گیمرهایی از سراسر جهان رقابت کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از بازی Champion Chess بوده است که بدنیست بدانید روزانه این بازی میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده است که این موضوع میتواند جذابیت های بسیاری را در اختیار شما قرار دهد. فارغ از این مورد بدنیست بدانید که بازی شطرنج جهانی با برخورداری از یک ظاهر زیبا توانسته خود را به عنوان یکی از زیباترین بازی های شطرنج آنلاین معرفی کند. وجود حالت های مختلف در اجرای بازی و امکان اجرای بازی به صورت دو نفره از دیگر مزایای برجسته بازی Champion Chess بوده است که در ادامه لینک دانلود آن برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی Champion Chess برای اندروید

بازی های دیگری مانند Play Magnus Chess، بازی Really Bad Chess و Shredder Chess نیز جزو بهترین بازی های شطرنج تاریخ هستند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که بازی مورد نظر خود را در فهرست بالا پیدا نکردید، این بازی‌ها را نیز بررسی کنید.


بهترین بازی های شطرنج کامپیوتر


اگر در بازی شطرنج حرفه‌ای هستید و یا قصد دارید یادگیری آن را شروع کنید، در ادامه لیستی از بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر تهیه شده است. موارد معرفی شده در لیست بهترین بازی های شطرنج براساس امتیازات کاربران جمع آوری شده است که این موضوع میتواند شمارا با بهترین های این لیست آشنا کند و سبب سرگرمی شما در دراز مدت شود.

بازی DecodeChess بهترین بازی شطرنج ویندوز

بازی شطرنج آنلاین با دوستان

عنوان DecodeChess یکی از قوی‌ترین و بهترین بازی های شطرنج حال حاضر برای کامپیوتر محسوب می‌شود. موتور پایه‌گذاری شده در این بازی به قدری حرفه‌ای است که از استادان بزرگ شطرنج نیز می‌تواند چالش‌های سخت‌تری برای افراد حرفه‌ای ایجاد کند. درواقع، این بازی ماورای توان و استعدادهای نوابغ شطرنج است. جدا از فراهم کردن یک حریف مناسب، این بازی آموزش‌ها و نکات کاملی را برای انجام حرکات فنی و تاکتیکی نیز آموزش می‌دهد و باعث می‌شود نگاه گسترده‌تری برای قدم‌ها و انتخاب‌های بعدی خود داشته باشید.

کابران می‌توانند سایر بازی معمولی شطرنج را فراموش کنند؛ زیرا این بازی با ارائه دلیل به شما حرکات خود را توضیح می‌دهد. به همین دلیل این بازی یک انتخاب خوب و مناسب برای افراد تازه‌کار است. همچنین این بازی می‌تواند برای افراد حرفه‌ای نیز چالش‌های واقعی به وجود بیاورد و مهارت آنان را محک بزند. در کل، هرکس با هر هدفی که دارد می‌تواند با استفاده از DecodeChess بازی و مهارت خود را پیشرفت دهد. این عنوان یکی از بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر محسوب می‌شود. در میان بهترین بازی شطرنج ویندوز این بازی توانسته رتبه اول را به خود اختصاص دهد که نباید آنرا ساده از دست داد.

از طریق این لینک می‌توانید وارد صفحه بازی شطرنج DecodeChess برای کامپیوتر شوید.

 

بازی Shredder Classic برای کامپیوتر

بازی شطرنج تلگرام

Shredder Classic فقط یک بازی نیست؛ بلکه یک هنر تمام عیار است! این نرم افزار توسط استفان می‌یر کالن (Stefan Meyer-Kahlen) ساخته شده که 18 بار قهرمان بازی‌های کامپیوتری شطرنج در سطح جهانی شده است؛ پس نگران نباشید زیرا با یک حرفه‌ای و یکی از بهترین بازی های شطرنج جهان رو به رو هستید. اگر تازه‌کار هستید نگران نباشید زیرا درجه سختی این بازی قابل تغییر است. یک دستیار حرفه‌ای نیز در طول بازی همراه شماست تا مهارت‌های شما را بهبود ببخشد. این عنوان را نیز می‌توان در لیست بهترین بازی های شطرنج قرار داد.

از طریق این لینک می‌توانید بازی شطرنج Shredder Classic را دانلود کنید.

بازی Chessmaster 10th Edition بهترین بازی های شطرنج برای رایانه

Chessmaster 10th Edition با برخورداری از ویژگی های بسیار توانسته نام خود را در لیست قویترین بازی شطرنج کامپیوتر جای دهد که اگر تصمیم به دریافت یک بازی عالی برای سرگرمی را دارید پیشنهاد میشود این بازی که به پادشاه شطرنج نیز معروف است را از دست ندهید. در این بازی شما نقش King Engine را خواهید داشت که با تنظیم نمودن تعدادی متغیر میتوانید بازی را آغاز کنید. وجود سبک منحصر به فرد در این گیم میتواند ویژگی های منحصر به فردی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهد. پارامتر های بسیاری در این بازی وجود داشته است که از اصلی ترین آنها میتوان به King Safety، Pawn Weakness، Randomness، Mobility اشاره داشت. بدنیست بدانید که بازی Chessmaster 10th Edition از حالت آنلاین نیز پشتیبانی میکند که در این حالت میتوانید با رقبایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید. پیشنهاد میشود در ادامه این لیست باما همراه باشید که به بازی های خوب دیگری نیز اشاره شده است. تا به اینجای توضیحات نظرتان نسبت به لیست بهترین بازی های شطرنج چیست ؟

بازی The Chess Lv.100 بهترین بازی شطرنج برای کامپیوتر

بازی شطرنج حرفه ای

این عنوان یکی از معدود بازی‌های رایگان شطرنج موجود در فروشگاه مایکروسافت است. بازی The Chess Lv.100 شاید زرق و برق سایر بازی‌های شطرنج را نداشته باشد اما به خوبی می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. نسخه پولی آن بدون تبلیغ است اما نسخه رایگان نیز غرق در تبلیغ نشده و می‌توانید با آسودگی با آن کار کنید. در این بازی گزینه‌های زیادی را پیش روی خود دارید که می‌توانید با تغییر آن‌ها شکل و ظاهر بازی را نیز عوض کنید. گرافیک و جلوه‌های صوتی بازی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین می‌توانید بازی خود را با استفاده از نرم افزار داخلی، ضبط کنید.

همانطور که از نام بازی نیز مشخص است، 100 مدل درجه سختی داریم که پیش‌فرض آن 30 لول است. بازیکن می‌تواند با توجه به میزان حرفه‌ای بودن و آشنا بودن خود با بازی، سطوح موردنظر خود را انتخاب کند. هوش مصنوعی در این بازی زیرکانه عمل می‌کند؛ پس بهتر است خودتان را برای لول‌های بالاتر آماده کنید تا با چالش واقعی رو به رو شوید. اگر هنگام بازی، صفحه کاربری را ببندید، بازی همان‌جا متوقف شده و دفعه بعد که بازی را اجرا می‌کنید، از همان نقطه ادامه می‌یابد. در ادامه مقاله بهترین بازی شطرنج برای کامپیوتر باما همراه باشید.

از طریق این لینک می‌توانید بازی شطرنج The Chess Lv.100 را دانلود کنید.

 

بازی Free Chess بهترین بازی شطرنج برای کامپیوتر

بهترین بازی های شطرنج تاریخ

عنوان Free Chess یک بازی بسیار ساده اما شبیه‌ساز بسیار قوی بازی شطرنج است. با این که این بازی بعضی‌ آپشن‌ها را ندارد، اما سایر ویژگی‌های آن بسیار عالی عمل می‌کنند. گرافیک بازی در بخش دو بعدی و سه بعدی عالی عمل می‌کند و موسیقی داخل بازی نیز بسیار مناسب برای انجام بازی شطرنج است. ظاهر بازی ساده است اما هنگام کار با آن متوجه می‌شوید که یک سری آپشن‌ها را ندارد. با این‌حال، فهمیدن بازی بسیار راحت است و می‌توانید با آن کنار بیایید.

7 درجه سختی مختلف در بازی وجود دارد که سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته را در بر می‌گیرد. می‌توانید در این بازی بصورت آنلاین نیز با سایر رقبا مسابقه بدهید؛ اما باید توجه کنید که سطح بندی در این بازی کمی مشکل دارد و ممکن است یک نفر از سطح مقدماتی با یک حرفه‌ای رو به رو شود. بازی Free Chess از نداشتن بخش آموزشی و نداشتن راهنما برای تازه‌واردها رنج می‌برد؛ پس اگر تازه‌کار هستید، این بازی ممکن است کمک خوبی برای شروع نباشد.

از طریق این لینک می‌توانید بازی شطرنج Free Chess را دانلود کنید.

بازی Fritz Chess 17 بازی شطرنج برای pc

اگر دنبال یک بازی شطرنج با کیفیت بالا هستید پیشنهاد  میشود که بازی Fritz Chess 17 را از دست ندهید که یکی از بهترین بازی های شبیه سازی شطرنج برای کامپیوتر بوده است. بطور کلی درنظر گرفتن ویژگی های مبتدی در ساخت این بازی سبب شده تا بیشتر افرادی که بدنبال یادگیری این بازی هستند به سراغ گیم روی آورند. تجربه دلپذیر و جدیدی را با این بازی خواهید داشت زیرا طراحی بصری و کاملا دیدنی آن متواند شمارا با ویژگی های بسیاری مواجه کند که در این زمینه با یک بازی عالی برای سرگرمی سروکار خواهید داشت. بازی کامپیوتری Fritz Chess 17 از پایگاه داده وسیعی برخوردار بوده  که این مورد میتواند شمارا در مقابل رتبه بندی های مختلفی با رقبای متفاوتی قرار دهد.

بازی Battle Chess بازی شطرنج آنلاین برای کامپیوتر

با معرفی بهترین نرم افزار شطرنج برای اندروید و بهترین بازی شطرنج آیفون حال تصمیم به معرفی یکی از بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر را داریم که Battle Chess نام داشته است. این بازی یکی از قدیمی ترین گیم های عرضه شده در این خصوص بوده است که با دارا بودن قوانین مرسوم بازی میتواند شبیه ساز خوب برای سرگرمی باشد. بدنیست بدانید که این بازی با پشتیبانی از 35 بازی شطرنج در کنار انیمیشن های بسیار و بیش از 30 هزار حرکت میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. اگر بدنبال بازی با سیستم هستید باید به این موضوع دقت داشته باشید که در ساخت بازی Battle Chess از هوش مصنوعی استفاده شده است که این مورد میتواند یکی از قوی ترین رقبای شطرنج را در مقابل شما قرار دهد.


سخن پایانی

بازی شطرنج همواره طرفداران مخصوص خود را داشته است؛ بازی‌ای که به سادگی می‌تواند وقت شما را برای دقایقی و یا حتی برای ساعت‌ها بگیرد. بستگی دارد هدف شما از این بازی چه باشد؛ یک تفریح ساده و یا یک رقابت هیجان‌انگیز و کاملا حساب شده و استراتژیک؛ اما انتخاب بازی شطرنج مناسب که بتواند همزمان هم سرگرمی و هم رقابت را برای کاربران همراه داشته باشد از میان تعداد بسیار زیاد بازی‌های موجود امری بسیار دشوار است. لیست بهترین بازی های شطرنج را از دست ندهید که به موارد بسیار خوبی اشاره شده است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402