بهترین بازی های HD اندروید و iOS + لینک دانلود

بازی hd اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های HD امروزه در بین علاقمندان به بازی‌های ویدئویی به محبوبیت بالایی رسیده و بسیاری از استودیوهای بازی ترجیح می‌دهند نسخه موبایل بازی خود را نیز با گرافیک اچ دی منتشر کنند.

با پیشرفت تکنولوژی و قدرتمند شدن هرچه بیشتر گوشی‌های هوشمند، امروزه بسیاری از استودیوهای بازی مطرح به تولید و انتشار بازی های HD پرداخته و در این عرصه قدرت‌نمایی می‌کنند. بازی‌هایی که شاید گرافیک بالای آن‌ها باعث شده باشد گوشی‌های هوشمند به انتخاب اول بسیاری از کاربران برای بازی کردن تبدیل شوند. از همین رو، پلازا بنا دارد در ادامه این مطلب بهترین بازی های اچ دی اندروید و iOS را خدمت شما معرفی کند. با ما همراه باشید.

بازی hd اندروید

فهرست مطالب


بهترین بازی های HD اندروید و iOS


امروزه بازی های ارزشمند بسیاری برای گوشی های هوشمند عرضه شده است که توان سرگرم سازی گیمرها برای مدت زمان طولانی را داشته. اما نکته مهمی که در این بین باید به آن اشاره داشت عدم پشتیبانی بسیاری از آنها از کیفیت اچ دی بوده است که این مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های اچ دی اندروید و آیفون بوده که میتوانید با گزینه های خوب بسیاری مواجه شوید. پس باما در ادامه همراه باشید.

بازی PUBG MOBILE

دانلود بازی hd برای اندروید

بدون شک حداقل برای یک بار هم که شده اسم PUBG MOBILE را شنیده‌اید. در این بازی شما باید در محیطی بزرگ که در بازه‌های زمانی مشخص هر بار کوچک‌تر می‌شود، با کشتن حریفان خود آخرین نفری باشید که زنده می‌مانید. در بازی PUBG MOBILE اسلحه‌ها و تجهیزات مختلفی نظیر کلاه، جلیقه ضد گلوله، خودرو، موتور سیکلت و غیره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای پیروز شدن بر رقیبان خود استفاده کنید. این بازی همچنین یک حالت مالتی پلیر را شامل می‌شود که از طریق آن می‌توانید با بازیکنان سراسر دنیا همبازی شده و با آن‌ها ارتباط صوتی برقرار کنید. پابجی موبایل گزینه بسیار خوبی نه تنها در سبک بازی های اچ دی بلکه در میان بهترین های جهان بوده است که در ادامه لینک دانلود آن در اختیارتان قرار گرفته است.

دانلود بازی PUBG MOBILE برای اندروید و iOS

بازی اچ دی Darkness Rises

بهترین بازی hd اندروید

نبردهای فوق‌العاده، گرافیک دیوانه‌کننده و گیم پلی بی‌نقص از ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند شما ساعت‌ها از وقت خود را صرف بازی اچ دی Darkness Rises کنید. در این بازی سبک RPG شما به عنوان یک جنگجو شجاع به مبارزه با شیاطین خواهید پرداخت. درست در زمانی که تاریکی همه جا را فراگرفته است این شما هستید که می‌توانید با مبارزه با شیاطین دوباره روشنایی را برگردانید. اما این کار به هیچ عنوان آسان نخواهد بود؛ چراکه چالش‌های زیادی در این دنیای تاریک انتظارتان را می‌کشند.

دانلود بازی Darkness Rises برای اندروید و iOS

بازی Asphalt 9: Legends

بهترین بازی hd اندروید

Asphalt 9: Legends که یکی از مجموعه بازی‌های مشهور آسفالت بوده، به عنوان بهترین بازی مسابقه‌ای موبایل شناخته می‌شود. این بازی تورهای متعددی را در کمپین مود شامل شده و همچنین هزاران چالش روزانه، هفته‌ای و ماهانه را در کنار ماشین‌های بی‌شمار، گرافیک درجه یک و گیم پلی عالی ارائه می‌کند. Asphalt 9: Legends همچنین یک حالت مالتی پلیر را نیز شامل می‌شود که طی آن شما قادر خواهید بود با سایر شرکت کنندگان در سراسر دنیا مسابقه داده و بعد از پایان هر فصل جایزه خود را دریافت کنید. بنابراین اگر از طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای هستید و قصد دارید از یک بازی اچ دی لذت ببرید، دانلود و نصب Asphalt 9: Legends را به شما توصیه می‌کنیم. اگر به دنبال یک بازی گرافیکی و مسابقه ای هستید پیشنهاد میشود آسفالت 9 را از دست ندهید.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends برای اندروید و iOS

بازی اچ دی Traffic Tour

دانلود بازی hd افلاین

Traffic Tour یکی از بازی های HD اندروید و iOS ماشینی درون جاده‌ای است. در این بازی شما قادر خواهید بود در 5 محیط مختلف رانندگی کنید. چالش بازی اما این است که در هنگام رانندگی در جاده از ترافیک دوری کنید. Traffic Tour همچنین اجازه خواهد داد که دوستانتان را در زمان واقعی به چالش بکشید. این بازی گرافیک HD بی‌نقصی را ارائه می‌کند و این گرافیک بی‌نقص توسط گیم پلی عالی آن نیز پشتیبانی می‌شود.

دانلود بازی Traffic Tour برای اندروید و iOS

بازی Modern Combat 5

دانلود بازی hd بدون دیتا

Modern Combat 5 یک بازی آنلاین مالتی پلیر تیراندازی بوده که بهترین تجربه تیراندازی در بین بازی‌های موبایل را به شما منتقل خواهد کرد. این بازی 8 کلاس مختلف را شامل شده؛ در هر کلاس نقش‌های مختلف و ماموریت‌های متفاوتی وجود دارد که شما در شروع بازی در انتخاب هر کدام از این کلاس‌ها آزاد خواهید بود. اگر از طرفداران بازی‌های تیراندازی هستید، در دانلود Modern Combat 5 شک نکنید.

دانلود بازی Modern Combat 5 برای اندروید و iOS

بازی Nitro Nation Drag Racing

دانلود بازی hd بدون دیتا

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های HD در سبک درگ ریسینگ با گرافیکی عالی و گیم پلی فوق‌العاده هستید، پیشنهاد ما به شما Nitro Nation Drag Racing است. در این بازی، علیرغم گرافیک و گیم پلی عالی، کنترل‌هایی ساده به کار رفته است که بازی کردن را برای شما بسیار آسان خواهند کرد. بیش از 100 ماشین پیشرفته در Nitro Nation Drag Racing وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را مطابق سلیقه خود تغییر داده و یا حتی به مبادله قطعات آن‌ها با سایر بازیکنان بپردازید.

دانلود بازی Nitro Nation Drag Racing برای اندروید و iOS

بازی Shadowgun Legends

دانلود بازی hd بدون دیتا

Shadowgun Legends یکی دیگر از بازی های HD در سبک تیراندازی است. در بازی شما نقش قاتلی بی‌رحم به نام Shadowgun را ایفا خواهید کرد که وظیفه آن کشتن هیولاهای فرازمینی است. این بازی همچنین یک کمپین مود را نیز شامل می‌شود که در آن شما قرارداد‌هایی برای ماموریت دریافت کرده و در ازای تکمیل کردن ماموریت‌های خود آیتم‌های مختلفی مانند سلاح‌های قوی‌تر را دریافت خواهید کرد. اما علاوه براین، در این بازی قسمتی به نام آرنا مود نیز تعبیه شده است که در آن پاداش‌های بزرگی بعد از هر مرحله نابودی هیولاهای فرازمینی به شما اعطا خواهد شود.

دانلود بازی Shadowgun Legends برای اندروید و iOS

بازی اچ دی Gods of Rome

دانلود بازی hd اکشن برای اندروید

Gods of Rome  یکی از بازی‌های اکشن موبایل بوده که در آن شما با انتخاب بازیکن مورد علاقه خود وارد میدان مبارزه خواهید شد. در این بازی با ضربه زدن و کشیدن انگشت خود روی صفحه، مبارز منتخب خود را کنترل کرده و قادر خواهید بود فن‌ها و حرکات زیبایی را به نمایش بگذارید. ترکیب انیمیشن قوی و گرافیک سه بعدی، نبردهای این بازی را بسیار واقعی جلوه داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین بازی های HD اندروید و iOS تبدیل کرده است.

دانلود بازی Gods of Rome برای اندروید و iOS

بازی اچ دی The Room Three

دانلود بازی hd اکشن برای اندروید

تعداد کمی از بازی‌های معمایی و رازآلود هستند که همراه گرافیک HD ارائه می‌شوند؛ اما خوشبختانه بازی معروف و جذاب The Room Three یکی از آن‌ها است. در این بازی که شاید نیازی به معرفی آن نباشد، در هر مرحله شما در یک اتاق قرار گرفته و باید همه معماهای اتاق را حل کنید تا به مرحله بعد و اتاق بعد راه پیدا کنید. در این بازی هر وسیله‌ای می‌تواند در نقش یک معما ظاهر شده و کلید شما در رسیدن به مرحله بعدی باشد. بنابراین اگر به دنبال یک بازی معمایی جذاب با گرافیکی عالی می‌گردید، The Room Three یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

دانلود بازی The Room Three برای اندروید و iOS

بازی Dead Trigger 2

بهترین بازی های hd اندروید

Dead Trigger 2 یک بازی با ماهیت شلیک کردن به زامبی‌ها است. در این بازی هدف اصلی شما کشتن زامبی‌ها با استفاده از تفنگ‌های فوق‌العاده خواهد بود. Dead Trigger 2 بیش از 50 اسلحه مختلف را شامل می‌شود و علاوه بر آن‌ها یک سیستم مجزا نیز در آن برای ارتقا این اسلحه‌ها و دیگر تجهیزات شما پیش‌بینی شده است. گرافیک HD این بازی جذابیت خاصی به آن بخشیده و در عین حال گیم پلی آن نیز بسیار روان و سبک ارزیابی شده است.

دانلود بازی Dead Trigger 2 برای اندروید و iOS

بازی N.O.V.A 3: Freedom Edition

بازی N.O.V.A 3: Freedom Edition

N.O.V.A 3: Freedom Edition یکی از سری بازی‌های N.O.V.A 3 است که هدف اصلی شما در آن مبارزه با فرازمینی‌ها و نجات بشریت است. در این بازی HD اسلحه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد و اجازه داده می‌شود تا به همراه دوستان خود در زمان واقعی به بازی پرداخته و از ویژگی‌هایی مانند ارتباط صوتی یا متنی برای بهبود کیفیت بازی خود بهره بگیرید. بنابراین، با توجه به این ویژگی‌ها و همچنین گرافیک عالی و گیم پلی بی‌نقص، N.O.V.A 3: Freedom Edition هر آنچه که از یک بازی با مضمون تیراندازی انتظار دارید را ارائه می‌کند. همانطور که گفته شد این بازی نیز از مزایای بسیاری در بخش ظاهری برخوردار بوده است که نباید آنرا ساده از دست دهید.

دانلود بازی N.O.V.A 3: Freedom Edition برای iOS

بازی اچ دی Sky Force Reloaded

بهترین بازی های hd برای اندروید

Sky Force Reloaded یک بازی تیراندازی بالا به پایین است و در ژانر خود جزء بهترین‌ها به حساب می‌آید. این بازی اچ دی یکی از سری بازی‌های Sky Force بوده که همه بازی‌های این سری از جمله بازی‌های موفق به حساب می‌آیند. وظیفه اصلی شما در بازی Sky Force Reloaded نجات انسان‌ها و همچنین مراقبت از سفینه خود در مقابل هواپیماها و ضدهوایی‌های دشمن است. بنابراین، اگر به دنبال یک بازی تیراندازی هیجان‌انگیز با گرافیک فوق‌العاده هستید تا بتوانید ساعت‌ها خود را با گوشی هوشمند خود سرگرم کنید، ما Sky Force Reloaded را به شما توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی Sky Force Reloaded برای اندروید و iOS

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. اگر شما نیز بازی های HD دیگری را نیز سراغ دارید که در فهرست ما به آن‌ها اشاره نشده است، می‌توانید پایین همین مطلب و در بخش نظرات ما را مطلع سازید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402