10 برنامه میانبر گوشی موبایل (اندروید و iOS) + لینک دنلود

shortcuts/ برنامه میانبر گوشی/ برنامه میانبر اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برنامه های میان بر موبایل آن دسته از برنامه‌هایی هستند که دسترسی سریع را برایتان فراهم می‌کنند. اگر تمایل دارید با چند نمونه برنامه میانبر گوشی اندروید و iOS آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

کاربران موبایل معمولا با برنامه‌های زیادی سر و کار دارند. برای اجرای یک برنامه هم باید از فهرستی که در نمایشگر وجود دارد، استفاده کرد. روش کار به این صورت است که اگر کاربران در حال اجرای برنامه‌ای باشند، برای اجرای برنامه دیگر باید ابتدا اپلیکیشن را متوقف کرده و به سراغ برنامه دیگر بروند. خوشبختانه چه در اندروید و چه در iOS برنامه‌های میانبری وجود دارد که سرعت تعامل کاربر با گوشی را ارتقا می‌دهند. حالا در اندروید و iOS کاربران می‌توانند برای کارهایی مانند برقراری تماس، ارسال متن و غیره از برنامه‌های میانبر استفاده کنند. برای آشنایی با 10 برنامه میانبر گوشی در اندروید و iOS در ادامه همراه ما باشید.

shortcuts/ بهترین برنامه های میانبر اندروید

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


10 برنامه میان بر موبایل (اندروید و iOS)


میانبرها برنامه‌هایی در سیستم‌های کامپیوتری هستند که دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها را میسر می‌سازند. این نوع برنامه‌ها در موبایل هم دیده می‌شوند. یک سری از آن‌ها قابل تنظیم و ساخته شدن هستند و یک سری دیگر برنامه‌های آماده‌ای هستند که کاربر می‌تواند آن‌ها را نصب کند. البته باید خاطر نشان کنیم جهت نصب برنامه میانبر گوشی در سیستم عامل iOS باید ابتدا برنامه Shortcuts را از لینک زیر دانلود کرده و حالا از طریق آن می‌توانید به برنامه های میانبری که در ادامه معرفی می‌کنیم برای گوشی‌های اپل دسترسی داشته باشید. درواقع این برنامه همه تنظیمات و برنامه های میانبر iOS را در خود جای داده است.

دانلود برنامه میان بر Shortcuts برای iOS

 

برنامه میان بر Download YouTube

download-Youtube/ برنامه های میانبر گوشی

این میانبر گوشی آیفون که از برنامه Shortcuts معرفی شده در بالا، قابل دسترس است، به شما امکان خواهد داد تا بتوانید ویدیوهای مورد علاقه خود از یوتیوب یا هر سایت دیگری در اینترنت را ذخیره کنید. برای این کار کافی است که آدرس ویدیو را در برنامه میانبر گوشی آیفون کپی کنید. پس از اتمام شما می‌توانید آن ویدیو را در برنامه Photos مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این مقاله می‌توانید با برنامه‌های یوتیوب و کاربردهای آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

 

میانبر EasyTouch

Easy-Touch/ برنامه میانبر اندروید

کاربران گوشی‌های اندروید با استفاده از این میانبر می‌توانند به ابزارهایی مانند کلید روشن/خاموش کردن وای‌فای، مکان‌یابی و… دسترسی داشته باشند. با این حساب می‌توانید با استفاده از این میانبر کارهای خود را سریع‌تر انجام دهید. خوب است بدانید که میانبر ایزی تاچ دکمه شناوری را در اختیارتان قرار خواهد داد تا طرح متناسب با گوشی خود را نیز برایش انتخاب کنید. همچنین امکان کم و زیاد کردن صدا و خاموش کردن صفحه گوشی نیز از جمله امکانات ارزشمند این میانبر محسوب می‌شوند. درواقع با استفاده از امکانات یاد شده نیازی به استفاده از دکمه‌های فیزیکی برای انجام کارهای یاد شده نخواهید داشت. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید برنامه‌های محبوب خود را نیز به این منوی متحرک اضافه کنید تا دسترسی آسان‌تری به برنامه‌های خود داشته باشید.

دانلود برنامه میان بر Easy Touch برای اندروید

 

میانبر Shorty

shorty/ برنامه کلید های میانبر اندروید

همچنین بخوانید :

برنامه Shorty دارای آیکون قرمزی است که حرف S در آن دیده می‌شود. با اجرای این برنامه شما می‌توانید به قابلیت‌هایی دسترسی داشته باشید که هرکدام کار مشخصی را انجام خواهند داد. کارهایی که می‌توانید برای آن‌ها میان بر با کمک این برنامه تعریف کنید عبارتند از تماس مستقیم با یکی از مخاطبان، ارسال پیام‌های آماده و استفاده از دوربین یا اجرای یک اپلیکیشن.

خوب است بدانید که این برنامه جزو اپلیکیشن‌هایی است که کار با آن آسان و دلپذیر بوده و شباهت زیادی به برنامه‌های ساخته شده شرکت گوگل دارد. اما در مورد قیمت این برنامه باید اشاره کنیم که استفاده از آن مستلزم پرداخت 99 سنت خواهد بود.

دانلود برنامه Shorty برای اندروید

 

برنامه میان بر Floating Toolbox

Floating-Toolbox/ برنامه میانبر تنظیمات اندروید/ میانبر برنامه های اندروید

این برنامه میانبر گوشی از یک دکمه شناور در صفحه گوشی برخوردار است که بعد از اجرایش فهرستی از برنامه‌های مورد علاقه را شاهد خواهید بود. خوب است بدانید که با لمس کردن آن پنلی از دکمه دایره‌ای مانند آن بیرون می‌آید و بعد از اتمام کار همه چیز به حالت عادی بر می‌گردد و برای جلوگیری از مزاحمت‌های احتمالی نیز محو خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند اندازه، میزان شفافیت و رنگ آیکون را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند. البته در نسخه رایگان امکان اخیر وجود ندارد و برای برخورداری از امکانات کامل برنامه می‌بایست آن را به قیمت 2.03 دلار خریداری کنید.

دانلود برنامه Floating Toolbox برای اندروید

 

برنامه میان بر Find Gas or Anything

gas-shortcut/ برنامه میانبر آیفون

در صورتی که این میان بر را نصب کنید با باز کردن نقشه در صورت روشن بودن GPS می‌توانید مکان ایستگاه‌های سوخت و پمپ بنزین‌ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید میانبر یاد شده را تنظیم کنید که از کدام برنامه مسیریابی استفاده می‌کند تا در آن برنامه اجرا شود. البته باید اشاره کنیم که پیدا کردن ایستگاه‌های گاز تنها هدف این برنامه نیست و از طریق آن می‌توانید هتل‌ها، پارک‌ها و یا سایر مکان‌ها را نیز روی نقشه پیدا کنید. برای دانلود این میان بر در سیستم عامل iOS می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. بر روی Get Shortcut کلیک کرده تا وارد صفحه دانلود شوید.

 

برنامه میانبر Simple Shortcuts

برنامه میانبر سامسونگ/ دانلود برنامه های میانبر اندروید

با استفاده از این برنامه میانبر گوشی دیگر نگران دکمه میان بر نخواهید بود. درواقع این برنامه بعد از نصب به صورت نامرئی در گوشه صفحه قرار می‌گیرد و هنگامی که گوشه صفحه را با انگشت خود بکشید نمایان خواهد شد و برنامه‌هایی را برای اجرا شدن به شما نمایش خواهد داد. همچنین شما می‌توانید برنامه‌هایی که می‌خواهید را در این فهرست قرار دهید تا دسترسی سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید. این برنامه شامل تبلیغات خواهد بود و برای رهایی از مزاحمت تبلیغات می‌بایست 1 دلار برایش بپردازید.

دانلود برنامه میان بر Simple Shortcuts برای اندروید

 

برنامه میان بر Assistive Touch 2

touch-2/ برنامه میانبر اسکرین شات/بهترین برنامه های میانبر اندروید

در پلی استور گوگل به برخی از برنامه‌ها Assistive touch به معنی دستیار لمسی گفته می‌شود. بیشتر این برنامه‌ها امکاناتی مشابه هم دارند. این اپلیکیشن توسط تیم Assistive touch طراحی شده است و با کمک آن کاربران می‌توانند آیکون برنامه‌های مورد نظر خود را روی میان بر انتخاب کرده و رنگ آن را نیز تغییر داده و ظاهر دکمه اپلیکیشن را سفارشی‌سازی کنند. این برنامه امکان کوچک کردن دکمه شناور را دارد و به همین دلیل مزاحمت کمتری برای کاربر ایجاد خواهد کرد.

دانلود برنامه میان بر Assistive Touch 2 برای اندروید

 

برنامه میان بر Get Direction

get-direction/ برنامه میانبر برای اپل

همان‌طور که از اسم این برنامه میانبر گوشی مشخص است، می‌توانید با استفاده از آن، برای رویداد بعدی که در پیش دارید، مسیریابی سریعی داشته باشید. به عنوان مثال تصور کنید که در برنامه تقویم خود، رویدادی را برای تاریخی خاص ثبت کرده‌اید؛ البته مکان رویداد هم در تقویم مشخص است. حالا اگر این میان بر بر روی گوشی شما نصب باشد، با کلیک بر روی مسیر، برنامه مسیریابی مورد علاقه‌تان باز می‌شود و مسیر رویداد به شما نشان داده می‌شود و نیازی به خروج از برنامه تقویم و پیدا کردن برنامه مسیریابی نخواهد بود.

خوب است بدانید هنگامی‌که این میان بر را باز می‌کنید، می‌تواند مشخص کنید که کدام رویداد به مسیریابی نیاز دارد. همچنین شما می‌توانید به تنظیمات رفته و آن را برای خود سفارشی‌سازی کنید. البته برای مسیریابی باید در نظر داشته باشید که GPS گوشی شما روشن باشد.

 

میان بر Photo Grid

یکی دیگر از میانبرها در سیستم عامل iOS برنامه Photo Grid است. با کمک این برنامه می‌توانید به راحتی تصاویر کلاژ درست کنید. حالا با استفاده از آن سریع‌تر به برنامه‌ها دسترسی خواهید داشت. برای دانلود آن هم می‌توانید از برنامه Shortcuts در iOS از اینجا استفاده کنید. در صورت تمایل برای آشنایی با سایر برنامه‌های ویرایش عکس می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

shortcuts/ برنامه میانبر برای اپل

 


سخن پایانی


همان‌طور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، خوبی برنامه‌های میان بر این است که می‌توانید بدون اینکه زمان زیادی برای دسترسی به یک برنامه صرف کنید، آن را خیلی زود اجرا کنید. فقط کافی است یکی از برنامه‌های میان بر را در گوشی خود داشته باشید و تنظیمات لازم را نیز اعمال کرده باشید. حالا مهم نیست که گوشی اندرویدی در اختیار داشته باشید یا گوشی اپل. در هر صورت استفاده از میان‌برها قابلیت‌های مشخصی را برایتان به ارمغان می‌آورد. البته برخی ویژگی‌ها در برنامه های میانبر مشترک بوده و برخی نیز متفاوت خواهند بود. شما برای ما بگویید که آیا تاکنون از برنامه میانبر گوشی استفاده کرده‌اید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402