دانلود 10 بازی منچ و بازی مار پله برای اندروید و آیفون (منچ آنلاین)

Mensch/ بازی منچ / بازی مار پله
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی منچ و بازی مار پله از سرگرمی‌هایی هستند که همه سنین از آن‌ها لذت می‌برند. اگر در جایی هستید که به نسخه فیزیکی این بازی‌ها دسترسی ندارید، می‌توانید نسخه‌های اندروید یا iOS آن‌ها را دانلود کنید.

بازی منچ و بازی مار پله مسلما از آن دست بازی‌هایی برای بزرگسالان هستند که خاطرات بچگی را برایشان زنده می‌کنند. همان زمان‌هایی که با همبازی‌ها می‌نشستند و با چند مهره و برگه چندین ساعت سرگرم می‌شدند. هرچند اکنون نیز از این نوع بازی‌ها وجود دارند، اما حالا که تقریبا هر کسی یک گوشی هوشمند دارد، چنین بازی‌هایی برای آن‌ها نیز در مارکت‌های مختلف قابل دانلود و قابل استفاده است. با پلازا همراه باشید تا شما را با 5 بازی منچ و 5 بازی مار پله آشنا کنیم و لینک دانلودشان را نیز در اختیارتان قرار دهیم.

فهرست مطالب

بهترین بازی منچ برای اندروید و آیفون

خوب است بدانید منچ یک بازی رومیزی محسوب می‌شود که خاستگاهش کشور آلمان بوده و نام کاملش Mensch ärgere Dich nicht به معنی «عصبانی نشو مرد» است. این بازی در سال 1908 ابداع شده و در ایران با نام منچ شناخته می‌شود. قانون بازی به این صورت است که می‌توان آن را با 2، 3 یا 4 شرکت‌کننده بازی کرد. هر بازیکن 4 مهره در اختیار دارد و باید آن‌ها را به سمت خانه‌های مقصد هدایت کند. هر کسی زودتر موفق به این کار شود، برنده اعلام می‌شود. همچنین مبنای حرکت بازی انداختن تاس است و هر بازیکنی که با پرتاب تاس عدد 6 بیاورد، می‌تواند آغازگر بازی باشد. حالا از این که بگذریم، قرار است 5 نمونه آن را با حال و هوای گوشی‌های موبایل به شما معرفی کنیم.

Mensch-2/ بازی منچ

بازی Mensch ärgere Dich nicht

ios-mensch/ بازی منچ آیفون

این بازی را می‌توانید از گوگل پلی استور دانلود کنید و اگر در دانلودش مشکلی داشتید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این بازی حال و هوای تاریخی دارد و نسخه اولیه منچ آلمانی محسوب می‌شود. با همه این‌ها از رابط کاربری کاربرپسندی نیز سود می‌برد. می‌توانید این بازی را از لینک زیر برای نسخه اندروید دانلود کنید. همچنین ما لینک دانلود این بازی منچ برای آیفون را نیز در ادامه قرار داده‌ایم. در این نسخه شما شاهد رنگ‌های جذاب‌تری از صفحه بازی نیز خواهید بود. در فهرست بهترین بازی های منچ این محصول توانسته رتبه نخست را کسب کند که این موضوع مربوط به مزایای بسیاری بوده که در حالت بازی میتواند شما را سرگرم نماید.

دانلود بازی  Mensch ärgere Dich nicht برای اندروید و iOS

بازی منچ

mensch-hadi-wier/ بازی منچ

این بازی رابط کاربری جذابی دارد و می‌تواند برای خانواده‌ها و افراد در هر نسلی که هستند، جذاب باشد. کوچکترها سرگرم خواهند شد و بزرگ‌ترها می‌توانند با بازی آن خاطرات کودکی خود را به یاد بیاورند. یک نکته جالب در مورد نسخه اندروید این عنوان این است که زمانی که این بازی را به روش سنتی بازی می‌کردیم تنها امکان استفاده از یک صفحه برایمان میسر بود، اما طراحان این بازی در موبایل تم‌های مختلفی را برای انتخاب کاربر فراهم کرده‌اند و کاربران می‌توانند صفحه مورد علاقه خود را در هر بار بازی با طراحی متنوع داشته باشند. این بازی منچ ایرانی با اینکه در گوگل پلی حضور نداشته ولی توانسته نام خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های منچ معرفی کند که در این زمینه میزبان گیمرهای بسیاری بوده است.

دانلود بازی منچ برای اندروید

بازی منچرز (منچ آنلاین)

menscherz/ بازی منچ آیفون

این بازی یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار منچ در دنیای گوشی‌های اندرویدی است. این عنوان رابط کاربری جذابی دارد و از قابلیت چت حین بازی با دوستان نیز برخوردار است. خوب است بدانید در صورتی که آفلاین هم باشید، امکان اجرای بازی را در روی موبایل خود خواهید داشت. می‌توانید این بازی جذاب اندرویدی را از لینک زیر دانلود کنید. منچ آنلاین همیشه مورد استقبال گیمرهای ایرانی بوده است که بدنیست بدانید این بازی با ماهیت خوب خودش میتواند لحظات شاد و سرگرم کننده ای را برای شما به همراه داشته باشد.

دانلود بازی منچرز برای اندروید

بازی منچ کلاسیک

classic-mensch/ بازی مار و پله آنلاین

منچ کلاسیک نام بازی اندرویدی دیگری است که حال و هوای ابتدایی منچ را دارد. این بازی محصول آلفا گیم بوده و از گرافیک جالبی برخوردار است و به مانند همه بازی‌های منچ می‌توان آن را با دوستان بازی کرد. با باز کردن بازی شما می‌توانید رنگ مهره‌های خود را انتخاب کرده و نوع بازی که چند نفره است را برگزینید و بازی را ادامه دهید.

دانلود بازی منچ کلاسیک برای اندروید

بازی منچ Ludo Trouble

Ludo-King/بازی منچ آنلاین

این بازی منچ آیفون و اندروید نیز فرصت خوبی است تا بتوانید با خانواده و دوستانتان ساعاتی خوش را رقم بزنید. قوانین بازی همان است، اما شاید در این نسخه از بازی منچ آنلاین شاهد صفحه بازی پر زرق و برق تری باشید که شما را حسابی مجذوب خود خواهد کرد. در ادامه می‌توانید این بازی منچ برای اندروید و آیفون را دانلود کنید.

دانلود Ludo Trouble برای اندروید و iOS


دانلود 5 بازی مار پله برای اندروید و آیفون


بازی مار و پله یکی دیگر از بازی‌های رومیزی محسوب می‌شود که دو نفر یا تعداد بیشتر نیز می‌توانند آن را بازی کنند. تاس را می‌اندازید، بازیکنی که 6 آورد حرکت را شروع می‌کند و با هر بار پرتاب تاس به اندازه شماره نشان داده شده در تاس حرکت خواهید کرد. با قرار گرفتن در خانه‌هایی که پایه نردبان در آن‌ها است می‌توانید به خانه‌های بالاتر صعود کنید؛ اما یادتان باشد اگر با انداختن تاس شماره‌ای آوردید که شما را به خانه‌ای با نیش مار هدایت کرد، می‌بایست سقوط به خانه‌ای که دم مار آنجا قرار دارد را بپذیرید.

snake-and-ladder/ بازی مار پله

اگر می‌خواهید این بازی جذاب را در نسخه اندروید یا iOS امتحان کنید، به معرفی‌هایی که در ادامه آمده توجه داشته باشید. اگر دوست دارید با سایر بازی‌های رومیزی اندروید و iOS نیز آشنا شوید، می‌توانید این مطلب را بخوانید.

باری مار پله Snakes & Ladders

snake-and-ladder/ بازی مار و پله

خوب است بدانید که بازی مار پله یک بازی تاریخی هندی است. به مانند نسخه رومیزی نیز می‌توانید آن را با 2 نفر یا تعداد بیشتری بازی کنید. خبر خوب اینکه می‌توانید بازی مار پله برای آیفون را هم داشته باشید که ما در ادامه لینک دانلود هر دو نسخه را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

دانلود بازی Snakes & Ladders برای اندروید و iOS

بازی مار و پله گروه برنامه نویسی قلعه

بازی مار و پله اندروید

شاید کمتر کسی باشد که تاکنون بازی مار پله سنتی را امتحان نکرده باشد. اما باید بدانید که بازی نسخه موبایلی آن هم خالی از لطف نخواهد بود و می‌توانید لحظات شادی را از این طریق برای دوستان و خانواده رقم بزنید. در این بازی که با رویکردی جدید ارائه شده است، شما می‌توانید بازی را در 4 تم مختلف اجرا کنید. همه این‌ها در ترکیب با صداها و انیمیشن‌های جذاب بازی زیباتر شده‌اند و می‌توانید موقع بازی حس یک بازی واقعی را تجربه کنید. امکان بازی یک نفره هم وجود دارد.

دانلود بازی مار و پله اندروید

بازی مار پله آیفون و اندروید Snakes and Ladders Game

Snakes-and-Ladders-Gam/ بازی مار پله برای آیفون

این بازی جذاب برخلاف بازی‌های مارپله سنتی، چهره جدیدی دارد و مراحل جذابی را پیش روی بازی کنندگان قرار خواهد داد. با این حساب با یک رابط کاربری جذاب رو به رو خواهید بود که البته کاربری آسانی دارد و همه کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای دانلود بازی مار و پله آنلاین در نسخه اندروید و آیفون می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Snakes and Ladders Game برای اندروید و iOS

بازی مار و پله Snakes and Ladders Board Games

بازی مار پله اندروید

هرچند اسم آن مشابه سایر بازی‌های مار و پله است، اما ظاهر متفاوتی دارد و محیط ماجراجویانه‎‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند که در بالا تصاویر آن را مشاهده می‌کنید. همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر نیز آن را دانلود کنید.

دانلود بازی Snakes and Ladders Board Games برای اندروید

بازی مار پله آنلاین Marcraft

بازی مار پله برای آیفون

این بازی اندرویدی که نسخه iOS آن هم را برای دانلود در اختیارتان قرار می‌دهیم، می‌تواند لحظاتی جذاب را برایتان رقم بزند و امکان یک بازی تیمی چند نفره را برایتان قراهم آورد. بازی مارکرفت محیط‌های متنوعی دارد و از صداهای جذابی نیز حین بازی برخوردار است و از لینک های زیر نیز می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود بازی مار و پله مارکرفت برای اندروید و iOS


سخن پایانی


play-online-game/ بازی مار و پله آيفون

حالا که با چند بازی مار پله و بازی منچ اندروید و iOS آشنا شدید، باید این نکته را نیز بیان کنیم که تعداد این بازی‌ها در مارکت‌های اندرویدی زیاد است. اگر شما تجربه استفاده از نسخه خاصی را دارید که از آن راضی هستید، خوشحال خواهیم شد که آن را به ما و سایر خوانندگان معرفی کنید و اگر هم تجربه نصب هر یک از برنامه‌های یاد شده در این مطلب را داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمد راهي
.
16 آذر 1399، 02:37
پاسخ
0
1
بازي خوب
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402