بررسی فیلم The Night Clerk ؛ داستان، تریلر و نمرات منتقدین

دانلود فیلم the night clerk 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Night Clerk فیلمی جنایی درام است که در اسفند ماه سال 1398 منتشر شد و زیاد باب دل منتقدان نبود. در ادامه نگاهی متفاوت و ویژه به فیلم منشی شب خواهیم داشت.

فیلم The Night Clerk با داستانی جنایی و جذاب در 21 فوریه سال 2020 (2 اسفند 98) منتشر شد و توانست طرفداران مخصوص خود را پیدا کند. همچنین کاربران سایت IMDb به این اثر نمره 5.2 را اعطا کردند. این فیلم با ماجرای هیجان انگیز و بازیگران جوان و آینده دارش انتخاب بسیار مناسبی برای روزهای طولانی تابستان و تعطیلات است. هر چند به نظر منتقدان فیلم منشی شب آنچنان هم جذاب و تماشایی نبود و در مجموع اکثر سینماگران آن را اثری متوسط و معمولی خواندند.

تریلر فیلم منشی شب در ماه‌های آغازین سال 2020 منتشر شد و با معرفی بارت به عنوان منشی شب شروع می‌شود. همچنین درمی‌یابیم که تماشای آدم‌ها از طریق مانیتور برای بارت هیجان انگیز است و او تلاش دارد از رفتار و حرکات دیگر افراد تقلید کند. در ادامه خواهیم دید که کشته شدن کارمندی جوان، بارت را به مظنون اصلی این پرونده تبدیل می‌کند. او قاتل نیست، ولی به نظر می‌رسد که چیزهایی درباره قاتل بداند. در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر فیلم The Night Clerk را تماشا کنید. در ادامه نیز به معرفی و مرور خلاصه فیلم منشی شب خواهیم پرداخت و ضمن معرفی بازیگران، نگاهی به نمرات فیلم The Night Clerk نیز خواهیم انداخت. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم The Night Clerk


همچنین بخوانید :

فیلم منشی شب یک درام هیجان انگیز و جذاب محسوب می‌شود، اما کلیشه‌ای، تکراری و قابل پیش بینی است. داستان فیلم منشی شب درباره پسر جوانی به نام بارت است که منشی شب یک هتل است و وظیفه نظارت بر دوربین‌های امنیتی را بر عهده دارد. او آرام و بی سر و صدا به کار در این هتل مشغول است و برقراری ارتباط برای او کمی مشکل است. اما زندگی آرام او با قتل یکی از کارکنان هتل به هم می‌ریزد.

داستان فیلم the night clerk

هنگامی که زن جوانی که از کارکنان هتل است به قتل می‌رسد، پلیس به سرعت وارد عمل می‌شود و فهرستی بلند بالا از مظنونی احتمالی تهیه می‌کند؛ در صدر این فهرست اسم بارت که در آن شب شیفت بوده است، به چشم می‌خورد. در هنگامی که پلیس تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن قاتل آغاز می‌کند و پرونده این قتل جلو می‌رود، بارت به یکی از مهمانان مقیم هتل که دختر جوانی است نزدیک می‌شود و روابطی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

فیلم منشی شب

پلیس از بارت بازجویی می‌کند و باعث آشفته شدن او می‌گردد. هنگامی که او مجددا مشغول کار در هتل می‌شود، متوجه اتفاقات مشکوکی می‌شود که کنجکاوی او را بسیار بر می‌انگیزد. در همین هنگام او متوجه می‌شود که باید هر چه سریعتر جلوی این قاتل بی رحم را بگیرد؛ وگرنه دوست جدیدش نیز قربانی این قاتل بی رحم خواهد شد. داستان جذاب و پر کشش این عنوان از عوامل جذابیت آن است که به خوبی می‌تواند مخاطبان را تا آخر به دنبال خود بکشد و آن‌ها را شگفت زده کند.

 


بازیگران فیلم منشی شب


بازیگران فیلم منشی شب هنگامی که فیلمبرداری در ایالت یوتا آمریکا آغاز شد، در می 2018 معرفی شدند. در ادامه به معرفی ستاره های فیلم The Night Clerk خواهیم پرداخت.

داستان فیلم منشی شب

  • تای شرایدن (Tye Sheridan) در نقش بارت براملی، منشی شب هتل. بازیگر 23 ساله سینما و تلویزیون است که با بازی در نقش سیکلوپ در فیلم X-Men: Apocalypse به شهرت رسید. او فعالیت خود در عرصه بازیگری را در سال 2011 با بازی در فیلم The Tree of Life آغاز کرد. از بهترین عملکردهای وی می‌توان به بازی در فیلم‌های Joe (جو)، Age Out و Mud اشاره کرد.
  • هلن هانت (Helen Hunt) در نقش مادر بارت. بازیگر با تجربه و 56 ساله هالیوود است که در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. او برنده جایزه گلدن گلوب، اسکار و نامزد دریافت ده‌ها جایزه دیگر است. او در سال 1997 برای بازی در فیلم As Good as It Gets (بهتر از این نمی شه) موفق به دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن و برای بازی در فیلم The Sessions (جلسه‌ها) نامزد دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد.
  • آنا د آرماس (Ana de Armas) در نقش آندریا ریورا. بازیگر جوان هالیوود است که در سال 1988 در کشور کوبا متولد شد و در شهر تگزاس بزرگ شد. او از سن شانزده سالگی به بازیگری پرداخت و چندین فیلم و سریال اسپانیایی زبان بازی کرد. آنا د آرماس برای بازی در سریال اسپانیایی مدرسه شبانه روزی بسیار مورد توجه و تحسین قرار گرفت. او برای بازی در نقش مارتا در فیلم Knives Out (چاقوکشی) نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از بهترین آثار این هنرپیشه جوان می‌توان از فیلم‌های Knives Out (چاقوکشی)، Blade Runner 2049 (بلید رانر 2049) و سریال مدرسه شبانه روزی یاد کرد.
  • جان لگویزمائو (John Leguizamo) در نقش کارآگاه اسپادا
  • جاناتان شیچ (Johnathon Schaech) در نقش نیک پرتی
  • جیکو گری (Jacque Gray) در نقش کران پرتی
  • آستین آرچر (Austin Archer) در نقش جک میلر

 


نمرات فیلم The Night Clerk


فیلم The Night Clerk زیاد در جلب نظر منتقدان و فعالان حوزه سینما موفق نبود و نتوانست نمرات و نقدهای خوب زیادی دریافت کند. سایت راتن تومیتوز با بررسی 42 نقد تنها 36 درصد از آن‌ها را مثبت خواند و به فیلم منشی شب نمره 5.04 را اعطا کرد که نشان از عملکرد ضعیف فیلم در نظر منتقدان دارد. راتن تومیتوز در جمع بندی نهایی خود درباره فیلم The Night Clerk نوشت:

با وجود زوجی کاریزماتیک که تلاش می‌کنند به داستان تکراری و نه چندان جذاب این فیلم روحی تازه ببخشند، فیلم منشی شب به طور کلی اثر قابل قبولی است و تماشاگران ممکن است بخواهند داستان آن را دنبال کنند.

نمرات فیلم the night clerk

هر چند منتقدان خیلی از فیلم The Night Clerk خوششان نیامد، اما نظرات تماشاچیان متفاوت است. طبق گزارش‌های گوگل 78 درصد از کاربران فیلم The Night Clerk را پسندیدند و از تماشای آن لذت بردند. سایت متاکریتیک نیز طی بررسی‌های خود اعلام کرد که میانگین امتیاز این فیلم بر اساس 11 نقد نوشته شده توسط روزنامه‌ها و مجلات معتبر، 44 از 100 است. در ادامه با هم مروری بر نمرات فیلم The Night Clerk به کارگردانی مایکل کریستوفر خواهیم داشت.

 

Film Threat / آلن انجی: 70

با جلو رفتن فیلم The Night Clerk متوجه می‌شویم که این اثر دارای کمی هیجان است. لازم به ذکر است که این عنوان نکات جالب توجه دیگری نیز دارد که آن را به فیلمی که ارزش تماشا کردن دارد، تبدیل می‌کند.

تریلر فیلم منشی شب

 

Los Angeles Times / مایکل ریچشافن: 70

آن دست انتظاراتی که به شکل سنتی از این عنوان داریم ممکن است به علت کمبود هیجان و پایان بندی تلویحی و نامشخص فیلم، با شکست مواجه شوند. اما ترکیب ظریف فیلم منشی شب هرچند که شاید عجیب به نظر بیاید، نشان از تفکرات و معیارهای کریستوفر (کارگردان) دارد.

 

Movie Nation / راجر مور: 63

دلیل اینکه فیلم The Night Clerk از وضعیت «فاجعه» کمی بالاتر است، عملکرد خوب بازیگران آن است.

 

Variety / لیسا کندی: 50

صحنه‌هایی که دو بازیگر اصلی فیلم یعنی شرایدن و د آرماس با هم در آن حضور دارند، تاثیر طولانی‌تری از دیگر صحنه‌های بی اهمیت فیلم دارند.

خلاصه فیلم منشی شب

 

New York Post / سارا استورات: 50

استفاده از موضوع اوتیسم و افراد مبتلا به این بیماری در داستان فیلم به معنی قدم زدن روی مرز باریک همدردی و سوءاستفاده است. فیلم The Night Clerk به شکلی لرزان بین این دو مرز حرکت می‌کند.

 

The Hollywood Reporter / فراانک شیک: 50

به غیر از عملکرد خوب ستاره در حال رشد، آنا د آرماس که قرار است در فیلم جدید جیمز باند به نام No Time to Die حضور داشته باشد، پایان و نتیجه فیلم منشی شب به هیچ وجه رضایتبخش نیست.

داستان فیلم منشی شب

 

The A.V. Club / کتی ریف: 42

حتی اگر فیلم منشی شب اثری باشد که به خاطر سپرده شود، فیلمی است که آنا د آرماس برای قبول ایفای نقش در آن بسیار سطح بالا است و یک فیلم بدشگون در مسیر این هنرمند به سمت ستاره شدن محسوب می‌شود.

 

The Playlist / کریستین گالیچیو: 25

به غیر از بازیگران خوب، فیلم The Night Clerk هیچ چیز جدیدی برای عرضه کردن در این ژانر ندارد؛ دارای نقاط اوج قابل پیش بینی و بدون هیچ تنوعی است.

دانلود فیلم the night clerk 2020

در آخر باید گفت فیلم The Night Clerk یک فیلم متوسط است که حاوی همان کلیشه‌های قدیمی فیلم‌های جنایی است که شاید تنها نقطه قوت آن موضوع جذاب و بازیگران سطح بالایش باشد. به نظر می‌رسد این عنوان، انتخاب مناسبی برای تماشای یک فیلم خارق‌العاده و شاهکار نباشد، ولی اگر در برنامه روزانه‌تان وقت خالی پیدا کردید و نتوانستید فیلم دیگری برای تماشا پیدا کنید، حتما سری به منشی شب بزنید. در پایان این صفحه و در قسمت نظرات به ما بگویید که آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره فیلم The Night Clerk چیست؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402