بررسی گوگل پیکسل بادز 2020 ؛ رقیب ایرپادز اپل و گلکسی بادز

pixel-buds/ گوگل پیکسل بادز 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هندزفری گوگل پیکسل بادز 2020 را می‌توان محصولی کاملا بی سیم و رقیب محصولاتی همچون گلکسی بادز و ایرپاد اپل معرفی کرد. ما در این مطلب به بررسی این محصول و نقاط قوت و ضعف آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

هدفون بی سیم گوگل پیکسل بادز 2020 محصولی جدید از گوگل پیکسل است. این هدفون همان محصول پیشین است که مورد بازبینی و آپدیت قرار گرفته است. هندزفزی گوگل پیکسل بادز کیفیت صدای فوق‌العاده خوبی دارد، اما همچنان از ویژگی‌هایی مانند نویز کنسلینگ محروم بوده و به نظر می‌رسد حتی در مقایسه با سایر رقبایش گران قیمت نیز باشد. اما از همه این‌ها گذشته باید اشاره کنیم این محصول از خصوصیات منحصربه‌فردی همچون پشتیبانی از دستیار گوگل همیشه روشن سود می‌برد که این ویژگی برگ برنده‌اش در مقایسه با سایر محصولات اینچنینی خواهد بود. با این حال برای آشنایی با سایر مشخصات این محصول از طراحی گرفته تا کارایی آن در ادامه همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


قیمت و زمان عرضه گوگل پیکسل بادز


pixel-buds/ گوگل پیکسل بادز 2020

گوگل پیکسل بادز در تاریخ 27 آوریل 2020 (8 اردیبهشت 99) روانه بازار شد و در 4 رنگ نارنجی، سفید، مشکی و آبی نیز قابل انتخاب است. این هدفون بی سیم با قیمت 179 دلار آمریکا معرفی شده است، اما باید برای اطلاع از قیمت نهایی و جهانی‌اش در نقاط مختلف دنیا منتظر بمانیم. قیمت یاد شده به این معنی است که گوگل پیکسل بادز 2020 از ایرپاد اپل با کیس شارژ استاندارد گران‌تر است. اما به یاد داشته باشید که با پرداخت 40 دلار هزینه کمتر نیز می‌توانید یک گلکسی بادز سامسونگ که در اینجا می‌توانید با آن بیشتر آشنا شوید را داشته باشید.

 


طراحی پیکسل بادز 2020


برجسته‌ترین ویژگی که در بخش طراحی گوگل پیکسل بادز مشاهده می‌شود این است که به دور از هر گونه متعلقات اضافه بوده و گجتی کاملا بی سیم محسوب می‌شود. به همین دلیل می‌توان به راحتی آن را به همراه کیس در جیب یا روی گوش حمل کرد. خوب است یادآور شویم که کیس این محصول از نظر طراحی نسبت به محصول پیشین مورد بازبینی قرار گرفته است و کل کیس از یک درگاه USB-C برای شارژ پشتیبانی می‌کند.

در داخل جعبه پیکسل بادز نیز چند نوع گوشی برای انواع گوش‌ها و کاربران مختلف مشاهده می‌شود و همچنین سیم شارژ بلندی نیز در زمان بازگشایی جعبه دیده خواهد شد. اگر بخواهیم اطلاعات دیگری از طراحی پیکسل بادز 2020 در اختیارتان قرار دهیم باید اشاره کنیم که گوشی این هدفون از طراحی ظریفی برخوردار بوده و زمان استفاده به مانند این است که توپی در گوش شما باشد. اما با این حال کاربر در استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی نخواهد کرد.

pixel-buds/ گوگل پیکسل بادز 2020

شاید تنها ویژگی محدود در هندزفری گوگل پیکسل بادز عدم حضور ویژگی نویز کنسلینگ به دلیل طراحی این محصول باشد. البته باید اشاره کنیم که برخی از هدفون‌ها در بازار با همین قیمت پیدا می‌شوند که از ویژگی یاد شده پشتیبانی کنند. اما ناگفته نماند که گوشی‌های هدفون قادر هستند تا حجم صدا را به صورت خودکار تنظیم کنند. در این راستا نرم افزار این محصول صدا را متناسب با محیط تنظیم خواهد کرد تا حجم صدا مطلوب باشد. همچنین میکروفون این دستگاه به تنظیماتی مجهز است که قادر خواهد بود نویز پس زمینه را حذف کند و در این راستا کیفیت تماس‌های تلفنی را نیز بهبود بخشد.

 


ویژگی های هندزفری گوگل پیکسل بادز


یکی از ویژگی‌های خوب که در بررسی پیکسل بادز 2020 به چشم می‌آید، ویژگی ترجمه متن است. درواقع گوگل پیکسل بادز 2020 قادر است این کار را در زمان واقعی انجام دهد. روش کار نیز به این صورت است که به عنوان مثال اگر بگویید: «OK Google, be my Spanish translator» (گوگل مترجم اسپانیایی من باش)، برنامه گوگل ترنسلیت (Google Translate) در گوشی اندرویدتان به صورت خودکار باز می‌شود و شروع به کار خواهد کرد. شما می‌توانید چیزی به زبان مادری خود بیان کنید و ترجمه آن را از گوشی به زبانی که مشخص کرده بودید بشنوید.

google-pixel-buds-3/ بررسی پیکسل بادز 2020

از ترفندهای دیگری که گوگل پیکسل در حال کار بر روی آن است، پاسخگویی به اعلان‌های موبایل یا دستگاه اندرویدی خواهد بود. با این حال هرچند ویژگی یاد شده اکنون می‌تواند اندکی پیچیده باشد و زمانی که نوتیفیکیشن‌ها زیاد است، سردرگمی‌هایی ایجاد کند، اما این مسیر نوآورانه‌ای است که طراحان در این هدفون آن را در نظر گرفته‌اند و احتمالا در آینده بهبود می‌یابد و بیشتر از این‌ها مفید خواهد بود.

 


کارایی گوگل پیکسل بادز 2020


با همه ویژگی‌های خوب، اگر هندزفری نتواند پشتیبانی خوبی از صدا داشته باشد، چندان مشتری‌پسند نخواهد بود. به همین دلیل بدون اینکه صدای این هدفون را بشنویم، نمی‌توانیم در موردش قضاوتی داشته باشیم. اما به طور کلی باید بگوییم که احتمال می‌رود زمانی که موزیک از هدفون پخش نمی‌شود، صدای هیس بشنوید و برخی از آهنگ‌ها هم صدای باس ضعیفی داشته باشند. برای برخی از آهنگ‌ها هم ممکن است کیفیت باس بالایی را نشنویم. هرچند اگر کیفیت موسیقی مناسب باشد، چنین مشکلی به چشم نمی‌آید، اما به طور کلی باید به آن توجه شود. همچنین گوگل در زمینه صدا می‌گوید که از درایورهای 12 میلی‌متری در این محصول استفاده کرده است تا صدای باس و دامنه صدای ریز را بتواند به خوبی پشتیبانی کند. این موضوع در شنیدن آهنگ‌های راک خود را نشان خواهد داد.

google-pixel-buds/ هندزفری گوگل پیکسل بادز

 

کیفیت صدای ویدیو و نرم افزارهای مختلف

در مورد ویدیو هم باید بگوییم که کیفیت صدا در برخی از ویدیوها ممکن است ضعیف باشد. هرچند که در ویدیوهای یوتیوب ممکن است این مشکل احساس نشود، اما در فیلم‌های اکشن نتفلیکس ممکن است نیمه پایین ترک صوتی را از دست بدهید.

بررسی سایت تکرادار (Techradar) نشان داد که این ایرپادز در هنگام استفاده از پیام رسان فیسبوک نیز دچار مشکل شده بود و با هر کلمه صدای نامطلوبی در گوش شنیده می‌شود که نیاز به تنظیم دوباره داشت. البته این مشکلات می‌تواند با بروزرسانی‌هایی که شرکت سازنده انجام می‌دهد، بهبود یابد.

google-pixel-2020-(5)/ هندزفری گوگل پیکسل بادز

 

باتری و مقاومت در برابر آب

یکی از ویژگی‌های دیگر گوگل پیکسل بادز 2020 که کماکان از آن به عنوان یک ویژگی تبلیغی نیز یاد می‌شود، دوام و ماندگاری باتری است. گوگل دوام باتری در این گجت را 3 ساعت در هر شارژ و در صورت قرار گرفتن داخل قاب بین شارژ 24 ساعت بیان کرده است.

طول عمر باتری داخلی این ایربادزها نسبت به محصولات مشابه تا اندازه‌ای کمتر بوده و این موضوع استفاده از آن را در یک پرواز طولانی ممکن است با مشکل مواجه کند. اما طول عمر باتری داخل قاب نسبت به سایر محصولات مانند سونی، سامسونگ و اپل به نظر می‌رسد بیشتر باشد یا حداقل قابل مقایسه با این محصولات خواهد بود که می‌توان آن را به صورت وایرلس، تنها با یک ضربه آرام شارژ کرد.

از طرف دیگر باید اشاره کنیم که شاید کم اهمیت‌ترین ویژگی در پیکسل بادز 2020 برخورداری این گجت از استاندارد IPX4 است. این استاندارد نشان می‌دهد که این پیکسل بادز در برابر عرق و نفوذ آب به اندازه قطرات باران مقاوم است.

 


سخن پایانی


google-pixel-2020/ گوگل پیکسل بادز 2020

با توجه به اینکه در این مطلب به بررسی پیکسل بادز 2020 پرداختیم، باید بگوییم که می‌توان آن را با محصولات دیگری همچون گلکسی بادز سامسونگ یا ایرپاد 3 اپل نیز جایگزین کرد، اما ناگفته نماند که به عنوان یک محصول مستقل ویژگی‌های خوبی دارد و می‌تواند آن‌ها را نیز ارتقا دهد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از سایر ایرپادزها به دست آورید، از مقاله مقایسه ایربادز گوگل، سامسونگ، اپل، مایکروسافت و آمازون می‌توانید اطلاعات جالبی به دست آورید.

با همه آنچه که در این مطلب بیان کردیم باید بگوییم که گوگل پیکسل 2020 محصولی کاملا بی سیم بوده و نسبت به مدل‌های قبلی خود مورد بازبینی و به‌روزرسانی قرار گرفته است، اما عدم وجود قابلیت‌هایی مانند نویز کنسلینگ می‌تواند از مشکلات قابل توجه آن باشد. البته صدای خسته کننده و کم بودن واکنش باس و متوسط بودن ماندگاری باتری از دیگر معایب آن بوده و در طرف مقابل دستیار همیشه فعال، ترجمه و پخش و توقف خودکار و طراحی چشم نواز از ویژگی‌های مثبت آن است.

منتخب کاربران
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402