بهترین برنامه های فاصله سنج اندروید و iOS + لینک دانلود

بهترین اپلیکیشن های فاصله سنج
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برنامه های فاصله سنج اندروید و iOS آن دسته از برنامه‌هایی هستند که می‌توانند در اندازه‌گیری‌ها به کارمان بیایند و ما را بی نیاز از سانتی‌متر، خط کش و سایر ابزارهای اندازه‌گیری کنند. برای آشنایی بیشتر با آن‌ها در ادامه همراه ما باشید.

اگر قرار است وسیله خانه جدیدی مانند مبل یا فرش برای خانه خود بخرید، حتما می‌دانید که باید ابعاد محیطی که تحت پوشش قرار می‌گیرد را داشته باشید. امروزه به دلیل گسترش وسایلی همچون موبایل و تبلت هوشمند چنین کارهایی برایمان آسان شده است. کافی است تا یکی از برنامه های فاصله سنج را در گوشی اندروید یا iOS خود داشته باشیم و با کمک آن بتوانیم ابعاد را به دست آوریم و فاصله اشیا را با هم بسنجیم. در این مقاله از پلازا برخی از این برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


بهترین برنامه های فاصله سنج اندروید و iOS


بهترین برنامه های فاصله سنج اندروید و iOS آن دسته از برنامه‌هایی هستند که در وهله اول کاربردی باشند، یعنی کاربردهای متعددی برای کاربر داشته باشند. همچنین اندازه گیری دقیقی را ارائه دهند که موضوع بسیار مهمی است. علاوه بر این‌ها از نظر کارایی که دارند بهینه نیز باشند. در این راستا باید اشاره کنیم که برنامه‌های رایگان متنوعی نیز در این زمینه برای دانلود وجود دارند که ما در ادامه به معرفی 10 نمونه از آن‌ها می‌پردازیم و لینک دانلود هر کدام را قرار می‌دهیم. اگر هم در دانلود مشکلی داشتید، خواندن مقاله آموزش نحوه دانلود برنامه های تحریم شده گوگل پلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

اپلیکیشنی برای اندازه گیری زاویه: Angle Meter

ARPlan-3D/ بهترین برنامه های فاصله سنج

برنامه Angle Meter یکی از بهترین برنامه های فاصله سنج در گوشی اندروید است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند اندازه زاویه مورد نظر خود را بسنجند. شما می‌توانید اپلیکیشن را در گوشی خود باز کنید و رو به روی محلی که قرار است زاویه آن را به دست آورید نگه دارید و نتیجه دقیقی با توجه به دقت سنسورهای اندازه‌گیری گوشی به شما ارائه خواهد شد. همچنین خوب است بدانید که در سمت چپ بالای این برنامه آیکونی وجود دارد که به عنوان قطب نما عمل خواهد کرد. همچنین این اپلیکیشن امکان استفاده از خط کش را نیز برایتان محیا کرده است.

دانلود برنامه Angle Meter برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشنی برای اندازه گیری سه بعدی: AR Plan 3D

ARPlan-3D/ بهترین برنامه های فاصله سنج

همچنین بخوانید :

برنامه AR Plan 3D یکی دیگر از برنامه های فاصله سنج در گوشی‌های هوشمند است. این برنامه با استفاده از فناوری واقعیت افزوده به سرعت می‌تواند در اندازه‌گیری محیط‌هایی مانند محیط‌های داخلی به کمکتان بیاید و برای اندازه‌گیری درها نیز مفید خواهد بود. همچنین محاسبه خودکار محیط برای استفاده در زمینه تعداد مصالح ساختمانی مورد نیاز از دیگر فواید این برنامه محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید داده‌های محاسبه شده توسط برنامه را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از طریق امکانی که در خود برنامه وجود دارد، به اشتراک بگذارید و همچنین فایل PDF، فایل JPG و XDF نیز از برنامه دریافت کنید.

همچنین از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن نیز می‌توان به اندازه‌گیری دقیق، رابط کاربری ساده و ایده‌آل از نظر بصری اشاره کرد. اما یکی از ایراداتش نیز این است که این برنامه تنها با دیوارهایی که زاویه استاندارد 90 درجه دارند کار می‌کند؛ اما با همه این‌ها برنامه کاربردی در گوشی موبایل خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Bubble Level

دانلود فاصله سنج برای اندروید

برنامه Bubble Level یکی از ساده‌ترین و بهترین برنامه های فاصله سنج این فهرست محسوب می‌شود. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی شیب سطوح مختلف را اندازه‌گیری کنید. همچنین می‌توانید به عنوان مثال میزان صاف بودن قفسه جدیدی را که به دیوار نصب کرده‌اید بسنجید. راحتی استفاده، طراحی عالی و اندازه گیری دقیق از امکانات این برنامه محسوب می‌شوند و شاید ایراداتی مانند اینکه برنامه شامل تبلیغ است یا اینکه امکانات کمی دارد را نیز بتوان به آن وارد کرد. با این همه برای دانلود آن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن فاصله سنج Bubble Level برای اندروید و iOS

 

برنامه چندکاره Ruler – Bubble Level & Angle Meter

بهترین برنامه فاصله سنج

با این برنامه می‌توانید چهار اپلیکیشن را در یک برنامه در کنار هم داشته باشید. درواقع این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های فاصله سنج در اندروید است که بسیار کاربردی بوده و امکانات خوبی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این برنامه اندازه‌گیری دقیقی دارد و می‌تواند نتایج را نیز ذخیره کند. با این حساب اگر با این موضوع که این برنامه در زمان اندازه گیری کل نمایشگر را می‌گیرد مشکلی ندارید، می‌توانید آن را به عنوان بهترین برنامه فاصله سنج چندکاره برای دانلود انتخاب کنید.

دانلود Ruler – Bubble Level & Angle Meter برای اندروید

 

اندازه گیری فاصله Smart Distance

بهترین برنامه های فاصله سنج

این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید جسم و همچنین سرعت حرکت آن را اندازه‌گیری کنید. همچنین مسافت قابل پشتیبانی توسط این نرم افزار کیلومتر بوده و برای اندازه گیری مسافت می‌بایست عرض و طول را داشته باشید. برای اندازه‌گیری سرعت نیز می‌بایست نزدیک‌ترین فاصله به هدف را وارد کرده و نمایشگر گوشی را لمس کنید. اگر هم اطلاعاتی که وارد کردید اشتباه باشد، می‌توانید با کالیبراسیون سرعت، آن را درجه بندی کنید.

دانلود اندازه گیری فاصله Smart Distance برای اندروید

دانلود نمونه مشابه برای iOS

 

برنامه GPS Fields Area Measure

دانلود فاصله سنج برای اندروید

این برنامه، اپلیکیشنی مناسب برای محاسبه منطقه و فاصله GPS است. شما با کمک این برنامه می‌توانید فاصله بین نقاط و شهرستان‌ها را در گوگل مپس شاهد باشید. همچنین این برنامه در تعمیرات جاده، بتون، پوشش بام، سنگفرش، حصارکشی و تأسیسات زیرزمینی مناسب بوده و می‌توان از آن با خیال راحت در فضای باز نیز استفاده کرد. پس در زمینه کارهای نقشه برداری و سفر و همچنین نصب پنل‌های خورشیدی نیز کارآمد خواهد بود. خوب است بدانید این برنامه برای محاسبه موارد یاد شده از GPS، گوگل مپس و خدمات مکان یابی شبکه استفاده می‌کند.

دانلود برنامه GPS Fields Area Measure برای اندروید و iOS

اگر هم تمایل دارید برنامه‌های مرتبط با GPS را بشناسید، می‌توانید مقاله معرفی بهترین برنامه های GPS موبایل را مطالعه کنید.

 

اپلیکیشن اندازه گیری اشیا: Measure

measure/ نرم افزار فاصله سنج اندروید

یکی دیگر از بهترین برنامه های فاصله سنج برنامه اندازه گیری اشیای Measure است. این برنامه بر اساس فناوری واقعیت افزوده توسط گوگل طراحی شده است و به درد کاربرانی می‌خورد که روزانه با اشیای مختلف سرو کار دارند و باید آن‌ها را نیز اندازه‌گیری کنند. این برنامه فاصله سنج اندروید و iOS قادر خواهد بود طول، عرض و اندازه شی مورد نظر را با استفاده از دوربین اندازه‌گیری کند. همچنین برای اینکه هوش مصنوعی این برنامه به خوبی کار کند، باید نور محیط برای اندازه‌گیری مناسب باشد.

دانلود اپلیکیشن اندازه گیری اشیا: Measure برای اندروید و iOS

 

برنامه خط کش ساده: Ruller

ویرایش نوشته ‹ پلازا — وردپرس.htm

اگر به دنبال یک برنامه اندازه‌گیری سریع هستید، می‌توانید از برنامه Ruller به عنوان یکی از برنامه های فاصله سنج استفاده کنید. این برنامه خیلی سریع اجرا می‌شود، رابط کاربری ساده‌ای دارد و برنامه‌ای بسیار کاربردی نیز محسوب می‌شود. برای کار کردن با آن کافی است برنامه را اجرا کرده گوشی را نزدیک شی‌ای که می‌خواهید آدرس آن را بسنجید قرار دهید و نقطه پایانی آن شی را نیز در برنامه مشخص کنید. خواهید دید که این نرم افزار فاصله سنج اندروید اندازه دقیق را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته از ایرادات برنامه می‌توان به تبلیغات و همچنین عدم برخورداری از ویژگی‌های پیشرفته نیز اشاره کرد.

دانلود برنامه خط کش ساده: Ruller برای اندروید

 

برنامه خط کش با دو مقیاس: Ruller

two-scale-ruller/ برنامه فاصله سنج

این اپلیکیشن از برنامه های فاصله سنج برای اندروید، نسبت به برنامه Ruller پیشرفته‌تر است و اندازه را در دو مقیاس اینچ و سانتی‌متر در اختیارتان قرار می‌دهد. خوب است بدانید که رابط کاربری آسان و بهینه بودن از مشخصه‌های اصلی این برنامه محسوب می‌شود و اندازه فول اسکرین آن هم باعث شده این عنوان در بین برخی از کاربران محبوب شود. کاربران iOS نیز می‌توانند از برنامه Ruller AR در گوشی‌های آیفون برای استفاده از خط کش استفاده کنند.

دانلود برنامه Ruller برای اندروید

دانلود برنامه Ruler AR – Tape Measure برای iOS

 


سخن پایانی


distance/ برنامه های فاصله سنج

با توجه به مطالبی که در بالا بیان کردیم، باید اشاره کنیم که علاوه بر برنامه های شخص ثالث برای iOS که چند نمونه را معرفی کردیم، سیستم عامل iOS از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کند و تحت فناوری ARKit نیز آن را ارائه داده است. این ابزار امکان اندازه‌گیری فاصله‌های خطی را دارد و اولین بار در iOS 11 مطرح شد و در نسخه بعدی مورد بازبینی و گسترش قرار گرفت و می‌تواند اندازه‎‌گیری‌های ساده را خیلی دقیق انجام دهد.

با این حال ما در اینجا ابزارهایی را نیز برای سیستم عامل اندروید در این زمینه معرفی کردیم. حالا اگر شما برنامه های فاصله سنج دیگری می‌شناسید که کاربردی هستند، خوشحال خواهیم شد که به ما و سایر خوانندگان، آنها را معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
صابر
.
07 مهر 1400، 15:22
پاسخ
0
0
با تشکر از مقاله خوبتون درباره برنامه فاصله سنج
avatar
جی پی اس
.
05 تیر 1399، 11:24
پاسخ
0
0
ممنون از مقاله خوبتون درباره برنامه های فاصله سنج اندروید
avatar
اعظم بجاری
.
07 تیر 1399، 08:11
پاسخ
0
0
@جی پی اس
ممنون از وقتی که برای خوندن مطلبی گذاشتید و همچنین نظرتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402