بررسی آیپد پرو 2020 ؛ مشخصات فنی، دوربین و قیمت

آیپد پرو 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بدون شک، آیپد از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین گجت‌های اپل است که افراد زیادی برای انجام امور حرفه‌ای و روزانه خود از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب به بررسی مشخصات آیپد پرو 2020 خواهیم پرداخت.

همچنین بخوانید :

همه ما چه از طرفداران شرکت اپل باشیم یا نباشیم می‌دانیم که این شرکت همیشه محصولاتی درجه یک را تولید می‌کند. در این میان تبلت آیپد پرو 2020 نیز یکی از آن‌ها است که در دنیای فناوری می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین تبلت‌های بازار که ارزش خرید بالایی نیز دارد معرفی کرد. این تبلت هوشمند در دو اندازه 11 و 12.9 اینچی عرضه می‌شود که ما در این مقاله قصد داریم مدل 12.9 اینچی آن را بررسی کنیم.

اگر بخواهیم یک محصول را به عنوان محبوب‌ترین تبلت دنیا انتخاب کنیم، آن محصول آیپد خواهد بود. آیپد پرو اپل 2020 جدیدترین مدل از گجت‌های موفق این شرکت بوده که به تازگی عرضه شده است. در ادامه تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید آیپد پرو 2020 را بررسی می‌کنیم.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


بررسی آیپد پرو 2020


در این بخش به تفصیل به تمامی جزییات و عناصر ایپد پرو ۲۰۲۰ می‌پردازیم؛ تبلت پرطرفدار اپل که تغییرات چندانی نسبت به مدل پیشین خود نکرده است.

 

طراحی ظاهری آیپد پرو اپل 2020

مشخصات آیپد پرو 2020

همچنین بخوانید :

آیپد پرو 2020 در دو نسخه 11 و 12.9 اینچی به بازار عرضه شده است. تنها تفاوت بین این دو را می‌توان در اندازه آن‌ها یافت. تراکم پیکسل در هر دو نسخه یکسان و برابر با 265 پیکسل در اینچ است. در واقع، تنها معیار تعیین‌کننده در انتخاب بین یکی از دو نسخه آیپد پرو اپل 2020 اندازه مورد نظر کاربر خواهد بود. مدل بزرگ‌تر، مناسب هنرمندان و افرادی بوده که قصد انجام کارهای حرفه‌ای را با آن دارند؛ مدل کوچک‌تر نیز برای استفاده‌های روزانه چون تماشای فیلم و بازی پیشنهاد می‌شود. ضخامت آیپد پرو 2020 بسیار کم و برابر با 5.9 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز تنها 471 گرم است. با توجه به این ارقام، کاربران هرگز از استفاده و کار کردن با این تبلت خسته نخواهند شد. اگر از علاقه‌مندان به آیپد 2018 باشید، احتمالا متوجه یکسانی ابعاد و وزن آیپد پرو 2020 با آن شده‌اید. طراحی کلی این دو تقریبا یکسان به نظر می‌رسد. پشت آیپد پرو اپل 2020 کاملا تخت بوده و در دو طرف آن حفره‌های مخصوص بلندگوهای چهارگانه، USB Type C برای شارژ و سه دکمه قرار داده شده‌اند. در مجموع، طراحی آیپد پرو بسیار صنعتی بوده و رنگ خاکستری آن نیز به این مسئله دامن می‌زند. این تبلت زیبا به نظر نمی‌رسد، اما وسواس مهندسان اپل در طراحی آن مشهود است.

ipad-pro-usb/ ipad-pro/ مشخصات آیپد پرو 2020

همچنین بخوانید :

برای مثال، لبه‌های تخت آن بسیار راحت بوده و به خوبی در کف دست کاربر جای می‌گیرند. بدنه فلزی مات آیپد پرو اپل 2020 نیز بسیار خوش‌دست بوده و جای اثر انگشت‌ها بر آن باقی نمی‌ماند؛ مسئله‌ای که در مورد نمایشگر صدق نکرده و پس از مدتی شاهد کثیفی قابل توجه آن خواهید شد. شاید بتوان بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری بین آیپد پرو 2020 و برادر بزرگ‌تر آن را لنزهای دوربین دوگانه در قسمت پشتی دانست؛ امری که منجر به شباهت این تبلت با آیفون 11 شده است. این لنزها به آیپد پرو اپل 2020 شخصیت جالبی بخشیده و نقشی مثبت در تصویر کلی آن دارند. دوربین سلفی به خوبی در حاشیه‌های نازک نمایشگر مخفی شده و دکمه‌ها نیز تقریبا به شکلی نامشخص در گوشه‌ها تعبیه گشته‌اند. یکی از مشکلات ارگونومیک طراحی آیپد پرو 2020 را می‌توان مربوط به برنامه تشخیص چهره و باز کردن قفل صفحه دانست که گاهی اوقات عملکردی کند و ناکارآمد از خود نشان می‌دهد. متاسفانه، اپل به سنت منفور تعبیه نکردن جک هدفون 3.5 میلی‌متری در محصولات خود ادامه داده و این مسئله را باید یکی از نقاط ضعف قابل توجه آیپد پرو اپل 2020 بدانیم.

طراحی آیپد پرو 2020 مدل 12.9 اینچی دقیقا به مانند مدل 11 اینچی آن است. در این محصول شاهد یک نمایشگر تقریبا تمام صفحه هستیم که از گوشه‌های گردی برخوردار است و بدنه آن نیز ظرافت مخصوص به خود را دارد تا در دسته یک محصول مدرن امروزی قرار بگیرد. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های آیپد پرو 2020 با محصول پیشین، وجود ماژول دوربین به صورت آرایشی مربعی شکل در بدنه پشتی محصول است که میزبان لنز دوگانه و سنسور LiDAR و فلش خواهد بود. با این حساب می‌توان از نظر زیبایی‌شناسانه آن را محصولی مشابه آیفون 11 پرو معرفی کرد. در اینجا می‌توانید با آیپد پرو 2019 نیز آشنا شوید.

اگر این تبلت در حالت افقی نگه داشته شود، نواری برای قرارگیری اپل پنسل یا همان قلم معروف اپل نیز در قسمت جلوی دستگاه مشاهده می‌شود. علاوه بر این در سمت راست درگاه USB-C نیز برای اتصال شارژر و سایر دستگاه‌های جانبی نیز وجود دارد. به رسم همه محصولات فناورانه موبایل و تبلت، دوربین سلفی نیز روی نمایشگر قرار گرفته است که به فناوری True Depth مجهز بوده که به عنوان فناوری احراز هویت بایومتریک اپل شناخته می‌شود. خوب است بدانید ابعاد این تبلت 0.23×8.46×11.04 اینچ بوده و وزنی در حدود 639 گرم نیز دارد.

 

نمایشگر آیپد پرو 2020

قیمت آیپد پرو 2020

همچنین بخوانید :

نمایشگر جذاب آیپد پرو اپل 2020 از رزولوشن 2388 در 1668 پیکسل، فناوری 120 هرتزی اپل پرو موشن، رنگ‌های واقع‌گرایانه و حداکثر روشنایی 600 نیتی بهره می‌برد. آیپد پرو 2020 ابزاری عالی برای مشاهده فیلم‌ها و ویدیوها است. کیفیت عالی صفحه نمایش Full HD آن، ضعف نبود رزولوشن 4K را به خوبی می‌پوشاند. رنگ‌های بی‌نقص، تپنده، روشن و پوپا منجر به خروجی نهایی خارق‌العاده‌ای می‌شوند. نسبت تصویر 4:3 تاثیر قابل توجهی بر غرق شدن در فضای فیلم‌ها داشته و نوارهای سیاه اطراف کادر را به حداقل می‌رساند. یکی از تحسین‌برانگیزترین ویژگی‌های نمایشگر آیپد پرو 2020 را می‌توان نرخ به‌روزرسانی صفحه 120 هرتزی دانست که به کمک فناوری پرو موشن اپل میسر می‌شود. این فناوری منجر به حذف هر گونه تاری در تصاویر و روانی کارکرد کلی نمایشگر می‌گردد.

مهم‌ترین نقطه ضعف نمایشگر آیپد پرو اپل 2020 را می‌توان پتانسیل بالای آن برای کثیفی و چرب شدن دانست، به طوری که حتی پارچه‌ها و پاک‌کننده‌های مخصوص نیز در تمیز نگاه داشتن آن شکست خواهند خورد. علاوه بر این، برای تماشای طولانی مدت ویدیوها، در صورت نخریدن قاب یا پایه‌های مخصوص، باید آن را نگه داشته یا به جایی تکیه دهید. باز کردن ویدیوها، خصوصا در مواقع استفاده از درایوهای خارجی، بعضا با مشکل روبرو می‌شود. فارغ از این چند مورد، نمایشگر آیپد پرو 2020 عالی است.

ipad-pro-12.9-inch/ آیپد پرو 2020

نمایشگر Liquid Retina یکی از بهترین نمایشگرهای دنیای فناوری و دستاوردی از اپل محسوب می‌شود که در آیپد پرو 2020 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. روشنایی کافی، رنگ‌های جذاب و نرخ رفرش 120 هرتزی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نمایشگر به شمار می‌روند. همچنین با روشنایی 559 نیت، رقبایی همچون سرفیس پرو 7 و سرفیس پرو ایکس با روشنایی نمایشگر 395 و 417 نیت را کنار خواهد زد.

 

نرم‌افزار و قابلیت های جدید در آیپد پرو 2020

آیپد پرو 2020 اپل

آیپد پرو اپل 2020 به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل iPadOS 13.4 عرضه می‌شود. این نسخه شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید شده که کارکرد تبلت اپل را به لپ‌تاپ‌ها نزدیک‌تر می‌کنند. در شرایط عادی، آیپد پرو 2020 عملکردی چون مدل‌های پیشین دارد. مولتی‌تسکینگ بهبود قابل توجهی پیدا کرده و اکنون دو راه برای استفاده همزمان از چند برنامه وجود دارد. هر دو راه آسان و منطقی هستند. راه اول Split View نام داشت و در آن دو برنامه اجرایی در کنار یکدیگر در نمایشگر اجرا می‌شوند. با کمی آزمون و خطا، به راحتی به این سیستم عادت خواهید کرد. متاسفانه، شماری از برنامه‌ها از این قابلیت آیپد پرو اپل 2020 پشتیبانی نمی‌کنند. علاوه بر این، کشاندن سریع انگشت بر صفحه منجر به خروج از برنامه‌ها شده و مشکلاتی را برای کاربر به همراه می‌آورد. راه دوم Slide Over نام داشته و مشکل عدم پشتیبانی برخی از برنامه‌ها از قابلیت Split View را رفع می‌کند. این مکانیزم، سایر برنامه‌ها را به صورت معلق در حاشیه برنامه اجرا شده اصلی باز نگه می‌دارد. کاربران می‌توانند به راحتی بین پنجره‌های مختلف سوییچ کنند. این ویژگی موهبتی قابل توجه برای نویسندگان، خبرنگاران و تولیدکنندگان محتوا خواهد بود.

همچنین بخوانید :

نرم‌افزار جدید آیپد پرو 2020 قابلیت مدیریت اتصال USB را معرفی می‌کند. با اتصال حافظه‌های مختلف از طریق درگاه USB Type C می‌توانید از محتوای آن‌ها لذت برده و به راحتی فایل‌های خود را انتقال دهید. با این وجود، به نظر می‌رسد که این قابلیت منجر به تخلیه سریع و قابل توجه باتری تبلت آیپد پرو اپل 2020 می‌شود. نمایشگر شیشه‌ای این تبلت برای تایپ‌کردن و کار بسیار خوب بوده و از اندازه و سرعت پاسخ‌گویی مناسبی بهره می‌برد. در صورت عدم علاقه به خرید قاب یا استند، برای استفاده راحت از آیپد پرو 2020 نیاز به تکیه آن به پا یا میز خواهید داشت. وجود ویجت‌ها در صفحه اصلی تصمیم خوبی در راستای بهبود رابط کاربری بوده است. در مجموع، رابط کاربری ساده‌تر و سریع‌تر آیپد پرو 2020 در کنار انیمیشن‌های جذاب و نمایشگر بسیار خوب را می‌توان در زمره بهترین نقاط قوت این محصول قرار داد.

پشتیبانی از موس و ترک پد

بعد از مدت‌ها تلاش در نهایت اپل توانست توسط سیستم عامل iPadOS 13.4 به کارگیری موس و ترک پد را مورد پشتیبانی قرار دهد. در این دستگاه مکان نما به مانند یک دایره کوچک در نمایشگر ظاهر می‌شود که تجربه کار با موس و ترک پد را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. ویژگی جذاب دیگر در آیپد پرو 2020 پشتیبانی آن از کیبورد مجیک و همچنین اسمارت کیبورد فولیو از اپل است. این صفحه کلید به صورت جدا قابل تهیه بوده و آن دسته از کاربرانی که به آن نیاز دارند می‌توانند از آن بهره‌مند باشند. همچنین در مورد موس باید اشاره کنیم که کارایی آن دقیقا به مانند آنچه که در لپ تاپ مشاهده می‌کنیم نخواهد بود و هنوز هم ایراداتی به آن وارد است، اما برای شروع در یک تبلت اقدامی قابل توجه از سوی کوپرتینویی‌ها محسوب می‌شود.

ipad/ قیمت آیپد پرو 2020

 

پشتیبانی از کیبورد مجیک اپل

خوب است بدانید صفحه کلید مجیک اپل ویژگی‌های جالبی دارد. درواقع می‌توان این کیبورد را از حالت تا شده خارج کرده و از آن به عنوان پایه آیپد پرو نیز استفاده کرد. در این صورت زاویه دید بهتری نیز برای کاربر فراهم خواهد شد. گفتنی است که قیمت این کیبورد در مدل 12.9 اینچی معادل 349 دلار است. البته کیبورد یاد شده در ماه می عرضه خواهد شد.

این کیبورد تجربه کاری دلپذیری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و حتی برای تازه‌کارها هم استفاده از آن راحت خواهد بود که با یک نور پس زمینه نیز همراهی می‌شود. این کیبورد باعث خواهد شد تا کاربر بتواند درجه دید خود را بین 90 تا 130 درجه با نمایشگر تبلت تنظیم کند و از درگاه USB-C نیز برای شارژ پشتیبانی می‌کند.

ipad-pro/ قیمت آیپد پرو 2020

قلم اپل

دیگر ویژگی و وسیله جانبی که آیپد پرو 2020 از آن پشتیبانی می‌کند، اپل پنسل 2 است که می‌تواند کاربردهای زیادی در طراحی داشته باشد. قیمت این قلم 129 دلار بوده که امکان یادداشت و مواردی مشابه را برای کاربران فراهم خواهد کرد. خوب است بدانید که برای شارژ این مداد می‌بایست آن را بالای تبلت در جای مخصوصش قرار دهید و بعد از آن به طور مغناطیسی و خودکار شارژ خواهد شد.

apple-pencil/ آیپد پرو 2020

 

مشخصات فنی و عملکرد ایپد پرو 2020

دوربین‌های بهبود یافته، باتری قدرتمند، پشتیبانی از کیبورد و ترک پد و سرعت بالا همگی دست به دست هم داده‌اند تا آیپد پرو 2020 را به عنوان تبلتی قدرتمند معرفی کنیم. این روزها افراد زیادی به دنبال لپ تاپ های دو در یک هستند. زمانی که اپل تبلت آیپد پرو 2020 مجهز به کیبورد متصل شدنی مجهز به ترک پد را معرفی کرد، این سوال در ذهن کاربران ایجاد می‌شد که آیا آیپد پرو 2020 می‌تواند جایگزینی برای لپ تاپ باشد یا خیر. در پاسخ به این دسته از کاربران باید اشاره کنیم که هرچند آیپد پرو 2020 محصولی قدرتمند است، اما هنوز با توجه به دلایلی که در ادامه بیان می‌کنیم، نمی‌تواند به عنوان جایگزینی برای لپ تاپ معرفی شود؛ ولی در نقش یک تبلت، عملکرد درخشانی دارد. اگر می‌خواهید با سایر تبلت‌های موجود در بازار نیز آشنا شوید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ipad-pro/ بررسی آیپد پرو 2020

با توجه به مقدمه‌ای که از این تبلت هوشمند بیان کردیم، دیدن مشخصات فنی این محصول باید جالب باشد. به همین خاطر در قالب جدول زیر ما مشخصات اصلی آن را گردآوری کرده‌ایم تا در ادامه به طور مفصل درباره آن‌ها صحبت کنیم.

مشخصاتآیپد پرو 2020
نمایشگر12.9 اینچی
پردازندهA12 Z اپل
حافظه128، 256 و 512 گیگابایت یا 1 ترابایتی
دوربیندوربین دوگانه: 12 مگاپیکسلی واید و 10 مگاپیکسلی آلترا واید
دوربین سلفی: 7 مگاپیکسل
سیستم عاملiPadOS 13.4
ماندگاری باتری10 ساعت و 16 دقیقه
قیمت999 دلار

 

آیپد پرو اپل 2020

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات آیپد پرو اپل 2020 نسبت به مدل 18 را می‌توان تعبیه پردازنده بیونیک جدید هشته هسته‌ای A12Z در آن دانست. این پردازنده با پشتیبانی از قابلیت ویرایش ویدیو 4K، اجازه انجام انواع و اقسام امور حرفه‌ای را به کاربر خواهد داد. طبق ادعای اپل، آیپد پرو 2020 از اکثر لپ‌تاپ‌ها سریع‌تر است. در آزمایش بنچمارک معتبر AnTuTu، تبلت جدید اپل موفق به کسب امتیاز 717717 شد؛ رقمی قابل توجه که فرسنگ‌ها از آخرین تبلت سامسونگ یعنی Galaxy S6 جلوتر است.

شاید بتوان تنها نقطه ضعف تجربه بازی‌ها با آیپد پرو 2020 را به ماهیت تبلت‌ها و تفاوت‌های آن‌ها با کنسول‌های بازی و گوشی‌های هوشمند نسبت داد. عناوینی که تاکید بیشتری بر کشیدن انگشت بر سطح نمایشگر دارند، چون Asphalt 9 Legends، Minecraft و Bullet Hell Monday، بهترین انتخاب‌ها برای بازی روی آیپد پرو اپل 2020 هستند. ظاهر و اجرای این بازی‌ها، بر تبلت جدید اپل عالی است. در مجموع، پرفورمنس آیپد پرو 2020 را می‌توان عالی، بی‌رقیب و کیلومترها جلوتر از سایر تبلت‌های موجود در بازار دانست.

 

دوربین آیپد پرو ۲۰۲۰

مشخصات آیپد پرو 2020

در پشت آیپد پرو اپل 2020 یک دوربین دوگانه تعبیه شده است؛ دوربینی که در زمره ویژگی‌های ارتقا یافته تبلت جدید اپل نسبت به مدل 2018 قرار می‌گیرد. لنز اصلی این دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بوده و دیگری نیز یک لنز واید 10 مگاپیکسلی است. دوربین آیپد پرو 2020 از قابلیت‌های HDR هوشمند، ضبط ویدیو 4K با حداکثر نرخ فریم 60، پنج میکروفون و زاویه واید پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این‌ها، این تبلت از یک حسگر لیدار برای تخمین فواصل بهره می‌برد.

دوربین سلفی نیز هفت مگاپیکسل است. در حال حاضر، مهم‌ترین کاربرد حسگر لیدار در نرم‌افزار Measure بوده که به کاربر اجازه اندازه‌گیری اشیا در دنیای واقعی را با استفاده از دوربین آیپد پرو 2020 می‌دهد. در کل، دوربین تبلت جدید اپل عمکرد قابل قبولی داشته و علاقه‌مندان را راضی خواهد کرد.

ipad-pro-2020-camera/ بررسی آیپد پرو 2020

برای دوربین اصلی کوپرتینویی‌ها در آیپد پرو 12.9 اینچی از 2 لنز 12 و 10 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند که قابلیت بالایی در عکاسی دارند. همچنین دوربین 7 مگاپیکسلی این محصول نیز به ویژگی نایت مود مجهز بوده و قادر است تصاویر باکیفیتی را در شب ثبت کند.

خوب است بدانید که ماژول دوربین آیپد پرو 2020 به یک ویژگی مخصوص به نام سنسور LiDAR نیز مجهز شده است. این سنسور اسکنر ویژه‌ای است که در زمینه اعمال تشخیص عمق به سوژه‌ها برای بوکه به کار می‌آید. همچنین در زمینه محتوای مربوط به واقعیت افزوده در هماهنگی با موتور عصبی پردازنده A12 Z نیز کاربرد خواهد داشت. ناگفته نماند ویژگی یاد شده بر اساس فناوری لیزر کار می‌کند و در آینده نیز اپل برنامه‌های زیادی برای این ویژگی جدید خواهد داشت.

 

باتری آیپد پرو اپل 2020

تاریخ انتشار آیپد پرو 2020

در تست‌های انجام شده توسط سایت Digital Trends، باتری آیپد پرو 2020 حدود پنج روز، با استفاده روزانه دو ساعت، دوام آورد. شارژ کامل باتری خالی آیپد پرو اپل 2020 حدود دو ساعت و نیم طول خواهد شد. در صورت استفاده از شارژر سریع 29 واتی اپل، این زمان دو ساعت کاهش می‌یابد. همان‌طور که انتظار می‌رود، دوام باتری این تبلت رابطه مستقیمی با نحوه استفاده کاربر از آن دارد. ویدیو بزرگ‌ترین دشمن باتری بوده و در هر دو ساعت و نیم حدود 35 درصد از ذخیره آن می‌کاهد.

با توجه به این مسئله، کاربران می‌توانند حدود هفت ساعت و نیم به تماشای بدون وقفه ویدیو بپردازند؛ رقمی که با ادعای 10 ساعت اپل فاصله دارد. همان‌طور که بالاتر به آن اشاره شد، برای شارژ آیپد پرو 2020 باید از درگاه و کابل USB Type C استفاده کنید؛ امری که دردسرهایی را برایتان رقم خواهد زد.

ipad-pro-2020/ تاریخ عرضه آیپد پرو 2020

آیپد پرو 2020 از پردازنده قدرتمند A12 Z بایونیک اپل برخوردار است. این پردازنده یک پردازنده 8 هسته‌ای بوده که با یک پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای دیگر نیز همراه شده است.  این ویژگی باعث شده است تا عملکرد گرافیکی در این محصول به طرز چشمگیری نسبت به محصول پیشین ارتقا یابد. با این حساب خوب است بدانید آیپد پرو 12.9 اینچی توانست امتیاز 4,720 را در بخش پردازش چند هسته‌ای و امتیاز 1,126 را در بخش پردازش تک هسته‌ای کسب کند.

در مورد حافظه ذخیره‌سازی هم باید اشاره کنیم که این محصول با حافظه‌های 128، 256، 512 گیگابایت و همچنین 1 ترابایت قابل انتخاب خواهد بود. با این همه تجهیزات سخت افزاری درجه یک، باید اشاره کنیم که باتری قدرتمند این محصول که انرژی مورد نیاز تجهیزات یاد شده را تأمین می‌کند قادر خواهد بود تا 10 ساعت و 13 دقیقه این دستگاه را روشن نگه دارد. این میزان از دوام باتری امتیاز بزرگی در میان سایر دستگاه‌های مشابه مانند سرفیس پرو مایکروسافت است که دوام باتری آن حدود 8 ساعت گزارش شده است.


قیمت iPad Pro 2020


آیپد پرو اپل 2020

تاریخ انتشار آیپد پرو 2020 مارس (اسفند و فروردین) گذشته بود. قیمت آیپد پرو 11 اینچی با حافظه داخلی 128 گیگابایت برابر با 800 دلار است. در سوی دیگر، نسخه 12.9 اینچی نیز 1000 دلار برایتان آب خواهد خورد. طبیعتا، انتخاب نسخه‌هایی با حافظه داخلی بیشتر منجر به افزایش قیمت ایپد پرو ۲۰۲۰ خواهد شد. گران‌ترین نسخه از این تبلت، مدل 12.9 اینچی با 1 ترابایت حافظه داخلی بوده که 1500 دلار قیمت دارد. اگر قصد استفاده از سیم‌کارت در آیپد پرو 2020 را دارید نیز باید 150 دلار بیشتر خرج کنید. به نظر شما، رقم مناسب برای قیمت ایپد پرو 2020 در ایران چقدر است؟

 


جمع‌بندی


قیمت آیپد پرو 2020

با توجه به اینکه آیپد پرو 2020 به تجهیزات ویژه‌ای از جمله کیبورد، پشتیبانی از موس و ترک پد مجهز است، شاید انتظار داشته باشیم که بتوان آن را جایگزین لپ تاپ نیز کرد. در این زمینه باید اشاره کنیم که صرف نظر از تجهیزات سخت افزاری و قدرت آن‌ها، نکته قابل توجه پشتیبانی نرم افزاری است؛ به طوری که IpadOS از نرم افزارهای قابل اجرا در لپ تاپ پشتیبانی نمی‌کند و تنها برخی از اپلیکیشن‌ها که البته محدود نیز هستند، بر روی آن قابل اجرا خواهند بود. از طرفی ویژگی موس آن هنوز کامل نشده است.

همچنین بخوانید :

کمتر محصول لوکسی را می‌توان پیدا کرد که ارزش قیمت هنگفت خود را داشته باشد. با این وجود، آیپد پرو اپل 2020 دقیقا چنین محصولی بوده و بهترین تبلت در بازار فعلی به شمار می‌رود. در سوی دیگر، اگر مدل 2018 را تهیه کرده‌اید، نیاز چندانی به خرید ساخته جدید اپل نخواهید داشت. همان‌گونه که در طول مقاله به آن اشاره کردیم، تنها پیشرفت قابل توجه آیپد پرو 2020 نسبت به مدل 2018 در قدرت بیشتر و ویژگی‌های واقعیت افزوده است. آیا شما قصد خرید آیپد پرو ۲۰۲۰ را دارید؟ نظرتان در مورد محصول جدید اپل را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402