لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر که در تابستان به دردتان می خورد!

لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر برای خرید در تابستان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در فصل تابستان می‌توانیم با خرید لوازم جانبی برای گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ خودمان از این فصل لذت بیشتری ببریم و بهترین استفاده را از دستگاه خود داشته باشیم.

تابستان بالاخره از راه رسیده و با وجود مشکلات بسیاری مثل ویروس کرونا که همه ما درگیرشان هستیم، در این فصل حداقل برای مدت کوتاهی می‌توانیم از هوای گرم تابستانی و تفریح و سرگرمی‌های این فصل لذت ببریم. فناوری و گجت‌های مختلف مثل لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از جمله وسایلی هستند که می‌توانند به ما در این امر کمک زیادی کنند. ما در این مطلب فهرستی از لوازم جانبی که از دید ما در این فصل کاربرد زیادی دارند را معرفی کرده‌ایم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


بهترین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر برای خرید در تابستان


در فصل تابستان می‌توانید لوازم جانبی مختلفی برای استفاده خودتان خریداری کنید؛ از مونوپاد گرفته تا کیف‌های کمری و پاوربانک. در ادامه با چند نمونه از این لوازم کاربردی آشنا می‌شویم.

 

پاوربانک

پاوربانک انرجایزر مدل UE20022 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE20022 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتEnergizer UE20022 20000mAh Power Bank

وزن460 گرم
قابلیت شارژ سریعدارد
تعداد درگاه خروجی2 عدد,USB

پاوربانک یکی از آن دسته لوازم جانبی موبایل است که نه تنها در تابستان بلکه در تمامی روزهای سال کاربردی است. همه ما این روزها مدت زیادی را پای گوشی‌های هوشمند خودمان می‌گذاریم و از آنجایی که باتری این گوشی‌ها ظرفیت محدودی دارند بعد از چندین ساعت باید به دنبال یک منبع تغذیه برای شارژ مجدد آن‌ها بگردیم. حالا تصور کنید در مسافرت هستید و تا کیلومترها با برق شهری فاصله دارید، در چنین شرایطی یکی از به دردبخورترین گجت‌هایی که می‌توانید در کنار خود داشته باشید پاوربانک است.

پاوربانک UE20022 ساخت شرکت انرجایزر، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان باتری در جهان است. ظرفیت این پاوربانک 2000 میلی‌آمپر است و می‌تواند گوشی یا تبلت شما را به اندازه‌ای شارژ کند که تا پایان روز دوام بیاورد. این پاوربانک دارای دو درگاه USB-A با خروجی 2.4 آمپر است که به شما این امکان را می‌دهد تا دو دستگاه را به طور همزمان و با استفاده از فناوری شارژ سریع شارژ کنید. افزون بر این به دلیل طراحی جمع و جور و وزن سبک آن می‌توانید این پاوربانک را به راحتی در جیب یا ساک خود جای بدهید.

 

هدست

هدست بلوتوث هویت مدل HV-H2561BT

هدست بلوتوث هویت مدل HV-H2561BTHavit HV-H2561BT Bluetooth Headset

وزن148 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,کارت حافظه TF,جک 3.5 میلی متری

هدست بی‌سیم مدل HV-H2561BT ساخت شرکت نام آشنای هویت است. این هدست 148 گرم وزن دارد و فرکانس پاسخگویی آن نیز 2.4 گیگاهرتز است. شما می‌توانید این محصول را از طریق بلوتوث به گوشی، لپ‌تاپ و یا کامپیوتر متصل کنید و با توجه به برد 10 متری آن هم نیازی ندارید در همه حال در نزدیکی گوشی یا لپ‌تاپ خود باشید.

همچنین به لطف دکمه‌هایی که روی هدست تعبیه شده کاربر می‌تواند بلندی صدا و پخش ترک‌های موسیقی را کنترل کند. هویت یک باتری با ظرفیت 250 میلی‌آمپر برای این هدست در نظر گرفته که به شما اجازه می‌دهد حدود 4 ساعت بدون وقفه به موسیقی گوش داده یا مکالمات تلفنی خود را انجام دهید.

 

پایه شارژ دسته بازی

پایه شارژ دسته بازی PS4 دابی مدل TP4-882

پایه شارژ دسته بازی PS4 دابی مدل TP4-882Dobe TP4-882 PS4 Charging Station Controller

شارژ همزمان2 دسته بازی

کنسول های بازی در فصل تابستان بیشتر از هر فصل دیگری مورد توجه قرار می‌گیرند. کنسول محبوب PS4 که یکی از پرفروش‌ترین محصولات سونی است هم از این قاعده مستثنی نیست. دسته بازی پلی استیشن در این نسل از حالت سیمی به حالت بی‌سیم درآمده است و به همین دلیل برای استفاده از آن‌ها باید باتری‌شان را به طور منظم شارژ کنید.

متاسفانه سونی به طور پیش‌فرض یک جایگاه شارژ برای این دسته‌ها در نظر نگرفته و به همین دلیل شما هنگام شارژ باید دسته را روی میز یا زمین قرار دهید. در چنین موقعیتی ممکن است ناخواسته به دسته ضربه وارد شود و دیگر قابل استفاده نباشد. با خرید یک پایه شارژ جداگانه می‌توانید برای همیشه خیال خودتان را از بابت دسته‌ها راحت کنید.

TP4-882 محصول شرکت دابی است و نه‌تنها یک پایه شارژ برای دسته است، بلکه یک دستگاه خنک کننده برای خود دستگاه نیز به حساب می‌آید. دو محل مجزا در بخش جلویی این محصول برای شارژ دسته‌ها در نظر گرفته شده که با قرار گرفتن دسته‌ها روی آن‌ها بلافاصله باتری دسته شارژ می‌شود. کمی عقبتر بخشی است که محل قرارگیری پایه نگه‌دارنده PS4 است. شما در این قسمت می‌توانید هر 3 مدل کنسول را قرار بدهید و به لطف فن‌های خنک‌کننده که در قسمت پایینی قرار دارند هنگام بازی هوا را به بهترین شکل در داخل کنسول به گردش دربیاورید تا از بالا رفتن دمای دستگاه و آسیب دیدن قطعات داخلی آن جلوگیری کنید.

 

پایه نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده موبایل هویت مدل HV-H722

پایه نگهدارنده موبایل هویت مدل HV-H722Havit HV-H722 Phone Holder

نحوه اتصالآهنربا,پایه مکنده

یکی از خطرناک‌ترین کارهایی که هنگام رانندگی به خصوص در جاده‌های بین شهری می‌توانیم انجام دهیم، استفاده از گوشی است. علاوه بر این اگر در زمان رانندگی گوشی را در جایی به غیر از جیبتان قرار ندهید، همیشه نگران زمین افتادن و آسیب دیدن آن هستید. از همین رو یکی از لوازم جانبی که هنگام سفر و در خودرو می‌تواند کمک زیادی به ما کند پایه نگه‌دارنده گوشی است.

پایه نگه‌دارنده HV-H722 ساخت هویت است. این پایه از نوع مکنده است و می‌تواند روی داشبورد یا بر روی شیشه جلو خودرو قرار بگیرد. سمت دیگر آن آهن‌ربا بوده و گوشی شما را نگه می‌دارد. همچنین سر نگه‌دارنده آن قابل چرخش است و می‌تواند گوشی را در حالت افقی یا عمودی نگه دارد.

 

مونوپاد

مونوپاد جیماری مدل ST-880

مونوپاد جیماری مدل ST-880Jmary ST-880 Selfie Stick Monopod

نحوه اتصالگیره خلاص کننده
میزان چرخش360 درجه

هنگام مسافرت‌های تابستانه و سلفی گرفتن یکی از لوازم جانبی که می‌تواند کمک زیادی به گرفتن یک سلفی باکیفیت و زیبا کند مونوپاد است. مونوپاد جیماری مدل ST-880 از جمله مونوپادهای ارزان و مقرون به صرفه‌ای است که برای تصویربرداری از نماها و فواصل مختلف کاربرد دارد.

دسته این مونوپاد از 50 تا 91 سانتی‌متر قابل تنظیم بوده و سری آن نیز قابل چرخش در جهت‌های مختلف است. جیماری بدنه این مونوپاد را از جنس فیبرکربن ساخته و به همین دلیل این محصول مقاومت بالا و وزن کمی دارد و خیلی نباید نگران آسیب دیدن آن باشید.

 

دسته بازی پلی استیشن

دسته بازی بلوتوث اورجینال سونی PS4 مدل CUH-ZCT2E

دسته بازی بلوتوث اورجینال سونی PS4 مدل CUH-ZCT2ESony PS4 CUH-ZCT2E Original Bluetooth Gamepad

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطبلوتوث

کنسول‌های بازی از جمله دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند برای کاربران مختلف در هر بازه سنی جذاب و هیجان‌انگیز باشند. این جذابیت وقتی بیشتر می‌شود که شما بازی‌های مورد علاقه‌تان را همراه با دوستان و آشنایانتان انجام دهید. برای این کار نیز ابتدا باید یک یا چند دسته بازی اضافی خریداری کنید.

دسته بازی PS4 به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین دسته بازی است که سونی تا به امروز برای کنسول‌های پلی‌استیشن خود طراحی و ساخته است. این دسته به صورت بی‌سیم به کنسول متصل می‌شود و دارای باتری با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر است. کاربران می‌توانند از طریق کابل USB این دسته را به کنسول متصل کرده و باتری آن را شارژ کنند. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این دسته می‌توانیم به قابلیت لرزش، پد لمسی، 18 کلید کنترلی، بلندگو، درگاه اتصال جک 3.5 میلی‌متری صدا و همچنین حسگرهای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج اشاره کنیم.

 

شارژر فندکی

شارژر فندکی دو پورت انکر مدل PowerDrive Plus A2224

شارژر فندکی دو پورت انکر مدل PowerDrive Plus A2224Anker PowerDrive Plus A2224 2 Port Car Charger

تعداد درگاه خروجی2 عدد
نوع درگاه خروجی USB 3.0

علاوه بر پاوربانک یکی دیگر از لوازم جانبی که در هنگام سفر با خودرو می‌توانید از آن برای شارژ باتری گوشی یا تبلت خودتان استفاده کنید، شارژر فندکی است. این شارژرها در قسمت فندکی خودرو قرار داده می‌شوند و با دریافت برق از باتری دستگاه شما را شارژ می‌کنند.

شارژر A2224 ساخت شرکت خوشنام و معتبر انکر بوده و یکی از بهترین و محبوب‌ترین شارژرهای فندکی موجود در بازار است. این شارژر دارای دو درگاه USB برای شارژ است. یکی از این درگاه‌ها از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه‌هایی که از فناوری پشتیبانی می‌کنند را ظرف مدت 35 دقیقه از 0 به 80 درصد برساند. درگاه دیگر از Quick Charge 2.0 پشتیبانی کرده و در کنار آن از قابلیت PoweriQ انکر نیز بهره می‌برد و می‌تواند دستگاه‌هایی که از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنند را با نهایت سرعت شارژ کند.

از ویژگی‌های کلیدی این شارژر می‌توانیم به کنترل دما، کنترل شدت جریان و مدارهای محافظتی در برابر جریان‌های شدید و غیرعادی اشاره کنیم که از گوشی محافظت می‌کنند. برای مثال اگر دمای شارژر به اندازه زیادی بالا برود، شارژر به طور هوشمند شدت جریان را کاهش می‌دهد تا دما به اندازه خطرناک و غیرقابل کنترلی بالا نرود و به گوشی یا تبلت کاربر آسیب وارد نکند.

 

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2350

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2350TSCO TS 2350 Bluetooth Speaker

وزن1300 گرم
نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهندهبلوتوث 4.1,جک 3.5 میلی متری

اسپیکر بلوتوث شرکت تسکو یک محصول چند منظوره از این برند ایرانی است. این اسپیکر می‌تواند به دو شکل سیمی و بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف متصل شده و ترک‌های صوتی، پادکست و یا رادیو را از طریق بلندگو قدرتمند خود پخش کند. افزون بر این در قسمت جلویی این محصول نیز یک نمایشگر قرار دارد که در آن ساعت و دما به کاربر نشان داده می‌شود.

همچنین می‌توانیم از این بلندگو به عنوان زنگ هشدار نیز استفاده کنید. بلندگو TS 2350 از طریق دوشاخه به برق شهری متصل می‌شود و یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی آن امکان استفاده به عنوان یک ایستگاه شارژ است. در قسمت بالایی این دستگاه یک پد وایرلس برای شارژ گوشی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند قرار دارد و علاوه بر این، 3 درگاه USB نیز برای شارژ سایر دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

 

کیف کمری

کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement Pockets

کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement PocketsHoco Sports Multifunction Movement Pockets Waist Bag

 

کیف کمری هوکو از جمله لوازم جانبی است که هنگام مسافرت می‌تواند در حمل بسیاری از لوازم و گجت‌های مختلف به شما کمک کند. این کیف دارای طراحی سه لایه است. جیب اصلی آن به اندازه یک گوشی موبایل 6 اینچی فضا دارد. جنس پارچه کیف از نوع ضدآب است که سبب می‌شود شما با خیال راحت در هوای بارانی آن را بپوشید و نگران آسیب دیدن گوشی و سایر لوازم خود نباشید. همچنین در گوشه جیب حفره‌ای برای عبور سیم هندزفری قرار داده شده تا بتوانید به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید.

این‌ها فقط چند نمونه از لوازم جانبی بودند که در تابستان امسال می‌توانید برای استفاده خود خریداری کنید. برای مشاهده کالاهای بیشتر می‌توانید به فروشگاه پلازا مراجعه کنید و لوازمی که بیشتر پاسخگوی نیازهای شما است را مشاهده و خریداری کنید. اگر شما هم لوازم و گجت دیگری را برای فصل تابستان پیشنهاد می‌کنید، حتما در بخش نظرات آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402