فهرست سلبریتی هایی که کرونا گرفتند؛ از شهره سلطانی تا پیمان قاسم خانی

سلبریتی هایی که کرونا گرفتند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از بین هزاران نفری که در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، نام افراد مشهور مبتلا به کرونا نیز به چشم می‌خورد؛ از بازیگران گرفته تا چهره‌های سیاسی معروف. در ادامه فهرست سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند را مشاهده خواهید کرد.

وارث تاج و تخت انگلستان، ستاره‌های NBA، بازیگران و مجریان معروف، رهبران مذهبی و چهره‌های سیاسی معروف جزء صدها نفری هستند که به دلیل انتشار جهانی ویروس کرونا، نتیجه آزمایش کروناویروس آن‌ها نیز مثبت اعلام شده است با ما همراه باشید تا لیست سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند را بررسی کنیم.

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:


ایرانی های مشهوری که به کرونا مبتلا شدند


در بین افراد مشهوری که کرونا گرفتند نام شخصیت‌های سیاسی ایرانی نیز به چشم می‌خورد.

مهران رجبی

مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر اکثر فیلم‌ها و سریال‌های کمدی سینما و تلویزیون به ویروس کرونا مبتلا شده است. مهران رجبی که برای بازی در یکی از جدیدترین سریال‌های صدا و سیما که در دست تولید است به زنجان سفر کرده بود و پس از مشاهده علائمی چون، تب و بدن درد شدید به بیمارستان مراجعه کرد. آزمایشات اولیه از ابتلای این بازیگر پرکار به ویروس کرونا خبر داده‌اند.پس از قطعی شدن احتمال ابتلای مهران رجبی به کرونا، فورا در یکی از بیمارستان‌های زنجان بستری شد و تحت نظر قرار گرفته است. پس از اعلام این خبر، برخی ازخبرگزاری‌ها به نقل از پزشک آقای رجبی اعلام کردند که حال این بازیگر وخیم و بحرانی است. آقای رجبی روز گذشته (28 شهریور 99) در مصاحبه‌ای این شایعه را تکذیب کرد و افزود:

برخی خبرگزاری‌ها درباره حال من اغراق کرده‌اند. آن قدر هم حالم بد نیست و 5 روز دیگر باید بستری باشم.

 

شهره سلطانی

شهره سلطانی کرونا گرفت

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست های اینستاگرامی اش با انتشار ویدئویی از روز‌هایی که درگیر ویروس کرونا بوده ‌است گفت. بر اساس این ویدئو سلطانی 30 روز پیش با بروز علائمی به ابتلایش به این ویروس پی برده و پس از انجام تست‌ها و سی‌تی‌اسکن‌های لازم متوجه شده که به کرونا مبتلا است.

این بازیگر از روز‌های سختی که با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کرده در ویدئویش گفت و اعلام کرد که کرونا را از نوع شدید و طاقت فرسا تجربه کرده است. او از بهبود حال جسمانیش با مخاطبانش صحبت کرد و از ابراز نگرانی آن‌ها تشکر کرد.

سلطانی در پست خود نوشت:

” باز هم ممنون از همه شما ک این روز‌ها ب یادم بودید

دوستون دارم و آرزوی سلامتی دارم برای همه اتون “

 

بهاره رهنما

بازیگرانی که کرونا گرفتند

بهاره رهنما نیز یکی دیگر از سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند، بود. در حال حاضر، این هنرمند پرحاشیه سلامتی خود را بازیافته است.

 

کیانوش گرامی

بازیگرانی که کرونا گرفتند

کیانوش گرامی، هنرمند پرکار سینما و تلویزیون کشورمان که اغلب در آثار کمدی و محبوب به ایفای نقش می‌پردازد، در هفته‌های گذشته با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرد. عیاری اکنون در بیمارستان میلاد بستری بوده و در حال مبارزه با کرونا است. این هنرمند را می‌توان جدیدترین عضو افراد مشهور مبتلا به کرونا دانست. عیاری از مردم خواسته که کرونا را جدی گرفته و برای همه بیماران دعا کنند.

 

لیلا بلوکات

افراد مشهوری که کرونا گرفتند

در ادامه لیست افراد مشهوری که کرونا گرفتند باید به لیلا بلوکات، بازیگر شناخته شده کشورمان اشاره کنیم. بلوکات اکنون بهبود یافته و به تازگی عکس‌هایی از سفر او با خواهرش منتشر شده‌اند.

 

رضا بهرام

افراد مشهوری که کرونا گرفتند

این خواننده جوان کشورمان نیز در زمره افراد مشهور مبتلا به کرونا به شمار می‌رود. او مدتی است که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند. طبق گفته پزشک بهرام، ریه‌های او درگیر این بیماری شده‌اند. در حال حاضر، این خواننده در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

 

زهرا رکوعی و حسینی بای

زهرا رکوعی و حسینی بای کرونا گرفتند

پس از ابتلای برخی از گویندگان و مجریان تلویزیون به بیماری کرونا، تستِ کرونا زهرا رکوعی گوینده خبر ۲۰:۳۰ نیز مثبت اعلام شد. زهرا رکوعی که متولد ۱۳۶۲ است، به مدت دو دهه در رادیو و شبکه‌های سه و دو تلویزیون، به اجرای برنامه و گویندگی بخش‌های مختلف خبری مشغول بوده است. پیش از این، ابتلای همسر و فرزند زهرا رکوعی نیز به کرونا اعلام شده بود.

اما حسینی بای که در این مدت گزارش‌هایی از سطح شهر با موضوع کرونا برای تلویزیون تولید کرده بود، به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و در پی این اتفاق توصیه‌هایی هم به مردم داشته است. او هم اینک در قرنطینه خانگی بسر می‌برد.
سید مهرداد سید مهدی، رئیس خبرگزاری صدا و سیما قبل‌تر در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده بود که ۱۹ نفر از خبرنگاران این سازمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 

احسان خواجه امیری

24 تیر 1399 احسان خواجه امیری در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که آزمایش کرونای او مثبت اعلام شده است. این هنرمند خوش صدای کشور در ادامه نوشت:

کرونا از اون چیزی که فکر میکنید به ما نزدیکتره. بماند به یادگار. امروز روز چهارم بود

 

 

منوچهر هادی

منوچهر هادی ، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون و کارگردان  آثار پرفروشی چون، آینه بغل، رحمان 1400، من سالوادور نیستم و سریال‌های پرطرفداری چون، عاشقانه و دل، صبح امروز، خبر مثبت شدن تست کرونایش را به اطلاع دنبال‌کنندگان خود گذاشت. او در متن منتشر شده خود در این باره چنین نوشت:

سلام، امروز خبری در اینستاگرام داره دست به دست میشه و عده ای از دوستان و هواداران محترم صفحه بنده رو نگران کرده که من کرونا گرفتم. باید عرض کنم که یک هفته پیش کمی سرفه میکردم تماس گرفتم آمدن منزل تست کرونا دادم و فرداش جواب اومد که مثبته. شبش کمی تب و لرز و از فرداش دیگه اوکیم. دکتر متخصص توصیه کردن دو هفته در منزل قرنطینه بشم و از منزل بیرون نرم تا دیگران رو مبتلا نکنم. پیش تولید عاشقانه قوی‌تر از قبل روزهای پایانی رو سپری می‌کنه همه عوامل در دفتر تولید مشغول به کار هستند و به زودی کار رو کلید خواهیم زد. ممنون که نگران من بودید. برای همه‌تون آرزوی سلامتی دارم و تو رو خدا مراقب خودتون باشید.

 

یکتا ناصر

یکتا ناصر کرونا گرفت

پس از اینکه خبر ابتلای منوچهر هادی به ویروس کرونا منتشر و تایید شد؛ یکتا ناصر همسر منوچهر هادی و بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد و در این باره چنین نوشت:

ممنونم از همه دوستان و عزیزانی که به من لطف دارند و نگران هستند. ولی من فعلاً قرنطینه هستم و اصلاً بیماریم وخیم نیست. آرزوی سلامتی، صبوری و استقامت دارم برای همگی و ای کاش با هم مهربان‌تر باشیم.

همه ما در زندگی، زخم‌هایی داریم که علاجش زخم زبان زدن به دیگران نیست. سپاسگزارم از مهر همه شما بزرگواران.

 

پیمان قاسم خانی

کرونا گرفتن پیمان قاسم خانی

یکی دیگر از سلبریتی هایی که کرونا گرفتند پیمان قاسم خانی است. قاسم‌خانی فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است که با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران به حساب می آید.

امیر مهدی ژوله نویسنده و بازیگر کشورمان با طعنه به کسانی که این روزها خبر ازدواج دوباره پیمان قاسمخانی را دست به دست می‌کردند، از ابتلای این فیلمنامه‌نویس و کارگردان به کرونا خبر داد. ژوله با انتشار عکسی از قاسمخانی در استوری صفحه اش در اینستاگرام چنین نوشت:

درست تو همین روزهایی که خبر ازدواج‌اش را دست به دست می‌کردیم، داشت گوشه خانه با کرونا کشتی می‌گرفت.

 

نادر طالب‌زاده

نادر طالب زاده

نادر طالب‌زاده متولد 1332 در تهران مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی، و کارگردان ایرانی است. طالب‌زاده دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیئت اندیشه‌ورز این شبکه است.

حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی روز یکشنبه 12 مرداد ماه در توییتی ضمن اعلام ابتلای نادر طالب‌زاده به بیماری کرونا برای او آرزوی سلامتی کرد. انتظامی در توییت خود اظهار کرد:

نادر طالب‌زاده عزیز هم به کرونا مبتلا شده؛ شخصیتی متین و خلیق و فروتن که جنبه‌های فرا متنی سینما را خوب می‌شناسد و در تربیت کادر و گفتگوی فرهنگی بویژه حوزه بین‌الملل، خدماتی پرشمار دارد. برایش آرزوی تندرستی داریم و حمد شفا می‌خوانیم.

علی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری های رسمی کشور علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس، بار دیگر به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده است. آقای لاریجانی در ماه فروردین و در دوره ابتدایی شیوع ویروس کرونا در ایران هم به کووید-۱۹ مبتلا شد. در آن زمان او هنوز رئیس مجلس بود و بعد از بروز علائم و نتیجه مثبت آزمایش او مدتی در قرنطینه بود.
حال عمومی آقای لاریجانی بعد از ابتلای دوباره به کرونا “مساعد” گزارش شده است.

 

مرتضی رحمان زاده

نخستین فردی که از بین شخصیت‌های سیاسی ایران نتیجه آزمایش کروناویروس وی مثبت اعلام شد شهردار منطقه 13 تهران بود. او پس از آن در بیمارستان مسیح دانشوری قرنطینه شد.

 

محمود صادقی

افراد مشهور مبتلا به کرونا

نماینده مردم تهران آقای محمود صادقی نیز یکی دیگر از افراد مشهور مبتلا به کرونا است که روز 6 اسفند اعلام کرد به کرونا مبتلا شده است. او در توییتر خود نوشت:

این پیام را در شرایطی می‌دهم که چندان امیدی به ادامه حیات ندارم.

او بعدا اعلام کرد حال عمومی وی خوب است و کارها را به صورت تلفنی انجام می‌دهد.

 

نمایندگان مجلس، بازیگران فوتبال و دیگران

در جدول زیر می‌توانید اطلاعات سایر افراد مشهوری که کرونا گرفتند و وضعیت نهایی آن‌ها را مطالعه کنید.

نامشغلوضعیت
سید هادی خسروشاهیسفیر پیشین ایران در واتیکانفوتی
احمد آهنگیمدیر عامل سابق تیم سپیدرود رشتفوتی
محمدعلی رمضانینماینده مجلس یازدهمفوتی
سید محمد میرمحمدیعضو مجمع تشخیص مصلحت نظامفوتی
حسین شیخ‌الاسلامنماینده سابق مجلسفوتی
فاطمه رهبرنماینده مجلس یازدهمفوتی
ناصر شعبانیفرمانده و سردار سپاهفوتی
سید هاشم بطحائی گلپایگانیعضو مجلس خبرگان رهبریفوتی
مسعود حاج‌رسولیقهرمان سابق بوکس و استاد دانشگاهفوتی
جمشید پژویاناقتصاددان، استاد دانشگاه و رییس سابق شورای رقابتفوتی
علیرضا راهبشاعر، موسیقیدان و منتقد ادبیفوتی
هوشنگ صدیقفرمانده پیشین نیروی هواییفوتی
روح‌الله عباسپورنماینده مجلسبهبود یافته
رضا رحمانیوزیر صنعتبهبود یافته
مصطفی پورمحمدیوزیر سابق کشور و دادگستریبهبود یافته
علی‌اصغر مونسانوزیر میراث فرهنگیبهبود یافته
سید رضا صالحی امیریرییس کمیته ملی المپیکبهبود یافته
محمدجواد ایروانیعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون بیت رهبریبهبود یافته
محمد رضا قدیریرییس دانشگاه علوم پزشکی قمبهبود یافته
علی‌اکبر ولایتیرییس بیمارستان دکتر مسیح دانشوریبهبود یافته
بهروز بقاییبازیگربهبود یافته
بیژن خاوریخوانندهبهبود یافته
میثم بائوفوتبالیستبهبود یافته
احسان حدادیپرتاب‌گر دیسکبهبود یافته
علی لاریجانیرییس سابق مجلسمبتلا مجدد
مهدی تاجرییس سابق فدراسیون فوتبالبهبود یافته

 


سیاستمدارانی که به کرونا مبتلا شدند


در ادامه سیاستمدارانی که به کرونا مبتلا شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

 

بوریس جانسون

افراد مشهور مبتلا به کرونا

یکی از افراد مشهور مبتلا به کرونا نخست وزیر بریتانیا یعنی بوریس جانسون است. او در روز 27 مارس (8 فروردین 99) اعلام کرد نشانه‌های خفیفی از تب و سرفه خشک و مداوم دارد. وی به توصیه پزشک ارشدش برای ویروس کرونا آزمایش داده و نتیجه نیز مثبت اعلام شده است.

بوریس جانسون در ویدئویی که در توییتر منتشر کرد گفت:

من از خانه کار می‌کنم، در حالی که خودم را قرنطینه کرده‌ام و این تنها کار درستی است که در حال حاضر باید انجام داد. اما شک نکنید که من می‌توانم ادامه دهم. به لطف جادوی تکنولوژی مدرن با تمامی گروهم در تماسم تا بتوانم نبرد ملی علیه کرونا ویروس را رهبری کنم.

وی در ادامه از مردم خواست در خانه بمانند و از پلیس، پزشکان، پرستاران، معلم‌ها و کارکنان خدمات بهداشت کشور نیز تشکر کرد. او را میتوان از اولین سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند دانست.

 

کارمن کالوو

افراد مشهور مبتلا به کرونا

دولت اسپانیا در روز 25 مارس (6 فروردین 99) اعلام کرد تست کروناویروس معاون نخست وزیر اسپانیا مثبت اعلام شده است. او که 62 ساله است، پس از ابتلا به این ویروس در بیمارستان بستری شد تا مورد مداوا قرار گیرد. او نیز در زمره اولین موج‌ها از سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند قرار داشت.

 

 

شاهزاده چارلز

افراد مشهور مبتلا به کرونا

پرنس ولز و وارث تاج و تخت انگلستان نیز در گروه سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند قرار دارد. تست کروناویروس شاهزاده چارلز نیز در تاریخ 25 مارس (6 فروردین 99) مثبت اعلام شد. سخنگوی کلارنس هاوس (اقامتگاه سلطنتی واقع در لندن) با بیان اینکه وی در یک ملک سلطنتی در اسکاتلند در قرنطینه به سر می‌برد افزود:

پرنس 71 ساله انگلستان علائم خفیفی دارد و با این حال در سلامت کامل به سر می‌برد.

همسر پرنس چارلز، کامیلا، دوشس کورنوال نیز آزمایش داده، اما نتیجه آزمایش وی منفی بوده است.

 

رند پال

افراد مشهور مبتلا به کرونا

رند پال، عضو حزب جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی، اولین سناتور آمریکایی بود که نتیجه تست کرونایش مثبت اعلام شد. او از نخستین سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند بود.

 

 

شاهزاده آلبرت

افراد مشهور مبتلا به کرونا

قصر پادشاهی موناکو ضمن اعلام مبتلا شدن پرنس آلبرت دوم به ویروس جدید کرونا طی اعلامیه‌ای افزود:

حال عمومی پرنس آلبرت خوب است و جای نگرانی نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که شاهزاده آلبرت از آپارتمان خصوصی‌اش در کاخ سلطنتی کارها و وظایفش را انجام می‌دهد. شاهزاده آلبرت را باید از مهمترین سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند بدانیم.

 

مایکل بارنیر

افراد مشهور مبتلا به کرونا

مذاکره کننده ارشد برگزیت در کمیسیون اتحادیه اروپا در توییتی اعلام کرد که نتیجه تست کروناویروس وی مثبت اعلام شده است. او از اولین سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند بود.

 

فرانسیس سوارز

افراد مشهور مبتلا به کرونا

شهردار میامی، فرانسیس سوارز روز 13 مارس (23 اسفند 98) اعلام کرد که تست کرونای وی مثبت بوده است. او در حالی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، وظایفش را از راه دور انجام می‌دهد. آقای سوارز از اولین مقاماتی بود که اعلام کرد ویروس کرونا دارد.

روز 30 مارس (11 فروردین 99) او اعلام کرد که دومین تست کرونایش منفی بوده است. او در ادامه افزود که به زودی قرنطینه را ترک و به خانواده‌اش می‌پیوندد. سوارز از اعضای موج اولیه سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند بود.

 

نادین دوریس

افراد مشهور مبتلا به کرونا

وزیر بهداشت انگلستان، خانم نادین دوریس از اولین افراد مشهور مبتلا به کرونا بود. این درحالی است که پزشکان انگلیسی هشدار داده بودند تمامی جلسات کاری باید لغو و از خانه پیگیری شوند. او در بیانیه‌ای اعلام کرد:

به محض اطلاع، کلیه اقدامات احتیاطی را انجام داده و در خانه خود را قرنطینه کرده‌ام.

 


سلبریتی هایی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شد


در ادامه افراد مشهور و بازیگرانی که کرونا گرفتند را معرفی می‌کنیم.

برایان کرانستون

برایان کرانستون

برایان کرانستون متولد 7 مارس 1956 بازیگر، صداپیشه، نویسنده و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش والتر وایت در سریال پرطرفدار بریکینگ بد شناخته می‌شود. کرانستون برای بازی در این سریال برنده چندین جایزه معتبر از جمله امی و گلدن گلوب شده است. برایان کرانستون به تازگی به طرفداران خود اطلاع داده است که چندی است درگیر بیماری کرونا بوده است و اکنون درمان شده و حال عمومی خوبی دارد. او در توییتی ضمن اعلام خبر بهبودی خود از طرفدارانش خواست زدن ماسک را فراموش نکنند، دست‌های خود را مرتب بشویند و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

ادریس البا

افراد مشهور مبتلا به کرونا

بازیگر سرشناس بریتانیایی طی ویدئویی که روز 16 مارس (26 اسفند 98) در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، از ابتلایش به ویروس کرونا گفت. او در این ویدئو با همسرش سابرینا داور البا ظاهر شد و گفت که حال وی خوب است. البا را می‌توان از نخستین افراد مشهوری که کرونا گرفتند دانست.

لازم به ذکر است که نتیجه آزمایش همسر وی نیز بعدا مثبت اعلام شد. آقای البا بازیگر فیلم‌های انتقام جویان و ثور گفت که او پس از تماس با کسی که کرونا داشته، به این ویروس مبتلا شده است. در ویدئوی دیگری که ادریس البا منتشر کرد، به طرفدارانش اطلاع داد که او و همسرش دیگر نشانه‌ای از این ویروس را ندارند و در حال تکمیل دوره قرنطینه خود هستند.

 

تام هنکس و ریتا ویلسون

افراد مشهور مبتلا به کرونا

یکی از افراد مشهور مبتلا به کرونا که باعث تعجب و البته نگرانی همگان شد، برنده جایزه اسکار، تام هنکس و همسرش خانم ویلسون بود. این بازیگر محبوب و همسرش که هر دو 63 ساله‌اند، در بیانیه‌ای اعلام کردند که روز 11 مارس (21 اسفند 98) در حالی که در استرالیا بوده‌اند به این ویروس مبتلا شده‌اند.

28 مارس (9 فروردین 99) آقای هنکس در توییتر اعلام کرد که او و همسرش در خانه هستند و همانند بقیه مردم آمریکا در خانه می‌مانند و فاصله اجتماعی را نیز رعایت می‌کنند. برای خواندن بیوگرافی تام هنکس می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

 

کریستوفر هیویو

افراد مشهور مبتلا به کرونا

بازیگر دوست‌داشتنی سریال بازی تاج و تخت نیز در گروه افراد مشهوری که کرونا گرفتند حضور دارد. کریستوفر هیویو روز 16 مارس (26 اسفند 98) با مطلبی که در اینستاگرام گذاشت اعلام کرد که نتیجه آزمایش کرونای وی نیز مثبت بوده است. او با علائم خفیفی که داشته خود را در خانه قرنطینه کرده است. کریستوفر گفت:

این ویروس برای برخی می‌تواند عواقب ویرانگری داشته باشد؛ پس از شما می‌خواهم که مراقب خودتان باشید، دست‌هایتان را بشویید، از هم با فاصله بایستید، خودتان را قرنطینه کنید، خلاصه هر کاری که برای متوقف کردن انتشار ویروس از دستتان برمی‌آید انجام دهید.

 

کریس کوئومو

افراد مشهور مبتلا به کرونا

مجری شبکه CNN و برادر فرماندار نیویورک روز 31 مارس (12 فروردین 99) طی پستی در توییتر اعلام کرد که به افراد مشهوری که کرونا گرفتند پیوسته است. آقای کوئوموی 49 ساله گفت که بعد از تماس با افرادی که بعدا نتیجه تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده، خود دچار علائم کرونا نظیر تب و لرز و تنگی نفس شده است. او طی پیامی که برای کارکنان CNN فرستاده بود اعلام کرد که حالش خوب است و در حال برنامه‌ریزی برای ادامه اجرای برنامه‌اش از خانه است.

 

بروک بالدوین

افراد مشهور مبتلا به کرونا

مجری دیگر CNN، بروک بالدوین چند روز پس از نتیجه مثبت آزمایش کریس کوئومو اعلام کرد که نتیجه آزمایش کروناویروس او نیز مثبت بوده است. او طی پستی که در اینستاگرام منتشر کرد اعلام کرد که حالش خوب است. وی افزود:

دیروز بعداز ظهر ناگهان دچار لرز، درد و تب شدم.

خانم بالدوین گفت او فاصله اجتماعی را رعایت می‌کند و مراقبت‌های لازم را در پیش خواهد گرفت. وی در آخر اعلام کرد که به زودی به تلویزیون بر می‌گردد.

 

دبی میزار

افراد مشهور مبتلا به کرونا

بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی که با سریال «دار و دسته» و «جوان‌تر» شناخته می‌شود روز 21 مارس (2 فروردین 99) در اینستاگرام خود اعلام کرد که تست کروناویروسش مثبت است. او دو هفته پیش گفته بود که بدن درد شدید و تب بالایی دارد. بعد از جواب مثبت آزمایش وی اطلاع داد که او و خانواده‌اش در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

 

آمیتا باچان

بازیگرانی که کرونا گرفتند

یکی از ترسناک‌ترین اخبار مربوط به سلبریتی ها و کرونا را می‌توان درگیری آمیتا باچان و فرزندش به این بیماری خطرناک دانست. این هنرپیشه 77 ساله هندی در 21 تیر توییتی مبنی بر ابتلای خویش به کرونا پست کرد. او از تمامی افرادی که در 10 روز گذشته با او ارتباط داشته‌اند، درخواست کرد که تست دهند. بر اساس آخرین اخبار، آمیتا باچان در بیمارستان درجه یک ناناواتی در شهر بمبئی بستری شده و به نظر می‌رسد که وضع او پایدار باشد. در ادامه، فرزند باچان نیز خبر از ابتلای خود به کرونا داد. جالب است بدانید که آمیتا باچان تاکنون بیماری‌های مرگباری چون سل و هپاتیت بی را از سر گذرانده و در حال حاضر تنها 25 درصد کبد او سالم است. این موارد در کنار سن بالای باچان، نگرانی‌های زیادی را برای اهالی بالیوود ایجاد کرده‌اند.

 

اولگا کوریلنکو

سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند

در 15 مارس (25 اسفند) گذشته، این هنرپیشه موفق و شناخته شده اکراینی اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است. کوریلنکو بیش از هر چیز با ایفای نقش در فیلم Quantum of Solace شناخته می‌شود.

 

پینک

سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند

این خواننده مشهور و پرطرفدار آمریکایی در تاریخ سوم آوریل (15 فروردین) از ابتلای خود به ویروس مرگبار کرونا خبر داد. او و فرزند سه ساله‌اش، حدود دو هفته را در قرنطینه گذرانده و سپس آزمایش دادند. خوشبختانه، نتیجه این آزمایش منفی بود. پینک به نکوهش دولت آمریکا در مقابله با کرونا پرداخت و تقاضای تند و تیزی مبنی بر در دسترس قرار گرفتن امکان انجام آزمایش برای تمامی افراد جامعه را اعلام کرد.

 

تونی شالهوب

افراد مشهوری که کرونا گرفتند

شالبوب، که در حال حاضر در سریال The Marvelous Mrs. Maisel به ایفای نقش می‌پردازد، در زمره آخرین موج سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند قرار دارد. او و همسرش، پس از چند هفته درگیری با بیماری، بهبود یافتند.

 

زویی داچ

افراد مشهوری که کرونا گرفتند

داچ را می‌توان از جذاب‌ترین و موفق‌ترین بازیگران جوان هالیوود دانست. این هنرمند که به عنوان یکی از مستعدترین زنان هالیوود شناخته می‌شود، پیش از اعلام قرنطینه رسمی آمریکا به کرونا مبتلا گشت. او در حال حاضر بهبود یافته و اعتراف کرده که بابت سلامتی خود، احساس عذاب وجدان می‌کند.

 

آندریا بوچلی

افراد مشهوری که کرونا گرفتند

بدون شک، بوچلی از مشهورترین و محبوب‌ترین خوانندگان اپرا در حال حاضر است. او در ماه‌های گذشته در لیست سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند قرار گرفت. با این حال، بوچلی با موفقیت بهبود یافت. او در روز عید پاک، کنسرتی رایگان در یوتیوب برگزار کرد؛ کنسرتی که با 28 میلیون بازدید در نخستین روز آپلود، رکورد پیشین یوتیوب را شکست. بوچلی، پس از بهبود، پلاسمای خون خود را با هدف کمک به یافتن درمانی برای کرونا، اهدا کرد.

 


ورزشکارانی که کرونا گرفتند


در ادامه فهرست ورزشکارانی که کرونا گرفتند را آورده‌ایم.

 

کوین دورانت

افراد مشهور مبتلا به کرونا

روز 17 مارس (27 اسفند 98) تیم بسکتبال آمریکا، بروکلین نتس اعلام کرد که 4 نفر از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اما نام آن‌ها را اعلام نکرد. کوین دورانت ستاره سرشناس NBA اطلاع داد که یکی از آن 4 نفر است. او گفت:

همه باید مراقب خود باشند. مراقب خود باشید و در قرنطینه بمانید.

 

کالوم هادسون اودوی

افراد مشهور مبتلا به کرونا

بازیکن تیم فوتبال منچستر، هادسون اودوی یکی دیگر از افراد مشهوری که کرونا گرفتند است که نتیجه آزمایشش مثبت شد. او در اینستاگرام خود اعلام کرد که حال وی خوب است، اما هنوز دستورالعمل‌های پزشکی را دنبال می‌کند، از جمله ماندن در قرنطینه. این بازیکن 19 ساله چلسی چند روز بعد ویدئویی از خود منتشر کرد که در خانه دوچرخه سواری می‌کرد.

 

جیسون کالینز

افراد مشهور مبتلا به کرونا

ستاره بازنشسته NBA یکی دیگر از افراد مشهوری که کرونا گرفتند است که روز 24 مارس (5 فروردین 99) در توییتر خود اعلام کرد نتیجه تستش مثبت بوده است. او همچنین گفت احتمالا طی سفری که اوایل ماه مارس به نیویورک داشته به کووید 19 مبتلا شده است. علائم وی با سردرد شروع شده و بعد با تب و سرفه ادامه داشته است. او به طرفدارانش گفت:

لطفا در خانه بمانید و همچنان فاصله اجتماعی خود با دیگران را حفظ کنید.

 

میکل آرتتا

سلبریتی ها و کرونا

سرمربی تیم آرسنال نیز به جرگه افراد مشهوری که کرونا گرفتند پیوسته است. تست کرونای آرتتا در تاریخ 12 مارس (22 اسفند) مثبت اعلام شد. این مربی 37 ساله، نخستین عضو از لیگ برتر انگلیس بود که به این بیماری مبتلا می‌گشت. او اکنون بهبود یافته است.

 

بلیز ماتوییدی

سلبریتی ها و کرونا

دومین بازیکن تیم فوتبال یوونتوس که به کرونا مبتلا شد، ماتوییدی بود. جواب آزمایش این بازیکن در تاریخ 17 مارس (27 اسفند) مثبت اعلام شد. ماتوییدی، که سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارد، مدتی را در قرنطینه گذراند و به مرور بهبود پیدا کرد.

 

دنیل و پائولو مالدینی

سلبریتی ها و کرونا

دیگر عضو از گروه افراد مشهور مبتلا به کرونا در لیگ فوتبال ایتالیا، پائولو مالدینی افسانه‌ای بود. او و فرزندش، دنیل مالدینی که به عنوان مهاجم در تیم جوانان آث میلان بازی می‌کند، دو هفته را در قرنطینه گذرانده و بهبود یافتند.

 

نوواک جوکوویچ

سلبریتی ها و کرونا

مرد شماره یک تنیس جهان در تاریخ 23 ژوئن (3 تیر) در زمره سلبریتی هایی که به کرونا مبتلا شدند، قرار گرفت. جواب آزمایش کرونای همسر و مربی جوکوویچ نیز مثبت اعلام شده است. او ده روز را در قرنطینه گذرانده و با موفقیت بهبود پیدا کرد.

افرادی مشهوری که به کرونا مبتلا شدند

در این مطلب به افراد مشهوری که کرونا گرفتند پرداختیم. متاسفانه ویروس کرونا به سرعت در تمام دنیا در حال انتشار است. این ویروس تنها چیزی است که فقیر و غنی نمی‌شناسد و همه را گرفتار می‌کند. پس بهتر است برای حفظ جان خود و عزیزانمان در خانه بمانیم، دست‌هایمان را روزی 20 بار به مدت 20 ثانیه بشوییم و به دستورات پزشکی گوش دهیم. امیدواریم این ویروس که زندگی همه را تحت تاثیر قرار داده است به زودی از تمامی دنیا پاک شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402