اسپین آف سریال The Witcher و انیمه آن ساخته خواهد شد!

اسپین آف سریال The Witcher
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به تازگی خبری از ساخت اسپین آف سریال The Witcher منتشر شده است. از طرف دیگر نتفلیکس سفارش ساخت انیمه سریال The Witcher را داده است. با اطلاعات تکمیلی این دو اثر همراه ما باشید.

سریال The Witcher مجموعه‌ای فانتزی است که فصل اول آن در تاریخ 20 دسامبر 2019 (29 آذر 1398) از نتفلیکس پخش شد. حالا نتفلیکس با دو خبر جنجالی طرفداران این سریال را حسابی هیجان‌زده کرده است؛ خبر ساخت اسپین آف سریال The Witcher و انیمه سریال The Witcher که هر دو از نتفلیکس پخش خواهند شد. اما اسپین آف سریال The Witcher در چه تاریخی پخش می‌شود؟ انیمه سریال The Witcher را کدام استودیو می‌سازد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

انیمه سریال The Witcher

 

اسپین آف سریال The Witcher

اسپین آف سریال The Witcher قرار است در قالب سریالی به نام The Witcher: Blood Origin ساخته شود. نتفلیکس اعلام کرده است که سریال اسپین آف مجموعه The Witcher در 6 قسمت ساخته می‌شود و به همراه انیمه این سریال، جهان فانتزی این اثر را گسترش خواهد داد.

همچنین اخبار حاکی از این است که حوادث سریال اسپین آف The Witcher: Blood Origin حدود 1200 سال قبل از اتفاقات سریال ویچر که در آن هنری کویل (Henry Cavill) نقش اصلی را بر عهده داشت، رخ خواهند داد. اسپین آف سریال The Witcher به ریشه‌های اولین ویچر خواهد پرداخت و همچنین نشان خواهد داد که چگونه جهان هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها با هم ادغام می‌شود.

نتفلیکس در اکانت توییترش نوشت:

1200 سال قبل از حضور شخصیت گرالت از ریویا، جهان‌های هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها با هم ادغام شد و اولین ویچر پدیدار گشت.

سریال The Witcher: Blood Origin یک لایو-اکشن 6 قسمتی و اسپین آف سریال The Witcher از دکلان د بارا (Declan de Barra) و لارن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich) است.

اسپین آف سریال The Witcher

پروژه ساخت اسپین آف سریال The Witcher توسط دکلان د بارا که یک قسمت از سریال ویچر را نوشته بود جلو خواهد رفت. سازنده سریال ویچر نیز یعنی لارن اشمیت هیسریچ به عنوان تهیه‌کننده در این اسپین آف حضور خواهد داشت. همچنین نویسنده کتاب‌هایی که سریال فانتزی The Witcher بر اساس آنها ساخته شده، یعنی آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) به عنوان مشاور در این پروژه همکاری خواهد کرد. د بارا در بیانیه‌ای به وبسایت Deadline گفت:

به عنوان یکی از طرفداران قدیمی ژانر فانتزی، بی‌نهایت برای روایت داستان سریال The Witcher: Blood Origin هیجان‌زده هستم. از زمانی که برای اولین بار کتاب‌های ویچر را خواندم، سوالی ذهنم را مشغول خودش کرده بود؛ اینکه جهان Elven قبلا از ورود فاجعه‌آمیز انسان‌ها واقعا چگونه بود؟ من همیشه مجذوب پیدایش و فروپاشی تمدن‌ها بوده‌ام. اینکه چطور علم، اکتشاف و فرهنگ دقیقا قبل از فروپاشی شکوفا می‌شوند. اینکه چگونه روزنه‌های کوچک دانش در زمانی کوتاه از بین می‌روند و با مهاجرت و بازنویسی تاریخ حتی اوضاع بدتر هم می‌شود. اسپین آف سریال The Witcher داستان تمدن Elven را قبل از فروپاشی‌اش روایت می‌کند و مهمتر از آن به تاریخچه اولین ویچر می‌پردازد.

اسپین آف سریال ویچر

هیسریچ هم اضافه می‌کند که:

من از همکاری‌ام با دکلان و تیم نتفلیکس برای سریال The Witcher: Blood Origin فوق‌العاده هیجان‌زده‌ام. اینکه می‌خواهیم جهان ویچر را گسترش دهیم، چالش هیجان‌انگیزی است و بی‌صبرانه منتظر هستیم تا شخصیت‌های جدید را به طرفداران معرفی کنیم و جهان جادویی و افسانه‌ای ویچر را از این هم غنی‌تر سازیم.

اسپین آف سریال The Witcher به همراه انیمه این اثر که در ادامه آن را هم معرفی می‌کنیم، به مجموعه پرطرفدار ویچر اضافه می‌شود. درواقع سریال ویچر در سال 2019 دومین سریال پربیننده نتفلیکس شد. هنوز تاریخ پخش این سریال مشخص نشده است، اما قرار است در بریتانیا فیلمبرداری شود.

با این حال این اسپین آف رابطه کمی با شخصیت کویل در سریال اصلی دارد؛ شخصیتی که قطعا یکی از دلایل موفقیت این عنوان بوده است. در نتیجه باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این اثر هم همانند سریال The Witcher در نتفلیکس موفق خواهد بود یا خیر.

 

انیمه سریال The Witcher

انیمه سریال The Witcher

نتفلیکس حسابی روی موفقیت سریال ویچر سرمایه‌گذاری کرده است و به جز سریال اسپین آف آن، قصد ساخت انیمه سریال The Witcher را هم دارد. وظیفه ساخت این انیمه به یک استودیوی انیمیشن کره‌ای به نام Studio Mir سپرده شده است. نتفلیکس به همراه Studio Mir به موفقیت‌های زیادی دست یافته است؛ از جمله برای سریال انیمیشنی موفق Voltron: Legendary Defender. اما این استودیوی انیمیشن سازی بیشتر برای ساخت انیمیشن سریالی Nickelodeon’s The Legend of Korra شناخته می‌شود.

به هر حال نتفلیکس اعلام کرده که ساخت انیمه سریال The Witcher را تحت عنوان The Witcher: Nightmare of the Wolf به این استودیوی کره‌ای سفارش داده است. نتفلیکس هنوز اطلاعات زیادی درباره این انیمه منتشر نکرده است. انیمه سریال The Witcher به تهیه‌کنندگی لارن اشمیت هیسریچ و بیو دمایو (Beau DeMayo) ساخته می‌شود. طبق گفته‌های هیسریچ، دمایو بیشتر از یک سال است که با Studio Mir روی این انیمه در حال کار است و این نشان می‌دهد که تصمیم نتفلیکس برای گسترش دنیای ویچر، تصمیم جدیدی نبوده است. هنوز تاریخ اکران این انیمه مشخص نشده است و باید منتظر خبرهای بیشتر از آن باشیم.

انیمه سریال ویچر

آیا شما سریال The Witcher را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سریال فانتزی چیست؟ دوست دارید در اسپین آف سریال The Witcher شاهد چه اتفاقاتی باشید؟ از انیمه سریال The Witcher چه انتظاراتی دارید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر از طرفداران این مجموعه هستید، از اینجا می‌توانید برای دانلود سریال The Witcher اقدام کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402