هرآنچه در مراسم گلکسی آنپکد (unpacked) سامسونگ 2020 گذشت

Galaxy unpacked / سامسونگ گلکسی نوت 20
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مراسم گلکسی آنپکد 2020 در تاریخ 15 مرداد 99 برگزار شد. در این مراسم شرکت سامسونگ از جدیدترین محصولات 2020 خود رونمایی کرد. برای بررسی بیشتر این رویداد با ما همراه باشید.

سامسونگ در طول هر سال معمولا رویدادهای انگشت شماری را برگزار می‌کند، اما در میان همین رویدادهای اندک مراسمی که این کمپانی در پاییز هر سال برگزار می‌کند و در آن از جدیدترین گوشی از سری نوت خود رونمایی می‌کند یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای فناوری در طول سال به شمار می‌آید. امسال با توجه به شرایط خاص جهانی، با مراسمی کاملا متفاوت مواجه شدیم.

مراسم Galaxy Unpacked امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد. علاوه بر این شاهد رونمایی از مدل‌های مختلف سامسونگ گلکسی نوت 20 در این رویداد بودیم. به باور کارشناسان مراسم گلکسی آنپکد 2020 سامسونگ یکی از متنوع‌ترین رویدادهای سامسونگ به لحاظ معرفی محصولات جدید تا به امروز بوده است. امسال نه‌تنها شاهد معرفی 2 مدل از سری نوت 20 سامسونگ بودیم، بلکه شرکت سامسونگ از گلکسی زد فولد 2، ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و تبلت جدید خود نیز رونمایی کرد.

با توجه به تنوع محصولات معرفی شده در این مراسم، امسال شاهد یکی از مهمترین و شلوغ‌ترین رویدادهای سامسونگ بوده‌ایم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


تاریخ برگزاری مراسم گلکسی آنپکد 2020 سامسونگ


Galaxy unpacked / نوت 20

تاریخ رسمی که سامسونگ برای برگزاری مراسم گلکسی آنپکد 2020 اعلام کرد، ساعت 18:30 بعد از ظهر 15 مرداد (5 آگوست) بود. مانند همیشه شرکت سامسونگ سر موقع این مراسم را آغاز کرد. مراسم Galaxy Unpacked به مدت چندین ساعت ادامه داشت و گفتنی است که مخاطبان بسیاری در سراسر دنیا این مراسم را به صورت آنلاین و زنده از طریق وبسایت سامسونگ و یا کانال‌های یوتیوبی شرکت سامسونگ تماشا کرده‌اند.


در مراسم Galaxy Unpacked امسال چه گذشت؟


مراسم گلکسی آنپکد امسال در حالی برگزار شد که بحران کرونا در سراسر جهان بسیاری از مراسم‌ها و رویدادها را به لغو یا تعویق منجر کرد. شرکت سامسونگ امسال با تصمیم خود مبنی بر برگذاری این مراسم به صورت آنلاین یک قدم از سایر رقبای خود پیشی گرفت. این مراسم درحالی سر موعد همیشگی خود برگزار شد که مراسم رونمایی از محصولات شرکت اپل با تاخیری یک ماهه روبرو شده است. از این نظر می‌توان گفت که شرکت سامسونگ با زمان‌بندی دقیق خود در رونمایی و عرضه محصولات جدیدش از اپل پیشی گرفته است. هرچند شرکت اپل نیز در نظر دارد تا مراسم رونمایی محصولات جدید خود را به صورت مجازی برگزار کند اما می‌توان گفت که شرکت سامسونگ درمیان رقیبان خود تنها شرکتی است که برای اولین بار مراسم رونمایی مجازی را برگزار کرده است.

گلکسی آنپکد

لازم به ذکر است که مراسم آنپکد امسال شرکت سامسونگ برخلاف سال‌های پیشین که در آمریکا برگزار شده بود، این بار در کره جنوبی برپا شد. با ما همراه باشید تا به شرح جزئیات صورت گرفته در مراسم امسال Galaxy Unpacked بپردازیم و ببینیم شرکت سامسونگ این بار با چه محصولاتی، طرفداران خود را هیجان‌زده کرده است.

شروع مراسم گلکسی آنپکد

در ابتدای مراسم، ویدیوهایی درباره پیشینه شرکت سامسونگ، محصولات قبلی و افتخارات این غول تکنولوژی نمایش داده شد. از آنجا که مراسم امسال در کره جنوبی برگزار و در سراسر دنیا به صورت آنلاین به نمایش درآمد، بروز برخی تاخیرات و اشکالات فنی در این مراسم اجتناب ناپذیر بود.پس از نمایش ویدیوهای ابتدایی معرفی شرکت سامسونگ، کاربران برای مدتی نسبتا طولانی معطل شدند تا مراسم رونمایی به صورت رسمی آغاز گردد.

سامسونگ گلکسی نوت 20

Galaxy unpacked / گوشی نوت 20 / گلکسی آنپکد 2020

معرفی

سرانجام مراسم رونمایی به طور رسمی آغاز گشت. اولین محصولاتی که رونمایی شدند. گوشی‌های نوت 20 و نوت 20 اولترا بودند. این طور که واضح است از گوشی نوت 20 پلاس خبری نیست و این گوشی با نام نوت 20 اولترا عرضه خواهد شد. بدون تردید می‌توان گفت محصولی که بیشتر کاربران در جریان مراسم گلکسی آنپکد 2020 انتظارش را کشیده بودند اعضای جدید خانواده گلکسی نوت بودند. گوشی‌هایی که گفته شده بهترین گوشی‌های تولید شده توسط سامسونگ تا به امروز خواهند بود. طبق اطلاعات ارائه شده در مورد این گوشی‌ها در این مراسم:

گوشی‌های خانواده نوت 20 عملکردی مشابه یک کامپیوتر و یک کنسول بازی قدرتمند دارند.

 

گلکسی آنپکد

سامسونگ گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا، از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس یا اگزینوس 990 بهره می‌برند.اندازه صفحه نمایشگر گوشی نوت 20 6.7 اینچ و نوت 20 اولترا 6.9 اینچ است. علاوه بر این گوشی گلکسی نوت 20 اولترا از رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن HD بهره می‌برد که تاثیر به سزایی در کیفیت تصویر آن نسبت به گلکسی نوت 20 گذاشته است. تفاوت دیگر نوت 20 اولترا با نوت 20 در دوربین‌های آنان است.  دوربین‌های نوت 20 اولترا عملکردی مشابه دوربین‌های گوشی S20 سامسونگ دارند. دوربین 108 مگاپیکسلی و لنز عریض نوت 20 اولترا قابلیت زوم 50 برابری را برای این گوشی به همراه آورده است. این در حالی است که نوت 20 از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و قابلیت زوم 30 برابری بهره می‌برد.

از جمله تفاوت‌های دیگر این دو گوشی هوشمند می‌توان به وزن سنگین‌تر نوت 20 اولترا در مقایسه با نوت 20 و پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد. نکته عجیبی که در رونمایی این گوشی‌ها، بسیاری از کاربران را ناامید کرد ظرفیت شارژر 25 واتی این سری از خانواده نوت 20 بود. به طور قطع این میزان ظرفیتی نبود که طرفداران سامسونگ از گوشی‌های نوت 20 و نوت 20 اولترا انتظار داشتند. در نظر گرفتن ظرفیت شارژ 25 واتی برای این گوشی‌ها در حالی است که گوشی S20 و نوت 10 پلاس از ظرفیتی معادل 45 وات برای شارژ بهره می‌برند.

 

 

مراسم galaxy unpacked

پس از رونمایی از گوشی‌های نوت 20، نوبت به معرفی ویژگی‌های جدید قلم S pen این گوشی‌ها فرا رسید. پیشتر اعلام شده بود که میزان تاخیر این قلم تا حد بسیاری بهبود یافته است و در این مراسم نیز به این نکته اشاره شد. اما تنها سرعت بالای این قلم نیست که باعث شگفتی ناظران این مراسم شد. قلم Spen با قابلیت ضبط یادداشت‌های صوتی و همگام‌سازی سرعت تایپ و نگارش با پخش صداهای ضبط شده، امسال قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. این ویژگی کاربرد بسیاری مخصوصا برای روزنامه‌نگاران و دانشجویان خواهد داشت. علاوه بر این قابلیت‌های دیگری نظیر کنترل از راه دور، استفاده از لیزر قلم به عنوان نشانگر و… نیز در قلم Spen  وجود دارد.

رنگبندی‌ گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا:

سفید، مشکی و برنزی

قیمت گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا:

گلکسی نوت 20 با قیمت 999 دلار و گلکسی نوت 20 اولترا با قیمت 1,299 دلار عرضه خواهند شد.

تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا:

21 آگوست 2020

سامسونگ گلکسی تب اس 7

Galaxy unpacked / مراسم گلکسی آنپکد 2020 سامسونگ

معرفی

محصول بعدی که در مراسم مراسم Galaxy Unpacked سامسونگ، رونمایی شد تبلت گلکسی تب S7  بود.به مانند گوشی سامسونگ نوت 20 این تبلت نیز در 2 مدل‌ Tab S7 و Tab S7 پلاس معرفی شد. با توجه به اطلاعات ارائه شده می‌توان به قطعیت گفت که هدف شرکت سامسونگ از طراحی این سری تبلت‌ها شکست دادن همتای رقیب خود یعنی آیپد پرو بوده است. به همراه این تبلت‌ها قلم اس پن آن‌ها نیز با دارا بودن ویژگی‌های قلم اپل با نام Apple Pencil ارائه خواهد شد.

نمایشگر تب اس 7 و اس 7 پلاس به ترتیب دارای ابعادی معادل 11 و 12.4 اینچ دارند. علاوه بر این از رفرش ریت 120 هرتز نیز بهره می‌برند. سامسونگ در این تبلت‌ها از فناوری سوپر آمولد نیز استفاده کرده است. قابلیت دیگر این تبلت‌ها امکان اجرای حداکثر سه برنامه در آن واحد خواهد بود که این امر کمک زیادی به افزایش سرعت انجام کارهای کاربر خواهد کرد.به نظر می‌رسد که همکاری دیرینه شرکت‌های ماکروسافت و سامسونگ در طراحی قطعات سخت افزاری این تبلت‌ها به اوج خود رسیده باشد. چرا که شرکت ماکروسافت نقش عمده‌ای در طراحی و تولید قطعات این تبلت‌ها داشته است. اطلاعاتی که از گلکسی تب اس 7 ارائه شد نشان می‌دهد این تبلت در کنار پردازنده اسنپدراگون 865،با یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، باتری 8000 میلی‌آمپری و در نهایت 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

مراسم galaxy unpacked

اما مدل پلاس با رزولوشن 1752×2800 پیکسل با اسکنر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، اسنپدراگون 865 پلاس، دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و با باتری 10090 میلی‌آمپری روانه بازار خواهد شد.

رنگبندی سامسونگ گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس:

نقره‌ای، مشکی، برنزی

قیمت گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس:

گلکسی تب اس 7 با قیمت 649 دلار و گلکسی تب اس 7 پلاس با قیمت 849 دلار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است برای قابلیت‌هایی چون LTE  و فناوری 5G خریداران به ترتیب باید 100 و 200 دلار اضافه پرداخت نمایند.

تاریخ عرضه گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس:

21 آگوست 2020

 

گلکسی بادز لایو

Galaxy unpacked / سامسونگ گلکسی نوت 20

معرفی

پیشتر گفته شده بود گلکسی بادز لایو قبل از مراسم مراسم Galaxy Unpacked سامسونگ معرفی می‌شود، ولی از آنجایی که سامسونگ در تیزرهای مراسم به حضور یک هندزفری بی‌سیم نیز اشاره کرده بود،این رونمایی در مراسم گلکسی آنپکد صورت گرفت. این هندزفری که رقیب اصلی ایرپادز اپل است، از فناوری حذف صدای اضافی و برخی ویژگی‌های ورزشی مثل قابلیت اندازه‌گیری مسافت، سرعت، زمان و سطح فعالیت بدن، بهره خواهد برد.

در طی رونمایی از بادزلایو سامسونگ، قدرت آن در حذف نویز محیط با دیگر نمونه‌های رقیب از جمله ایرپادهای اپل مقایسه شد. هرچند که در این مراسم بادزلایو سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به ایرپادهای اپل از خود ارائه داد اما نمی‌توان به این گونه مقایسه اعتماد کافی کرد. نکته جالب دیگر درمورد طراحی این بادزلایو، سازگاری آن با محیط زیست است. گفته می‌شود که متریال ساخت بادزلایو سامسونگ از مواد بازیافتی و سازگار با محیط زیست تشکیل شده است.

رنگبندی گلکسی بادز لایو:

سفید، مشکی، برنزی

قیمت گلکسی بادز لایو:

169 دلار

تاریخ عرضه گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس:

عرضه این محصول پس از اتمام مراسم رونمایی، آغاز شد و هم اکنون به صورت آنلاین قابل خریداری است.

 

سامسونگ گلکسی واچ 3

مراسم گلکسی آنپکد 2020 / سامسونگ نوت 20

معرفی

پیش از هرچیز باید گفت سری سوم گلکسی واچ  از سایر ساعت‌های هوشمند پیش از خود ظاهر شیک‌تری دارد. قاب گردان دور نمایشگر این ساعت نسبت به نمونه پیشین آن باریک‌تر شده  است. این امر موجب بزرگتر شدن ابعاد صفحه نمایشگر این ساعت شده است.بند گلکسی واچ 3 با دو مدل تیتانیومی و فولاد ضد زنگ با بند چرمی ارائه خواهد شد تا کاربران بنا به سلیقه خود نمونه مورد علاقه‌شان را خریداری کنند. براساس اطلاعات ارائه شده، گلکسی واچ 3 نسبت به نمونه‌های پیشین 14 درصد باریکتر و 15 درصد سبک وزن‌تر است.

این ساعت از 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد. همچنین از GPS و LTE پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این دارای استاندارد 5ATM خواهد بود. این به این معناست که گلکسی واچ 3 تا عمق 50 متری برای مدت 10 دقیقه ضدآب خواهد بود. علاوه بر این ویژگی‌ها گلکسی واچ 3 از قابلیت، بررسی سطح اکسیژن خون و کنترل فشار خون نیز بهره می‌برد.نکته جالب توجه دیگر در این ساعت، سنسور حرکتی تعبیه شده در آن است. این سنسور حرکت‌های کاربر را آنالیز کرده و در صورتیکه کاربر به زمین بیفتد شدت آن را اندازه‌گیری کرده و سپس به شماره‌ مخاطب‌های از پیش تعیین شده توسط خود کاربر، پیامک هشدار‌دهنده می‌فرستد.

مراسم گلکسی آنپکد 2020

قیمت گلکسی واچ 3:

با توجه به نوع مدل و ظاهر آن، قیمت این ساعت بین 399 تا 479 دلار در نظر گرفته شده است.

تاریخ عرضه گلکسی واچ 3:

عرضه این محصول پس از اتمام مراسم رونمایی، آغاز شد و هم اکنون به صورت آنلاین قابل خریداری است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 2

مراسم گلکسی آنپکد 2020 سامسونگ

همچنین بخوانید :

معرفی

محصول دیگری که در جریان مراسم Galaxy Unpacked سامسونگ توجه بسیاری را به خود جلب کرد سامسونگ گلکسی زد فولد 2 بود. این گوشی تاشو سامسونگ مدل به‌روزرسانی شده گلکسی فولد است. سامسونگ در این مدل جدید صفحه نمایش کوچک قبلی را با یک نمایشگر بزرگتر جایگزین کرده و دوربین سلفی را نیز در یک حفره جای داده است. این گوشی با یک صفحه نمایش 7.6 اینچی عرضه می‌شود.

سامسونگ یک باتری 4365 میلی‌آمپری و یک دوربین سه‌گانه با لنزهای 64، 16 و 12 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته است. انتظار می‌رود این گوشی جدید در سایر موارد مثل قدرت پردازشی نیز نسبت به مدل قبلی بهبود پیدا کرده باشد. البته به طور کلی اکثر کاربران امیدوارند در گلکسی زد فولد 2 دیگر خبری از مشکلاتی که در گوشی اول وجود داشت نباشد و این گوشی بتواند تجربه قابل قبولی از کار با گوشی‌های تاشو در اختیارشان قرار دهد.

گلکسی آنپکد

اطلاعات تکمیلی در مورد این گوشی در ماه سپتامبر و همزمان با تاریخ پیش فروش آن، توسط شرکت سامسونگ ارائه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از قیمت احتمالی این محصول در دست نیست و به نظر می‌رسد در ماه سپتامبر قیمت نهایی این گوشی نیز توسط شرکت سامسونگ اعلام گردد.


جمع بندی


با توجه به تنوع محصولات و ویژگی‌های منحصر به فرد ارائه شده در این محصولات جدید سامسونگ، به نظر می‌رسد فعلا پرچمداری دنیای محصولات هوشمند در اختیار سامسونگ قرار دارد. البته باید منتظر ماند و دید که مراسم رونمایی رقیب سرسخت سامسونگ یعنی اپل در ماه آینده چگونه برگزار خواهد شد و محصولات جدید اپل شامل چه قابلیت‌هایی هستند. آیا اپل می‌تواند در ارائه محصول بهتر گوی سبقت را از سامسونگ برباید یا خیر؟!

در این مطلب جزئیات و اخبار مراسم Galaxy Unpacked امسال را مطالعه کردیم. همچنین به بررسی و معرفی محصولات رونمایی شده در این مراسم نیز پرداختیم. آیا شما نیز از جمله تماشاگران این مراسم بودید؟ نظر شما در مورد محصولات جدید سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در کادر پایین در قسمت نظرات با پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402