معروف ترین هنرمندان و بازیگرانی که طلاق گرفته اند (ایرانی و خارجی)

بازیگرانی که طلاق گرفته اند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه مقوله طلاق در میان زوج‌ها بسیار رایج شده است و هنرمندان ایرانی یا خارجی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هر ساله بر تعداد بازیگرانی که طلاق گرفته اند افزوده می‌شود. در این مطلب هنرمندانی که طلاق گرفته اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

در چند سال اخیر نرخ جدایی و طلاق، چه در ایران و چه خارج از ایران بسیار بالا رفته است و هر روزه شاهد خبرهای شوکه‌کننده طلاق افراد مشهور هستیم. البته این موضوع در زندگی مردم معمولی نیز بسیار زیاد اتفاق می‌افتد، اما طلاق افراد معروفی چون بازیگران، خواننده‌ها، فوتبالیست‌ها و سایر هنرمندان به دلیل شهرتشان، سر و صدای بیشتری دارد. در ایران و خارج از ایران، تعداد هنرمندانی که طلاق گرفته اند بسیار زیاد است و برخی از آنها نیز با حواشی و چالش‌های بسیاری از یکدیگر جدا شده‌اند. به همین دلیل، اتفاقات و دلیل جدایی بازیگران طلاق گرفته جدید سینمای ایران یا جهان، همواره یکی از پرطرفدارترین ماجراها بین طرفداران سینما است.

عوامل بسیاری از جمله اختلاف فرهنگی، عدم تفاهم و از همه مهم‌تر مشکلات اقتصادی در این امر دخیل هستند. وضعیت مالی نابسامان یکی از دلایل اصلی طلاق است که این مشکل اغلب دلیل طلاق مردم عامه است. با این حال طلاق بنا به هر دلیلی اتفاق می‌افتد و به همین بهانه در این مقاله از پلازا معروف‌ترین هنرمندانی که طلاق گرفته اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

هنرمندان ایرانی که از هم طلاق گرفته اند

در این بخش درباره طلاق بازیگران ایرانی صحبت می‌کنیم و هنرمندان و بازیگران طلاق گرفته سينمای ايران را به شما معرفی کرده و زندگی مشترک آنها را به صورت مختصر بررسی خواهیم کرد. به نظرتان طلاق بازیگران ایرانی در سال ۱۴۰۱ نیز مانند سال‌های قبل خبرساز بوده؟

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان ؛ از هنرمندانی که طلاق گرفته اند

هنرمندانی که طلاق گرفته اند

محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان جزء قدیمی‌ترین هنرمندانی که طلاق گرفته اند محسوب می‌شوند، اما در برخی مراسم‌ها و جشن‌های سینمایی مختلف در کنار یکدیگر و البته با همراهی فرزندانشان دیده شده‌اند. این دو بازیگر معروف در سال 1358 ازدواج کردند و دو فرزند دختر دارند. مهراوه و ملیکا شریفی‌نیا هر دو راه پدر و مادر خود را در پیش گرفتند و بازیگر شدند. این دو پس از چندین سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و به جمع بازیگرانی که طلاق گرفته اند ایرانی، اضافه شدند. آزیتا حاجیان بعد از آن با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد، اما شریفی‌نیا دیگر ازدواج نکرد و مجرد ماند.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی ؛ از بازیگرانی که جدا شدند

بازیگران طلاق گرفته

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی نیز زوج سینمایی دیگری هستند که به صورت ناگهانی از یکدیگر طلاق گرفتند. این دو در سال 1389 با یکدیگر ازدواج کردند و یکی از زوج‌های جذاب سینمایی بودند که علی‌الظاهر علاقه زیادی به یکدیگر داشتند. پست‌های اینستاگرامی آنها بسیار عاشقانه بود، اما در سال 1395 و در کمال ناباوری از هم جدا شدند و این جدایی در زمان خود یکی از طلاق‌های سینمایی جنجالی بود. بهنوش طباطبایی پس از طلاق ازدواج نکرد اما مهدی پاکدل در سال 1399 با رعنا آزادی‌ور، بازیگر ایرانی، ازدواج کرد.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی ؛ از بازیگرانی که جدا شدند

مجریانی که طلاق گرفته اند

رامبد جوان و سحر دولتشاهی نیز یکی دیگر از بازيگران طلاق گرفته ايرانی هستند که در کمال ناباوری از هم جدا شدند. این دو در سال 1387 ازدواج کردند و در سریال «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان نیز در کنار یکدیگر همکاری کردند. آنها پس از 6 سال زندگی مشترک و در سال 1393 از یکدیگر طلاق گرفتند.

جالب است بدانید که سحر دولتشاهی، همسر دوم رامبد جوان بود. او در سال 1383 با ماندانا روحی ازدواج کرد و در سال 1387 نیز از یکدیگر طلاق گرفتند. رامبد جوان، از بازیگرانی که چند بار ازدواج کردند، پس از جدایی از سحر دولتشاهی در سال 1395 با نگار جواهریان ازدواج کرد و به تازگی صاحب دختری به نام «نوردخت» شدند. گفته می‌شود که سحر دولتشاهی با همایون شجریان ازدواج کرده است اما هیچ یک از این دو نفر تا کنون این مسئله را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

هومن سیدی و آزاده صمدی ؛ از بازیگرانی که طلاق گرفته اند

طلاق بازیگران

هومن سیدی و آزاده صمدی نیز در فهرست بازیگرانی که از هم جدا شدند قرار دارند و پس از چندین سال زندگی مشترک از یکدیگر طلاق گرفتند. این دو بازیگر معروف در سال 1385 ازدواج کردند و پس از آن نیز در سریال تلویزیونی «راه بی‌پایان» و در مقابل دوربین همایون اسعدیان به ایفای نقش پرداختند و با یکدیگر همکاری کردند. اما این زوج به صورت ناگهانی در سال 1392 از هم طلاق گرفتند و هومن سیدی یک سال بعد، مجددا ازدواج کرد و اکنون دختری به نام «نیل» دارد. اما آزاده صمدی مجرد باقی ماند و ازدواج نکرد.

فرزاد حسنی و آزاده نامداری ؛ از مجریانی که طلاق گرفته اند

بازیگرانی که تازه طلاق گرفتند

از جمله مجریانی که طلاق گرفته اند نیز می‌توانیم به فرزاد حسنی و آزاده نامداری اشاره کنیم. این دو مجری معروف در سال 1392 ازدواج کردند و پس از یک سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. جدایی آنها یکی از جدایی‌های پر حاشیه و جنجالی بود که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.

این دو مجری طبق گفته خودشان، اختلافات و مشکلات زیادی با یکدیگر داشتند و حتی آزاده نامداری با انتشار عکسی از صورت کبود خود، اعلام کرد که توسط فرزاد حسنی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. با این حال، آزاده نامداری در سال 1394 مجددا ازدواج کرد و دختری به نام «گندم» داشت. او در سال 1400 از دنیا رفت. فرزاد حسنی هنوز ازدواج نکرده است.

فریبرز عرب نیا، آتنه فقیه نصیری و زنده یاد عسل بدیعی

بازیگرانی که از هم جدا شدند

فریبرز عرب‌نیا یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون است که در سریال «مختارنامه» بسیار خوش درخشید. این هنرمند معروف در ابتدا با آتنه فقیه نصیری ازدواج کرد و پس از چندین سال زندگی از یکدیگر طلاق گرفتند. جزئیاتی درباره ازدواج و علت طلاق این زوج توسط هیچ یک از آنها منتشر نشد و این جدایی در کمال آرامش و سکوت انجام شد.

آتنه فقیه نصیری پس از طلاق از فریبرز عرب‌نیا، ازدواج نکرده و هنوز مجرد است. اما فریبرز عرب‌نیا پس از آن با زنده یاد عسل بدیعی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری به نام «جانیار» است. این دو هنرمند نیز پس از چندین سال از یکدیگر طلاق گرفتند و فریبرز عرب‌نیا بعد از آن دیگر ازدواج نکرد. مرحومه عسل بدیعی نیز در فروردین 92 و در سن 35 سالگی به علت مرگ مغزی درگذشت.

ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی

طلاق بازیگران ایرانی در سال ۱۴۰۱

یکی دیگر از هنرمندانی که طلاق گرفتند و از یکدیگر جدا شده‌اند، ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی هستند که در دوران اولیه شهرت آناهیتا نعمتی به واسطه فیلم «هیوا» با یکدیگر آشنا شدند. ابوالفضل پورعرب در آن زمان در اوج شهرت و محبوبیت خود بود که با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد. حاصل ازدواج این زوج، پسری به نام «رایکا» است. ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی نیز پس از چندین سال زندگی مشترک در سال 1390 از یکدیگر طلاق گرفتند و هیچکدام از آنها نیز تاکنون مجددا ازدواج نکرده است.

امین زندگانی و مینا لاکانی ؛ از بازیگرانی که طلاق گرفته اند

بازیگران هندی که طلاق گرفته اند

امین زندگانی و مینا لاکانی نیز در دسته بازیگران طلاق گرفته سینما قرار دارند که سال‌ها پیش از یکدیگر جدا شده‌اند. این زوج نیز درباره ازدواج و طلاق خود هیچگونه اخبار و اطلاعات خاصی منتشر نکردند و کاملا بی سر و صدا از یکدیگر جدا شدند. مینا لاکانی پس از طلاق خود مجددا ازدواج نکرد و در سال 1390 به آمریکا مهاجرت کرد. اما امین زندگانی پس از آن با بازیگر معروف سینما و تلویزیون، یعنی الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرد که ظاهرا زندگی خوبی دارند و در برنامه‌های تلویزیونی متعدد نیز حضور پیدا می‌کنند و از ازدواج خود راضی هستند.

پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما ؛ از هنرمندانی که طلاق گرفته اند

بازیگران خارجی که طلاق گرفته اند

پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما نیز جزء هنرمندانی که طلاق گرفته اند به حساب می‌آیند و این طلاق به صورت کاملا دوستانه و مودبانه انجام شد. پیمان قاسم‌خانی نویسنده معروف طنز در سال 1370 با بهاره رهنما ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام «پریا» است. این زوج پس از 14 سال زندگی مشترک در سال 1394 از یکدیگر جدا شدند که این طلاق نیز در فضای مجازی بسیار سر و صدا به راه انداخت و هواداران آنها را شوکه کرد.

این دو پس از طلاق با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر جدایی‌شان را اعلام کرده و برای یکدیگر آرزوی خوشبختی کردند. بهاره رهنما پس از این جدایی در سال 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد که عکس‌های ازدواج دوم او در فضای مجازی بسیار پر حاشیه شد. البته ازدواج دوم بهاره رهنما نیز موفق نبود. رهنما و عباسی در سال 1401 از هم جدا شدند و بهاره رهنما برای دومین بار به فهرست بازیگرانی که طلاق گرفته اند، پیوست. پیمان قاسم‌خانی نیز در سال 1399 مجدداد ازدواج کرد. دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی، پریا، برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

ناصر هاشمی و سیما تیرانداز ؛ از بازیگرانی که طلاق گرفته اند

علت طلاق بازیگران

ناصر هاشمی و سیما تیرانداز نیز یکی دیگر از هنرمندانی که طلاق گرفته اند محسوب می‌شوند که سال‌ها از جدایی آنها می‌گذرد. این دو در تئاتر با یکدیگر آشنا شدند و در سال 1374 ازدواج کردند. اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و این دو هنرمند در سال 1382 از یکدیگر طلاق گرفتند. آنها خبر طلاق خود را رسانه‌ای نکردند و اطلاعات زیادی از جدایی‌شان منتشر نشد. حتی خبر طلاق این زوج هنری، یک سال بعد در فضای مجازی انتشار یافت. سیما تیرانداز پس از گذشت چند سال با مجید جوزانی ازدواج کرد و پسری به نام «رایان» دارد. تیرانداز و جوزانی نیز بعد از مدتی از هم جدا شدند. ناصر هاشمی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

هنرمندان خارجی که از هم جدا شده اند

در این بخش چندین مورد از هنرمندان خارجی که از یکدیگر طلاق گرفته‌اند را به شما معرفی کرده و زندگی مشترک آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر دوست دارید درباره طلاق بازیگران هالیوودی، بالیوودی، کره‌ای و ترکی بدانید، در این بخش نیز ما را همراهی کنید.

جنیفر آنیستون و برد پیت و جاستین ثرو

طلاق بازیگران کره ای

همه ما جنیفر آنیستون را با نقش ریچل در سریال فرندز به یاد می‌آوریم. ماجراهای پر فرار و نشیب رابطه‌ی او و راس را به یاد می‌آورید؟ جنیفر در زندگی شخصی‌اش نیز فراز و نشیب‌هایی را تحمل کرده. او در سال 2000 با برد پیت ازدواج کرد. این دو بازیگر در سال 1998 با هم آشنا شده بودند و رابطه‌ی آن‌ها در رسانه‌های مختلف بازتاب پیدا کرده بود. آن‌ها تا چند سال بعد از ازدواج، یکی از نمونه‌های کمیاب ازدواج موفق هالیوودی محسوب می‌شدند تا اینکه در سال 2005 خبر جدایی آن‌ها علنی شد.

بعد از اینکه مشخص شد علت طلاق آن‌ها رابطه برد پیت با آنجلینا جولی بود، طرفداران این بازیگران واکنش‌های مختلفی از خود نشان دادند. اما آنیستون در مصاحبه‌ای درباره طلاقش گفت: «هیچکس کار اشتباهی انجام نداد. گاهی اوقات برخی اتفاق‌ها پیش می‌آیند.» جنیفر آنیستون در سال 2011 با بازیگر، کارگردان و فیلنامه‌نویس جاستین ثرو وارد رابطه شد. آن‌ها یک سال بعد نامزد کردند و سرانجام در سال 2015 ازدواج کردند. اما این ازدواج هم به طلاق ختم شد. جنیفر آنیستون و جاستین ثرو در سال 2017 از هم جدا شدند.

برد پیت و آنجلینا جولی ؛ از بازیگرانی که جدا شدند

طلاق بازیگران ایرانی

جدایی آنجلینا جولی و برد پیت در میان هنرمندانی که طلاق گرفته اند، سر و صدای زیادی را به همراه داشت. این دو بازیگر سرشناس و محبوب آمریکایی در هنگام بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» با یکدیگر بیشتر آشنا شده و به تدریج به هم علاقه‌مند شدند. این دو در سال 2014 با یکدیگر ازدواج کردند و 3 فرزند اصلی و 3 فرزند خوانده دارند.

البته آنجلینا جولی و برد پیت پیش از رسمی کردن رابطه خود با یکدیگر زندگی می‌کردند و بچه‌دار شدند. این دو پس از دو سال زندگی مشترک در سال 2019 به طور ناگهانی و عجیب از هم جدا شدند و این خبر، هواداران آنها در سراسر دنیا را در شوک بزرگی فرو برد. آنجلینا جولی علت طلاق خود از برد پیت را آرامش فکری و روحی فرزندانش اعلام کرد. این دو هنرمند محبوب پس از طلاق از یکدیگر تاکنون ازدواج نکرده‌اند و هر دو مجرد هستند. برای خواندن بیوگرافی برد پیت می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

کریس پرت و آنا فاریس

طلاق بازیگران ترکیه ای

از دیگر هنرمندانی که طلاق گرفته اند و جدایی جنجالی داشته‌اند نیز می‌توانیم به کریس پرت و آنا فاریس اشاره کنیم. این دو یکی از عشاق معروف هالیوود بودند و ظاهرا رابطه زناشویی بسیار خوبی با یکدیگر داشتند. این دو بازیگر محبوب در سال 2007 و هنگام فیلمبرداری فیلم کمدی «امشب منو ببر خونه» با یکدیگر آشنا شدند و دو سال بعد ازدواج کردند.

کریس پرت و آنا فاریس سه سال بعد نیز صاحب فرزندی به نام «جک» شدند و در رسانه‌ها و مراسم‌های مختلف نیز حضور پیدا می‌کردند و مرکز توجه پاپاراتزی‌ها بودند. اما این زوج خوشبخت در سال 2017 و در کمال ناباوری از یکدیگر جدا شدند. هیچکس خبر این جدایی را باور نمی‌کرد تا اینکه کریس پرت و آنا فاریس به صورت رسمی خبر طلاق خود را اعلام کردند و به اخبار داغ شایعات مختلف، پایان دادند.

همچنین بخوانید :

لیدی گاگا و تیلور کینی ؛ از هنرمندانی که طلاق گرفته اند

طلاق بازیگران هالیوودی

از دیگر هنرمندانی که طلاق گرفته اند نیز می‌توانیم به لیدی گاگا خواننده مشهور و همسر سابق او تیلور کینی، بازیگر محبوب آمریکایی اشاره کنیم. تیلور کینی تاثیر بسزایی در پیشرفت لیدی گاگا داشت و خود لیدی گاگا نیز در مصاحبه‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده است. این زوج هنری در سال 2011 با یکدیگر ازدواج کردند و زندگی مشترک خوبی داشتند.

اما در سال 2016 تصمیم به جدایی گرفتند و طلاق خود را به صورت رسمی اعلام کردند. لیدی گاگا و تیلور کینی پس از طلاق، رابطه دوستانه خود را حفظ کرده و همچنان با یکدیگر در ارتباط هستند. لیدی گاگا همچنین در یک مصاحبه گفته است که آنها دوستان خوبی برای هم هستند و علیرغم جدایی هنوز هم یکدیگر را دوست دارند. بیوگرافی کامل لیدی گاگا را می‌توانید در این مقاله مطالعه کنید.

چنینگ تیتوم و جینا دوان

بازیگرانی که طلاق گرفته اند

چنینگ تیتوم و جینا دوان نیز یکی دیگر از هنرمندانی هستند که پس از چندین سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. تیتوم هنرپیشه معروف و محبوب حال حاضر هالیوود است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. جینا دوان نیز بازیگر جذاب آمریکایی است که در سال 2006 و در زمان فیلمبرداری فیلم «Step Up» با یکدیگر آشنا شدند.

آنها پس از سه سال آشنایی، سرانجام در سال 2009 با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج هنری به مدت 9 سال با یکدیگر زندگی کردند و ظاهرا همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه در سال 2018 خبر طلاق خود را به صورت رسمی اعلام کردند. خبر این طلاق نیز برای هواداران این دو هنرمند بسیار شوکه‌کننده بود. جینا دوان کمی بعد، با استیو کازی نامزد کرد. آن‌ها در سال 2020 صاحب یک فرزند پسر شدند. چنینگ تیتوم همچنان مجرد است و ازدواج نکرده است.

جانی دپ و امبر هرد ؛ از پر حاشیه ترین هنرمندانی که طلاق گرفته اند

هنرمندانی که طلاق گرفته اند

از جنجالی‌ترین هنرمندانی که طلاق گرفته اند می‌توانیم به جانی دپ و امبر هرد اشاره کنیم که ماجراهای آنها در چند ماه اخیر بسیار خبرساز بوده است. جانی دپ پیش از ازدواج با امبر هرد در سال 1983 با همسر اول خود «لوری آن آلیسون» ازدواج کرد، اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و این زوج پس از دو سال زندگی مشترک و در سال 1985 از یکدیگر جدا شدند. جانی دپ پس از این جدایی، سال‌های زیادی ازدواج نکرد، اما در این میان در سال 1998 خبر رابطه‌اش با «ونسا پارادی» مدل، خواننده و بازیگر معروف فرانسوی منتشر شد و این رابطه تا سال 2012 ادامه یافت.

جانی دپ سه سال پس از آن با امبر هرد هنرپیشه و مدل آمریکایی معروف ازدواج کرد و ظاهرا رابطه خوبی با یکدیگر داشتند، اما اختلافات آنها از سال 2017 به صورت علنی اعلام شد. امبر هرد از جانی دپ به دلیل ضرب و شتم، شکایت کرد و این شکایت شروع جنگ میان آنها شد و پس از آن هر دو شروع به افشاگری از حقایق پنهان زندگی خصوصی‌شان کردند. البته این دو همان سال 2017 از هم به صورت رسمی جدا شدند و با اینکه هرد و دپ از بازیگرانی که به تازگی از هم جدا شدند، محسوب نمی‌شوند اما حواشی و ماجراهای پر سر و صدای دادگاه‌های آن‌ها در سال اخیر، آن‌ها را به یکی از مهم‌ترین و خبرسازترین زوج های سینمایی تبدیل کرد. این دو نفر در جلسات متعددی در دادگاه حضور پیدا کردند و رای دادگاه این دو هنرمند به نفع جانی دپ اعلام شد. بیوگرافی جانی دپ را می‌توانید در اینجا بخوانید.

مارک آنتونی و جنیفر لوپز ؛ از هنرمندانی که طلاق گرفته اند

بازیگران طلاق گرفته

مارک آنتونی و جنیفر لوپز نیز در فهرست هنرمندانی که طلاق گرفته اند قرار می‌گیرند. آنها پس از چندین سال زندگی مشترک در کمال ناباوری از یکدیگر جدا شدند. مارک آنتونی خواننده معروف آمریکایی و جنیفر لوپز نیز بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی در سال 2004 با یکدیگر ازدواج کردند و 2 فرزند (2 قلوی دختر و پسر) دارند و در آن زمان یکی از زوج‌های محبوب و جذاب هالیوودی بودند. این دو نیز در سال 2014 و به صورت ناگهانی از یکدیگر طلاق گرفتند و خبر جدایی آنها در دنیا بسیار شوکه‌کننده و عجیب بود.

جالب است بدانید که جنیفر لوپز پیش از مارک آنتونی، دو ازدواج ناموفق دیگر نیز داشت. او در سال 1977 با «اوجانی نوآ» ازدواج کرد و پس از یک سال از هم جدا شدند و بعد از آن نیز در سال 2001 با «کریس جاد» ازدواج کرد، اما این ازدواج نیز دوام چندانی نداشت و در سال 2003 به جدایی ختم شد. جنیفر لوپز در سال 2022 با بن افلک ازدواج کرد. اگر از طرفداران جنیفر لوپز هستید، می‌توانید بیوگرافی او را نیز در این مطلب بخوانید.

رایان رینولدز و اسکارلت جوهانسون ؛ از بازیگرانی که طلاق گرفته اند

مجریانی که طلاق گرفته اند

نام رایان رینولدز و اسکارت جوهانسون نیز در فهرست بازیگرانی که جدا شدند به چشم مي‌خورد. این دو در سال 2007 وارد رابطه شدند و یک سال بعد، نامزدی‌شان را علنی کردند. آن‌ها در سپتامبر همان سال 2008 با هم ازدواج کردند. اما ازدواج این زوج نیز مانند بسیاری از دیگر بازیگران و هنرمندان، به طلاق ختم شد. ماه‌های آخر سال 2010 بود که این دو بازیگر درخواست طلاق دادند و سپس در سال 2011 به طور رسمی از هم جدا شدند و به فهرست بازیگرانی که طلاق گرفته اند اضافه شدند.

گفته می‌شود یکی از دلایل جدایی این دو بازیگر رویکرد آن‌ها نسبت به حریم خصوصی‌شان بود. جوهانسون ترجیح می‌دهد که حریم شخصی‌اش حفظ شود؛ او حتی در شبکه‌های اجتماعی نیز عضو نیست. این درحالیست که رایان رینولدز خیلی از اتفاقات زندگی‌اش را در فضاهای اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و نسبت به آگاهی دیگران از جزئیات زندگی شخصی‌اش، سخت‌گیری کمتری دارد.

نیکول کیدمن و تام کروز

طلاق بازیگران

یکی دیگر از مشهورترین بازیگرانی که طلاق گرفته اند، زوج نیکول کیدمن و تام کروز هستند. این دو بازیگر حین بازی در فیلم Days of Thunder (1990) با هم آشنا شدند و در اواخر سال 1990 ازدواج کردند. آن‌ها دو کودک را نیز به فرزندخواندگی قبول کردند. کمی بیش از یک دهه بعد، یعنی در سال 2001، این زوج تصمیم گرفتند از هم جدا شوند.

البته لازم به ذکر است که نیکول کیدمن، همسر دوم تام کروز بود و قبل از آن، کروز یک ازدواج ناموفق داشت. پنج سال بعد از جدایی از کیدمن، تام کروز با کیتی هولمز ازواج کرد. اما این ازدواج نیز به جدایی منجر شد. نیکول کیدمن نیز بعد از جدایی از کروز، در سال 2006 با کیت اوربن، موزیسین و خواننده آمریکایی-استرالیایی ازدواج کرد. این زوج دو فرزند دختر دارند.

ریتیک روشن و سوزان خان ؛ از بازیگران هندی که طلاق گرفته اند

بازیگرانی که تازه طلاق گرفتند

موضوع طلاق بازیگران یکی از موضوعات پرطرفدار برای دوستداران سینما و تلویزیون است. ریتیک روشن (Hrithik Roshan)، بازیگر هندی نیز از آن دست هنرمندانی است که از همسرشان جدا شده‌اند. او در سال 2000 با سوزان خان (Sussanne Khan)، یک معمار داخلی و طراح فشن، ازدواج کرد. آن‌ها از لحاظ دینی تفاوت‌های زیادی با هم داشتند؛ چراکه روشن هندو است و سوزان خان نیز مسلمان. با این حال آن‌ها تصمیم گرفتند زندگی جدیدی را با عشق و احترام مقابل بنا کنند. این دو هنرمند صاحب دو فرزند پسر هستند که در سال‌های 2006 و 2008 به دنیا آمدند. خبر جدایی آن‌ها در سال 2013 منتشر شد.

ریس ویترسپون و رایان فیلیپ و جیم تاث

بازیگرانی که از هم جدا شدند

ریس ویترسپون یکی از بازیگران طلاق گرفته آمریکایی است که تا کنون آثار به یادماندنی‌ای از خود به جای گذاشته. شاید بسیاری از ما او را به عنوان یکی از خواهران ریچل در سریال فرندز به یاد بیاوریم اما او در سال‌های اخیر در فیلم و سریال‌های موفق دیگری چون The Morning Show محصول 2019 و Wild محصول 2014 نیز به ایفای نقش پرداخته است. او یکبار در سال 1999 با رایان فیلیپ (Ryan Phillippe) ازدواج کرد و از او صاحب دو فرزند به نام‌های آوا الیزابت فیلیپ و دیکن ریس فیلیپ شد. این ازدواج پس از 8 سال به پایان رسید.

ویترسپون سپس در سال 2011 با جیم تاث (Jim Toth) ازدواج کرد. جیم تاث به عنوان مدیربرنامه هنرمندان فعالیت می‌کند. آن‌ها نزدیک به 12 سال با یکدیگر زندگی کردند و از این ازدواج صاحب  فرزند به نام تنسی جیمز تاث شدند. سرانجام در سال 2023 ویترسپون و تاث اعلام کردند که قرار است از یکدیگر جدا شوند و بدین ترتیب ریس ویترسپون به فهرست بازیگرانی که تازه طلاق گرفتند پیوست.

ابراهیم چلیکول و مهره موتلو

طلاق بازیگران ایرانی در سال ۱۴۰۱

یک مورد طلاق بازیگران ترکیه ای که در سال 2022 خبرساز شده بود، جدایی ابراهیم چلیکول (İbrahim Çelikkol) از همسرش مهره موتلو است. چلیکول یکی از بازیگران مطرح ترکیه است که یکی از مشهورترین آثارش سریال عشق سیاه و سفید محصول سال‌های 2017 و 2018 بود. ابراهیم چلیکول در سال 2017 با همسرش ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب یک فرزند شد. اما بعد از گذشت تنها 5 سال او نیز به جمع بازیگران خارجی که طلاق گرفته اند پیوست.

کو هه-سان و آن جه-هیون

بازیگران هندی که طلاق گرفته اند

کو هه-سان و آن جه-هیون نیز از آن دسته بازیگرانی که از هم جدا شدند محسوب می‌شوند. این دو که در سریال Blood با یکدیگر همکار بودند، در سال 2016 اعلام کردند که مدتی است باهم قرار می‌گذارند. در همان سال 2016 نیز خبر ازدواج آن‌ها منتشر شد. این زوج تصمیم گرفتند هزینه‌ی جشن ازدواجشان را به یک بیمارستان اهدا کنند.

در سال 2019 و پس از گذشت حدود 3 سال، خبر رسید که آن جه هیون تقاضای طلاق داده است. این خبرها و پست‌های اینستاگرامی کو هه سان که می‌گفت قصد دارد زندگی‌اش را حفظ کند اما شوهرش قصد جدایی دارد، حواشی مختلفی را برای آن‌ها به همراه داشت. طلاق بازیگران کره ای در نهایت انجام شد و کو نیز پس از مدتی اعلام کرد برای مدتی از دنیای رسانه فاصله خواهد گرفت تا به دانشگاه برود.

کلام آخر

ما در این مقاله هنرمندانی که طلاق گرفته اند را به شما معرفی کردیم. بازیگران و هنرمندان ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که پس از چندین سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. برخی از آنها مجددا ازدواج کردند، اما برخی دیگر نیز مجرد ماندند. شما از جدایی کدام هنرمندانی که طلاق گرفته اند و در این فهرست معرفی شدند، باخبر بودید؟ آیا پیگیر اخبار طلاق هنرمندان در سال 1400 و طلاق بازیگران در سال 99 بودید؟ به نظرتان علت طلاق بازیگران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402