با کسب و کار در اینستاگرام به درآمدی میلیونی برسید

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروز راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی دارد و شاهد کسب و کارهای اینترنتی بی‌نظیر و پردرآمد هستیم. درآمد برخی از این کسب و کارها در ماه به چند ده یا حتی چند صد میلیون تومان می‌‎رسد.


نکته برای استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار


اینستاگرام با پتانسیل فوق‌العاده‌ای که برای کسب درآمد دارد می‌تواند یکی از بهترین بسترها برای کسب و کار محسوب شود ولی برای راه اندازی کسب و کار در این بستر باید یک سری نکات را بدانیم. اگر به دنبال درآمد از این شبکه اجتماعی هستیم باید نکات زیر را به طور منظم و جدی رعایت کنیم.

1. شما کارمند پیج کسب و کار خودتان هستید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد نظم و انضباط و تعهد در کسب و کار اینستاگرامی است. اگر واقعاً می‌خواهید یک کسب و کار موفق و با درآمد خوب در اینستاگرام راه اندازی کنید باید بتوانید مثل یک کارمند برای پیج خودتان کار کنید. یک کارمند چه خصوصیاتی دارد؟

  • سر ساعت سر کارش می‌آید و سر ساعت محل کار را ترک می‌کند
  • موظف است که در محل کار تمام هم و غم خود را روی کارش بگذارد
  • یک کارمند باید نسبت به کارهای خودش مسئولیت‌پذیر باشد
  • به هیچ عنوان جا نمی‌زند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه می‌کند

2. خلاقیت و تمایز را فراموش نکنید

کسب و کار در اینستاگرام کم نیست. خیلی از افراد هستند که یک پیج در اینستاگرام راه اندازی می‌کنند و محصولات خودشان را در آن به فروش می‌رسانند ولی شما به عنوان یک شخصیت حرفه‌ای که می‌خواهد یک کسب و کار ناب و موفق در اینستاگرام راه اندازی کند باید سعی کنید متمایز باشید و راهکارهای خلاقانه و متفاوت به کاربران خودتان ارائه دهید.

شما باید تلاش کنید که خلاقیت را چاشنی کار خودتان بکنید و در همه چیز حتی در نحوه ارائه محصولات خلاقیت به خرج بدهید. لازم است که در اینستاگرام ارزشی به مشتریان خودتان ارائه دهید. مهم‌ترین جایی که باید ارزشی را به مخاطب خودتان ارائه دهید و متمایز باشید، تولید محتوای بصری و ویدیویی است.

3. استفاده از استوری را فراموش نکنید

استوری‌های اینستاگرام یک حالت اسلایدی دارد و تنها به مدت 24 ساعت به مخاطب نمایش داده می‌شود. البته می‌توانید پس از مدتی استوری‌ها را به پروفایل خودتان اضافه کنید. اینستاگرام دارد تلاش می‌کند که قابلیت استوری را توسعه دهد و به‌روزرسانی کند. در ادامه به چند مورد از مزایای استوری اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:

  1. اگر فقط پست منتشر کنید ممکن است مخاطب نبیند و خیلی سریع از آن رد شود ولی استوری چنین حالتی ندارد و همیشه جلوی چشم مخاطب است. اگر مخاطب پس از مدتی بفهمد که شما محتوای باارزش تولید می‌کنید قطعاً به استوری‌های شما توجه می‌کند چون می‌داند که ارزش دیدن را دارد.
  2. قرار نیست که محتوای استوری به اندازه محتوای پست باکیفیت و جذاب باشد. محتوای استوری یک محتوای عادی و معمولی است. می‌توانید پشت صحنه کسب و کار و تلاش‌های خودتان را در قالب استوری به مخاطب نشان دهید.
  3. استوری به شما این اجازه و امکان را می‌دهد که انواع و اقسام محتوا را آزمایش کنید و بازخورد مخاطب را ببینید. می‌توانید در استوری خود عکس، ویدیوی کوتاه، بومرنگ و ویدیوی زنده منتشر کنید.
  4. با استفاده از استوری می‌توانید تبلیغات کنید و سایر کسب و کارها و پیج‌ها را در استوری خودتان تگ کنید.

قابلیت‌های استوری به گونه‌ای است که باید از این خصوصیت در کسب و کار خودتان استفاده کنید.

4. حتماً از IGTV استفاده کنید

یکی از قابلیت‌ها بی‌نظیر اینستاگرام قابلیت IGTV است. تفاوت این قابلیت با پست این است که در پست محدودیت زمانی (1 دقیقه) دارید ولی در IGTV  هیچ محدودیتی از نظر زمانی وجود ندارد. با استفاده از IGTV می‌توانید خلاقیت بیشتری به مخاطب خود منتقل کنید. در حال حاضر جذابیت عجیب این نوع محتوا در اینستاگرام باعث شده است که کاربران علاقه عجیبی به این پلتفرم داشته باشند.

همیار آکادمی پس از مشاهده محبوبیت بالای IGTV برای مخاطبان به این نتیجه رسید که باید یک مقاله عالی برای آشنایی با این نوع محتوای ویدیویی و خصوصیات و مزایای آن منتشر کند. در صورتی که تمایل دارید با این نوع محتوا آشنا شوید و از آن برای افزایش دنبال‌کنندگان، علاقمندان و مخاطبان خود استفاده کنید پیشنهاد می‌شود که به مقاله چگونه IGTV بگذاریم ؟ مراجعه کنید تا آموزش کاملی در مورد این نوع محتوا ببینید.

اینستاگرام قابلیت‌های خوبی در اختیار کاربران خود قرار داده است که اگر بتوانند از آن استفاده بهینه کنند خیلی راحت می‌توانند اینستاگرام را به یک ماشین پول‌سازی و کسب درآمد برای خودشان تبدیل کنند.

5. یک پروفایل و یک بیو برنده برای خودتان ایجاد کنید

یکی از مهم‌ترین نکات در کسب و کار اینستاگرامی، پروفایل شما است. پروفایل پیج کسب و کار شما باید جذاب باشد و نگاه مخاطب را به خودش جذب کند. هر چه پروفایل جذاب‌تری داشته باشید قطعاً مخاطبان بیشتری برای مشاهده محتوا و آگاه شدن از کسب و کارتان به شما سر خواهند زد. بنابراین هیچ گاه اهمیت پروفایل خودتان را دست کم نگیرید و برای آن اهمیت قائل شوید.

در پایین قسمت پروفایل یک کادر سفید رنگ برای بیو اینستاگرام وجود دارد. این بیو بهترین راهی است که می‌توانید کسب و کار خودتان را در آن معرفی کنید و به مخاطب کمک کنید که بدون هیچ سردرگمی بداند که زمینه فعالیت شما چیست و کسب و کارتان چه خصوصیاتی دارد.

6. برای یادگیری مهارت‌های اینستاگرام وقت بگذارید

صاحب کسب و کار اینستاگرامی باید بداند بستری که در آن فعالیت می‌کند چه خصوصیات، مزایا و معایبی دارد. این فرد باید بداند که روش کار با اینستاگرام چگونه است و باید مهارت کار با این بستر را فرابگیرد. همیار آکادمی به خاطر اهمیت فراگیری کار با اینستاگرام چند مقاله جذاب منتشر کرده است که از جمله این مقالات می‌توان به روش دانلود از اینستاگرام اشاره کرد.

در صورتی که تمایل دارید این مقاله را مطالعه کنید می‌توانید به روش دانلود از اینستا مراجعه کنید. در این مقاله تلاش شده است که به انواع و اقسام روش‌های دانلود از اینستاگرام اشاره شود تا اگر کاربری خواست محتوای مورد علاقه خودش را از اینستاگرام دانلود هیچ مشکلی نداشته باشد و بتواند این کار را از راه‌های مختلفی انجام دهد.

مزایای بیزینس پروفایل اینستاگرام

 


پیشنهاد ویژه همیار آکادمی برای آموزش کسب درآمد از اینستاگرام


همیار آکادمی مجموعه‌ای است که در زمینه « آموزش 0 تا 100 » تخصص دارد. این مجموعه صفر تا صد کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت، گرافیک و رسانه‌های اجتماعی را به شما آموزش می‌دهد. یکی از دوره‌های آموزشی فوق‌العاده این مجموعه « آموزش کسب درآمد از اینستاگرام » نام دارد.

محتوایی که در این دوره آموزشی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد نظیر ندارد. در این دوره 0 تا 100 درآمدزایی با این رسانه اجتماعی را یاد می‌گیرید و می‌توانید با حضور در این دوره یک برند جاودانه در اینستاگرام ایجاد کنید.

با شرکت در دوره کسب درآمد از اینستاگرام مفاهیم زیر را یاد می‌گیرید:

  • روش ایجاد یک اکانت حرفه‌ای اینستاگرام و توسعه آن
  • تولید محتوای حرفه‌ای
  • کسب درآمد از اینستاگرام

در صورتی که تمایل دارید در این دوره شگفت انگیز شرکت کنید و با حداقل سرمایه‌گذاری از دنیای پرطرفدار اینستاگرام کسب درآمد کنید و طعم شیرین درآمد از دنیای آزاد اینترنت را بچشید به « دوره آموزش اینستاگرام » مراجعه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
amanolla.gmgin
.
22 آبان 1400، 15:00
پاسخ
0
0
تعقیر دادن شماره
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402