نقد و بررسی بازی Neon Abyss ؛ تریلر، گیم پلی و نمرات

دانلود بازی neon abyss
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از خلاقانه‌ترین عناوین اخیر در سبک دو بعدی به شیوه Roguelike می‌توان به بازی Neon Abyss اشاره کرد. در مقاله پیش رویتان جوانب مختلف بازی Neon Abyss را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما باشید.

همچنین بخوانید :

بازی Neon Abyss یک بازی ویدیویی اکشن پلتفرمر با المان‌های نقش آفرینی به شیوه ژانر نوبتی Roguelike است که در تاریخ 14 جولای 2020 (24 تیر 99) برای پلتفرم‌های PC، ایکس‌باکس و Nintendo Switch منتشر شده است. این بازی به شکل تک نفره در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و سازنده آن کمپانی بازی‌سازی مستقل Veewo Games محسوب می‌شود. از جمله نکات قابل توجه در رابطه با گیم پلی بازی Neon Abyss سیستم آیتم بندی آن و و مکانیزم پیشرفت تونل‌های (Dungeon) بازی محسوب می‌شود. همراه پلازا بمانید تا جزئیات و اطلاعات مختلف را در رابطه با بازی Neon Abyss با همدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


گیم پلی بازی Neon Abyss


همانطور که در قسمت مقدمه نیز اشاره کردیم، بازی Neon Abyss یک بازی اکشن پلتفرمر به سبک بازی‌های Roguelike محسوب می‌شود که در آن به گشت و گذار و مبارزه در تونل‌ها و یا دانجن‌ها (Dungeon) خواهید پرداخت. نکته حائز اهمیت در رابطه با گیم پلی بازی Neon Abyss آن است که تصمیمات شما در حین بازی دارای این قابلیت هستند که قوانین تونل و یا دانجن مورد نظر را تغییر دهند.

بازی Neon Abyss از جمله بازی‌هایی است که در آن زیاد خواهید مرد. هر بار که در این بازی می‌میرید یک قدم به هدف نهایی خود نزدیکتر خواهید شد و این هدف چیزی نیست جز پیدا کردن درمان برای طلسم ابدیتان. در ادامه ویژگی‌های گیم پلی بازی Neon Abyss را به شکل مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تاریخ عرضه‌ی بازی Neon Abyss / گیم پلی بازی neon abyss

 

تونل های متغیر

در گیم پلی بازی Neon Abyss با یک دنیای زیرزمینی منحصربه‌فرد و گسترش یافته روبرو خواهید شد. می‌توانید راه ویژه خود را انتخاب کرده و به شخصی‌سازی آن بپردازید و از این طریق تونل مورد نظر خود را گسترش داده و اتاق‌ها، دشمنان، آیتم‌ها، قوانین و اختتامیه‌های جدید باز کنید.

 

ترکیب آیتم ها به شکل نامحدود

در این بازی قادر خواهید بود قابلیت‌های پسیو (Passive) آیتم‌های خود را با یکدیگر ترکیب کرده و به شکلی نامحدود آیتم‌های ترکیبی درست کنید. در واقع می‌توان گفت سرنوشت قابلیت‌های قهرمانتان در بازی Neon Abyss در دست خود شما و اختراعاتتان است.

 

محتوای گسترده

در گیم پلی بازی Neon Abyss با نقشه‌های پویا، بیش از 500 آیتم، بیش از 100 هیولا با سبک‌های مبارزه مختلف، پایان‌بندی‌های مختلف و راز و رمزهای بی‌شمار مواجه خواهید شد تا هر کدام از ماجراجویی‌هایتان تازگی خود را حفظ کند.

 

تخم مرغ ها و حیوانات خانگی

با پیشروی در بازی Neon Abyss با یکسری تخم مرغ مواجه خواهید شد که اگر از آن‌ها مواظبت کنید این تخم مرغ‌ها به مرور تبدیل به یکسری حیوانات خانگی تصادفی خواهند شد. هر کدام از حیوانات خانگی‌تان در این بازی یک قابلیت ویژه خواهد داشت و اکثر این حیوانات با پیشروی در بازی ارتقا خواهند یافت.

 

بازی های کوچک

در تونل‌های بازی Neon Abyss با اتاق‌های منحصر به فرد بسیاری مواجه خواهید شد که هر کدامشان دارای قوانین و مکانیزم‌های ویژه مخصوص به خود خواهد بود. در اتاق‌های این بازی قادر خواهید بود در دامنه متنوعی از فعالیت‌های مختلف همانند نواختن پیانو، رقابت‌های رقص، باشگاه‌های مشت‌زنی، ماهیگیری و… خود را غرق کنید.

بررسی بازی Neon Abyss / دانلود بازی Neon Abyss برای PC

 

شخصیت های قابل بازی متنوع

در بازی Neon Abyss چندین شخصیت قابل بازی منحصربه‌فرد در اختیار شما خواهد بود که هر کدامشان دارای قابلیت‌های مختلف بوده و شخصیت دلخواه خود را می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

 

الهه های نئون

در این بازی با الهه‌های گوناگونی مواجه خواهید شد. الهه کلوپ‌های شبانه، الهه بیت کوین و الهه فست فود را به عنوان مثال می‌توان نام برد. قهرمان شما فردی است که در خلال بازی با قوانین دیکته شده توسط این الهه‌ها مقابله خواهد کرد.

 

جلوه های صوتی

طراحی موسیقی و جلوه‌های صوتی بازی Neon Abyss توسط آهنگساز محبوب مین هه (Min He) انجام شده است. از آثار قبلی هه می‌توان به موسیقی بازی‌هایی همانند Princess Eun Hwa، بازی Rift و بازی How to Get Away with Murder اشاره کرد.

تریلر بازی neon abyss / تاریخ انتشار بازی neon abyss

 


تاریخ عرضه‌ی بازی Neon Abyss


تاریخ انتشار بازی Neon Abyss چهاردهم جولای 2020 (24 تیر 99) محسوب می‌شود. این بازی در تاریخ گفته شده برای پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

بازی neon abyss برای اندروید / دانلود بازی neon abyss

 


بررسی بازی Neon Abyss و نمرات منتقدین


در بخش زیر قصد داریم به بررسی بازی Neon Abyss و از نظر گذراندن نمرات منتقدین در رابطه با این عنوان بپردازیم. همراه ما بمانید.

 

همچنین بخوانید :

DarkStation / امتیاز: 90

یک پیشروی خوب با یک اسلحه مورد علاقه در این بازی شما را تا حد زیادی جلو می‌اندازد؛ اما پس از آنکه تمامی هیولاهای موجود در بازی را از بین بردید و لول-بالاترین آیتم‌ها را از آن خود کردید تقریبا چیز دیگری برای اکتشاف باقی نمی‌ماند. به غیر از این مورد بازی Neon Abyss را می‌توان یک سرگرمی ناب نامید. شخصا زمان زیادی را برای تجربه عناوین مشابه سپری کرده‌ام و می‌توانم بگویم این بازی اولین عنوانی است که در آن تعادل میان بازیکن و دشمنان او به شکلی قانع کننده برقرار است.

 

PlayStation Universe / امتیاز: 90

بازی Neon Abyss ترکیبی جذاب و هیجان انگیز در سبک شوتر پلتفرمر به شیوه Roguelike محسوب می‌شود که به خوبی موارد گفته شده را با مینی‌گیم‌ها و مکانیزم‌های پوکمون‌وار ادغام کرده است.

 

Digital Chumps / امتیاز: 87

بازی Neon Abyss از عناوین بزرگی همانند بازی Binding of Isaac و بازی Dead Cells گرته‌برداری کرده است. در این بازی هر قابلیت عجیب و غریب و اسلحه‌ای که می‌توانید تصورش بکنید را دارا هستید؛ عاملی که سبب می‌شود با یک عنوان استثنایی در سبک Roguelike نه تنها از نظر شاکله کلی، بلکه از نظر سبک پردازی روبرو باشیم.

بررسی بازی Neon Abyss / دانلود بازی Neon Abyss برای PC

 

BaziCenter / امتیاز: 85

احتمال دارد بازی Neon Abyss یک عنوان انقلابی نباشد، اما با این وجود در این بازی شاهد میزان زیادی از سرگرمی با ریتم سریع هستیم؛ سرگرمی‌هایی که با وجود اشتباهات تکنیکی کوچک تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای ما به ارمغان می‌آورند.

 

Everyeye.it / امتیاز: 78

تجربه‌ای بی‌رحم، درگیرکننده و کمی عجیب و غریب که البته جزو استانداردهای عناوین از این دست محسوب می‌شود. این شوتر 2 بعدی که توسط کمپانی Veewo Games و شرکت Team17 ساخته شده است از جهات بسیاری یک بازی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. تنها نقطه ضعف این بازی را می‌توان تکرارپذیر شدن گیم پلی آن در طولانی مدت و تکرار خسته‌کننده برخی از موقعیت‌ها نامید.

تریلر بازی neon abyss / تاریخ انتشار بازی neon abyss

در مقاله‌ای که خواندید جوانب مختلف بازی Neon Abyss را مورد بررسی قرار دادیم. به طور کلی می‌توان گفت این بازی یک تجربه منحصربه‌فرد در سبک پلتفرمر دو بعدی با المان‌های نقش آفرینی است که به ویژه اگر به این سبک و عناوین مشابه همانند بازی The Binding of Isaac و بازی Rogue Legacy علاقمند باشید، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند.

نظر شما در رابطه با بازی Neon Abyss چیست؟ نظرات خود را از بخش پایین و از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402