دانلود فیلم Halloween Kills (هالووین می کشد) ؛ تریلر، داستان و بازیگران

فیلم Halloween Kills
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم هالووین می کشد یک اسلشر آمریکایی است که در دنباله فیلم Halloween 2018 تولید شده و داستان آن را ادامه می‌دهد. فیلم ترسناک هالووین کیلز (فیلم Halloween Kills) با یک سال تاخیر بالاخره اکران شد! در ادامه نگاهی به فیلم هالووین میکشد خواهیم انداخت. پس از تماشای تریلر و دانلود آن، به سراغ داستان و بازیگران هالووین می‌کشد می‌رویم.

تعداد فیلم‌هایی که بتوانند در دنباله‌ها و بازسازی‌ها با اسلشر کلاسیک Halloween، ساخته جان کارپنتر (1978) برابری کنند زیاد نیست. فیلم ترسناک هالووین کیلز جدیدترین فیلم این مجموعه است. دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) کارگردان و نویسنده این فیلم و دنی مک‌براید (Danny McBride) و اسکات تیمز (Scott Teems) از دیگر نویسندگان اثر هستند. فیلم هالووین می کشد داستان فیلم هالووین 2018 را دنبال می‌کند و دوازدهمین فیلم از سری فیلم‌های هالووین است. فیلم ترسناک Halloween Kills به تازگی اکران شده و بینندگان و منتقدین نظرات خوبی در مورد آن دارند. قسمت سوم و پایانی این سه‌گانه، فیلم Halloween Ends در 14 اکتبر 2022 (22 مهر 1401) اکران خواهد شد. به نظر شما فیلم ۲۰۲۲ هالووین اندز میتواند پایان خوشی برای این سه گانه داشته باشد؟

دانلود فیلم Halloween Kills 2021

پیش از هرچیز چند لینک برای دانلود فیلم هالووین می‌کشد 2021 را برای شما آماده کرده‌ایم.

 

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر فیلم هالووین میکشد با زیرنویس فارسی را تماشا کنید.


داستان فیلم هالووین می کشد


فیلم هالووین می کشد / فیلم ترسناک halloween kills / داستان فیلم هالووین می کشد

 

فیلم هالووین می کشد یک اسلشر آمریکایی و دنباله مستقیم فیلم (2018) Halloween است. دیوید گوردون گرین و دنی مک براید پیش از این گفته بودند که حوادث این فیلم در همان شب فیلم هالووین 2018 رخ می‌دهند و دقیقا در ادامه نقطه اوج آن ساخته می‌شود؛ جایی که لوری، دختر و نوه او در حال تلاش برای به دام انداختن مایکل مایرز هستند.

مک‌براید در مصاحبه با مجله Empire گفت:

داستان در همان شب اتفاق می‌افتد. فیلم از همان جایی ادامه می‌یابد که فیلم قبلی تمام شد. حوادث این قسمت، شخصیت‌های زیادی از فیلم هالووین (1978) را کنار هم می‌آورد که در قسمت قبلی حضور نداشتند. آنها کنار هم می‌آیند تا یک بار و برای همیشه مایکل، این مرد دیوانه را نابود کنند.

گرین اضافه کرد در این قسمت تغییراتی هم در تم داستان وجود دارد. برای مثال در فیلم هالووین تمرکز اساسی پیرامون لوری و انتقام شخصی او بود، اما این فیلم بر رویکرد اجتماعی موضوع تاکید دارد. فیلم Halloween Kills در مورد جدایی از جامعه و هرج و مرج است و اینکه که چطور ترس مثل ویروس پخش می‌شود.


بازیگران فیلم هالووین میکشد


در حالی که تاخیر اکران خبری ناخوشایند برای طرفداران فیلم هالووین میکشد بود، انتشار این خبر که بسیاری از شخصیت‌های فیلم کلاسیک به این اثر برمی گردند از شدت تلخی آن کاست. در ادامه بازیگران فیلم ترسناک هالووین کیلز را معرفی می‌کنیم.

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود

بازیگران فیلم halloween kills / هالووین می‌کشد 2021 / تاریخ اکران فیلم هالووین می‌کشد

جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) بازیگر و نویسنده آمریکایی، در نوامبر 1958 در کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادر کرتیس حدود چهار سال بعد، در سال 1962 طلاق گرفتند. به گفته کرتیس پدرش حضور پررنگی در زندگی او نداشته و در کل علاقه‌ای به پدر بودن نداشت. کرتیس تحصیلات خود را در دبیرستان بورلی‌هیلز گذراند و سال 1976 به کالیفرنیا برگشت. او دانشگاه حقوق را بعد از یک ترم رها کرد تا علاقه خود، یعنی بازیگری را دنبال کند.

جیمی لی کرتیس با بازی در فیلم ترسناک Halloween 1978 پا به عرصه بازیگری گذاشت و بازی در ژانر ترسناک را ادامه داد. کرتیس نقش لوری در فیلم‌های هالووین 2 (1981)، هالووین: بیست سال بعد (1998)، هالووین: رستاخیز (2002) و هالووین (2018) را به عهده داشت. او برنده جایزه گلدن‌گلوب و بفتا و همچنین نویسنده‌ای موفق در زمینه کتاب کودکان محسوب می‌شود.

نیک کسل در نقش مایکل میرز

بازیگران فیلم هالووین میکشد / فیلم ترسناک هالووین میکشد

نیک کسل (Nick Castle) متولد سال 1947، فیلمنامه نویس، کارگردان و هنرپیشه آمریکایی است که به واسطه نقش مایکل مایرز در فیلم ترسناک هالووین (1978) به کارگردانی جان کارپنتر به شهرت رسید. او در کودکی نقش‌های کوچکی در فیلم‌های پدرش داشت و در دانشگاه کالیفرنیا، رشته فیلمسازی را دنبال کرد. او در این دانشگاه فیلم کوتاه و پر جایزه The Resurrection of Broncho Billy را تصویربرداری کرد.

جیمز جود کورتنی در نقش مایکل میرز

فیلم halloween kills 2020 / تریلر فیلم هالووین میکشد

جیمز جود کورتنی (James Jude Courtney) متولد سال 1957 در اوهایو، بازیگر و بدل‌کار آمریکایی است که برای نقش مایکل مایرز، قاتل سریالی در فیلم هالووین 2018 شناخته می‌شود. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و از دوران ابتدایی تا سال‌های دانشگاه فیلم کوتاه می‌ساخت.

کورتنی در دانشگاه کالیفرنیا رشته روزنامه نگاری را انتخاب کرد و در استودیو هالیوود به عنوان راهنما مشغول به کار شد. او پس از مدتی با الکس دنیلز آشنا شد و به کمک او وارد دنیای بدل‌کاری شد. سپس بازیگری را در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک آغاز کرد و تحت تعلیم استلا آدلر (Stella Adler)، بازیگر و مربی بازیگری قرار گرفت.

جیمی لی کرتیس و نیک کسل طبق برنامه قرار بوده در فیلم حضور داشته باشند، اما صحبت‌های کارپنتر مشخص کرد که برایان اندروز (Brian Andrews) در نقش تامی دویل، همان کودکی که در اولین فیلم در سال 1978 حضور دارد، به همراه تعداد بسیاری از شخصیت‌های قدیمی به فیلم باز می گردد.

دیگر بازیگران اصلی فیلم ترسناک هالووین میکشد عبارتند از:

  • جودی گریر (Judy Greer) در نقش کارن نلسون
  • اندی ماتیچاک (Andi Matichak) در نقش آلیسون نلسون
  • آنتونی مایکل هال (Anthony Michael Hall) در نقش تامی دویل
  • کایل ریچاردز (Kyle Richards) در نقش لیندزی والاس
  • رابرت لانگ‌استریت (Robert Longstreet) در نقش لونی الام

تاریخ اکران فیلم هالووین می‌کشد


  • تاریخ اکران: 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400)

زمان اکران فیلم ترسناک هالووین کیلز برای اکتبر 2020 (مهر ماه 1399) تعیین شده بود، اما متاسفانه این فیلم هم یکی از موارد بسیاری است که با ویروس همه گیر کرونا روبرو شد و تاریخ انتشار آن برای یک سال تمام عقب افتاده است.
جان کارپنتر در توئیتر خود بیانیه‌ای مشترک با دیوید گوردون گرین با این مضمون پست کرد: هر دو بخاطر تعویق در اکران «دل شکسته» هستند. او گفت:

اگر ما طبق برنامه ریزی قبلی در اکتبر امسال اکران کنیم، باید با این واقعیت روبرو شویم که فیلم در این فضای پر خطر، فروش خوبی نخواهد داشت. در نتیجه بعد از بررسی گزینه‌ها، تصمیم گرفتیم که اکران رسمی فیلم را برای یک سال به تعویق بیندازیم.

هالووین می‌کشد

اسکات تیمز یکی از نویسندگان فیلم، در مصاحبه‌ای با MovieWeb در مورد فیلم اعلام کرد:

نمی‌توانم در موردش صحبت کنم، اما بسیار هیجان زده‌ام. مطمئنا افرادی که فیلم قبلی را دوست داشتند، برای این فیلم بسیار هیجان زده خواهند شد.

به گفته او فیلم ترسناک هالووین کیلز بهترین نسخه، بزرگترین، بدترین و مرموزترین نسخه عنوان اول است.

درنهایت فیلم Halloween Kills اولین بار در تاریخ 8 سپتامبر 2021 (17 شهریور 1400) در هفتاد و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به روی پرده رفت. پس از یک سال تاخیر، این فیلم در 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400) در سینماهای آمریکا نیز اکران شد. فیلم هالووین میکشد به مدت 60 روز از طریق سرویس استریم Peacock نیز در دسترس است.

نقد و بررسی فیلم Halloween Kills

فیلم ترسناک هالووین کیلز بالاخره اکران شد و شادی و ترس را به دل طرفداران این ژانر انداخت. همانطور که اشاره شد، این فیلم ابتدا در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، و سپس در سینماهای آمریکا به روی پرده رفت. بینندگان و منتقدین نظرات متوسطی در مورد فیلم هالووین میکشد دارند. تا به اینجا بینندگان نمره 6.2 از 10 را به آن داده‌اند، که نمره خوبی است.

منتقدین در کنار تحسین خلاقیت در کشتار، منابع و بازی بازیگران انتقاداتی به فیلم دارند. آنان به خصوص از فیلمنامه و فقدان نوآوری در فیلم ترسناک هالووین کیلز ناراضی هستند. در وبسایت راتن تومیتوز 46% کل نقدها، نقد مثبت ارزیابی شده است. وبسایت متاکریتیک نیز براساس 43 نقد، امتیاز 42 از 100 را به فیلم ترسناک Halloween Kills اعطا کرده است. در این بخش مروری بر نظرات و نمرات منتقدین در نقد فیلم هالووین می‌کشد داریم.

فیلم هالووین میکشد / فیلم ترسناک هالووین کیلز

Total Film/ لیلا لطیف: 80

بسیاری از فیلم‌های ترسناک با تصمیمات عجیب شخصیت‌ها، و قرار خودشان در یک خطر غیرضروری، ناامیدکننده می‌شوند. اما فیلم هالووین می کشد به طرز جالبی نشان می‌دهد که شخصیت‌ها تقریبا عمدا این کار را انجام می‌دهند و از آن برای رویارویی با عمیق‌ترین ترس خود استفاده می‌کنند. ساده‌تر است که یک بار تا پایان این مسیر ناخوشایند رفت، تا اینکه بخواهید تمام عمر با وحشت زندگی کنید.

Reel Views/ جیمز براردینلی: 75

فیلم هالووین می‌کشد 2021 یکی از دنباله‌های بهتر است و شامل همه عناصری است که آن را تبدیل به اثرری محبوب بین عاشقان فیلم‌های ترسناک، فارغ از سن بینندگان، می‌کند.

IGN/ رافائل موتامایور: 70

فیلم Halloween Kills از اینکه قسمت دوم یک سه‌گانه است رنج می‌برد، اما همچنان طنزی خونین و اجراهایی فانتزی را ارائه می‌دهد. فیلم به اندازه کافی بازگشت به نسخه اصلی دارد که برای طرفداران قانع‌کننده باشد، و در عین حال اسطوره‌شناسی پیرامون مایکل میرز و شهر هادنفیلد را در مسیری معنادار، گسترش می‌دهد.

The Guardian/ جاناتان رومنی: 60

40 سال پس از اینکه جان کارپنتر فیلم اسلشر را تعیین کرد، کارگردان دیوید گوردون گرین در احیای مجدد این عنوان موفق شد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین فیلم ترسناک ترکیه ای | معرفی 40 عنوان از برترین ...
نسترن امین زاده28 شهریور 1402 21:30
thumbnail
لیست 40 فیلم ترسناک ۲۰۲۱ ؛ تجربه وحشتی از جنس مرگ!
زهرا عزتی18 اردیبهشت 1401 13:30
thumbnail
فیلم ترسناک Antlers ؛ داستان، بازیگران، تریلر و تاریخ ...
فاطمه ایزدپناه20 مرداد 1399 20:00
thumbnail
دانلود فیلم ترسناک Relic 2020 ؛ تریلر، داستان و نمرات منتقدین
نسیبه عسکری10 مرداد 1399 22:00

A.V.Club/ کتی ریف: 50

مشکل این نیست که فیلم هالووین می کشد چیزی بیش از یک نیهیلیسم وحشیانه نیست؛ این یک چیز کاملا قابل قبول برای یک فیلم ترسناک است. بلکه مشکل اینجاست که فیلم تلاش دارد خیلی چیزها ورای نیهیلیسم وحشیانه باشد، و در این مسیر کنترل خود را از دست می‌دهد.

Rolling Stone/ دیوید فیر: 40

همانند بسیاری دیگر از قسمت‌های میانی بقیه سه‌گانه‌ها، به نظر می‌رسد هالووین می‌کشد اینگونه طراحی شده که شما را از نقطه A به نقطه C در آینده برساند. فیلم فراموش می‌کند که به عنوان یک فیلم سینمایی همچنان باید روی خودش هم کار کند. اینکه تماشاگران سرگردان و تماشاچیان جدید فقط با یک لینک ضعیف وارد فضای داستان شوند، این خطر را دارد که به طور مداوم از تلاش کردن خسته شده و فیلم را رها کنند.

CNN. برایان لوری: 30

اگر فیلم قبلی با از بین بردن همه چیزهای مربوط به قبل، اندکی هیجان داشت، این حس در فیلم جدید از بین رفته است.

The New York Times/ ژانت کتسولیس: 20

فیلم هالووین میکشد فیلم میانی یک سه‌گانه است که از سال 2018 به کارگردانی دیوید گوردون گرین آغاز شد. این فیلم یک آشفتگی بی‌حوصله و فقیرانه است که اجساد را جایگزین شخصیت‌ها، و شعار را جایگزین دیالوگ‌ها کرده است.

سخن پایانی

تریلر فیلم halloween kills / هالووین می‌کشد

در این مقاله با اخبار و حواشی مربوط به فیلم هالووین می کشد همراه شما بودیم.  نظر شما در مورد مجموعه فیلم‌های هالووین چیست؟ آیا فیلم هالووین می‌کشد را تماشا کرده‌اید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
محمد
.
27 مهر 1400، 09:32
پاسخ
0
0
تریلر فیلم هالووین میکشد که عالی بود ? الان دیگه مستقیم میرم سراغ دانلود فیلم ترسناک Halloween kills ?
avatar
الهام ناصری / سردبیر
.
27 مهر 1400، 10:49
پاسخ
1
0
@محمد
من متاسفانه فیلم ترسناک دوست نداشتم. ولی اگه بخوام به یکی معرفی کنم اولین گزینه فیلم هالووین میکشد خواهد بود.
avatar
محمد
.
27 مهر 1400، 09:31
پاسخ
0
0
تریلر فیلم هالووین میکشد که عالی بود ? الان دیگه مستقیم میرم سراغ دانلود فیلم ترسناک Halloween kills ?
avatar
الهه
.
27 مهر 1400، 09:21
پاسخ
0
0
تریلر فیلم هالووین میکشد رو دیدم و به نظر عالیه ?
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402