بررسی بازی Hellpoint ؛ داستان، تریلر، گیم پلی و نمرات

بررسی بازی Hellpoint 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی Hellpoint بپردازیم. همچنین درباره داستان بازی، تریلر، گیم‌پلی و نمرات منتقدین توضیحاتی خواهیم داد. پس با پلازا همراه شوید.

بازی Hellpoint یک گیم به سبک نقش آفرینی است که توسط Cradle Games ساخته شده و توسط TinyBuild نیز منتشر شده است. همچنین تاریخ انتشار بازی Hellpoint برابر با 30 ژوئن 2020 (10 تیر 99) است. این بازی برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و لینوکس در دسترس است. اگر تصمیم به دانلود بازی Hellpoint دارید، در ادامه این مقاله از پلازا بیشتر درباره این عنوان توضیح خواهیم داد. همچنین در این قسمت تریلر بازی Hellpoint 2020 را برایتان قرار می‌دهیم تا پیش از شروع مقاله، بیشتر با فضا و سبک آن آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان بازی Hellpoint


این بازی در بازه زمانی پس از یک فاجعه کوانتومی عظیم به نام Merge تنظیم شده است که در یک لحظه، تمامی موجودات زنده به سرعت ذهن خود را از دست داده و حافظه و بدن‌هایشان با همزاد خود در جهان‌های موازی ادغام می‌شود. این اتفاق همچنین موجوداتی با قدرت فوق‌العاده را که باید تنها باقی بمانند، به خود جلب کرده است.

حال شما به عنوان یک شخصیت مرموز و بی‌نام که به عنوان Spawn شناخته می‌شود، بازی کرده و اهداف خود را کاملاً مطابق با انتخاب‌های خود در طول بازی Hellpoint پیش می‌برید. در ابتدای بازی، شما در ایستگاه فضایی متروکه Irid Novo، در مدار یک سیاهچاله فوق‌العاده بزرگ از خواب بیدار می‌شوید. هرچه در این ایستگاه پیش روید، با خواندن داده‌های رایانه، اطلاعات مختلفی برایتان آشکار می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Hellpoint

کمی پس از شروع بازی متوجه خواهید شد که شما توسط «نویسنده» (The Author) ایجاد شده‌اید تا داده‌هایی را جمع آوری کرده و ایستگاه را نجات دهید. او به شما خواهد گفت که پس از ادغام همه چیز خراب شده و وی بیمار است. کمی بیشتر که در بازی Hellpoint پیش بروید، متوجه خواهید شد که The Author در واقع یک هوش مصنوعی و پروژه‌ای است که توسط ایستگاه Irid Novo ایجاد شده است.

هدف اصلی و واقعی نویسنده نیز جمع‌آوری داده‌هایی از تمام جهان‌های موازی برای به دست آوردن قدرت نهایی، تبدیل شدن به یک خدا و برطرف کردن مشکلات بشریت است؛ صرف نظر از این امر که چه هزینه‌ای می‌تواند این کار داشته باشد. در پایان بازی Hellpoint، بازیکن قادر خواهد بود تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد داده‌ها را به نویسنده بدهد یا می‌خواهد جلوی The Author را بگیرد و با او بجنگد.

 


گیم پلی بازی Hellpoint


گیم پلی بازی Hellpoint عمدتاً حول نبرد می‌چرخد. بازیکن هم امکان حملات سبک و هم سنگین و قدرتمند را خواهد داشت. علاوه براین، مکانیک فرار نیز برای بازیکن وجود دارد. بازی به شدت به اکتشاف متکی است و اسرار زیادی برای کشف ارائه می‌دهد. این اطلاعات ممکن است در پشت درهای مخفی یا در مکان‌هایی به ظاهر غیرقابل دسترسی پنهان شوند که با استفاده از مکانیک پرش به آنها می‌توان رسید.

داستان بازی Hellpoint

این بازی کمی متفاوت از بازی Dark Souls بوده و در اینجا نمی‌توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید یا ظاهر و سبک آن را تغییر دهید. پس از شروع بازی Hellpoint، آموزش‌هایی اساسی از طریق نشانگرهای درخشان روی دیوارها به شما گفته می‌شود که بازیکن را به اولین برخورد با دشمن و جنگ سوق می‌دهد. همه چیز کم کم پیشرفت می‌کند تا شما بدون ترس پیشرفت کنید. همچنین بازی Hellpoint از نظر نبرد و حرکت بسیار راحت است. با این حال بسیار چالش‌برانگیز نیز محسوب می‌شود. درگیری‌ها کاملا استراتژیک طراحی شده و سریع هستند. یکی از اصلی‌ترین نکات موجود در بازی Hellpoint، حرکت پرشی است که می‌تواند یک راه عالی در لحظه‌های مهم باشد؛ زیرا می‌توانید پس از یک ترکیب موفق پرش به علاوه حمله سنگین، دشمن را به قتل برسانید.

یک Crack در طول بازی خواهید داشت که با لمس کردن فعال شده و می‌تواند ویژگی‌های شخصیت بازی را ارتقا دهد. با پیشرفت در بازی Hellpoint نوعی میزهای کار به شما ارائه می‌شود که می‌توانید تجهیزات خود را ارتقا داده و سلاح‌های خود را بهبود ببخشید. همچنین در اینجا شما به نوعی معجون با تکنولوژی پیشرفته دست خواهید یافت تا صدمات خود را بهبود بخشید. با شکست دادن دشمنان می‌تواند این معجون دوباره پر شود.

گیم پلی بازی Hellpoint

 


نمرات منتقدین به بازی Hellpoint


در این قسمت به نقد و بررسی بازی Hellpoint 2020 می‌پردازیم و نگاهی به نمرات منتقدین خواهیم داشت.

 

Wccftech / امتیاز: 75

Hellpoint مطمئناً از نظر پیشرفت شخصیت در طول بازی و مبارزه با بازی Dark Souls کاملا متفاوت بوده و این حس اکتشاف است که باعث می‌شود کمی شبیه به این بازی به نظر برسد.

 

Gameblog.fr / امتیاز: 70

علیرغم اینکه از نظر مبارزه و کنترل کمی ساده و ابتدایی به نظر می‌رسد، بازی Hellpoint یک نسخه خوب در بین بازی‌های نقش آفرینی است که با یک جهان جالب، طراحی خوب و صفحه نمایش عالی همراه شده است.

بررسی بازی Hellpoint

 

Everyeye.it / امتیاز: 68

با این امید که تیم توسعه قادر به اصلاح بازی پس از انتشار خواهند بود، بدون شک بازی Hellpoint یک گیم خوب است که متأسفانه قادر به بیان کامل پتانسیل‌های خود نیست.

 

PlayStation LifeStyle / امتیاز: 65

Hellpoint یک بازی علمی تخیلی است که دارای ویژگی کشتار نیز است. این بازی دارای برخی مسائل فنی از جمله فریم ضعیف برای نمایش بازی، مشکلات تشخیص ضربه و مشکلات مربوط به رابط کاربری است. اما اگر به دنبال بازی شبیه به Souls هستید، می‌توانید این عنوان را امتحان کنید.

 

PlayStation Universe / امتیاز: 65

نوع بازی‌ها بسیار دوست داشتنی هستند، اما بازی Hellpoint عمدتاً به دلیل فریم ضعیف، در بین بیشتر بازی‌های دیگر در این ژانر در سطح پایین قرار دارد. اکتشاف، ساخت شخصیت و مبارزات آن کپی نامناسبی از بازی Dark Souls است و فاقد شخصیت و قابلیت بازی خوب است که به نادرستی از آن عنوان الهام گرفته است. نمونه‌های بهتری از این سبک بازی وجود دارند که ارزش بازی کردن را دارند.

بازی Hellpoint 2020

در این مقاله به بررسی بازی Hellpoint پرداختیم، همچنین درباره گیم‌پلی و داستان بازی صحبت کرده و تریلر آن را برایتان قرار دادیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. همچنین خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را درباره این بازی برای تیم پلازا و خوانندگان مقاله بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402