دانلود جدیدترین بازی های مسابقه ای (Racing) برای اندروید با لینک مستقیم

بهترین بازی های درگ اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی بهترین بازی های درگ برای اندروید و iOS و بهترین بازی های ریسینگ، لینک دانلود هریک را نیز در ادامه قرار دهیم. پس با پلازا همراه شوید.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چقدر شگفت‌انگیز خواهد بود اگر یک ماشین مسابقه‌ای داشته باشید و بتوانید با آن در خیابان هم بروید؟ هیجان رانندگی در خیابان‌های خالی با سرعتی بیش از 200 کیلومتر در ساعت قطعا فوق‌العاده خواهد بود. این بهترین روش برای بالا بردن سطح آدرنالین و احساس شادی است. همه این‌ها را می‌توانید در بازی های درگ و بازی های ریسینگ تجربه کنید. این مقاله از پلازا را دنبال کنید تا ما بهترین بازی های درگ اندروید و iOS و بازی های مسابقه ای را به شما معرفی کنیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


بهترین بازی های مسابقه ای 2020


بازی های ریسینگ جزو محبوب‌ترین عناوین بین بازی‌های موبایل محسوب می‌شوند. این سبک بسیار رقابتی و چالش برانگیز است که صدها گزینه مختلف نیز برای انتخاب پیش روی خود دارید. بازی های ریسینگ، اولین سبک از بازی‌های موبایل بودند که از قابلیت شتاب سنج گوشی به عنوان فرمان استفاده کردند. البته روش‌های دیگری نیز برای کنترل کردن وجود دارد اما چرخاندن گوشی و استفاده از آن به عنوان فرمان واقعا لذت‌بخش است! در ادامه به معرفی بهترین بازی های ریسینگ اندروید و آیفون 2020 می‌پردازیم. بعضی از بازی‌های لیست ممکن است طی سال‌های گذشته منتشر شده باشند اما جدیدترین آپدیت آن‌ها در سال 2020 منتشر شده است.

 

بازی Rebel Racing

بازی های ریسینگ

بین سریع بودن و نفر اول بودن، یک مرز بسیار باریک وجود دارد. به منحصر به فردترین رویداد مسابقه جاده ای آمریکا بپیوندید و با بهترین رانندگان جهان به رقابت بپردازید! با فیزیک رانندگی واقع بینانه، تغییر در قطعات ماشین و اضافه کردن توربو، سبقت‌های حرفه‌ای و مکان‌های خیره‌کننده ساحل غربی، بازی Rebel Racing نفس تازه‌ای را به دسته مسابقات ریسینگ در موبایل دمیده است. ماشین‌های کلاسیک دنیای واقعی و ابرخودروهای جذاب را جمع آوری و شخصی‌سازی کنید و ارتقا دهید، سپس خود را به صدر مسابقات Rebel Racing برسانید! این عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی های مسابقه ای اندروید و آیفون است.

دانلود بازی مسابقه ای Rebel Racing برای اندروید | iOS

 

بازی F1 Mobile Racing

بازی های ریسینگ اندروید

این بازی رسمی مسابقات اتومبیل رانی مسابقات قهرمانی جهان فرمول 1 است و به طور کامل تا آخرین ماشین های 2019 به روز شده تا رانندگان و مقررات جدید را به نمایش بگذارد. همانطور که انتظار دارید، این بازی شامل تمام مسیرهای مسابقه‌ای F1 است. بازیکنان می‌توانند در مسابقات گرندپری (Grand Prix) شرکت کنند، دوستان خود را در دوئل‌های 1 بر 1 به چالش بکشند و یا ماشین مورد علاقه F1 خود را شخصی‌سازی کنند.

 

دانلود بازی ریسینگ F1 Mobile Racing برای اندروید | iOS

 

بازی Sport Racing

بازی های ریسینگ برای اندروید

Sport Racing یکی از بهترین بازی های اتومبیلرانی رایگان و واقع بینانه است که ترکیبی از شبیه سازی و پویایی رانندگی برای سیستم عامل های تلفن همراه به حساب می‌آید. ترکیبی از شبیه سازی و تجربه بازی ریسینگ در یک بازی را بصورت رایگان احساس کنید. به ده ها رویداد مسابقه ای بپیوندید ، در صد مسابقه برنده شوید ، لباس های مسابقه ای را باز کنید ، کلاه ایمنی ، دستکش بپوشید و یک تجربه واقعی مسابقه را بچشید. اگر برای سوزاندن آسفالت نیاز به شکستن محدودیت سرعت دارید ، ماشین های افسانه ای زیادی در انتظار شما هستند.

این بازی شامل 20 اتومبیل افسانه ای اسپرت با گزینه های مختلف ارتقا و شخصی سازی است. مهارت های مسابقه ای خود را در مسیرهای مسابقه ای که شامل مکان های دنیای واقعی با شرایط آب و هوایی روز / شب و باران است، آزمایش کنید.

دانلود بازی مسابقه ای Sport Racing برای اندروید

 

بازی Forza Street

بهترین بازی های ریسینگ اندروید

در صحنه مسابقه خیابانی بی‌پایان با سرعتی گیج کننده مسابقه دهید! با برنده شدن در مسابقات از جمع کردن کلکسیون ماشین‌های رویایی خود لذت ببرید. برای اینکار تنها کافیست یک رویداد انتخاب کنید، یک اتومبیل از کلکسیون خود بردارید و در اولین بازی رسمی Forza که برای موبایل منتشر شده، مسابقات خود را آغاز کنید.

بیش از 50 اتومبیل واقعی از برترین مارک های اتومبیل بین المللی را جمع آوری و شخصی‌سازی کنید، سپس با آن رقابت کرده و قطعاتش را ارتقا دهید. از اتوموبیل‌های افسانه‌ای موجود در این بازی می‌توان به لامبورگینی، مک لارن، شورلت، دوج، BMW ، پورشه، فورد و اتوموبیل‌های نیسان اشاره کرد. گاراژ خود را از ماشین‌های مختلف پر کنید و در بخش داستانی بازی به مصاف حریفان بروید. فورزا استریت یکی از بهترین بازی های ریسینگ اندروید و آیفون است.

دانلود بازی Forza Street برای اندروید | iOS

بازی Grid Autosport

بازی های مسابقه ای

بازی GRID Autosport نسخه پورت شده از کامپیوتر بر روی گوشی‌های هوشمند است. این بازی همچنین یکی از بهترین بازی هایی بود که در سال 2019 به بازار عرضه شد. GRID Autosport دارای 100 اتومبیل به همراه 100 پیست مسابقه کامل است. تمرکز اصلی بازی روی بخش تک نفره است و بجز یک سری مشکلات موجود در تنظیم زاویه دوربین، می‌توان گفت پکیج کاملی را در سبک ریسینگ به شما اهدا می‌کند. قیمت این بازی کمی بالاست اما در صورت خریداری آن، تمامی DLCهای منتشر شده را نیز دریافت می‌کنید که آن را باارزش‌تر می‌کند. بازی GRID Autosport از کنترلر نیز بطور کامل پشتیبانی می‌کند. برای خواندن اطلاعات کامل درمورد دسته بازی مخصوص گوشی، می‌توانید سری به این مطلب بزنید.

 

دانلود بازی Grid Autosport برای اندروید | iOS

 

بازی Real Racing 3

بازی های مسابقه ای اندروید

Real Racing 3 یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی های مسابقه ای موجود در لیست ما است که به نام بازی هم اعتبار می‌بخشد. این بازی بین گیمرها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این بازی پر از محتوا است؛ بیش از 100 ماشین از تولید کنندگان مختلف، حالت‌های مختلف بازی از جمله چند نفره آنلاین Real Time ، و حتی پیست‌های مسابقه‌ای موجود در بازی نیز نسخه دیجیتال پیست‌های واقعی هستند. بیش از 2 هزار رویداد در این بازی با قوانین و سبک‌های مختلف، انتظارتان را می‌کشند. این بازی می‌تواند به راحتی در لیست بهترین بازی های ریسینگ برای اندروید و آیفون قرار بگیرد.

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید | iOS

 


دانلود بهترین بازی های درگ برای اندروید و iOS


بازی های درگ دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که می‌توانید با آن‌ها برای مدت‌ها سرگرم شده و آدرنالین خونتان را افزایش دهید. در زیر به چند مورد مورد از بهترین بازی های درگ اشاره خواهیم کرد.

 

بازی Asphalt 9: Legends

بازی های درگ برای اندروید

Asphalt 9: Legends یکی دیگر از بازی های درگ اندروید است که توسط Gameloft SE ساخته شده است. گفتنی است که این عنوان می‌تواند توسط هر کاربر اندرویدی و بدون پرداخت هزینه‌ای نصب شود؛ اما اگر به‌دنبال برخی ویژگی‌های هیجان‌انگیزتر هستید، می‌توانید از پیشنهادهای خرید درون بازی استفاده کنید. با به‌روزرسانی فعلی بازی، بازیکنان در فصل مسابقات پورشه شرکت می‌کنند. در نتیجه در فصل جدید آن، بازیکنان با 5 اتومبیل شگفت‌آور پورشه در خیابان‌ها حضور خواهند داشت.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends برای اندروید

 

بازی Top Speed: Drag & Fast Racing

بازی های درگ برای اندروید

همچنین بخوانید :
The Top Speed: Drag & Fast Racing یکی از بازی های درگ و مسابقه‌ای فوق‌العاده است که در آن شما باید برتری خود را نسبت به تمامی مجرمان شهر ثابت کنید. در اینجا شما بهترین اتومبیل را از بین 69 اتومبیل موجود در بازی انتخاب کرده و می‌توانید تغییراتی در موضوع و جزئیات خاصی از بازی نیز اعمال کنید. سپس با ماشین مسابقه‌ای خود در 5 شهر فوق‌العاده کشور گردش می‌کنید که همه این شهرها متفاوت از یکدیگر بوده و تِم شهرها نیز کاملاً متنوع و منحصربه‌فرد است. این بازی درگ با گرافیک جذاب و کیفیت صدای عالی قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

دانلود بازی Top Speed: Drag & Fast Racing برای اندروید و iOS

 

بازی CSR Racing 2

بازی های درگ برای اندروید

وقتی در مورد بازی های درگ اندروید و iOS برتر صحبت می‌کنیم، عادلانه نیست که به بازی فوق‌العاده CSR Racing 2 اشاره نکنیم. این درواقع نسخه پیشرفته بازی CSR Racing است. اگر بخواهیم خیلی ساده و واضح بازی CSR Racing 2 را با سایر بازی‌های مسابقه ای مقایسه کنیم، باید بگوییم که این بازی در صدر جدول قرار خواهد گرفت. برای بالا نگه‌داشتن هیجان بازی و نیز متنوع کردن بازی برای بازیکنان، توسعه‌دهندگان بازی CSR Racing 2 یک ویژگی بسیار ویژه را معرفی کرده‌اند. این ویژگی خاص به بازیکنان امکان این را می‌دهد تا در مکان‌های خاصی توقف کرده و لوازم جانبی و دیگر ویژگی‌های خودروها را تغییر دهند. بازیکنان همچنین می‌توانند با چندین سوپر اتومبیل مانند McLaren P1 و LA Ferrari رانندگی کنند.

دانلود بازی CSR Racing 2 برای اندروید و iOS

 

بازی Nitro Nation Drag & Drift

بهترین بازی های درگ اندروید

آیا می‌خواهید وارد یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات ماشین شوید؟ پس بازی Nitro Nation Drag & Drift را امتحان کنید. ماشین‌های این عنوان با استفاده از نیترو قدرتمند شده‌اند؛ پس می‌توانید با انجام حرکات نمایشی و چرخشی، لذت بیشتری را تجربه کنید. این مسابقه با حالت‌های بازی واقع‌بینانه ساخته شده که جذابیتش را دوچندان کرده و آن را به یکی از بهترین بازی های درگ اندروید تبدیل کرده است. تعداد زیادی اتومبیل برای انتخاب در این بازی وجود دارند که همه آن‌ها با فناوری‌های پیشرفته طراحی شده است.

دانلود بازی Nitro Nation Drag & Drift برای اندروید

 

بازی 3 Rush Rally

بهترین بازی های درگ اندروید

بازی Rush Rally که حاصل زحمات بیش از هشت سال یک تیم است، تلاش دارد تا تجربه بازی‌های کنسولی را به صفحه گوشی‌های هوشمند بیاورد. بیش از 70 مرحله رالی در سطوح آسفالت، برف، شن و خاک در بازی قرار داده شده است. شرایط مختلف آب و هوایی و حتی مراحل ترسناک شبانه نیز در نظر دارد تا چالش‌های بیشتری را برای بازیکنان ایجاد کند.

گیمرها می توانند کنترل های روی صفحه لمسی خود را به تنظیمات شخصی خود تغییر دهند ، انواع ماشین‌ها را شخصی‌سازی کنند و با شرکت در بخش چند نفره آنلاین، به رقابت با دیگر گیمرهای سراسر دنیا بپردازند.

دانلود بازی 3 Rush Rally برای اندروید | iOS

 

بازی Drag Racing Street

بازی drag racing 4x4

بازی Drag Racing Street یک گزینه عالی برای کاربران اندروید و iOS است. در این بازی می‌توانید اتومبیل‌های مسابقه را به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین بازی Drag Racing Street این فرصت را برای همه کاربران فراهم می‌کند تا قدرت موتور خود را تا حد نهایت افزایش دهند. حالت‌های مختلف بازی همچون JDM، حالت Combat Classics، حالت Stance و بسیاری از حالت‌های دیگر برای لذت بیشتر شما در این بازی فراهم است. این بازی همچنین شامل مسابقات هفتگی می‌شود تا هیجان آن را حفظ کند. بازیکنان در اینجا برای بدست آوردن پاداش نهایی، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دانلود بازی Drag Racing Street برای اندروید و  iOS

 

بازی Drag Racing 4×4

بازی drag racing 4x4

آیا از بازی های درگ که هم‌اکنون دارید راضی نیستید و برای شما کسل‌کننده شده‌اند؟ پس ما به شما بازی Drag Racing 4×4 را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی به شما امکان می‌دهد تا با کامیون‌های بزرگتر و ماشین‌های شاسی بلند با اندازه 4×4 رانندگی کنید. شما هرگز از این بازی خسته نخواهید شد؛ زیرا سازندگان این عنوان برای کاربران خود ویژگی‌هایی جذاب و متنوعی را ارائه می‌دهند که هرگز در هیچ بازی دیگری آن‌ها را تجربه نخواهید کرد.

دانلود بازی Drag Racing 4×4 برای اندروید و iOS

 

بازی Drag Racing: Club Wars

بازی drag racing street

یک راه عالی برای از بین بردن کسالت در اوقات فراغتتان، انجام یکی از بازی های درگ برای هیجان بیشتر است و البته چه چیزی می‌تواند بهتر از بازی Drag Racing: Club Wars باشد؟ این عنوان بازی بسیار جذابی است و واقع‌گرایی آن سبب شده تا این بازی طرفداران بسیاری را پیدا کند. یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این عنوان، مجموعه‌ای از 15 اتومبیل منحصربه‌فرد و ویژه از سراسر جهان است.

دانلود بازی Drag Racing: Club Wars برای اندروید

 

بازی Drag Racing: Bike Edition

بازی drag racing street

اگر در جستجوی بهترین بازی های درگ موتورسواری هستید، این بازی برای شما مناسب است. در بازی Drag Racing: Bike Edition همه چیز درباره موتور سیکلت است و برخلاف سایر بازی های درگ این مقاله، شما با موتور مسابقه خواهید داد. با توجه به جلوه‌های تصویری برجسته این بازی به همراه صدای واقعی موتور سیکلت، وقتی سرعت موتور خود را افزایش می‌دهید، احساس می‌کنید واقعا در داخل بازی قرار دارید و آدرنالین در جریان خون شما سرازیر می‌شود. Drag Racing: Bike Edition یک شاهکار در بین بازی‌های خلاقانه گوشی به شمار می‌رود. پس کلاه ایمنی و دستکش موتورسواری خود را آماده کنید تا با جالب‌ترین و اسرارآمیزترین موتورهای جهان مسابقه دهید.

دانلود بازی Drag Racing: Bike Edition برای اندروید

 

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا بهترین بازی های ریسینگ و بهترین بازی های درگ را در سبک‌های مختلف برای هر سطح سنی معرفی کنیم. یکی از بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز بالا را دانلود کنید و پس از انتخاب ماشین و یا موتور مدنظرتان، رقبای دیگر را از سر راه برداشته و خود در صدر بهترین راننده و یا موتور سوار قرار بگیرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402