دانلود فیلم قطار بوسان 2 (Train To Busan 2 2020)؛ داستان، بازیگران و تریلر

تاریخ اکران فیلم قطار بوسان 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

قسمت جدید قطار بوسان مدت‌هاست که علاقمندان به فیلم‌های زامبی را منتظر گذاشته است. امروز و در ادامه نگاهی ویژه به فیلم قطار بوسان 2 خواهیم انداخت، آخرین اخبار آن را مرور کرده و لینک دانلود فیلم را ارائه می‌دهیم.

فیلم قطار بوسان که در سال 2016 اکران شد، یک موفقیت بزرگ برای سینمای کره جنوبی بود و در گیشه‌های سراسر دنیا موفق عمل کرد. این فیلم که خیلی‌ها آن را انقلابی در ساخت فیلم زامبی می‌دانند و بعضی آن را طعنه‌ای بزرگ به فیلم‌های هالیوودی خطاب کردند، در مجموع توانست 98.5 میلیون دلار در سراسر دنیا بفروشد و با توجه به بودجه 8.5 میلیون دلاری‌اش توانست سود بسیار خوبی از جیب سینما دوستان ببرد. حالا بعد از گذشت چهار سال قسمت دوم این فیلم نیز منتشر شد. فیلم Train To Busan 2 که اسم رسمی آن تا به اینجا Train to Busan Presents: Peninsula اعلام شده است، چند روز پیش بطور رسمی به اکران در آمد. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر قطار بوسان ۲ بپردازید.

تریلر فیلم قطار بوسان 2 پر است از صحنه‌های هیجان انگیز و جذاب که هم دوستداران فیلم‌های اکشن را مشتاق می‌کند و هم دل عاشقان فیلم‌های زامبی را می‌برد. در این تریلر شاهد آن هستیم که مدتی از حمله زامبی‌ها گذشته است و گروهی به دنبال پیدا کردن افسانه‌ای هستند که بوی پول می‌دهد. جدا از صحنه‌های خوب و اکشن این اثر، بازیگران جدید و جوان نیز وعده یک فیلم تماشایی را می‌دهند. در ادامه به معرفی فیلم قطار بوسان دو می‌پردازیم و مروری بر قسمت اول، داستان قسمت جدید و بازیگران آن خواهیم داشت. لینک دانلود فیلم قطار بوسان 2 نیز در ادامه با کیفیت‌های مختلف آورده شده است. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان قسمت اول فیلم Train To Busan


فیلمنامه فیلم Train To Busan که در سال 2016 به اکران عمومی در آمد را پارک جو سوک نوشته است و دارای داستانی هیجان انگیز و جذاب است. داستان از جایی آغاز می‌شود که مدیر مالی شرکتی که از همسرش جدا شده و به کارش معتاد است، در کارش با چالش‌هایی مواجه است. از سمت دیگر دختر کوچکش از او تقاضا می‌کند تا تولدش را با مادرش که در بوسان زندگی می‌کند، سپری کند. او در ابتدا به علت مشغله‌های کاری درخواست دخترش را رد می‌کند، ولی سرانجام آن را می‌پذیرد و آن دو با قطار راهی شهر بوسان می‌شوند.

فیلم Train to Busan . فیلم قطار بوسان

در آخرین لحظات توقف قطار، فردی خودش را داخل قطار می‌اندازد که به نظر حالش اصلا خوب نیست. با گذشت زمان مشخص می‌شود که آن فرد توسط ویروسی خطرناک آلوده شده و تبدیل به موجودی مانند زامبی شده است. حالا مسافران قطار باید از خودشان در برابر این زامبی و کسانی که او به زامبی تبدیل کرده است محافظت کنند. سوک وو که به همراه دخترش مسافر این قطار است، تمام تلاشش را برای نجات دخترش به کار می‌بندد و در این میان با زنی حامله و همسرش همراه می‌شوند. هنگامی که آن‌ها در دام زامبی‌ها گرفتار می‌شوند، شوهر آن زن برای نجات دیگران پا پیش می‌گذارد و همسرش را دست سوک وو می‌سپارد. حال این سه نفر راه زیادی برای نجات از دست زامبی‌ها در پیش دارند.

فیلم Train to Busan . دانلود فیلم قطار بوسان

فیلمنامه فوق‌العاده جذاب و هیجان انگیز این اثر تحسین منتقدان را بر انگیخت و بازی بازیگرانش مورد تحسین بسیاری واقع شد. در کل می‌توان قسمت اول فیلم قطار بوسان را به تمامی دوستداران سینما معرفی کرد؛ حتی به کسانی که علاقه‌ای به زامبی‌ها ندارند.

 


داستان فیلم قطار بوسان 2


فیلمنامه فیلم قطار بوسان 2 2020 کار مشترکی از نویسنده قسمت اول، پارک جو سوک و یون سانگ هو است و آنطور که از تریلرهایش بر می‌آید باید همانند قسمت اول پر کشش باشد. این فیلم در ادامه قسمت اول ساخته شده است. داستان این قسمت چهار سال پس از وقایع قسمت اول اتفاق می‌افتد؛ در زمانی که کره جنوبی به کلی ویران و رها شده است. زامبی‌ها تمام کشور را تصرف کردند و به دنبال شکار بازماندگان هستند. نجات یافتگان نیز همه جا به دنبال غذا هستند و برای یافتن آن دست به هر کاری می‌زنند. در این میان یک افسر سابق نیروی دریایی به نام جونگ سوک و افرادش فرصتی بی نظیر بدست می‌آورند.

داستان فیلم قطار بوسان 2

همچنین بخوانید :

در ابتدای فیلم، یک کاپیتان نیروی دریایی که Jung-seok نام دارد، در حال رساندن خانواده خود به کشتی‌ای است که قصد دارد کره جنوبی را ترک کند. او در راه خانواده‌ای را می‌بیند که نیاز به کمک دارند اما بدون توجه به آن‌ها، به مسیر خود ادامه می‌دهد. در کابین کشتی، یک فرد تبدیل به زامبی شده و افراد زیادی را نیز آلوده می‌کند که یکی از این افراد، خواهرزاده اوست. Jung-seok مجبور می‌شود مادر و خواهرزاده خودش را بر خلاف میلش رها کرده و از ورود شوهر خواهرش یعنی Chul-min به آن قسمت جلوگیری کند. اکنون 4 سال از این ماجرا گذشته و Jung-seok به همراه 3 نفر دیگر که یکی از آن‌ها Chul-min است، ماموریت دارند تا به پنینسولا رفته و یک کامیون حمل غذا که در آن 20 میلیون دلار مخفی شده را برگردانند.

 


بازیگران فیلم قطار بوسان 2


 

از آنجایی که داستان قطاری به بوسان 2 دنباله مستقیم قسمت اول نیست و فقط در دوره زمانی پس از آن رخ می‌دهد، نباید انتظار داشته باشیم که بازیگران سابق فیلم قطار بوسان همانند گونگ یو، مادونگ سیوک و کیم سو را در آن ببینیم. هرچند در تابستان سال 2019 شایعات زیادی مبنی بر بازگشت ستاره قسمت اول، گونگ یو به این فیلم پخش شد و خیلی‌ها منتظر شنیدن خبرهای رسمی بودند، ولی در نهایت مشخص شد که وی در فیلم قطار بوسان 2 حضور نخواهد داشت. در ادامه به معرفی بازیگران قطار بوسان ۲ محصول سال 2020 خواهیم پرداخت:

بازیگران قطار بوسان 2

  • گانگ دونگ وون (Gang Dong-won) در نقش جونگ سوک. قهرمان این قسمت از فیلم قطار بوسان، بازیگر 39 ساله کره‌ای است که علاوه بر محبوبیت زیادش، برنده جوایز و افتخارات زیادی در کره شده است. او کارش را در سال 2000 در حالی که دانشجوی سال اول دانشگاه بود، با حرفه مدلینگ آغاز کرد و سپس به بازیگر موزیک ویدیوهای کره‌ای تبدیل شد. در ادامه او با حضور در فیلم Temptation of Wolves به یکی از موفق‌ترین تازه‌کاران دنیای فیلم و سریال تبدیل شد.
  • لی جانگ هیون (Lee Jung-hyun) در نقش مین جونگ. هنرپیشه و خواننده کره‌ای و 40 ساله است که با بازی در فیلم A Petal در شانزده سالگی بسیاری را شگفت زده کرد و سپس وارد صنعت کی پاپ (پاپ کره‌ای) شد و آنجا هم موفقیت‌های خوبی بدست آورد.
  •  لی ری (Lee Re) در نقش جون
  • ون ها هیو (Kwon Hae-hyo) در نقش کیم

 

 


دانلود فیلم قطار بوسان 1


در این قسمت به ارائه لینک دانلود فیلم Train to Busan خواهیم پرداخت.

دانلود فیلم قطار بوسان

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز خواندید، داستان قطار بوسان 1 درمورد مردمی است که در قطار گیر افتاده و اطراف آن‌ها را زامبی‌ها محاصره کرده‌اند. این فیلم در سال 2016 در فستیوال کن به نمایش در آمد و توانست رکورد 10 میلیون تماشاچی را در کره جنوبی بکشند.

 

دانلود فیلم قطار بوسان 1 با کیفیت 1080p Web-DL و حجم 2.75 گیگابایت

دانلود فیلم قطار بوسان 1 با کیفیت 720p Web-DL و حجم 1.11 گیگابایت

دانلود فیلم قطار بوسان 1 با کیفیت 720p x265 WEB-DL و حجم 746 مگابایت

 


دانلود فیلم قطار بوسان 2


در این قسمت به ارائه لینک دانلود فیلم Train to Busan Presents: Peninsula خواهیم پرداخت.

تریلر فیلم قطار بوسان 2 . فیلم قطار بوسان 2 2020

داستان فیلم سینمایی قطار بوسان ۲ درمورد یک افسر نظامی نیروی دریایی است که به همراه تیمش به شهر ویران‌شده Peninsula فرستاده می‌شود تا یک کامیون پر از پول را برگرداند که در این راه با زامبی‌ها، نظامیان یاغی و یک خانواده خوب آشنا می‌شوند.

قطار بوسان 2020 در روز نخست اکران در کره جنوبی در 2338 سینما اکران شد و توانست 2.4 میلیون دلار بفروشد، که بهترین رکورد روز آغازین اکران در سال 2020 محسوب می‌شود. همچنین مجموع فروش روز اول و دوم اکران فیلم به 4 میلیون دلار رسید. پس از پنج روز اکران فیلم در کره جنوبی و تمامی کشورهایی که در آن سینماها بازگشایی شده بودند به فروش 20.8 میلیون دلاری (از جمله 750 هزار دلار از 45 سینما IMAX) رسید. تا تاریخ 7 اوت 2020 این فیلم در کره جنوبی 27 میلیون دلار بدست آورده است.

 

دانلود فیلم قطار بوسان 2 با کیفیت 1080p Web-DL و حجم 2.13 گیگابایت

دانلود فیلم قطار بوسان 2 با کیفیت 720p Web-DL و حجم 1.03 گیگابایت

دانلود فیلم قطار بوسان 2 با کیفیت 720p x265 WEB-DL و حجم 836 مگابایت

 


سخن پایانی


در آخر باید گفت که فیلم سینمایی قطار بوسان ۲ از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2020 است که شاید بتواند موفقیت‌های زیادی را بدست آورد و باعث بالا رفتن بیش از پیش سینمای کره و جلب توجه سینما دوستان به صنعت فیلمسازی این کشور گردد. با موفقیت فیلم انگل در مراسم های مختلف و جوایزی که این فیلم موفق به کسب آن‌ها شد، باید سینمای کره را رقیبی جدی برای سینمای کشورمان بدانیم. آن‌ها با ساخت فیلم قطار بوسان 2016 ثابت کردند که از تکنولوژی بسیار خوبی در فیلمسازی برخوردارند و قادرند با فیلم‌های هالیوودی در این عرصه رقابت کنند. نظر شما درباره فیلم قطار بوسان چیست؟ آیا قسمت اول آن را تماشا کرده‌اید؟ در بخش نظرات در پایین همین صفحه به ما بگویید که تا چه حد فیلم قطار بوسان ۲ انتظاراتتان را برآورده کرد. از اینجا هم می‌توانید با بهترین سریال‌ها و فیلم‌های زامبی آشنا شوید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
Serendipity
.
18 شهریور 1399، 15:58
پاسخ
0
2
قطار بوسان واقعن عالیه. قسمت اولش عالی بود و حالا که قسمت دوم رو دیدم شگفت زده شدم واقعن همچین فیلمی رو از دست ندین. فوق العاده ن. از نظر من که قسمت دوم بهتر و مهیج تر هم بود ولی دلیل نمیشه که قسمت اول رو نگاه نکنین.
avatar
علی
.
15 شهریور 1399، 11:36
پاسخ
3
0
واقعا بی کیفیت بود! اصلن خوب نبود واقعا افتضاح بود ! در مقابل فیلم قطار بوسان ۱ خیلی عالی و مهیج بود و به نکات و کدهای مخفی و اجتماعی جالبی اشاره میکرد ! مثل اون قسمت که اون شخص سیاستمدار ثروت مند جون همه ی افراد رو به خطر مینداخت و یک عده رو هم قربانی میکرد تا‌خودش بتونه فرار کنه ! یا مثلا اونجا که اون پسر جوون عشقش رو در حال تبدیل شدن به زامبی رها نکرد و کنارش موند . و ...... ولی در مقابل قطار بوسان ۲ حتی درحدی نیست که بهش گفت افتضاح ..
avatar
معین
.
23 تیر 1399، 13:37
پاسخ
1
1
قسمت اولش که خیلی باحال بود. تریلری که اینجام گذاشتید خیلی خوب بود، خدا کنه قشنگ باشه که دلمون برای یک فیلم زامبی حسابی تنگ شده :||
avatar
علی
.
15 شهریور 1399، 11:37
پاسخ
1
0
@معین
نه بابا 2 افتضاحه خیلی بی کیفیت و مسخره خیلی صحنه هاشم ساختگی ان و تابلو !
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402