معرفی سریال مأموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D)؛ تریلر، داستان، بازیگران و دانلود

نسیبه عسکری - ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال مأموران شیلد یکی از بهترین سریال‌های ابرقهرمانی است که در دنیای مارول جریان دارد. اگر می‌خواهید با سریال Agents of S.H.I.E.L.D بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

سریال مأموران شیلد یک مجموعه تلویزیونی است که به وسیله شبکه ABC ساخته شده و داستان آن مربوط به سازمان S.H.I.E.L.D. از کمیک‌های مارول می‌شود. شیلد در واقع یک سازمان مخفی است که وظیفه دارد تا در دنیای ابرقهرمانان، حافظ صلح و امنیت باشد. داستان مجموعه نیز حول شخصیت فیل کولسن (با بازی کلارک گرگ) جریان دارد که در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول هم او را دیده‌ایم. تاکنون 7 فصل و 136 اپیزود از این سریال پخش شده است و از این نظر یکی از مجموعه‌های طولانی مارول محسوب می‌شود. در ادامه و پس از تماشای تریلر سریال Agents of S.H.I.E.L.D می‌توانید با داستان و بازیگران این مجموعه بیشتر آشنا شوید و همچنین به دانلود این سریال بپردازید. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال Agents of SHIELD


داستان سریال Agents of S.H.I.E.L.D

اگر تاکنون موفق به تماشای سریال مأموران شیلد نشده‌اید، در ادامه می‌توانید برای دانلود سریال Agents of S.H.I.E.L.D اقدام کنید. ما لینک‌های دانلود تمام فصل‌ها و اپیزودها را به همراه زیرنویس فارسی آنها قرار داده‌ایم تا لازم نباشد برای تماشای آنها، کلی سایت دانلود فیلم و سریال را جستجو کنید. در ضمن باید به این نکته هم اشاره کنیم که فصل‌های 1 تا 6 با کیفیت خوب 720p قرار داده شده‌اند، اما فصل هفتم سریال را می‌توانید با دو کیفیت عالی 720p و 1080p دریافت کنید.

 


سریال مأموران شیلد درباره چیست؟


دانلود سریال Agents of SHIELD

اگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (یعنی همان Avengers و فیلم‌های مرتبط با آن) را دیده باشید، حتما با مامور ویژه سازمان شیلد یعنی فیل کولسن آشنایی دارید. او وظیفه دارد که افرادی را از سراسر جهان جمع‌آوری کند و در سازمان شیلد به آنها آموزش‌های لازم را بدهد تا برای برقراری نظم و امنیت آماده شوند. وظیفه اصلی شیلد آن است که از مردم عادی در برابر ابرقهرمانان فاسد محافظت کند. این سازمان همچنین روی موارد مشکوک و نیروهای فراطبیعی تحقیق می‌کند تا تهدیدی از طرف آنها متوجه دنیا نباشد.

البته به جز وظایف اولیه و تعریف شده‌ای که شیلد دارد، این سازمان باید با یک گروه خطرناک و تروریست نیز مقابله کند. این گروه هایدرا (Hydra) نامیده می‌شود و قصد دارد زمین را تسخیر کند و آن را تحت کنترل خودش درآورد. کولسن و گروهش که در ادامه بیشتر با تک‌تک آنها آشنا می‌شویم، باید جلوی نقشه‌های شوم هایدرا را بگیرند و مانع از نابودی دنیا به دست آنها شوند. در هر کدام از فصل‌های سریال شاهد درگیری گروه شیلد با هایدرا هستیم که معمولا ماجرا با موفقیت اعضای شیلد به پایان می‌رسد. در بخش بعدی این مقاله کمی بیشتر درباره جزئیات داستان سریال Agents of S.H.I.E.L.D در هر فصل صحبت می‌کنیم.

 


سریال Agents of S.H.I.E.L.D چند فصل و اپیزود دارد؟


دانلود سریال مأموران شیلد - Agents of S.H.I.E.L.D

کمی بالاتر گفتیم که سریال مأموران شیلد در مجموع 7 فصل و 136 اپیزود دارد. پنج فصل اول این سریال، هر کدام دارای 22 اپیزود بودند و فصل‌های ششم و هفتم نیز 13 اپیزود داشتند. فصل اول سریال به طور متوسط بیش از 8 میلیون بیننده داشت، اما فصل‌های بعدی به تدریج بیننده خود را از دست دادند، تا جایی که میانگین بیننده‌های فصل ششم به 2 میلیون نفر رسید. البته از نظر منتقدین، سریال ماموران شیلد نه‌تنها افت نداشته، بلکه به مرور زمان بهتر هم شده است. میانگین نمرات سریال در وبسایت راتن تومیتوز برای فصل اول معادل 88 درصد بود که این نمره در فصل‌های بعدی افزایش پیدا کرد و برای مثال در فصل هفتم به 100 درصد رسید.

 


داستان سریال مأموران شیلد یا Agents of S.H.I.E.L.D


بازیگران سریال مأموران شیلد

سازمان جاسوسی شیلد، ضد قهرمان اصلی سریال مأموران شیلد، به وسیله استن لی و جک کربی در کمیک‌های مارول خلق شد و اولین بار در شماره 135 از کمیک Strange Tales با آن آشنا شدیم. این سازمان که معمولا به وسیله فردی به نام نیک فیوری رهبری می‌شود، در ابتدا به عنوان یک موسسه شبه‌نظامی، زیر نظر دولت آمریکا کار می‌کرد، اما بعدا با همکاری سازمان ملل به فعالیت خود ادامه داد. شیلد قدرتمندترین گروهی است که توانایی مقابله با تهدیدات ابرقهرمانان را دارد و در داستان‌های مارول هم با سوپرهیروهای منفی مبارزه می‌کند. در سریال Agents of S.H.I.E.L.D خبری از شخصیت نیک فیوری به عنوان رهبر این گروه نیست و کولسن تقریبا همه‌کاره آن است. ضمنا این سریال ارتباطاتی هم با فیلم‌های مجموعه اونجرز دارد.

همچنین بخوانید :

داستان سریال Agents of S.H.I.E.L.D در هر فصل روایتگر یک ماجرای جدید است. در فصل اول سریال شاهد شکل‌گیری گروه شیلد به وسیله کولسن بودیم. این گروه تحقیقات خود را روی پروژه‌ای به نام «هزارپا» شروع می‌کنند و در نهایت متوجه می‌شوند که سازمان هایدرا پشت قضیه است. در فصل دوم می‌بینیم که مامور کولسن، پس از فروپاشی شیلد وظیفه پیدا می‌کند تا این گروه را مجددا بازسازی و مبارزه با هایدرا را آغاز کند. اعضای هایدرا گروهی از انسان‌ها با نیروهای فراطبیعی بودند که اهداف پلیدی را دنبال می‌کردند.

در فصل سوم سریال مأموران شیلد درگیری بین شیلد و هایدرا شدیدتر می‌شود و اعضای جدید و قدرتمند شیلد موفق می‌شوند تا رئیس جدید هایدرا یعنی هایو را شکست دهند. فصل چهارم سریال ماموران شیلد هم در حالی پیش می‌رود که اعضای این گروه موفق می‌شوند چند ضدقهرمان دیگر از جمله گوست رایدر را شکست بدهند.

دانلود سریال مامورین شیلد Agents of S.H.I.E.L.D

در فصل پنجم سریال مأموران شیلد کولسن و گروهش به یک ایستگاه فضایی در سال 2091 فرستاده می‌شوند و ضمن اینکه برای فرار از آنجا تلاش می‌کنند، قصد دارند تا مانع از نابودی نسل بشر شوند. آنها در نهایت موفق می‌شوند به زمان حال بازگردند و جلوی نابود شدن دنیا را بگیرند، اما کولسن به خاطر آسیب‌هایی که از درگیری با گوست رایدر در فصل پیش دیده بود، از پا درمی‌آید.

در فصل ششم شاهد تقسیم شدن شیلد به دو گروه کوچکتر هستیم. یک گروه از افراد این سازمان به فضا می‌روند تا شخصیت فیتز را پیدا کنند و گروه دیگر نیز در زمین باقی می‌مانند تا در مقابل یک گروه خطرناک به رهبری سارج (که شباهت زیادی هم به کولسن دارد) بایستند. فصل هفتم سریال Agents of S.H.I.E.L.D هم اعضای گروه شیلد را در حالی نشان می‌دهد که قصد دارند جلوی نژاد فضایی کرونیکامز را بگیرند و مانع از نابودی زمین به دست آنها شوند. 

 


معرفی بازیگران سریال مأموران شیلد


تریلر سریال Agents of S.H.I.E.L.D

در ادامه می‌توانید با بازیگران سریال مأموران شیلد و همچنین نقش آنها در این سریال بیشتر آشنا شوید:

  • کلارک گرگ (Clark Gregg) در نقش فیل کولسن: شخصیت اصلی سریال و عضو اصلی گروه شیلد است.
  • مینگ-نا ون (Ming-Na Wen) در نقش ملیندا می: خلبان عضو گروه شیلد که در هنرهای رزمی هم تخصص دارد.
  • برت دالتون (Brett Dalton) در نقش کرنت وارد / هایو: او یک مامور حرفه‌ای است که به عنوان نفوذی در گروه شیلد حضور داشت.
  • کلویی بنت (Chloe Bennet) در نقش اسکای / دیزی جانسون / کوییک: این عضو گروه شیلد در هک کردن تخصص دارد و می‌تواند زمین لرزه ایجاد کند.
  • ایان د کسکر (Iain De Caestecker) در نقش لئو فیتز: او عضو شیلد و متخصص ساخت سلاح‌های مرگبار است.
  • الیزابت هنستریج (Elizabeth Henstridge) در نقش جما سیمونز: او یک زیست‌شناس و شیمی‌دان عضو شیلد است.
  • نیک بلود (Nick Blood) در نقش لنس هانتر: یک سرباز خطرناک و حرفه‌ای که در گروه شیلد عضویت دارد.
  • آدریان پالیکی (Adrianne Palicki) در نقش بابی مورس: همسر سابق هانتر که از طرف شیلد به شکل نفوذی در هایدرا فعالیت می‌کرد.

کلام آخر

اگر از طرفداران دنیای سینمایی مارول باشید، حتما باید سریال مأموران شیلد را تماشا کنید. حتی افرادی هم که به فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی علاقه زیادی ندارند، ممکن است با دیدن این سریال نظرشان تغییر کند. آیا شما هم سریال Agents of SHIELD را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سریال و دنیای سینمایی مارول چیست؟ لطفا دیدگاه‌های خود را در همین رابطه با ما و مخاطبان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مریم حقیقی
.
14 آبان 1401، 19:43
پاسخ
0
0
سلام خسته نباشید سوالی داشتم سریال شیلد بدون سانسوره؟ ممنونم
avatar
اعظم شعبانی
.
15 آبان 1401، 08:49
پاسخ
0
0
@مریم حقیقی
سلام خیر سانسور شده است.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402