11 سایت معتبر برای دانلود زنگ موبایل

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انتخاب زنگ موبایل متناسب با شخصیت هر فرد می‌تواند نوعی سرگرمی جذاب برای او محسوب شود. در این مطلب قصد داریم سایت‌های معتبر دانلود زنگ موبایل را به شما معرفی کنیم.

سایت‌های معتبر و مختلف زیادی وجود دارند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید زنگ موبایل مخصوص خودتان را انتخاب و دانلود کنید. حتی برخی از این سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند زنگ موبایل اختصاصی خودتان را بسازید. هر کدام از این سایت‌ها زنگ‌های موبایل بسیار متنوعی دارند که در این دسته‌بندی‌ها جای می‌گیرند: آهنگ، افکت‌های صوتی، کلیپ‌های تلویزیونی و فیلم، صداهای خنده‌دار، آواهای مربوط به پیامک و هر چیز دیگری که به دنبال آن باشید! در این مقاله از پلازا سایت‌هایی را برای دانلود آهنگ زنگ موبایل معرفی می‌کنیم.

سایت دانلود زنگ موبایل

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


روش دانلود زنگ موبایل از وبسایت


سایت دانلود زنگ موبایل به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید مستقیما فایل انتخابی خودتان را دانلود کنید. در بسیاری از این سایت‌ها، فایل‌های موسیقی از قبل به صورت زنگ موبایل آماده شده‌اند. در نتیجه تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که فایل را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

البته دانلود مستقیم زنگ موبایل برای هر نوع تلفن همراه، کار آسانی نیست. در واقع فقط می‌توان روی موبایل‌هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند، این گونه فایل‌ها را مستقیما دانلود کرد. برای دستگاه‌هایی مانند آیفون، آی‌پد و آی‌پاد که سیستم عامل iOS دارند، ابتدا باید زنگ موبایل را روی کامپیوتر خود دانلود کنید و سپس آن را از روی کامپیوتر روی موبایل خود بریزید. برای این کار می‌توانید از iTunes استفاده کنید.

برای دانلود زنگ موبایل روی دستگاه اندروید باید نسخه MP3 را انتخاب کرده و دانلود کنید، اما برای دانلود زنگ موبایل روی دستگاه‌های iOS باید نسخه M4R را انتخاب کنید.

دانلود زنگ موبایل

ممکن است در مواردی فرمت فایل دانلود شده به گونه‌ای باشد که تلفن همراهتان آن را به عنوان زنگ موبایل نشناسد؛ در این صورت احتمالا موبایلتان فایل را به عنوان آهنگ شناسایی کرده است. البته می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید که زنگ موبایل را به فرمتی تبدیل کند که روی تلفن همراهتان قابل استفاده باشد.

 


معرفی 11 سایت معتبر برای دانلود زنگ موبایل


با ما همراه باشید و با بهترین سایت‌های دانلود زنگ موبایل در ادامه آشنا شوید.

 

سایت CellBeat

دانلود آهنگ های رینگتون

برای دانلود آهنگ زنگ موبایل می‌توانید به سایت CellBeat مراجعه کنید. این سایت دسته‌بندی‌های مختلفی دارد که از بین آن‌ها می‌توانید دسته‌بندی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. از جمله این دسته‌بندی‌ها می توان به کلاسیک، دیسکو، عجیب و غریب، لاتین، جاز، الکترونیکا و… اشاره کرد.

می‌توانید مشخصات مختلف هر کدام از این زنگ‌های موبایل را مشاهده کنید. مثلا زمان آپلود هر فایل، تعداد دانلود شدن هر کدام از آن‌ها، اندازه و مدت زمان هر آهنگ و جزئیات دیگر در این سایت قابل مشاهده است. هم‌چنین سایت CellBeat دسته‌بندی‌های مختلفی با عنوان‌هایی مانند «جدیدترین زنگ‌های موبایل»، «فایل‌های بیشتر دانلود شده» و «محبوب‌ترین زنگ‌های موبایل» دارد تا انتخاب برای شما بسیار راحت‌تر شود. در هر صفحه دانلود زنگ موبایل دو لینک وجود دارد: یکی برای دستگاه‌های اندروید و دیگری برای موبایل‌های آیفون.

 

وبسایت ToneTweet

برای دانلود آهنگ های رینگتون می‌توانید به این وبسایت مراجعه کنید. وبسایت ToneTweet مجموعه‌ای از دسته‌بندی‌های مختلف شامل بازی‌ها، الکترونیکا، زنگ‌های موبایل آزاردهنده و… را در اختیارتان قرار می‌دهد. بهتر است وارد این وبسایت شوید و زنگ‌های موبایل مختلف موجود در آن را بشنوید و یکی از آن‌ها را برای خودتان انتخاب کرده و دانلود کنید.

 

سایت Mobiles24

دانلود آهنگ موبایل

یکی دیگر از سایت‌های دانلود زنگ موبایل، Mobiles24 است. با مراجعه به این وبسایت حدود 130000 فایل مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. مثل بیشتر سایت‌های دانلود زنگ موبایل، در این سایت هم می‌توانید ابتدا هر فایل را بشنوید و سپس آن را ذخیره کنید. هنگام دانلود زنگ موبایل موردنظر خود می‌توانید از بین دو لینک ارائه‌شده برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS یکی را انتخاب کرده و فایل منطبق با دستگاه خود را دانلود کنید. برای کسانی که تلفن همراه اندروید دارند، اپلیکیشن این سایت نیز موجود است.

دانلود اپلیکیشن Mobiles24 برای اندروید

 

سایت Tones7

در سایت Tones7 هم می‌توانید والپیپرهای جذابی دانلود کنید و هم می‌توانید اقدام به دانلود آهنگ موبایل کنید. در این وبسایت می‌توانید در میان دسته‌بندی‌های مختلف و متنوع جست‌وجو کرده، زنگ موبایل مورد نظرتان را انتخاب کرده و دانلود کنید. همه محتواهای ارائه‌شده در این سایت رایگان هستند.

 

وبسایت mobile9

زنگ موبایل اپل

برای دانلود زنگ موبایل از وبسایت mobile9، ابتدا باید مدل تلفن همراه خود را وارد کنید. در نتیجه به محض ورود به سایت، همه محتویات آن با موبایلتان هم‌خوانی خواهد داشت. با جست‌وجو در این سایت می‌توانید محبوب‌ترین، جدیدترین یا بهترین زنگ‌های موبایل را در دسته‌بندی‌های مربوط به هر کدام پیدا کنید. البته با اعمال فیلتر می‌توانید زنگ‌های موبایل رایگان را در گروه‌هایی مانند زنگ‌های موبایل قدیمی، اسپانیایی، بامزه، پیامک و عنوان‌های بسیار دیگر نیز بیابید.

بیشتر زنگ های موبایل محبوب در وبسایت mobile9 در زیرمجموعه‌های افکت‌های صوتی، کلیپ‌های فیلم‌ها و موسیقی‌های اصیل قرار می‌گیرند. پس از شنیدن زنگ موبایل مورد علاقه خود می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

وبسایت Notification Sounds

برای شخصی‌سازی بیشتر تلفن همراه خود می‌توانید از طریق این وبسایت زنگ نوتیفیکیشن بامزه و اختصاصی انتخاب کنید. در وبسایت Notification Sounds انواع زنگ‌های نوتیفیکیشن وجود دارند؛ از صداهای سریع تا زنگ‌های تکی. در ضمن یادتان باشد که این وبسایت هر روز یک فایل را به عنوان «زنگ نوتیفیکیشن روز» انتخاب می‌کند.

 

وبسایت Melofania

دانلود زنگ موبایل

در وبسایت Melofania هم می‌توانید زنگ‌های موبایل ساخته‌شده توسط دیگران را دانلود کنید و هم می‌توانید خودتان زنگ موبایل بسازید. ساخت زنگ موبایل در این وبسایت کار سختی نیست؛ فقط کافی است قسمتی از فایل آهنگ مورد علاقه را انتخاب کرده و در قسمت تدوین رینگتون وارد کنید و تعیین کنید که دقیقا کدام بخش آهنگ باید تبدیل به زنگ موبایل شود. به همین راحتی!

علاوه بر ساخت زنگ موبایل شخصی خود می‌توانید با جست‌وجوی نام هنرمند یا دسته‌بندی‌های مختلف موجود در Melofania، رینگتون مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را دانلود کنید.

 

سایت ITunemachine

ممکن است اسم این وبسایت شما را به اشتباه انداخته و فکر کنید که iTunemachine مختص دانلود زنگ موبایل اپل است، اما باید بدانید که این سایت با هر دو سیستم‌عامل اندروید و اپل سازگاری دارد. می‌توانید انواع زنگ های موبایل را در این وبسایت دانلود کنید. آیا به دنبال موسیقی‌های فیلم و سریال‌های محبوب دنیا هستید؟ آن‌ها را در iTunemachine بیابید.

آیا می‌خواهید برای خودتان زنگ موبایل اختصاصی بسازید؟ کافی است از بخش «ساخت زنگ موبایل» این وبسایت استفاده کرده و «واقعا» تلفن همراه خود را شخصی‌سازی کنید. با توجه به سیستم عامل موبایل خود، نسخه منطبق را انتخاب کرده و زنگ موبایل را دانلود کنید.

 

سایت Zedge

سایت دانلود زنگ موبایل

آیا به دنبال اپلیکیشن و سایتی هستید که بتوانید از طریق آن تلفن همراه خود را شخصی‌سازی کنید؟ Zedge انتخاب بسیار خوبی است. این سایت که اپلیکیشن آن هم موجود است، بیش از 30 میلیون عضو فعال و 400 میلیون مورد دانلود دارد و تقریبا از همه موارد شخصی‌سازی پشتیبانی می‌کند. در این وبسایت می‌توانید والپیپرهای معمولی، لایو والپیپرهای مختلف، کلیپ‌های ویدیویی، آهنگ، زنگ موبایل، پک‌های استیکر و… بیابید.

دانلود اپلیکیشن Zedge برای اندروید

 

وبسایت MyTinyPhone

وبسایت MyTinyPhone حدود نیم میلیون زنگ موبایل دارد. می‌توانید با توجه به تاریخ اضافه شدن، میزان محبوبیت و دسته‌بندی‌های مختلف در MyTinyPhone جست‌وجو کرده و با روش‌های مختلف، زنگ موبایل مورد علاقه خود را دانلود کنید.

پس از یافتن رینگتون مورد علاقه خود آن را از طریق فرستادن لینک یا ضمیمه به تلفن همراه خود منتقل کنید یا به عنوان فایل MP3 روی کامپیوتر خود ذخیره کنید یا به فرمت M4R، آن را روی آیفون ذخیره کنید.

اگر در این وبسایت به صورت رایگان ثبت نام کنید، می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را به زنگ موبایل تبدیل کنید. پس از انجام این کار حق انتخاب دارید که آیا می‌خواهید زنگ موبایلی که ساخته‌اید به صورت اختصاصی برای خودتان باشد یا آن را با دیگر کاربران وبسایت به اشتراک خواهید گذاشت. هم‌چنین اگر تلفن همراه شما دارای سیستم عامل اندروید باشد، می‌توانید اپلیکیشن MyTinyPhone را دانلود کنید.

دانلود آهنگ زنگ موبایل

در این مطلب 10 سایت معتبر برای دانلود زنگ موبایل را به شما معرفی کردیم. آیا تا به حال از هیچ کدام از سایت‌های گفته‌شده برای دانلود زنگ موبایل خود استفاده کرده‌اید؟ آیا شما نیز وبسایت جالب دیگری می‌شناسید که بخواهید به ما و دیگر خوانندگان مجله پیشنهاد دهید. آن را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402