در رویداد DC FanDome چه گذشت ؛ از اخبار بازی Gotham Knights تا فیلم جدید بتمن

رویداد DC FanDome 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از جالب توجه‌ترین رویدادهای امسال هم در زمینه گیمینگ و هم در زمینه سینما رویداد DC FanDome بود. با ما باشید تا با همدیگر اتفاقات مهم رویداد DC FanDome را تحت بررسی قرار دهیم.

کمپانی‌های کمیک های دی سی (DC Comics) و برادران وارنر (Warner Bros) اولین رویداد Fandom خود را چند روز پیش برگزار کردند. رویداد DC FanDome یک گردهم‌آیی مجازی است که در آن موارد مختلفی از جمله تریلر فیلم‌های جدید، اطلاعیه‌ها و ویدیوهای گیم پلی عناوین جدید صنعت گیمینگ گرد هم آمده‌اند. در این رویداد ویدیو گیم پلی بازی‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. با پلازا همراه باشید تا ببینیم در رویداد DC FanDome چه گذشت.

رویداد DC FanDome

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • در رویداد DC FanDome چه گذشت
    • رونمایی از بازی Gotham Knights
    • رونمایی از تریلر فیلم Justice League اثر زک اسنایدر
    • هنرنمایی رابرت پتینسون در فیلم The Batman
    • و…

 


در رویداد DC FanDome چه گذشت


در رویداد DC FanDome که چند روز پیش توسط کمپانی‌های برادران وارنر و کمیک‌های دی سی برگزار شد اتفاقات زیادی افتاد. از جمله این اتفاق‌ها می‌توان به رونمایی از بازی Gotham Knights محصول کمپانی Warner Bros. Games Montreal از طریق یک ویدیوی 8 دقیقه‌ای، تریلر اولیه فیلم Justice League و ویدیو به‌روزرسانی سری تلویزیونی مرد شنی (Sandman) اثر نیل گایمن (Neil Gaiman) در شبکه نتفلیکس اشاره کرد. در قسمت زیر سعی خواهیم کرد به بررسی مهمترین لحظات رویداد DC FanDome بپردازیم. با ما باشید.

 

رونمایی از بازی Gotham Knights

رویداد DC FanDome / بازی Gotham Knights

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم یکی از بزرگترین اتفاقات رویداد DC Fandome که طرفداران این رویداد برای بیش از یک سال منتظر آن بوده‌اند رونمایی از عنوان دنیای باز (Open World) جدید کمپانی Warner Bros. Games Montreal بود. سازندگان این بازی در این رویداد برای معرفی بازی خود یک تریلر سینماتیک چهار دقیقه‌ای آماده کردند که شخصیت‌های قابل بازی این عنوان از طریق آن معرفی می‌شوند. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به رابین (Robin) و بت گیرل (Batgirl) اشاره کرد و لحظاتی از گیم پلی بازی را نیز در کنار معرفی شخصیت‌ها شاهد بودیم.

 

رونمایی از تریلر فیلم Justice League اثر زک اسنایدر

رویداد DC FanDome / فیلم Justice League

بالاخره از تریلر نسخه جدید فیلم Justice League اثر زک اسنایدر (Zack Snyder) در رویداد DC FanDome رونمایی شد. در این تریلر تعدادی صحنه جدید از این فیلم نشان داده شده است که در نسخه اصلی آن که در سال 2017 منتشر شده بود موجود نبودند. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای فیلم Justice League اعلام نشده است، اما نسخه زک اسنایدر این فیلم در سال 2021 و از طریق شبکه HBO Max پخش خواهد شد. فیلم Justice League در چهار بخش یک ساعته برای جهانیان پخش می‌شود.

 

هنرنمایی رابرت پتینسون در فیلم The Batman

رویداد DC FanDome / فیلم The Batman

در رویداد DC FanDome چند روز پیش مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم The Batman و رابرت پتینسون (Robert Patinson) بازیگر این فیلم اولین تریلر فیلم مورد نظر را رونمایی کردند. در این تریلر شاهد شهر گاتهام هستیم که از جنایت آکنده شده است، به همراه بروس وین که می‌خواهد جایگاه خود را در این آشوب بیابد. در این تریلر شاهد هنرنمایی زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در قالب کت وومن (Catwoman) و جفری رایت (Jeffrey Wright) در قالب جیمز گوردون (James Gordon) نیز هستیم. در این مقاله می‌توانید بیشتر با فیلم بتمن جدید آشنا شوید.

 

رونمایی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

رویداد DC FanDome / بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

اتفاق مهم دیگر رویداد DC FanDome رونمایی از بازی جدید Suicide Squad: Kill the Justice League بود. این بازی محصول کمپانی راک استدی (Rocksteady Studios) است؛ شرکتی که قبل از این ساخت عناوینی همانند Arkham City و Arkham Knight را در کارنامه خود دارد. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی اکشن جدید است که در آن منفورترین ضدقهرمان‌های شهر آرکهام در یک‌جا گرد هم ‌آمده‌اند و بنابر ادعای خود سازندگان دنباله جهان آرکهام محسوب می‌شود. البته دقیقا نمی‌دانیم که این مورد به چه شکلی در بازی نمود پیدا خواهد کرد. این بازی در سال 2022 و برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

 

تریلر جدید فیلم Wonder Woman 1984 و معرفی شخصیت چیتا

رویداد DC FanDome / فیلم Wonder Woman 1984

اتفاق دیگر رویداد DC FanDome نمایش تریلر جدید فیلم Wonder Woman 1984 محسوب می‌شود. در این فیلم گل گدوت (Gal Gadot) بار دیگر در نقش پرنس دایانا و یا همان واندر وومن ایفای نقش خواهد کرد و کریس پاین (Chris Pine) نیز در نقش استیو تروور (Steve Trevor) ظاهر خواهد شد. اما شاید بتوان گفت جذاب‌ترین نکته در رابطه با تریلر جدید فیلم Wonder Woman 1984 حضور کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش چیتا (Cheetah) باشد. در تریلر اولیه فیلم Wonder Woman 1984 شاهد حضور ویگ در قالب باربارا (Barbara)‌ بودیم؛ اما این اولین بار بود که در تریلر جدید تبدیل شدن او را به این کاراکتر مخوف شاهد شدیم. در اینجا می‌توانید بیشتر درباره این فیلم بخوانید.

 

رونمایی از ضد قهرمان های فیلم The Suicide Squad

رویداد DC FanDome / فیلم The Suicide Squad

اتفاق دیگر رویداد DC FanDome رونمایی از ضدقهرمان‌های فیلم The Suicide Squad بود. با وجود آنکه در مراسم DC FanDome تریلر کامل فیلم The Suicide Squad با کارگردانی جیمز گان (James Gunn) را مشاهده نکردیم، اما در این مراسم تیزری منتشر گشت و در آن از فهرست ضدقهرمان‌های این فیلم رونمایی شد. علاوه بر این شاهد قسمت پشت صحنه خنده‌داری نیز بودیم.

 

لباس جدید فلش

رویداد DC FanDome / فیلم The Flash

اتفاق دیگر رویداد DC FanDome رونمایی از لباس جدید کاراکتر فلش (The Flash) در فیلم اندی موشیتی (Andy Muschietti) بود. با آنکه هنوز تیزری در رابطه با این فیلم ارائه نشده است ما در این رویداد موفق شدیم لباس جدید بری آلن (Barry Allen) را تماشا کنیم. فیلم جدید The Flash با هنرنمایی ازرا میلر (Ezra Miller) به اکران عمومی خواهد رسید.

 

دواین جانسون در قالب بلک آدام

رویداد DC FanDome

اتفاق بعدی رویداد DC FanDome مشاهده دواین جانسون (Dwayne Johnson) در قالب کاراکتر خیالی بلک آدام (Black Adam) برای اولین بار بود. جانسون با جیم لی (Jim Lee) از شرکت کمیک‌های دی سی (DC Comics) و هنرمند دیگری به نام باس لاجیک (BossLogic) گرد هم آمده بود که برای شخصیت خیالی بلک آدام یک ویدیو درست کنند. در این ویدیو جانسون را در لباس کاراکتر بلک آدام مشاهده می‌کنیم. در رویداد DC FanDome این بازیگر و ورزشکار محبوب با طرفداران خود در رابطه با قدرت کاراکتر بلک آدام صحبت کرده و همچنین انگیزه خود را برای حضور در این فیلم اعلام کرد:

از ضد قهرمان بودن بلک آدام خوشم می‌آید.

علاوه بر این جانسون از حضور برخی شخصیت‌ها همانند هاوک من (Hawkman)، دکتر فیت (Doctor Fate)، سایکلون (Cyclone) و اتم اسمشر (Atom Smasher) نیز در فیلم بلک آدام صحبت کرد.

 

به روز رسانی جدید در رابطه با سری مرد شنی

آخرین اتفاق مهم رویداد DC FanDome به‌روزرسانی جدید در رابطه با سری تلویزیونی مرد شنی (Sandman) که از طریق شبکه نتفلیکس پخش می‌شود محسوب می‌شود. این سری تلویزیونی که نیل گایمن (Neil Gaiman) آن را ساخته است هنوز از طریق این شبکه در حال ساخت است، اما به علت برخی مشکلات تولید و شیوع ویروس کرونا زمان پخش آن نامعلوم بود. گایمن در این رویداد در رابطه با این سری تلویزیونی اعلام کرد که:

نسخه نتفلیکس سری تلویزیونی مرد شنی در تاریخ 1916 شروع خواهد شد؛ از سوی دیگر می‌توان گفت حادثه‌ای که در مرد شنی اول (Sandman 1) اتفاق می‌افتد و نقطه‌ای که داستان از آن کلید می‌خورد سال 1988 نیست و در واقع زمان حال است.

این مورد به گایمن و تیمش اجازه خواهد داد که در رابطه با جنسیت کاراکترها و تاثیر این قضیه بر روی آن‌ها ایده‌های خلاقانه‌تری پیدا کند. خود او این به‌روزرسانی جدید را در رابطه با اثر خود یک تجربه رهایی بخش نامیده است.

رویداد DC FanDome

در این مقاله سعی کردیم همه اتفاقات مهم رویداد DC FanDome امسال را که چند روز پیش برگزار شد تحت پوشش قرار دهیم. امیدواریم با خواندن مقاله‌مان اطلاعات کافی را در رابطه با این رویداد به دست آورده باشید. نظر شما در رابطه با اتفاقات رویداد DC FanDome چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402