دانلود سریال بزرگ شده توسط گرگ ها + تریلر، داستان، بازیگران و نمرات

زینب عظیمی - ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها از سریال‌های علمی-تخیلی محبوب سال‌های اخیر است. فصل دوم سریال گرگ پرورده به تازگی منتشر شده و به همین بهانه در این مقاله به معرفی و دانلود سریال raised by wolves می‌پردازیم.

سریال خارجی بزرگ شده توسط گرگ ها، اولین بار در 3 سپتامبر 2020 (13 شهریور 1399) توسط شبکه HBO Max منتشر شد. به دلیل موفقیت این سریال پس از انتشار فصل اول، سریال گرگ پرورده خیلی زود برای فصل دوم نیز تمدید شد. اگرچه کارگردان دو قسمت اول این سریال خود ریدلی اسکات (Ridley Scott) بوده، اما سازنده مجموعه درواقع آرون گازیکوسکی (Aaron Guzikowski) است. ریدلی اسکات برای تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم‌هایی چون The Martian، فیلم The Blade Runner و Gladiator شناخته می‌شود. پس هرکجا نام وی به گوشمان بخورد باید برای دیدن اثری هیجان‌انگیز آماده باشیم. در این مقاله از پلازا، به تماشای تریلر سریال raised by wolves می‌نشینیم، جزئیات مختلف آن از جمله بازیگران و نقد و نظرات وارد بر سریال را بررسی می‌کنیم و همچنین به دانلود آن می‌پردازیم.

قبل از هرچیزی می‌توانید تریلر  فصل اول سریال Raised by Wolves را در ویدیوی زیر ببینید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال Raised by Wolves

سریال خارجی بزرگ شده توسط گرگ ها

همچنین بخوانید :

بعد از تماشای تریلر و خواندن خلاصه داستان سریال تاریخی گرگ پرورده، نوبت به دانلود فصل 1 و 2 آن می‌رسد. شما می‌توانید از طریق لینک های زیر، سریال بزرگ شده توسط گرگ ها را دانلود کنید. امیدواریم از تماشای این سریال علمی تخیلی و فلسفی لذت ببرید.

تاریخ اکران فصل دوم سریال raised by wolves

سریال raised by wolves

تمدید فصل دوم سریال گرگ پرورده در سال 2020 تأیید و فیلمبرداری آن در 8 مارس 2021  (18 اسفند 1399) آغاز شد. بنا بر گفته جنیفر ساینگ، بازیگر نقش نروا، فیلمبرداری این فصل در 15 اوت 2021 (24 مرداد 1400) به پایان رسید و سرانجام، فصل جدید سریال بزرگ شده با گرگ ها 3 فوریه 2022 برابر با 14 بهمن 1400 منتشر شد.

همچنین بخوانید :

تریلر فصل دوم سریال بزرگ شده توسط گرگ ها

در ابتدای مقاله تریلر فصل اول سریال بزرگ شده توسط گرگها را دیدیم. در ادامه جدیدترین ویدئو از سریال Raised by Wolves فصل 2 با زیرنویس فارسی را تماشا می‌کنیم.

داستان سریال بزرگ شده توسط گرگ ها

سریال گرگ پرورده

داستان سریال بزرگ شده با گرگ ها در آینده‌ای دور روایت می‌شود. در شرایطی که سیاره زمین به خاطر اختلافات مذهبی از هم پاشیده و نسل بشر در حال نابودی است، دو ربات به‌نام‌های مادر و پدر مأمور می‌شوند تا یک کلونی انسانی در سیاره کپلر-ب22 راه بیندازند و فرزندان انسان‌ها را در آنجا بزرگ کنند. اما به زودی مشخص می‌شود این کار به آن سادگی‌ای که به‌نظر می‌آمد نیست…

هنرپیشه‌های بزرگ شده توسط گرگ‌ها

سریال Raised by Wolves از بازیگران توانایی بهره برده که در ادامه با آنان آشنا می‌شویم. برخی از آنان فقط در فصل یک حضور داشتند و برخی دیگر را در سریال بزرگ‌ شده توسط گرگ ها فصل ۲ نیز می‌بینیم.

آماندا کالین در نقش مادر

فصل سوم raised by wolves

آماندا کالین (Amanda Collin) بازیگر دانمارکی فصل یک و فصل دو سریال Raised by Wolves است. آماندا متولد 4 مارس 1986، برابر با 13 اسفند 1364، است و بازیگری را از سال 2011 آغاز کرده است. آماندا را در فیلم A Horrible Woman (2017)، فیلم  Department Q: A Conspiracy of Faith (2016) و فیلم Splitting Up Together (2016) دیده‌ایم. آماندا به عنوان یکی از دو ربات اصلی در فصل دوم بزرگ شده توسط گرگها نیز حضور دارد. مادر/ لیمیا یک ربات اندروئیدی قدرتمند است که برای پرورش کودکان در سیاره Kepler-22B و ایجاد یک کلونی آتئیست، برنامه‌ریزی شده است.

ابوبکر سلیم در نقش پدر

فصل جدید سریال بزرگ شده با گرگ ها

ابوبکر سلیم بازیگر و صداپیشه انگلیسی، متولد 8 ژانویه 1993 (18 دی 1371) است. سلیم صداپیشه نقش منفی بازی Assassin’s Creed Origins در سال 2017 بود، نقشی که برای او نامزدی جایزه بفتا را به دنبال داشت. او در سریال انگلیسی Jamestown نیز نقش پدرو را بازی میکرد. ابوبکر سلیم در سریال Raised by Wolves نقش پدر، یک ربات اندروئیدی برای محافظت و حمایت از کودکان کلونی را دارد. او یکی از نقش‌های اصلی سریال است که در سری ۲ سریال Raised by Wolves نیز حضور دارد.

نیام الگار در نقش سو/ مری

تاریخ اکران فصل دوم سریال raised by wolves

نیا الگار (Niamh Algar) بازیگر ایرلندی است که برای بازی در فیلم Calm with Horses (2019) نامزد جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. نیام بازیگری را از سال 2014 آغاز کرد و تا کنون در چندین فیلم سینمایی و سریال حضور داشته است. فیلم The Virtue (2019)، سریال Pure (2019) و فیلم Wrath of Man (2021) از مهمترین آثار او هستند.

سو/ مری یک پزشک-سرباز آئیست و شریک کالب است. مری و کالب یک زوج میترایی، با نام‌های سو و مارکوس، را کشتند و ظاهر خود را شبیه یک زوج تغییر دادند. سیه‌نا گلری (Sienna Guillory) بازیگر نقش مری با چهره واقعی‌اش است.

تراویس فیمل در نقش مارکوس/ کالب

هنرپیشه‌های بزرگ شده توسط گرگ‌ها

تراویس فیمل (Travis Fimmel) مدل سابق و بازیگر استرالیایی است. تراویس فعالیت حرفه‌ای خود را با مدلینگ آغاز کرد و از سال 2007 وارد حرفه بازیگری شد. امروزه او را بیش از هرچیز با نقش رگنار در سریال Vikings (2013-2017) می‌شناسند. او در فیلم Warcraft (2016) و فیلم Zone 414 (2021) نیز بازی کرده است.

کالب یک سرباز آتئیست و شریک مری است. او پس از کشتن زوج میترایی، خود را به جای مارکوس جا زد. جک هاوکینز (Jack Hawkins) چهره واقعی کالب را به تصویر می‌کشد.

سایر بازیگران سریال بزرگ شده توسط گرگ ها

برخی از دیگر بازیگران این سریال که در فصل اول با آن‌ها آشنا شدیم، عبارتند از:

  • وینتا مک گراث (Winta McGrath) در نقش کمپیون
  • جوردن لوگران (Jordan Loughran) در نقش تمپست
  • ماتیاس وارلا (Matias Varela) در نقش لوسیوس
  • فلیکس جیمسون (Felix Jamieson) در نقش پل، پسر بیولوژیکی مارکوس و سو
  • ایتان هزرد (Ethan Hazzard) در نقش هانتر
  • آسیه شاه (Aasiya Shah) در نقش هالی
  • ایوی ونگ (Ivy Wong) در نقش ویتا

بازیگران فصل دوم بزرگ شده توسط گرگ ها

در سریال Raised by Wolves فصل دوم شاهد حضور بازیگران جدیدی هستیم. در ادامه فهرستی از بازیگران جدید سریال Raised by Wolves در فصل 2 و نقش آنان را برای شما آماده کرده‌ایم.

  • پیتر کریستوفرسون (Peter Christoffersen) در نقش کلیور
  • سلینا جونز (Selina Jones) در نقش مادربزرگ
  • مورگان سانتو (Morgan Santo) در نقش وریل
  • جیمز هارکنس (James Harkness) در نقش تامرلن
  • کیم انگلبرشت (Kim Engelbrecht) در نقش دسیما
  • جنیفر ساینگ (Jennifer Saayeng) در نقش نروا

نقد و بررسی سریال بزرگ شده توسط گرگ ها

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها چند فصل دارد؟

آنطور که از نمرات و امتیازات سریال Raised by Wolves مشخص است، تا کنون استقبال خوبی از این سریال به عمل آمده و توانسته مخاطبان خود را راضی نگه دارد. سایت معتبر IMDB نمره سریال بزرگ شده توسط گرگ ها را از 7.5 از 10 اعلام کرده است. علاوه بر این، سریال بزرگ شده توسط گرگها موفق شده است که در دیگر سایت‌های معتبر نقد و بررسی فیلم و سریال مانند متاکریتیک و راتن تومیتوز، به ترتیب امتیازهای 68 و 80 از 100 را کسب کند. در ادامه نظرات برخی منتقدین را درباره دو فصل اول این سریال مرور می‌کنیم.

Paste / آلیسون کین: 93/100

هیجان‌انگیز است، هر پیچ و خم جدیدی که از راه می‌رسد، سرنخی برای درک بهتر این مکان عجیب و غریب است. از کوچک‌ترین عناصرش گرفته تا بزرگترین موضوعاتش. و با این حال، همچنان بیشتر از اینکه به فکر پاسخ معماها باشد، به روابط بین بازماندگان اهمیت می‌دهد.

Consequence / کلینت ورثینگتون: 91/100

ساده بگویم، خالص‌ترین توصیف داستان‌های علمی-تخیلی کلاسیک دهه 1960 کلارک، آسیموف و والتر میلر جونیور است:‌ نابودی اجتناب ناپذیر نوع بشر در آینده‌ای بسیار دور را به ما نشان می‌دهد و آخرین تلاش‌های بشر برای بقا را به نمایش می‌گذارد. ممکن است مناسب هرکسی نباشد، اما اگر دوست دارید محتوای علمی تخیلی‌ای که تماشا می‌کنید به جای اینکه خیلی جذاب باشد، اندیشمندانه باشد، بزرگ شده توسط گرگ ها بسیار برایتان مناسب است.

Decider / مگان اوکیف : 90/100

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها پتانسیل و توانایی تبدیل شدن به بهترین سریال علمی – تخیلی سال 2020 را دارد. ویژگی‌های بصری خارق‌العاده و تکنیک‌های فیلمبرداری آن در نوع خود بی‌نظیر هستند. به نظرم اکنون شاهد ظهور عصری حدید در حوزه آثار علمی – تخیلی هستیم و سریال بزرگ شده توسط گرگها نمونه بارز ظهور این عصر در صنعت فیلم و سریال هالیوود است و از این پس باید شاهد گرایش جهت فیلم‌ها و سریال‌های علمی – تخیلی آینده به سوی این سبک از فیلمسازی باشیم چرا که این سریال دورنمایی فوق‌العاده‌ای را برای این ژانر، ترسیم کرده است. همانطور که آمار نشان می‌دهد سریال Raised by Wolves 2020 پربیننده‌ترین سریال علمی – تخیلی سال بوده و تماشای آن به عاشقان این ژانر به شدت توصیه می‌شود.

فصل دوم سریال گرگ پرورده

The Daily Beast / نیک شاگر: 90/100

با اعتماد به نفسی که اپیزود به اپیزود بیشتر می‌شود، سریال گازیکوسکی ثابت می‌کند که نمونه‌ای قوی در ادامه سریال‌های فوق‌العاده‌ی پیش از خود است که بهترین ویژگی‌های آن‌ها را در کنار فضائل ويژه‌ی خود جمع می‌کند.

Washington Post/ هنک استوور : 80/100

در ابتدا برای توصیف این سریال باید گفت که سریال بزرگ شده توسط گرگها کیفیتی بی‌نظیر از ژانر علمی – تخیلی را به مخاطب عرضه می‌نماید. هرچند که نمی‌توان به قطعیت آن را سریالی بی‌عیب و نقص دانست، اما حتی هنگامی که داستان سریال Raised by Wolves در برخی بخش‌ها دچار آشفتگی و پیچیدگی می‌شود و یا حتی هنگامی که جلوه‌های ویژه آن کمی خشک و بی‌روح به نظر می‌رسند، باز هم از کیفیت بصری آن کاسته نشده و مخاطب ژانر علمی – تخیلی را برای خود حفظ می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌ها مثبت این سریال موفقیت آن در انتقال پیامش است. سریال بزرگ شده توسط گرگ ها جهانی جدید را به تصویر کشیده است و می‌توان گفت در تصویر سازی این چهان جدید موفق عمل کرده است. جهان سریال Raised by Wolves با جهان کنونی ما تفاوت بسیاری دارد، هرچند این تفاوت‌ها شاید سبب گردد که مخاطب نتواند درک عمیقی از آن داشته باشد اما ریدلی اسکات به خوبی به تماشاگرانش نشان داده است که این جهان جدید، جهانی است کاملا متفاوت و متمایز با دنیای حال حاضر ما.

داستان سریال بزرگ شده با گرگ ها

IndieWire / بن تراورز : 50/100

در قسمت‌های ابتدایی به نظر می‌رسید که عوامل و تولید‌کنندگان سریال بزرگ شده توسط گرگها وسواس بیشتری روی توسعه و پیشرفت آن در هر قسمت نشان داده‌اند. این دغدغه به خوبی در قسمت‌های اول فصل یک سریال بزرگ شده توسط گرگ ها به چشم می‌خورد، به طوریکه روند داستان روی یک خط صعودی قرار داشت و متناسب با آن در هر قسمت شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در این پروسه بودیم. نکته لازم به ذکر این است که پس از چند اپیزود اول، این روند صعودی جای خود را به وقت تلف کردن‌های بیهوده داده است. پس از تماشای آخرین قسمت فصل اول سریال Raised by Wolves 2020 و مقایسه آن با جلوه‌های ناب بصری موجود در قسمت اول، آن را دچار پسرفتی شدید دیدم.

همچنین بخوانید :

The Hollywood Reporter / دن فیشبرگ : 40/100

تماشای قسمت اول سریال Raised by Wolves بیننده را متقاعد می‌کند که توانایی جذب مخاطب را برای فصول آینده نیز خواهد داشت، اما پنج قسمت بعدی این سریال روندی رو به نزول را طی کرده است و کم‌کم مخاطب حرفه‌ای را از خود ناامید خواهد ساخت. همه می‌دانیم که ریدلی اسکات استاد تولید صحنه‌های نفسگیر و سکانس‌های هیجانی است اما از بخت بد حتی این سکانس‌ها نیز از قسمت دوم به بعد در تاریکی محو شده و به مرور اثری از آنان نخواهیم یافت. به جای آن در قسمت‌های بعدی شاهد ظهور کاراکترهای جدیدی در داستان سریال Raised by Wolves هستیم که به خوبی شخصیت‌پردازی نشده‌اند و توانایی انتقال وجه خود را به مخاطبشان ندارند. با وجود این تفاسیر به احتمال زیاد از تماشای چهار قسمت پایانی این مجموعه صرف نظر خواهم کرد.

فصل سوم raised by wolves

بازیگران سریال بزرگ شده توسط گرگ ها

خبر بد برای طرفداران سریال گرگ پرورده این است که علیرغم نظرات مثبت بینندگان و منتقدین نسبت به هر دو فصل منتشر شده از این سریال، HBO Max اعلام کرده است فصل سوم raised by wolves ساخته نخواهد شد. این در حالی است که فصل دوم سریال بزرگ شده توسط گرگ ها سوالات زیادی در ذهن بینندگان باقی گذاشت که احتمالا قرار بوده در فصل‌های آینده به آن‌ها پاسخ داده شود، اما حالا با کنسل شدن گرگ پرورده، تمام محاسبات به‌هم ریخته است. کنسل شدن این سریال به حدی غیرمنتظره بود که حتی بازیگران آن نیز شوکه شدند. چرا که آن‌ها نیز فکر می‌کردند این سریل حداقل برای چند فصل دیگر نیز تمدید خواهد شد.

براساس اظهارات بازیگر نقش پدر، ابوبکر سلیم، طی یک رشته توییت، دلیل کنسل شدن ناگهانی این سریال در حالیکه عملکرد موفقی داشت، ادغام دو کمپانی WarnerMedia و Discovery, Inc است. کمپانی وارنر مدیا درواقع مالک شبکه HBO Max است و به‌خاطر این ادغام، برخی از سریال‌های این کمپانی کنسل شده‌اند. ابوبکر سلیم همچنین اعلام کرده است که Scott Free Productions، کمپانی سازنده سریال بزرگ شده توسط گرگ ها، به دنبال شبکه جدیدی برای نمایش سریال گرگ پروده می‌گردد تا بتواند این سریال را ادامه دهد.

برخی از بازیگران سریال بزرگ شده توسط گرگ ها نیز از طرفداران این سریال درخواست حمایت کردند و در نتیجه کمپینی برای حفظ سریال گرگ پرورده در فضای مجازی راه افتاد. با همه‌ی این ها، باید دید که آيا سازندگان این سریال بالأخره می‌توانند راهی برای ادامه دادن سریال raised by wolves و به دست آوردن دل بینندگان انجام دهند یا خیر.

سوالات متداول

سریال بزرگ‌ شده توسط گرگ ها فصل ۲ کی منتشر شد؟

فصل دوم سریال بزرگ شده توسط گرگ ها ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ منتشر شد.

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها چند فصل دارد؟

این سریال دو فصل دارد.

کلام آخر

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها

در این مقاله سریال گرگ پرورده را به شما معرفی کردیم، به تماشای تریلر آن نشستیم، لینک‌های دانلودش را در اختیارتان قرار دادیم و برخی جزئیات آن مانند داستان، بازیگران، نقد و نظرات منتقدین و همچنین حواشی پیرامون کنسل شدن این سریال را بررسی کردیم. آیا شما سریال گرگ پرورده را تماشا کرده‌اید؟ فکر می‌کنید بهترین ویژگی این سریال چیست؟ آیا تماشای آن را به دوستانتان پیشنهاد می‌کنید؟‌ شما می‌توانید از طریق بخش نظرات در پایین این صفحه با ما در ارتباط باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران6 دیدگاه
avatar
حامد
.
25 شهریور 1401، 04:02
پاسخ
0
0
سلام فصل دوم چند قسمته؟
avatar
م ن
.
28 دی 1400، 14:31
پاسخ
2
0
کاملا بی ارزش. به زور سه قسمت دیدم.
avatar
محمد
.
09 دی 1399، 23:25
پاسخ
1
1
سلام ، فیلم بدون سانسور هست یا نه؟؟
avatar
عباس
.
07 آذر 1399، 14:17
پاسخ
0
4
به نظرمن که عالی بود فصل ۱ رو کلا پشت سر هم تو یه شب دیدم .دیدگاه محمد علی رو خوندم و باید بگم اصلا توهین و انحرافی نبود این که بقیه چقد مذهب و دین و اهداف دین رو میدونن نمیدونم ولی چیزی به نام توهین نبود اتفاقا واقعا شکوه قشنگی داشت ،ویکی از اصول دیندار خوب نداشتن تعصب این که حقیقت خودتو پیدا کنی. من که واقعا مشتاقم ادامه داستانو بشنوم
avatar
.
23 آبان 1399، 10:58
پاسخ
1
5
با تمام صحبتهای جناب محمدعلی موافقم. در این فیلم ملحدین نماد انسانهای شریف هستند و مذهبیها خطرناک و تاریک! تمام نمادها شیطانیه
نمایش 1 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402