دانلود سریال House of Cards (خانه پوشالی) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

الهه بیات - ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال House of Cards یکی از سریال‌های سیاسی شبکه نتفلیکس است. با ما همراه باشید تا به بررسی سریال خانه پوشالی بپردازیم.

سریال House of Cards یک سریال تلویزیونی اینترنتی در ژانر سیاسی-هیجانی ساخته بو ویلیمن (Beau Willimon) است. سریال خانه پوشالی بر اساس مینی سریالی بریتانیایی به همین نام محصول سال 1990 و همچنین رمانی به نام House of Cards نوشته مایکل دابز (Michael Dobbs) در سال 1989 ساخته شده است. این سریال بین سال‌های 2013 تا 2018 از شبکه نتفلیکس پخش می‌شد و توانست در سایت IMDb رتبه 8.7 از 10 را برای خود کسب کند و از این رو می توان از آن به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی نام برد.

سریال خانه پوشالی 33 بار نامزد دریافت جایزه امی ساعات پربیننده شده است. همچنین این مجموعه 8 بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد و اولین مجموعه تلویزیونی اینترنتی است که توانست جوایز اصلی گلدن گلوب را نصیب خود کند. رابین رایت (Robin Wright) در سال 2014 برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال‌های تلویزیونی درام و کوین اسپیسی (Kevin Spacey) در سال 2015 برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال‌های تلویزیونی درام شدند.

ما قصد داریم در این مقاله از پلازا مروری بر داستان سریال House of Cards داشته باشیم، با بازیگران آن آشنا شویم و به بررسی سریال خانه پوشالی بپردازیم. در ابتدا از شما دعوت می‌کنیم تریلر سریال House of Cards را در ویدیوی بالا ببینید تا با فضای سریال آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

 


دانلود سریال House of Cards


دانلود سریال House of Cards

از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود سریال خانه پوشالی با دوبله فارسی (دو زبانه) اقدام کنید.

 


مروری بر داستان سریال خانه پوشالی


اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که سریال House of Cards چند فصل است، باید بگوییم این سریال در 6 فصل و در کل 73 قسمت ساخته شده است. سریال خانه پوشالی با عملگرایی بیرحمانه، تقلب، خیانت و قدرت سروکار دارد. در این قسمت از مقاله مروری بر داستان سریال House of Cards داریم.

 

فصل اول سریال House of Cards

سریال House of Cards

فصلتعداد قسمت‌هاتاریخ پخشامتیاز متاکریتیکامتیاز راتن تومیتوز
1131 فوریه 2013 (13 بهمن 91)7686%

فرانک آندروود، عضو حزب دموکرات از کارولینای جنوبی، انتخاب گرت واکر به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده ‌آمریکا را جشن می‌گیرد. فرانک به دنبال افزایش قدرت خود در صحنه سیاست است. همسر وی، کلیر نیز یک سازمان مردم نهاد را مدیریت می‌کند و برای رسیدن به اهداف خود از روابط همسرش استفاده می‌کند. فصل اول با نامزدی فرانک برای معاونت ریاست جمهوری به پایان می‌رسد.

 

فصل دوم سریال House of Cards

سریال خانه پوشالی

فصلتعداد قسمت‌هاتاریخ پخشامتیاز متاکریتیکامتیاز راتن تومیتوز
21314 فوریه 2014 (25 بهمن 92)8084%

فرانک با رسیدن به مقام معاون رئیس جمهور یک قدم به هدف خود، یعنی ریاست جمهوری ایالات‌متحده، نزدیکتر شده است. کلر نیز اکنون بانوی دوم ایالات‌متحده محسوب می‌شود. با مشکلاتی که برای گرت واکر پیش می‌آید، وی مجبور می‌شود از سِمَت ریاست جمهوری استعفا دهد. بدین ترتیب فرانک به عنوان چهل و ششمین رییس‌جمهور ایالات متحده ‌آمریکا سوگند یاد می‌کند.

فصل سوم سریال House of Cards

سریال خانه ی پوشالی

فصلتعداد قسمت‌هاتاریخ پخشامتیاز متاکریتیکامتیاز راتن تومیتوز
31327 فوریه 2015 (8 اسفند 93)7674%

در فصل سوم می‌بینیم که فرانک با مسئولیت‌های ریاست جمهوری دست و پنجه نرم می‌کند. کلر ابتدا نماینده ایالات‌متحده در سازمان ملل متحد می‌شود، اما پس از اتفاقاتی که می‌افتد، از این سمت استعفا می‌دهد. در انتهای فصل سوم می‌بینیم که روابط بین فرانک و کلر تیره و تار شده و کلر اعلام می‌کند قصد دارد فرانک را ترک کند.

فصل چهارم سریال خانه پوشالی

بازیگران سریال House of Cards

فصلتعداد قسمت‌هاتاریخ پخشامتیاز متاکریتیکامتیاز راتن تومیتوز
4134 مارس 2016 (14 اسفند 94)7686%

کلر به دالاس نقل مکان می‌کند. لوکاس گودوین که به تازگی از زندان آزاد شده، به دنبال انتقام گرفتن از فرانک است. لوکاس، بادیگارد فرانک را می‌کشد و فرانک را زخمی می‌کند. کلر پس از سوءقصد به جان فرانک به نزد او بازمی‌گردد. درپی اتفاقاتی که پیش از انتخابات می‌افتد، فرانک برای اینکه در راس قدرت باقی بماند نهایت تلاش خود را می‌کند تا خطر تروریسم را بسیار پررنگ جلوه دهد.

 

فصل پنجم سریال House of Cards

داستان سریال House of Cards

فصلتعداد قسمت‌هاتاریخ پخشامتیاز متاکریتیکامتیاز راتن تومیتوز
51330 می 2017 (9 خرداد 96)6071%

فرانک و کلر موفق می‌شوند با بزرگنمایی در مورد خطر تروریسم، انتخابات را در چند ایالت به تعویق بیندازند. به این ترتیب فرانک فرصت می‌یابد تجدید قوا کند و بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. کلر نیز معاون اول رئیس جمهور می‌شود. پس از استیضاح فرانک توسط مجلس نمایندگان، او از سمت ریاست جمهوری کناره‌گیری می‌کند و سکان را به دست همسرش می‌سپارد.

 

فصل ششم سریال خانه پوشالی

تریلر سریال House of Cards

فصلتعداد قسمت‌هاتاریخ پخشامتیاز متاکریتیکامتیاز راتن تومیتوز
682 نوامبر 2018 (11 آبان 97)6267%

پس از رسیدن کلر به ریاست جمهوری و مرگ فرانک، توجهات به سوی کلر بیشتر می‌شود. در این فصل می‌بینیم کلر نیز برای حفظ قدرت، رویه‌ای مانند رویه فرانک را در پیش گرفته است. به خاطر مسائلی که بین کلر و داگ اتفاق افتاده، داگ به جان کلر سوءقصد می‌کند. پیش از اینکه داگ بتواند کلر را به قتل برساند، کلر وی را مجبور می‌کند به قتل فرانک اعتراف کند. سپس می‌بینیم کلر که فرزند فرانک را در شکم دارد، داگ را می‌کشد و سریال پایان می‌یابد.

 


بازیگران سریال House of Cards


سریال House of Cards به عنوان یک سریال 73 قسمتی، بازیگران بی‌شماری دارد. در این قسمت مروری بر زندگی 3 بازیگر اصلی داریم و سپس با نام دیگر بازیگران آشنا می‌شویم.

 

کوین اسپیسی در نقش فرانک آندروود

دانلود سریال خانه پوشالی

کوین اسپیسی یکی از فعالترین افراد در حوزه هنر هفتم است و 61 سال سن دارد. کوین اسپیسی بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما و همچنین کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است. اسپیسی حرفه خود را از دهه 80 میلادی با بازی در تئاتر و نقش‌های مکمل در سینما و تلویزیون آغاز کرد. وی بارها در جشنواره‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شده است. اسپیسی در سال 1996 برای بازی در فیلم The Usual Suspect اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در سال 2000 اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم American Beauty را از آن خود کرد. همچنین در سال 1991 نیز جایزه تونی را برای نمایش Lost in Yonkers به عنوان بهترین بازیگر مرد با خود به خانه برد.

 

رابین رایت در نقش کلیر آندروود

بررسی سریال House of Cards

رابین رایت بازیگر و کارگردان آمریکایی، متولد آوریل سال 1966 است. رابین با بازی در فیلم The Princess Bride در سال 1987 به شهرت رسید. پس از آن او را در فیلم‌هایی چون Forrest Gump محصول سال 1994، فیلم The Girl with the Dragon Tattoo محصول سال 2011 و فیلم Wonder Woman محصول سال 2017 نیز دیدیم. رابین رایت تاکنون 63 بار در جشنواره‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شده و 5 بار نیز جایزه را با خود به خانه برده است.

 

مایکل کلی در نقش داگ استمپر

نقد سریال House of Cards

مایکل کلی (Michael Kelly) بازیگر آمریکایی متولد 1969 است. گرچه مایکل در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری برای سینما و تلویزیون بازی کرده است، اما وی را بیش از همه برای بازی در سریال House of Cards می‌شناسند. از کارهای او می‌توان به فیلم Now You See Me محصول سال 2013، فیلم Everest محصول سال 2015 و سریال Jack Ryan محصول سال 2019 اشاره کرد.

با توجه به اینکه نمی‌توان همه بازیگران سریال House of Cards را نام برد، ما در زیر لیستی از 7 بازیگر دیگر این فیلم را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • جاستین دوچر (Justin Doescher) در نقش محافظ فرانک
  • دِرِک سیسیل (Derek Cecil) در نقش سث گریسون
  • جین اتکینسون (Jayne Atkinson) در نقش کاترین دورانت
  • ناتان دارو (Nathan Darrow) در نقش ادوارد میچم
  • بوریس مک‌گیور (Boris McGiver) در نقش تام همرشمیت
  • پاول اسپارکس (Paul Sparks) در نقش توماس ییتس
  • جرالد مک‌رینی (Gerald McRaney) در نقش ریموند تاسک

 


نکات جالب درباره سریال House of Cards


هشدار: این بخش ممکن است قسمت‌هایی از سریال را اسپویل کند!

سریال House of Cards چند فصل است

  • دیوید فینچر (David Fincher)، یکی از کارگردانان سریال خانه پوشالی، بیان داشت تمامی بازیگران اصلی اولین انتخاب بوده‌اند. او در اولین جلسه فیلمنامه خوانی خطاب به بازیگران گفت: «همه شما اولین انتخاب ما برای این نقش‌ها بودید. پس سعی کنید گند نزنید».
  • رابین رایت تنها بازیگری است که در تمام 73 قسمت سریال خانه پوشالی بازی می‌کند. دیوید فینچر در سال 2011 در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo با رابین رایت کار کرده بود. فینچر برای نقش کلر اول از همه به رابین پیشنهاد داد و با این قول که رابین می‌تواند در خلق شخصیت کلر نقش داشته باشد، او را قانع کرد. پس از مدتی که رابین فهمید دستمزد او از دستمزد کوین اسپیسی کمتر است، به نوعی با تقلید از شخصیت کلر در فیلم، تهیه‌کنندگان را تهدید کرد اگر دستمزد وی را تصحیح نکنند موضوع را رسانه‌ای خواهد کرد.
  • مایکل گیل (بازیگر نقش رئیس‌جمهور واکر) و جین اتکینسون (بازیگر نقش کاترین دورانت) در زندگی واقعی زن و شوهر هستند.

سریال House of Cards

همچنین بخوانید :
  • بچه‌هایی که در فصل 3 نقش برادرزاده‌های داگ استمپر را بازی می‌کنند، در واقع فرزندان واقعی مایکل کلی به نام‌های فرانکی و کلینتون هستند.
  • فیلمبرداری فیلم در یک انبار صنعتی به مساحت 300,000 فوت مربع در مریلند انجام شده است. تمامی صحنه‌های رانندگی نیز در اتاقی با پرده سبز فیلمبرداری شده‌اند.
  • هزینه تولید دو فصل اول سریال 100 میلیون دلار بود.
  • فصل سوم سریال به طور تصادفی 2 هفته پیش از اکران رسمی از شبکه نتفلیکس پخش شد. حدود 17 دقیقه پس از آغاز، پخش سریال را متوقف کردند.

سریال خانه پوشالی

  • مایکل کلی برای چندین نقش، از جمله نقش تام همرشمیت، لوکاس گودوین و پیتر روسو در این سریال مصاحبه داد، ولی برای هیچکدام قبول نشد. تا اینکه سرانجام نقش داگ استمپر را به وی دادند.
  • هرکدام از 5 فصل اول سریال، 13 قسمت دارند که به تعداد کارت‌های هم‌شکل در بازی ورق است.
  • در ابتدا قرار بود فصل 6 نیز 13 قسمت داشته باشد. اما پس از اخراج کوین اسپیسی از سریال، این فصل در 8 قسمت ساخته شد.
  • در حین ساخت فصل ششم سریال House of Cards کوین اسپیسی متهم به چندین مورد آزار جنسی شد. در نتیجه از سریال حذف شد و همین امر سبب ضرر 39 میلیون دلاری شبکه نتفلیکس شد.
  • نویسنده کتاب House of Cards، مایکل دابز، در دوران نخست وزیری مارگارت تاچر و جان میجر، رئیس ستاد و معاون رئیس حزب محافظه‌کار بریتانیا بود.
  • در فصل سوم نام رئیس جمهور روسیه ویکتور پترو است. حروف «و» و «پ» نماد نام ولادیمیر پوتین است.

داستان سریال House of Cards

  • در فصل چهار می‌بینیم که کلر از نام خانوادگی خود یعنی هیل استفاده می‌کند. این کار بسیار شبیه به اقدام هیلاری کلینتون است که در بسیاری از اوقات از نام خانوادگی خود یعنی رودهام نیز استفاده می‌کند.
  • گروه تروریستی که ابتدای فصل چهار ظاهر می‌شود به اختصار ICO نام دارد که به طرز نه چندان ظریفی نام گروه تروریستی ISIS در زندگی واقعی را برای بیننده تداعی می‌کند.
  • فرانک آندروود در بخشی از سریال سِمَت رئیس فراکسیون حزب کنگره دموکرات را دارد. اولین فردی که چنین سمتی داشت نیز اسکار ویلد آندروود نام دارد که در سال 1889 از آلاباما به این سمت برگزیده شد.
  • عوامل سریال از ابتدا به کیت مارا گفته بودند زوئی در نهایت می‌میرد. اما برای اینکه این راز پیش از نمایش سریال فاش نشود، کیت نمی‌توانست بگوید دیگر عضوی از بازیگران سریال نیست و مجبور بود در جواب افرادی که از او در مورد بازی در سریال می‌پرسند، دروغ بگوید.

در این مقاله از پلازا به بررسی سریال House of Cards پرداختیم. آیا شما این سریال را دیده‌اید؟ نظر شما در مورد سریال خانه پوشالی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ismail
.
09 شهریور 1402، 23:37
پاسخ
0
0
می خواستم درخواست کنم سریال خانه پوشالی house of card نسخه اصلی (انگلیسی) با بازی ایان ریچاردسون رو پخش کنیداین سریال سالها پیش دوبله شده ولی عجیبه که نسخه دوبله اونو هیچ جا پیدا نکردمو عجیب تر اینکه زیرنویس فصل دوم و سومش هم موجود نیستخانه پوشالی یکی از بهترین و زیباترین سریال های انگلیسیهاین سریال سه فصل و هر فصلش فقط چهار قسمته فصل دومش بازی با شاه play the kingو فصل سومش کات اخر finall cutبا سریال خانه پوشالی امریکایی اشتباه نشهممنون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402