بهترین و خنده دار ترین بازی های کامپیوتر، اندروید و آیفون

بازی های کمدی / بازی های خنده دار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های کمدی همواره یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها بوده‌اند و علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه با معرفی تعدادی از بهترین بازی های کمدی با ما همراه باشید.

با وجود تمام اتفاقات و مشکلاتی که در دنیا و کشور با آن مواجه هستیم و در روزهایی که اکثر ما در خانه به سر می‌بریم، کمی خنده و سرگرمی می‌تواند تأثیر بسزایی در گذران زمان و بالا بردن روحیه در محیط خانه و خانواده داشته باشد. در همین راستا تعدادی از بهترین بازی های خنده دار را معرفی و به صورت مختصر مورد بررسی قرار داده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

بازی خنده دار

 

فهرست مطالب

بهترین بازی های خنده دار و کمدی کامپیوتر

در میان بازی های فان برای کامپیوتر بدنیست بدانید که گزینه های خوبی برای معرفی وجود داشته که در این زمینه سعی کردیم بهترین مواردی که میتواند نظر مستقیم شمارا به خودش جذب کند معرفی نماییم. راجب بازی های معرفی شده باید بدانید که فاکتور های مختلفی را برای انتخاب مدنظر قرار داده ایم که این مورد از جهات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت تا شما عزیزان بتوانید با بهترین بازی های فان برای کامپیوتر آشنا شوید. جهت معرفی بازی ها باما در ادامه همراه باشید.

 

بازی کمدی Saints Row: The Third

بازی های خنده دار

پلتفرم‌ها: ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس‌باکس 360، لینوکس و نینتندو سوئیچ

امکان ندارد که صحبت از بازی های فان برای کامپیوتر باشد و یکی از عناوین بازی‌های Saints Row نقشی در آن ایفا نکند. Saints Row: The Third یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و خنده دار ترین بازی جهان است که می‌توان از آن نام برد. بازی سرشار از صحنه‌های کمدی است؛ از جلوه‌های تصویری کمدی گرفته تا مکالمات عجیب و خنده‌داری که در بازی شکل می‌گیرند. در عین حال بازی دارای صحنه‌های اکشن بسیاری است و خاصیت دنیای باز بودن آن نیز از دیگر جذابیت‌هایش به حساب می‌آید. در مجموع این عنوان را می‌توان مجموعه‌ای کامل از تمام آن چیزی دانست که برای سرگرم شدن و خندیدن لازم است.

در ابتدای بازی دو شخصیت بازی در کنار هم سوار بر اتومبیل در حال حرکت و خواندن آهنگ What I Got از Sublime هستند و در عین حال که با ایراد گرفتن از نحوه آهنگ خواندن و صدای یکدیگر و یا فراموشی متن آهنگ سر به سر هم می‌گذارند، صحنه‌هایی خنده‌دار را شکل داده‌اند که یکی از صحنه‌های به‌یادماندنی بازی است و احتمالاً موجب خنده شما نیز خواهد شد. برای دانلود بازی های خنده دار برای کامپیوتر Saints Row می‌توانید سری به سایت‌های داخلی بزنید. پیشنهاد میشود گزینه های دیگری که برایتان معرفی شده است را از دست ندهید و بازی های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

 

بازی South Park: The Stick of Truth

خنده دار ترین بازی جهان

پلتفرم‌ها: ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس‌باکس 360، پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ

South Park: The Stick of Truth یکی از خنده دار ترین بازی جهان است که به خوبی توانسته از محبوبیت و شخصیت‌های کارتون محبوب South Park استفاده کند. Stick of Truth را می‌توان یک بازی کمدی فوق‌العاده از دنیای South Park دانست. شما در این بازی در گذشته و تاریخچه نمایش تلویزیونی حضور پیدا خواهید کرد و شاهد بهترین شوخی‌ها و جوک‌هایی خواهید بود که تری پارکر (Trey Parker) و مت استون (Matt Stone) تاکنون بیان داشته‌اند.

South Park: The Stick of Truth در عین حال یک بازی نقش‌آفرینی جذاب نیز هست. شوخی‌های متعدد، زامبی‌های نازی آلمانی و صحنه‌های درگیری و مبارزه و مشت زنی، این عنوان را به یکی از بهترین بازی های کمدی تبدیل کرده است. این بازی از خیلی جوانب بهترین نیست، اما قطعاً لذتبخش و به‌یادماندنی خواهد بود. این بازی گزینه ساده ولی خوبی برای سرگرمی بوده است که پیشنهاد میشود آنرا ساده از دست ندهید.

 

بازی Tales from the Borderlands

دانلود بازی خنده دار برای کامپیوتر

پلتفرم‌ها: ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس‌باکس 360، پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان، مک‌اواس، iOS و اندروید

بازی Tales from the Borderlands در عین حال که یکی از بهترین بازی های کمدی محسوب می‌شود، دارای روایت داستانی قوی نیز هست. سازندگان بازی با مهارت هر چه تمامتر شکل گیری داستان و شخصیت‌های بازی را در کنار شوخی و طنزهای کوتاه پیش برده‌اند. عنوان فوق‌العاده جذابی که در حین آن حتماً حس نزدیکی به شخصیت‌های بازی یعنی ریس (Rhys)، فیونا (Fiona) و دوستان آن‌ها پیدا خواهید کرد. Tales from the Borderlands مانند سایر نسخه‌های بازی بوردرلندز یک بازی شوتر و تیراندازی جذاب است که در آن از سبک گرافیکی بازی و شخصیت‌ها به خوبی در راستای کمدی کردن و خنده‌دار کردن آن استفاده شده است. ادامه مقاله بازی های فان برای کامپیوتر را از دست ندهید.

بازی خنده دار Portal 2

دانلود بازی خنده دار

پلتفرم‌ها: ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس‌باکس 360، مک‌اواس و لینوکس

Portal 2 بازی است که از بسیار جهات می‌تواند در زمره بهترین‌ها قرار گیرد. بازی کاملاً شما و قدرت ذهن شما را به چالش خواهد کشید. از نظر گرافیکی کاملا قابل قبول و جذاب است. به همه این موارد ویژگی‌های طنز و کمدی بازی را هم اضافه کنید؛ نتیجه یکی از بهترین بازی های کمدی خواهد بود. در ابتدای Portal 2 شما با تعدادی چالش طعنه‌آمیز روبرو خواهید شد و سپس با آن روی سکه و معماهای اصلی و دشوار بازی روبرو خواهید شد. صحنه‌های کمدی بازی زمانی به اوج خود خواهند رسید که شما در حین بازی با یک یار هوش مصنوعی همراه خواهید شد. حتی اگر حل کردن برخی از معماها روزها زمان بگیرد، اما باز هم صحنه‌های کمدی و طنزی که در مدت زمان حل کردن این چالش پیش خواهند آمد، شما را به ادامه دادن و بازی کردن راغب می‌کنند. برای دانلود بازی خنده دار برای کامپیوتر Portal 2 می‌توانید به سایت‌های داخلی مراجعه کنید. بی تردید بازی در میان برترین بازی های فان برای کامپیوتر گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

پیشنهاد می شود برای خرید دسته بازی به فروشگاه پلازا مراجعه کتید.

بازی خنده دار Yakuza 0

بازی خنده دار برای کامپیوتر

پلتفرم‌ها: ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان

Yakuza 0 عنوانی با دو روی کاملاً متفاوت و فریبنده است. در ابتدای بازی سازندگان سعی دارند تا شما را قانع کنند که این یک بازی کاملاً جدی و جنایی است؛ اما با گذشت زمان اتفاقات کمدی و خنده‌دار بازی آغاز خواهند شد. بازی با معرفی Kiryu دارای یکی از بهترین شخصیت‌های اول در میان بازی‌ها است و پر از شخصیت‌های عجیب غریب و خنده‌داری‌ست که به راحتی برای روزها شما را سرگرم خواهند کرد. بازی نسبتاً جدید است و این باعث شده تا از نظر گرافیکی نیز دارای شرایط مناسبی باشد. در مجموع Yakuza 0 بازی مبارزه‌ای سرگرم‌کننده و در عین حال یکی از بهترین بازی های کمدی تاریخ است. این بازی از بهترین بازی های فان برای کامپیوتر بشمار رفته است که نباید آنرا از دست داد.

 

بازی Sam & Max Hit the Road

دانلود بازی های خنده دار برای کامپیوتر

پلتفرم‌ها: ویندوز، ام‌اس-داس و مک‌او‌اس

اولین نسخه از مجموعه بازی‌های Sam & Max که مبنی بر مجله‌های کامیک ساخته شده، همچنان خنده‌دارترین نسخه از این بازی است. در این بازی سگ کارآگاه شما به همراه دوست صمیمی و همکار دیوانه خود خرگوش در آمریکا به منظور حل پرونده مربوط به پا گنده به ماجراجویی خواهند پرداخت. بازی سرشار از معماهای عجیب غریب و راه حل‌های عجیب‌تر بوده و قطعا حل معماها و مکالمات و صحنه‌هایی که در این حین مشاهده خواهید کرد باعث خنده و سرگرم شدن شما خواهد شد. تنها راهنمایی در مورد این بازی این است که به دنبال راه حل‌های منطقی در حل کردن معماهای آن نباشید و تا حد امکان از اتفاقات بازی لذت ببرید. بدنبال بازی های فان برای کامپیوتر دیگری هستید ؟ باما در ادامه همراه باشید.

 

بازی کمدی Not For Broadcast بازی های فان برای کامپیوتر

دانلود بازی های خنده دار

در این بازی تمام مسئولیت‌های پشت صحنه مربوط به مدیریت پخش زنده شبکه تلویزیونی بر عهده شما خواهد بود. مسئولیت تغییر دوربین، سانسور کردن فحاشی‌ها و صحنه‌های نامطلوب در برنامه، پخش تبلیغات و … بر عهده شما خواهد بود. تبلیغات خنده‌دار موجود در بازی، صحنه‌هایی که از پشت صحنه خواهید دید و اشتباه‌هایی که ممکن است در مدیریت و کارگردانی برنامه‌ها پیش آید قطعاً باعث خنده شما خواهند شد. Not For Broadcast توانسته است تا با ایده‌ای متفاوت و جالب خود را در میان بهترین بازی های کمدی جای دهد. با توجه به وسعت بازی های فان برای کامپیوتر در ادامه به بازی های دیگری اشاره خواهیم داشت.

 

بازی خنده دار West of Loathing

دانلود خنده دار ترین بازی های اندروید

پلتفرم‌ها:‌ لینوکس، مک‌او‌اس، ویندوز و نینتندو سوئیچ

در این بازی، غرب وحشی به صحنه اجرای کمدی و صحنه‌های طنز متنوع تبدیل شده است. این بازی نقش‌آفرینی با داستانی جذاب و سرشار از طنز در روند بازی و مکالماتی که در آن شکل می‌گیرد به سادگی شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. تقریباً می‌توان گفت که نویسندگان و سازندگان از هر فرصتی برای استفاده از نوعی جوک در بازی استفاده کرده‌اند. قطعاً سواری کردن بر روی اسب روح مانند به سمت غروب آفتاب بعد از شکست دادن تعدادی گاو شیطانی کاری است که در هر بازی قادر به انجام آن نخواهید بود. این تجربه‌ای است که می‌توانید در یکی از بهترین بازی های کمدی یعنی West of Loathing تجربه کنید. بازی های فان برای کامپیوتر بسیاری وجود داشته که در ادامه گزینه های دیگری را معرفی خواهیم نمود.

 

بازی The Stanley Parable بازی های فان برای کامپیوتر

بازی طنز

پلتفرم‌ها: ویندوز، مک‌او‌اس و لینوکس

بازی The Stanley Parable یک بازی خنده دار برای کامپیوتر و مجموعه‌ای از عملکرد خوب در طراحی صحنه‌ها، راوی فوق‌العاده و چالش‌های جذاب است. این بازی قدرت استقلال و تصمیم‌گیری شما را به چالش خواهد کشید و شما را در دو راهی قرار خواهد داد. به راست خواهید رفت یا چپ؟ تفاوتی ندارد در هر دو حالت راوی کنایه و جملات طنز مخصوصی را آماده دارد. هر مسیری که بروید و هر تلاشی که می‌کنید با شکست مواجه خواهد شد و جالب اینجاست که تمام این شکست‌ها از جذابیت و سرگرم‌کننده بودن این بازی نکاسته است. The Stanley Parable بازی جذابی است که قطعا از تجربه آن پشیمان نخواهید شد. اگر بدنبال این سبک هستید در ادامه بازی های فان برای کامپیوتر را از دست ندهید و با پلازا همراه باشید.

 

بازی کمدی Jazzpunk بازی خنده دار کامپیوتر

خنده دار ترین بازی دنیا

پلتفرم‌ها: ویندوز، مک‌او‌اس، لینوکس و پلی استیشن 4

Jazzpunk جزو معدود بازی های کمدی است که در آن شما فقط تماشاچی و شاهد شوخی‌ها و صحنه‌های کمدی بازی نخواهید بود. در این بازی شما نقشی فعال و اساسی در فرایند تعریف، شروع و پایان هر شوخی و جوک خواهید داشت. هر لحظه در این بازی می‌توانید انتظار دیالوگ یا صحنه جذاب و بامزه‌ای را داشته باشید. در مجموع Jazzpunk برای سنین مختلف مناسب است و به سادگی شما را برای ساعت‌ها سرگرم کرده و باعث خنده‌تان خواهد شد. ادامه بازی های فان برای کامپیوتر را از دست ندهید.

بازی Goat Simulator دانلود بازی های خنده دار برای لپتاپ

بازی Goat Simulator

پلتفرم‌ها: ویندوز، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوئیچ، ایکس‌باکس وان، اندروید

Goat Simulator یک بازی شبیه ساز بز بوده است. گیم پلی جذاب و آنلاین بازی میتواند شمارا در یک شهر زرق و برقدار جای دهد که در آن کاری جز خرابکاری ندارید و باید موزه ها و ماشین های در حال حرکت و خلاصه هرچیزی که دیده میشود را با خاک یکسان کنید. بازی Goat Simulator با برخورداری از گیم پی جذاب خودش میتواند شوخی های دوستانه خوبی را در اختیار شما قرار دهد که اولین نسخه این بازی توانست نظر بیش از 2.5 میلیون نظر از سراسر جهان را به سمت خود جذب کند و این مورد در حالی به وقوع پیوسته که نسخه 3 بازی در سال 2022 عرضه شده است و میتوانید به صورت آنلاین و رایگان به آن دسترسی داشته باشید. با پلازا همراه باشید که به بازی های فان برای کامپیوتر بیشتری اشاره داشت.

بازی Lego City Undercover مسخره ترین بازی های دنیا

بازی Lego City Undercover

پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، وی یو، مایکروسافت ویندوز

بازی Lego City Undercover یکی از محبوب ترین گیم های لگو بوده که برای پلتفرم های مختلف طراحی و عرضه شده است. در این بازی درخشان میتوانید شاهد حضور شخصیت های محبوبی باشید که به صورت لگو طراحی شده اند. گیم پلی جذاب و خنده دار بازی میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم کند که در این میان بسته به مرحله ای که در آن حضور دارید میتوانید شاهد جذابیت های مختلفی باشید. از دیگر ویژگی های Lego City Undercover میتوان به طراحی دیدنی با صدای عالی اشاره داشت که این دو مورد سبب بروز گیم پلی خوب و البته اعتیاداوری شده اند که نباید آنرا ساده از دست داد. در ادامه به بازی های فان برای کامپیوتر دیگری اشاره شده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

بازی Bulletstorm بازی خنده دار انلاین

بازی Bulletstorm 

پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۳، مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰

Bulletstorm یک بازی تیراندازی مزدور سرکش بوده که در آن شاهد جنایات جنگی بسیاری خواهید بود که بسیاری از انها توسط شما ارتکابخ واهد شد. شما نقش یک کاراکتر کمدی بدجنس را خواهید داشت که به صورت بیرحمانه باید دشمنان را از بین ببرد و آنها را به سخره گیرد. این بازی از بهترین سطر های سرگرم کننده برخوردار بوده که در این زمینه میتوانید با گیم پلی خوبی مواجه باشید. طراحی و جذابیت های Bulletstorm میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. این بازی براساس فیلمنامه‌ای که توسط نویسنده مارول یعنی Rick Remender نوشته شده است شکل گرفته که در آن شاهد یک دایناسور ربات غول‌پیکر به نام Waggleton P Tallylicker خواهید بود. اگر تصمیم به دریافت بازی های فان برای کامپیوتر دارید باما همراه باشید.

بازی Overcooked بازی های خنده دار ps4

بازی Overcooked 

پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ، مایکروسافت ویندوز

Overcookedیک بازی شبیه سازی آشپزی به صورت چند نفره بوده که در آن باید اقدامات بسیاری را برای کار خود انجام دهید. وجود گیم پلی دشوار و مراحل سخت قرار است شمارا ناامید کنند زیرا در این زمینه نباید پیشرفت کنید که این مورد خواسته بازی از شما بوده است. با پیشروی در بازی میتوانید به تمام چالش ها و معماهایی که علیه شما شکل گرفته اند پایان دهید. طراحی جذاب بازی سبب خواهد شد تا با گیم پلی خوبی همراه باشید و بتوانید برای مدت زمان طولانی سرگرم بازی شوید. محبویت بالای این گیم سبب شد تا شرکت سازنده بدنبال ساخت نسخه دوم آن نیز باشد که امروزه این بازی برای پلتفرم های مختلفی عرضه شده است. در ادامه میتوانید به بازی های خنده دار گوشی دسترسی پیدا کنید.


بازی های خنده دار گوشی اندروید و آیفون


ممکن است همیشه فرصت این را نداشته باشید که برای انجام بازی‌های خنده دار سراغ کامپیوتر یا کنسول خود بروید. خوشبختانه تعدادی بازی در این سبک برای گوشی‌های اندروید و آیفون نیز وجود دارد که می‌تواند لحظات خنده‌دار و خوشی را برایتان بسازد. برای دانلود بازی های خنده دار نیز می‌توانید به لینک پایین هر بازی مراجعه کنید.

 

بازی طنز The Battle Cats خنده دار ترین بازی جهان اندروید

بازی های فان

اگر گربه‌ها را دوست دارید اما همیشه احساس می‌کنید که عنصری از جنگ و مرگ و میر در فعالیت‌های روزمره آنها وجود ندارد، ما این بازی را برای شما آماده کرده‌ایم. هرچقدر که بازی عجیب به نظر برسد‌، در واقع کار کردن با آن بسیار ساده است زیرا شما انتخاب می‌کنید کدام گربه را می‌خواهید به جنگ بفرستید و حتی می‌توانید یک توپ جنگی با گربه را شلیک کنید! به روزرسانی‌های مکرر همچنان به بازی اضافه می شوند ، بنابراین می‌توانید تا مدت‌ها با آن سرگرم شوید. این بازی یکی از خنده دار ترین بازی های اندروید و آیفون به حساب می‌آید. باما همراه باشید که قصد داریم لیست بهترین بازی های خنده دار گوشی را ادامه دهیم.

 

دانلود بازی خنده دار The Battle Cats برای اندروید | آیفون

 

بازی طنز The Simpsons: Tapped Out بازی های بامزه گوشی

بازی های خنده دار برای کامپیوتر

اگر بتوانید تصور کنید که بازی The Sims با همان فرم خود به مسخره کردن The Sims بپردازد، این بازی تصورات شما را به حقیقت تبدیل می‌کند. Tapped Out که توسط دست‌اندرکاران برنامه تلویزیونی The Simpsons خلق شده است، در مورد پوچی بازی اظهار نظر می‌کند و حتی چندین بار به EA نیز تیکه می‌اندازد. نقل قول های مورد علاقه من در بازی از هومر است که مرتباً جملاتی مانند “کار؟! من فکر کردم این فقط یک بازی ویدیویی است” و “اوه ، کاش این یک بازی تیراندازی بود.” را تکرار می‌کند. در طول بازی به دلیل آزاد شدن شخصیت‌ها و مکان های نمایشی، با ارتقا دادن سطح خودتان، سطح کمدی بازی نیز افزایش پیدا می‌کند. برای دانلود خنده دار ترین بازی های اندروید و آیفون می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید. بازی های خنده دار گوشی دیگری در ادامه معرفی شده که نباید آنها را ساده از دست داد.

دانلود بازی خنده دار The Simpsons: Tapped Out برای اندروید | آیفون

 

بازی کمدی ?!Llama or Duck بازی فان برای موبایل

خنده دار ترین بازی های اندروید

این بازی به همان اندازه که ساده به نظر می رسد ، با جواب دادن به سوالات ساده، سرگرمی تقریباً بی پایان را برای شما فراهم می کند. هیچ شرمندگی‌ای در برابر پاسخ دادن به سوالات نداشته باشید! با این حال فقط به یاد داشته باشید که این بازی چیزی بیش از آنچه نام آن عنوان می‌کند ندارد، بنابراین خود را گول نزنید که ممکن است چیز بیشتری وجود داشته باشد.

وقتی درحال انجام این بازی بودم، این سوال برایم به وجود آمد که آیا در تصویر لاما، ممکن است چیز دیگری نیز وجود داشته باشد که نماد اردک است؟! یا شاید نیاز است از بُعد متافیزیکی به تصویر اردک نگاه کنم که البته در این حالت، هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. با این حال، هرگز اعتراف نمی‌کنم که چقدر برای این بازی وقت صرف کردم! با پلازا جهت دستیابی به بازی های خنده دار گوشی همراه باشید.

دانلود بازی خنده دار ?!Llama or Duck برای آیفون

بازی خنده دار KleptoCats دانلود بازی خنده دار برای گوشی

دانلود بازی های فان برای pc

این بازی هم ساده است، هم پاداش‌های جذابی به شما می‌دهد و هم باید در آن با گربه‌های شیطون سر و کله بزنید. چه چیزی از این دوست داشتنی‌تر؟ به صاحبان گربه‌ها پیشنهاد می‌کنیم که اجازه ندهند گربه‌ها چیزی از ایده‌های این بازی بفهمند! در این بازی شما صاحب آپارتمان یا خانه‌ای هستید که در آن صاحب وسایل و گربه می‌شوید. به نظر می‌رسد که گربه‌ها از اینکه صاحب وسایل می‌شوید راضی نیستند و به همین دلیل تصمیم می‌گیرند تا از شر آن‌ها خلاص شوند. جدا از وجود عناصر زیبایی و کمدی، در این بازی گربه‌های زیادی وجود دارند که می‌خواهند وقتی حواستان نیست، وسایل‌تان را بدزدند! در ادامه به بازی های خنده دار گوشی دیگری اشاره شده است.

دانلود بازی خنده دار KleptoCats برای اندروید | آیفون

 

بازی طنز Clumsy Ninja بازی های خنده دار برای اندروید

بازی های خنده دار اندروید

جدا از اینکه این عنوان جزو خنده دار ترین بازی دنیا محسوب می‌شود، اما وقتی صحبت از میزان سختی آن باشد، شوخی بردار نیست! از نظر سختی می‌توان این بازی را با بهترین عناوین بازی‌های موبایل مقایسه کرد. شما نقش یک مربی یا یکی از والدین را بازی می کنید که به روند تبدیل شدن این نینجای کوچولو به یک جنگجوی واقعی نظارت می‌کند. این بازی چالش هایی را به شما ارائه می دهد که درگیر چیزهای بامزه و خنده دار می‌شوید. اگر بدنبال بازی های خنده دار گوشی بیشتری هستید باما همراه باشید.

دانلود بازی خنده دار Clumsy Ninja برای اندروید | آیفون

 

بازی خنده دار Dumb Ways to Scare خنده دار ترین بازی جهان

بازی کمدی

در ادامه بازی Dumb Ways to Die که سبکی جالب و گاها دارک داشت و جزو بازی های فان محسوب می‌شد، این بازی از دیدگاه یک هیولایی روایت می‌شود که قصد دارد مردم را بترساند. در این بازی شما فقط باید تلاش کنید تا مردم را به احمقانه‌ترین روش‌های ممکن بترسانید و بُعد شیطانی خود را آرام کنید. این گزینه در میان بازی های خنده دار گوشی آخرین بازی معرفی شده بوده است که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد لیست بیان کنید.

دانلود بازی خنده دار Dumb Ways to Scare برای آیفون

 


سخن پایانی


کمدی بخشی اساسی از زندگی ما را تشکیل داده است؛ چه در قالب فیلم و سریال چه بازی و یا چه به حالت یک جوک ساده. همیشه خنده یک نیاز اساسی در زندگی ما بوده است. در این میان بازی های کمدی به دلیل اینکه به نوعی شما را بخشی از دنیا و اتفاقات طنز خواهند کرد، جذابیت بیشتری نیز در قیاس با یک سریال و یا یک فیلم خواهند داشت. نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با فهرست بازی های کمدی ما در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید گزینه های پیشنهادی خود که در لیست بازی های خنده دار وجود نداشت را برایمان ارسال کنید تا در مقاله قرار گیرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402