فیلم زن ها فرشته اند 2 میلیاردی شد ؛ کمدی های ضعیف همچنان می فروشند !

سحر قریشی در زن ها فرشته اند 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم زن ها فرشته اند 2 با بازی سحر قریشی و علی صادقی پس از نزدیک به دو ماه با فروشی میلیاردی به اکران خود پایان داد. در ادامه با معرفی و نقد و بررسی این فیلم همراه ما باشید.

همچنین بخوانید :

فیلم سینمایی زن ها فرشته اند 2 تابستان امسال پس از کش و قوس‌های فراوان و درحالیکه کرونا ویروس اکران سینماها را با بحرانی بزرگ و نابودکننده مواجه کرده است، روی پرده رفت. اما تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم خیلی زود متوجه شدند که اگر چشم به اکران سینمایی فیلمشان بدوزند، نه تنها با شکستی بزرگ در اکران رو‌به‌رو خواهند شد؛ بلکه حتی فروشی ناچیز را تجربه خواهند کرد. در نتیجه فیلم زن ها فرشته اند 2 وارد چرخه اکران آنلاین شد و توانست در این مدیوم فروشی قابل توجه به دست بیاورد.

حال چند وقتیست بعد از گذشت یک ماه از آغاز اکران آنلاین فیلم زن ها فرشته اند 2 ، این فیلم از پرده اکران آنلاین پایین آمده و مطابق قانون اکران آنلاین، پخشش متوقف شده است. فیلم سینمایی زن ها فرشته اند 2 درحالی به کار خود پایان داده که با فروش بیش از یک میلیارد تومان، وارد باشگاه میلیاردی‌های اکران آنلاین شد و در کنار «خروج»، «طلا»، «زیرنظر» و «خوب بد جلف 2» فروش بالای یک میلیارد را تجربه کرد. در ادامه علاوه بر روایت داستان و معرفی بازیگران فیلم زن ها فرشته اند 2، با نقد و بررسی این فیلم همراه شما هستیم. با پلازا همراه باشید.

در ادامه «آنونس فیلم زن ها فرشته اند 2» را مشاهده می کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:


داستان فیلم سینمایی زن ها فرشته اند 2


 

داستان قسمت دوم فیلم زن ها فرشته اند موضوعی مشابه با قسمت اول دارد. این فیلم در ادامه قسمت اول آن تولید شده است. قسمت قبلی فیلم درباره زنی است که عاشق همسرش است و بیشتر دارایی‌اش را به نام همسرش (امین حیایی) که مردی آس و پاس است، زده است. او بعد از مدتی متوجه خیانت همسرش می‌شود و قصد دارد تا اموالش را از او پس بگیرد. او با کمک یکی از دوستانش و با استفاده از علاقه همسرش به زنان تلاش می‌کند که اموالش را از چنگ او در آورد.

بازیگران فیلم زن ها فرشته اند 2

اساسا برای چنین فیلمی، انتظار فیلمنامه نه چندان متفاوتی با قسمت اول را داشتیم و همین اتفاق هم افتاد. در داستان این فیلم نیز با زنانی مواجه هستیم که با خیانت همسرانشان رو به رو شدند.

 


نقد و بررسی فیلم زن ها فرشته اند 2


فیلم زن ها فرشته اند 2 در ادامه قسمت یک آن ساخته شده است، اما به جز حسین فرحبخش به عنوان تهیه‌کننده و محمدرضا شریفی‌نیا به عنوان بازیگر و مسئول انتخاب بازیگران، هیچ اثری از ادامه قسمت اول آن وجود ندارد. ستارگان بزرگی چون مهتاب کرامتی، امین حیایی، لیلا اوتادی و نیکی کریمی در این فیلم حضور ندارند و تعدادی از بازیگران درجه دو و درجه سه جایگزین آنها شده‌اند.

کارگردانی اثر هم به یکی از کمدی‌سازان ضعیف تمام این سال‌ها؛ یعنی آرش معیریان، رسیده است. داستان قسمت اول درباره یک موضوع کلیشه‌ای و نخ‌نما شده بود که دقیقا همان سوژه در قسمت دوم هم ادامه دارد. زنی پولدار و مرفه که عاشق مردی فقیر و آس و پاس شده است، با وجود اینکه بسیاری از اموال خود را به نام شوهرش زده و اصطلاحا دارو ندارش را به پای او ریخته است، به هنگام مسافرت با خیانت شوهرش رو‌به‌رو می‌شود. در ادامه زن که می‌خواهد مچ شوهرش را بگیرد و او را رسوا کند، به کمک زنان دیگر و قرار دادن طعمه‌های جذاب بر سر راه او میزان وفاداری همسرش را می‌آزماید و شوهرش هم هم در این آزمون سخت! او را ناامید می‌کند.

حال این داستان که حتی برای یک فیلم سینمایی کشش و پرداخت لازم را ندارد و یک خط قصه ساده نخ‌نما شده است، دوباره با حضور تعدادی از بازیگران کمدی و برخی بانوان زیبارو مجددا توسط تهیه‌کننده‌ای که در سالیان اخیر با ساخت زباله‌هایی به نام کمدی روزگار می‌گذارند استفاده شده و تحت عنوان فیلم زن ها فرشته اند 2 به خورد مخاطبان بی‌گناه سینمای ایران داده شده است.

فیلم سینمایی زن ها فرشته اند 2

اگر بخواهیم درباره فیلمنامه فیلم سینمایی زن ها فرشته اند 2 صحبت کنیم، چیزی برای گفتن وجود ندارد. یک قصه به شدت تکراری و بی‌هدف که حتی توان سرگرم کردن مخاطب را هم ندارد با مقادیری رقص و موسیقی و مزه پرانی‌های بداهه بازیگران تبدیل شده به فیلمنامه! اما اگر بخواهیم درباره بازیگران نظر بدهیم اوضاع اسفناک‌تر هم می‌شود.

در درجه اول روی سخن با محمدرضا شریفی‌نیا است که از آثار ماندگاری چون امام علی به چنین آثار سطح پایینی رسیده و در اغلب مصاحبه‌های چند سال اخیر خود تاکید می‌کند که مردم عاشق چنین فیلم هایی هستند و همانطور که قشر تحصیلکرده «جدایی نادر از سیمین» و «متری شیش و نیم» می‌بینند، اقشار ضعیف از نظر سطح سواد هم فیلم زن ها فرشته اند 2 را دوست دارند! شریفی‌نیا بارها گفته معتقد است وقتی فیلم می‌فروشد، یعنی مردم دوستش دارند و باید مشابه آن ساخته شود! امثال شریفی‌نیا و حسین فرحبخش راه فروش را پیدا کرده‌اند و ذره‌ای به شعور مخاطب احترام نمی‌گذارند.

درباره سایر بازیگران هم حرف خاصی وجود ندارد. بازی‌ به شدت تخت و غیرواقعی که از سحر قریشی در زن ها فرشته اند 2 می‌بینیم در کنار بازی‌های تکراری علی صادقی و نیوشا ضیغمی، حتی بازی بازیگران کارکشته‌ای چون نسرین مقانلو و مریم سعادت را هم خراب کرده است.

بهرحال فیلم دیگری از کارخانه مبتذل‌سازی علیخانی- فرحبخش وارد چرخه اکران شد و شوربختانه به اندازه فیلم‌های دغدغه‌مندی چون «طلا» و «خروج» و حتی کمدی‌هاینسبتا سالمی چون «خوب بد جلف 2» فروخته است. باید دید چه زمانی  و به چه طریقی بساط فیلم‌های نازلی چون فیلم زن های فرشته اند 2 از سینمای ایران برچیده خواهد شد.‌


بازیگران فیلم زن ها فرشته اند 2


بازیگران فیلم زن ها فرشته اند با تغییرات زیادی مواجه شده است و دیگر خبری از امین حیایی و نیکی کریمی از اسطوره‌های سینمای ایران در این فیلم نیست. به جای آن‌ها بازیگران جدید پا به دنیای فرشته ها گذاشته‌اند.

سحر قریشی در زن ها فرشته اند 2

بازیگران فیلم زن ها فرشته اند 2 عبارتند از سحر قریشی، نیوشا ضیغمی، محمدرضا شریفی نیا، نسرین مقانلو، میر طاهر مظلومی، علی صادقی، مریم سعادت، سیروس همتی، مهتاج نجومی و شهین تسلیمی. حضور بازیگرانی چون نیوشا ضیغمی، محمد رضا شریفی نیا و سحر قریشی در زن ها فرشته اند 2 قطعا از عوامل جذابیت این فیلم بودند، اما وقتی فیلمنامه و داستانی در کار نیست حضور این بازیگران هم کمکی به کیفیت فیلم نکرده است.

 


تاریخ اکران و اخبار فیلم زن ها فرشته اند 2


این فیلم قرار بود جزو فیلم های اکران نوروز 99 باشد، ولی شیوع کرونا منجر به عقب افتادن تاریخ اکران فیلم زن ها فرشته اند 2 شد.

 

این اثر ساخته سال 1398 است، ولی به دلیل ویروس کرونا و شیوع آن در کشور و به دنبال آن بسته شدن سینماهای کشور اکران آن به عقب افتاد و تهیه‌کننده هم حاضر به اکران آنلاین فیلمش نشد. با باز شدن سینماها فرصت خوبی برای این فیلم فراهم شد تا با اکران عمومی در سینماها بتواند فروش خوبی داشته باشد.

فیلم زن ها فرشته اند 2

اما با شیوع موج دوم کرونا در کشور و بالا رفتن آمار مبتلایان بسیاری از مردم ترجیح دادند با وجود استفاده سالن‌های سینمایی از نضف ظرفیت سالن در هر سانس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عطای حضور در سینما را به لقایش ببخشند و پای اکران آنلاین بنشینند. بدین ترتیب سازندگان راضی شدند تا فیلمشان را وارد چرخه اکران آنلاین کنند و چندی پیش هم این فیلم وارد شبکه نمایش خانگی شد تا پرونده فیلم زن ها فرشته اند 2 هم بسته شود.

 

نظر شما درباره فیلم زن ها فرشته اند 2 چیست؟ قسمت اول این فیلم که در سال 86 اکران شد را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما این اثر می‌تواند موفقیت قسمت اولش را تکرار کند؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402