معرفی بازی Mordhau ؛ تریلر، گیم پلی و نمرات منتقدین

نقد و بررسی بازی Mordhau
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله به معرفی بازی Mordhau یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های مبارزاتی هک و اسلش استیم که میلیون‌ها کاربر بازی‌های کامپیوتری از طرفداران پروپاقرص آن هستند، می‌پردازیم.

بازی Mordhau در تاریخ 29 آوریل 2019 (9 اردیبهشت 1398) توسط استودیوی مستقل اسلوونی Triternion منتشر گردید و در مدت زمانی کوتاه بخاطر سیستم جنگ عمیق، طراحی مبارزات قرون وسطایی نفس‌گیر و واقع‌گرایانه، شخصی‌سازی‌های حرفه‌ای و صداگذاری بی‌نقص و هیجان‌انگیزش به پرسروصداترین بازی آنلاین چندنفره استیم تبدیل شد. در ادامه برای بررسی بازی Mordhau با پلازا همراه باشید.

دانلود بازی mordhau برای کامپیوتر

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


تریلر بازی Mordhau


تماشای تریلر بازی Mordhau به‌تنهایی کافیست تا بتواند شما را وسوسه کند این بازی متفاوت و جذاب را امتحان کنید. برای آشنایی بیشتر با گیم پلی بازی Mordhau و شیوه نبرد با دشمنان در میدان جنگ، تماشای این تریلر را از دست ندهید.

 


گیم پلی بازی Mordhau


یک میدان نبرد را تصور کنید که همیشه در فیلم‌های سبک قرون وسطایی با تماشایش هیجان‌زده می‌شدید و هر لحظه منتظر بودید تا قهرمانتان با انتخاب یک نقشه استراتژیک و بی‌نقص، موج عظیم دشمنان را با خاک یکسان کند و یک نفر را هم زنده نگذارد! گیم پلی و داستان بازی Mordhau نیز از این سبک جذاب بهره کافی را برده و صحنه های هیجان انگیز زیادی را در جنگ های ویران کننده و خونین خلق نموده است.

معرفی بازی MORDHAU

سازندگان بازی Mordhau با انتشار این عنوان به بازیکنان طرفدار سبک مبارزه‌ای و هک و اسلش این امکان را داده‌اند تا در مبارزاتی خونین و خشن، با هر نوع سلاح سردی که همیشه در فیلم‌های پرفروش قدیمی دیده‌اید به نزاع و جنگیدن بپردازند. در این بازی پس از گذراندن یک دوره آموزشی برای یادگیری نحوه بازی کردن و استفاده از انواع اسلحه و تیر و کمان، اسب سواری و تسلط بر دفاع حین حمله به دشمنان و موارد مورد نیاز دیگر، وارد دنیای قرون وسطایی خواهید شد.

در بخش آفلاین بازی می‌توانید برای تسلط بیشتر بر گیم‌پلی، با دشمنانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند بازی کنید، اما در کل گذراندن دوره آموزش ابتدای بازی و یا نبرد با موج دشمنان در حالت آفلاین کمک زیادی برای استاد شدن در میدان نبرد بتل رویال در حالت آنلاین نمی‌کند. حتی ممکن است اگر تازه وارد هستید در ساعت‌های اولیه ورود به بازی، بارها و بارها قبل از اینکه متوجه شوید چه اتفاقی رخ داده است جان خود را از دست بدهید و سرتان از تنتان جدا شود یا یک نیزه از پشت وارد بدنتان شود و یا حتی سواری بر اسب با یک شمشیر شما را از وسط به دو نیم تقسیم کند!

اما نا امید نشوید، با کمی وقت گذاشتن و امتحان کردن استراتژی‌های مختلف و ارتقاء دادن سلاح‌هایی که انتخاب کرده‌اید، کم کم تبدیل به یکی از قهرمانان قدرتمند این بازی چندنفره هیجان‌انگیز خواهید شد.

بررسی بازی Mordhau

دلیل این‌که تعداد دانلود بازی mordhau تا به الان به میلیون ها بار در سراسر جهان رسیده است، نیز همین گیم‌پلی جذاب و نسبتا دشوارش است. در این بازی زمان‌بندی و استفاده از حرکات درست دقیقا در زمان مناسبش نیاز به تمرکز و صرف زمان کافی برای یادگیری دارد. اگر نتوانید با اولین فرصتی که دارید برای ضربه وارد کردن به دشمن و کشتنش اقدام کنید، باید منتظر ضربه خوردن از طرف مقابل باشید. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، استاد شدن در این بازی آنقدرها هم ساده نیست و باید برای برنده شدن در مقابل حریفان به اندازه کافی سطح مهارت‌ها و سلاح‌های مورد استفاده خود را ارتقاء دهید. انواع مختلفی از ابزارهای جنگی مانند شمشیر و تبر و نیزه و تیر و کمان و غیره در بازی موجود است.

بازی به دو صورت اول شخص و سوم شخص قابل پیش بردن است و در کل محتوای بازی بر روی نبرد میان دو تیم در هر حالت و مدی از بازی مانور می‌دهد. چه تنهایی وارد میدان نبرد شوید چه با دوستان خود تیمی برای جنگیدن در مقابل تیم حریف تشکیل دهید، هر مدی دارای چالش‌ها و ماموریت‌هایی است که براساس انجام آن‌ها و تعداد افرادی که کشته‌اید، تیم برنده مشخص می‌شود و امتیاز و طلا برای ارتقاء تجهیزات بدست می‌آورد.

تسلط بر سلاح‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها برای زدن ضربه‌های قدرتمند و نابودی موج دشمنان به کنار، پیشرفت در بازی به صورت کسب طلا است که برای خرید وسایل و تجهیزات، زره پوش‌ها و سلاح‌ها و همچنین XP استفاده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قفل لوازم جدید را باز کرده و سپس با طلا خریداری کنید.

با گذشت زمان در طول بازی، نه تنها سطح شخصیت شما افزایش می‌یابد، بلکه شما به آرامی در بازی بهتر می‌شوید و ناگهان آنچه در ابتدا به نظر می‌رسید مانند یک تپه غیرممکن برای صعود است، احساس ترس و وحشت کمتری دارد. جزئیات حملات دشمن برایتان بیشتر برجسته و قابل پیش‌بینی می‌شود و نحوه نبرد و دفاع را بسیار ساده‌تر می‌کند. ولی بازهم به این معنی نیست که بازی حالتی خسته کننده یا تکراری پیدا می‌کند! همان‌طور که گفتیم بسته به میزان ارتقاء شخصیت هر فرد و سلاح‌هایی که دارد و نوع استراتژی‌ای که برای پیش‌برد بازی انتخاب می‌کند، هر میدان نبرد برایتان چالشی جذاب و اعتیادآور خواهد بود.

دانلود بازی mordhau

کم کم تصمیم می‌گیرید زمان حمله‌های خود را با توجه به هر نبرد تغییر دهید و شروع به درک این تفاوت‌های دقیق‌تر می‌کنید و بازی Mordhau شروع به درخشیدن می‌کند و پتانسیل واقعی جنگ پیچیده آن کاملاً خود را نشان می‌دهد.

اگر از شخصیت‌هایی انتخاب کنید که زره‌پوش‌های سنگینی دارند می‌توانید در مقابل ضربات طاقت بیاورید، اما سرعت عمل پایین‌تری خواهید داشت. حالت عکس آن نیز انتخاب شخصیتی با سرعت عمل بالا که زره‌پوش سبک‌تر و ضعیف‌تری دارد است. افرادی که کماندار هستند می‌توانند از دیگر اعضای تیم در مقابل سوارکارانی که با اسب حمله می‌کنند دفاع کنند؛ زیرا حمله به سوارکاران کار ساده‌ای نخواهد بود.

همچنین بسته به نقشه‌ای که بازی در آن را انتخاب می‌کنید و فضایی که در آن قرار دارید، انتخاب نوع سلاح بر پیروزی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. مثلا اگر در فضای تنگ یا بسته درحال نبرد با یک شمشیر یا نیزه بلند باشید، امکان برخوردش با اطراف یا گیر کردنش و عدم توانایی در ضربه زدن به حریف وجود دارد. در صورت وجود سلاح بر روی زمین، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یا حین مبارزه در صورت لزوم تبر خود را به سمت حریف پرتاب کنید.

بازی Mordhau دارای سه حالت بازی اصلی Frontlines، حالت Horde و Battle Royale است. اگرچه می‌توانید به‌صورت خصوصی تنظیمات را روی حالت Own deathmatch یا Team deathmatch قرار دهید.

Frontlines حالت اصلی بازی به‌حساب می‌آید و در آن 64 بازیکن به صورت دو تیم 32 نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند و هر تیم باید تلاش کند خط مقدم نیروهای خود را به سمت پایگاه دشمن سوق دهد و نقشه بازی را از آن خود کند و نقاط کلیدی نقشه را از نیروی دشمن پاک کند. برای پیش‌روی و موفقیت در این حالت بازی، همکاری با اعضای دیگر تیم و داشتن استراتژی مناسب برگ اصلی برای پیروزی است.

حالت Battle Royale به صورت یک بازی و نبرد انفرادی است که در آن همه افراد حاضر در نبرد با هیچ چیز شروع می‌کنند و برای زنده ماندن مجبور به جستجوی سلاح و زره هستند. حالت Horde اجازه می‌دهد تا حداکثر شش بازیکن در یک مبارزه PvE مبتنی بر موج با یکدیگر پیش بروند. با از بین بردن هر موج از دشمنان، طلای بیشتری بدست می‌آورید که می‌تواند برای خرید وسایل و سلاح در طول بازی در نقاط مختلف نقشه استفاده شود.

بررسی بازی Mordhau

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث دوچندان شدن لذت بردن از بازی Mordhau می‌شود صداگذاری بسیار واقعی و عالی بر روی نبردها است. صدای فرو رفتن شمشیر یا نیزه در گوشت حریفان، برخورد شمشیرها و دیگر سلاح‌ها با یکدیگر و یا فریادهایی که حین حمله هر تیم به تیم دیگر شنیده می‌شود باعث می‌شوند بیشتر و بیشتر در هر نبرد غرق شوید.

مورد جذاب دیگر بازی وجود نقشه‌های بزرگ و متنوع برای بازی است؛ از یک قلعه کوهستانی برفی گرفته تا یک میدان جنگ کاملاً باز و دارای اردوگاه‌ها و قلعه‌هایی در دو انتهای دره‌ای بزرگ. در کل هفت نقشه در بازی وجود دارد، اگرچه برخی از آن‌ها محدود به انواع خاصی از بازی‌ها هستند.

با یک بازی خشن مملو از اجساد غرق در خونی که در گوشه و کنار نقشه قرار دارند، دست و پاهای جدا شده از تن حریفان و نبردهای تن به تن سخت و چالش برانگیز مواجه هستید که به لطف موتور بازی‌سازی قدرتمند آنریل انجین 4، همه‌چیز کاملا واقعی و قابل لمس برایتان اجرا می‌شود. بازی Mordhau تجربه‌ای خاص و متفاوت را برای بازیکنان بازی‌های کامپیوتری (استیم) به ارمغان آورده است.

 


نقدها و نمرات بازی Mordhau


دانلود بازی mordhau برای کامپیوتر

بازی Mordhau امتیاز 81 را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است. با بررسی بخشی از نقد و بررسی بازی Mordhau و نمرات منتقدین این وبسایت همراه ما باشید:

 

Daily Star: امتیاز 100

نبرد استادانه، انبوهی از عناصر تعاملی و لذت بردن از ذوق و شگفتی همه چیز را در هم می‌آمیزد تا چیزی نزدیک به یک شاهکار ایجاد کند.

 

MMORPG.com: امتیاز 90

همان مقدار که من در نبرد ترسناک هستم، انکار جنگ و درگیری غیرممکن است. یک استقبال قابل قبول از تیراندازی اول شخص معمول یا مبارزات هک و اسلش است.

 

Game Informer: امتیاز 85

Mordhau برای کسانی که می‌خواهند یک تجربه چند نفره داشته باشند که به راحتی بتوان در آن دشمنان را نابود کرد نیست. با این حال، لذت تسلط بر سیستم چالش برانگیز آن و همچنین لحظات به یاد ماندنی خشونت‌آمیز، این نبردهای جذاب را بی‌نظیر می‌کند.

 

PC Gamer: امتیاز 84

مبارزات عظیم همراه با مهارت بالا به همان اندازه که پاداش‌آور است، دلهره آور نیز هست، البته نقش‌های پشتیبانی و کمان‌دارها می‌توانند مفید واقع شوند.

 

IGN: امتیاز 82

سیستم جنگ عمیق Mordhau، لحظاتی از سحر و جادوی قرون وسطایی چند نفره را ایجاد می‌کند.

 

GameStar: امتیاز 81

Mordhau برای من تقریباً چیزی شبیه به آستریکس برای بزرگسالان است.

گیم پلی بازی Mordhau

GameSpot: امتیاز 80

Mordhau سخت، خشن و زیبا است. علی‌رغم نیاز به یک دوره یادگیری که می‌تواند با آموزش‌های بیشتر یا ابزارهای تمرینی بهتر عالی شود، بی‌نظیر‌ترین شمشیر بازی و مکانیک‌های جنگی آن سرانجام هرگونه ناامیدی اولیه را پشت سر می‌گذارند.

 

BaziCenter: امتیاز 80

Mordhau را می‌توان یکی از بهترین عناوین آنلاین در سال‌های اخیر دانست که گیم‌پلی عمیق و رضایت‌بخشی را به ویژه برای طرفداران مبارزه یک بر یک ارائه می‌دهد و گرچه برخی مشکلات را می‌توان اینجا و آنجا مشاهده کرد، اما هیچ‌چیز آن‌قدر جدی نیست که کل تجربه را تحت تأثیر قرار دهد.

 

Gameblog.fr: امتیاز 80

Mordhau یک سیلی به صورت است و هر لحظه از آن یک لذت است. یک بازی هیجان انگیز است. عمیق، یادگیری‌اش ساده اما تسلط بر آن دشوار است. برای بازی‌های ویدیویی یک تنفس تازه به‌حساب می‌آید.

 

Multiplayer.it: امتیاز 78

Mordhau در لیست بهترین بازی‌های آنلاین هک و اسلش موجود در بازار است، با برخی محدودیت‌ها.

 

3DJuegos: امتیاز 75

نبردی خشن علیه ده‌ها شمشیر، کمان و ماشین‌های جنگی است. سیستم نبرد عالی است و ایده‌های پیرامون نبرد یکی از بهترین ایده‌ها در این سبک است. نیاز به بهبود محتوا، تصاویر و صدا دارد.

 


سیستم مورد نیاز بازی اکشن Mordhau


در ادامه می‌توانید با مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Mordhau آشنا شوید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Mordhau

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 7، 8 یا 10 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5 – 4670 یا AMD equivalent
  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 680 یا AMD equivalent
  • رم: 8 گیگابایت
  • حداقل حافظه مورد نیاز برای نصب: 40 گیگابایت
  • کارت صدا: DirectX 11

معرفی بازی MORDHAU

سیستم پیشنهادی برای بهترین عملکرد بازی Mordhau

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 7، 8 یا 10 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5 – 6600k یا AMD equivalent
  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 1060 یا AMD equivalent
  • رم: 16 گیگابایت
  • حداقل حافظه مورد نیاز برای نصب: 40 گیگابایت
  • کارت صدا: DirectX 11

 


سخن پایانی


گیم پلی بازی Mordhau

با معرفی بازی Mordhau یکی از بهترین بازی‌های استیم همراهتان بودیم. اگر از بازی‌هایی که به شما امکان نبرد تن به تن همراه با انواع شمشیر و نیزه و تبرها را می‌دهند لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم این عنوان محبوب و متفاوت را از دست ندهید. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید نظرات خود را درباره این بازی هک و اسلش خاص و جذاب با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
کیمیا 79
.
20 آبان 1399، 07:36
پاسخ
0
0
لینک دانلود بازی mordhau رو از کجا گیر بیاریم؟
avatar
gamer
.
17 آبان 1399، 11:45
پاسخ
1
1
دانلود بازی mordhau یکی از واجبات برای گیمرهاست :-)
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402