بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین برای انواع فایل ها

بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر هنگام تبدیل فایل خود و جستجوی بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین زمان زیادی را پشت سر گذاشتید، در جای درستی قرار دارید. در این مقاله بهترین سایت‌ها برای تبدیل آنلاین انواع فایل ها به یکدیگر را معرفی خواهیم کرد.

وقتی که عبارت بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین را جستجو می‌کنید، با هزاران لینک مختلف مواجه می‌شوید که اکثر آنها کار نمی‌کنند. بعضی از آنها ممکن است نتیجه دقیقی ارائه ندهند و برای تبدیل فایل وقت زیادی از شما بگیرند و مابقی هم پول زیادی از شما تقاضا می‌کنند. این مقاله به شما کمک می‌کند تا بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین که در طی چند ثانیه نتایج دقیقی به شما ارائه می‌دهند را انتخاب کنید. پس همراه پلازا باشید.

سایت های تبدیل فرمت آنلاین / تبدیل فرمت mp4 به 3gp آنلاین

آنچه در ادامه می‌خوانید:


بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین


در ادامه با ما همراه باشید تا چندین نمونه از بهترین سایت مبدل آنلاین را با‌‌ هم بررسی کنیم.

 

سایت OnlineConvertFree.com

بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین / تبدیل آنلاین mp4 به avi

کاربری ساده، استفاده رایگان، نتایج دقیق، سرعت و قالب کاربرپسند آن باعث محبوبیت این سایت شده و رتبه اول به عنوان یکی از بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین را به خود اختصاص داده است. قبل از اینکه شروع به تبدیل فرمت فایل خود کنید، می‌توانید فرمت‌های پشتیبانی شده توسط این سایت را بررسی کنید. در پایین صفحه اصلی یک بخش کوچک وجود دارد که می‌توانید در آن فرمت مبدا و مقصد خود را وارد کرده و با کلیک روی گزینه Go، به پشتیبانی یا عدم پشتیبانی فرمت مورد نظر خود پی ببرید.

در صفحه اصلی مبدل‌های مختلفی وجود دارند که برای مثال می‌توان به تبدیل فرمت آنلاین فایل های صوتی، تصویری، عکس و کتاب الکترونیکی اشاره کرد. در هر کدام از این باکس‌ها یک نوار قرار گرفته که با باز کردن آن می‌توانید فرمت نهایی موردنظر خود را پیدا کنید. سپس یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید فایل خود را آپلود و یا اینکه لینک URL آن را وارد کنید. در آخر با کلیک روی گزینه‌ Convert File، تبدیل فرمت انجام می‌شود.

 

سایت تبدیل فرمت فیلم آنلاین ConvertFiles.com

ConvertFiles.com

رتبه دوم در لیست بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین، سایت ConvertFiles.com است. این سایت یک گزینه ساده دیگر است که انواع مختلفی از فرمت‌ها را پوشش می‌دهد. این سایت در اصل برای تبدیل فرمت آنلاین ویدئو استفاده می‌شود، اما در حال حاضر برای رمزنگاری، تبدیل آنلاین فرمت عکس و بایگانی نیز استفاده می‌شود. برای شروع کار کافیست فایل مورد نظر خود را آپلود کنید یا اینکه می‌توانید لینک URL آن را وارد کنید.

مقابل بخش فرمت ورودی، فرمت خروجی قرار گرفته است. یکی از امکانات منحصر به فرد این سایت این است که بعد از آپلود فایل، به صورت خودکار فهرستی از فرمت‌های قابل تبدیل به شما پیشنهاد می‌شود که می‌توانید فرمت مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید. در آخر با فشردن دکمه تایید، لینک مستقیم از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود و یا می‌توانید گزینه تبدیل را بزنید تا بلافاصله فایل خود را تحویل بگیرید.

در این وبسایت تبدیل آنلاین mp4 به avi، تبدیل آنلاین mp4 به mpeg و سایر فرمت های دلخواه شما ممکن است.

سایت OnlineConvertor.com

تبدیل آنلاین فرمت عکس / تبدیل mp4 به mp3 آنلاین

Onlineconverter.com یک مبدل آنلاین ساده برای تبدیل فایل‌های صوتی، تصویری، عکس، کتاب الکترونیکی و فایل‌های مختلف است. شما می‌توانید از این ابزار چند بعدی برای اهداف مختلف استفاده کنید که همین امر باعث شده تا رتبه سوم در جایگاه یکی از بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین را کسب کند. شما می‌توانید هم از طریق ویندوز و هم تلفن همراه از این نرم افزار آنلاین استفاده کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این نرم افزار آنلاین کاملا رایگان و بدون هزینه است.

 

سایت Convertio

تبدیل فرمت آنلاین فایل / تبدیل آنلاین mp4 به mpeg

برای تبدیل سریع فایل‌ها از طریق کامپیوتر، دراپ باکس، گوگل‌ درایو یا حتی لینک URL، این وب‌ سایت که یکی از بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین است را از دست ندهید. شما می‌توانید فایل مورد نظر را آپلود و سپس نوع فایل خود را از بین فایل‌های متنی، صوتی، تصویری و یا حتی وکتورهای گرافیکی انتخاب کنید. یکی از امکانات جالب این سایت این است که با کلیک کردن بر روی گزینه Add More Files، می‌توانید به صورت هم زمان چندین فایل را آپلود و سپس تبدیل کنید.

در نهایت با کلیک بر روی گزینه Convert تمام فایل‌ها تبدیل می‌شوند که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را به طور جداگانه و یا به صورت دسته جمعی در قالب یک فایل ZIP دانلود کنید. این یک ویژگی مفید و کاربردی دیگر است که باعث شده این سایت رتبه چهارم در جایگاه بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین را کسب کند.

 

سایت Cloudconvert.com

تبدیل فرمت آنلاین فیلم / تبدیل فرمت فیلم آنلاین

 

برای دانلود و آپلود خودکار فایل‌ها می‌توانید این ابزار را به فضای ذخیره‌سازی ابری مانند وان درایو، Dropbox، گوگل درایو و… متصل کنید. استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری کاملا رایگان است. این ابزار تقریباً از 208 فرمت پشتیبانی می‌کند که همه فرمت‌ها آنهایی هستند که به طور منظم از آنها استفاده می‌کنید. رایج‌ترین فرمت‌ها عبارتند از فایل‌های صوتی، تصویری، متنی و عکس. رابط‌ کاربری جذاب آن نسبت به سایر مبدل‌ها باعث شده که به عنوان یکی از بهترین سایت های تبدیل آنلاین معرفی شود و در رتبه‌بندی بهترین سایت مبدل آنلاین، جایگاه پنجم را کسب کند.

سایت Zamzar

تبدیل فرمت آنلاین صوتی / بهترین سایت مبدل آنلاین

Zmzar یکی از بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین محسوب می‌شود که بیش از 1100 نوع فرمت را پشتیبانی می‌کند و تقریبا اکثر نیازهای کاربران را پوشش می‌دهد. در صفحه نخست محبوب‌ترین نوع فرمت‌ها قرار گرفته که می‌توانید فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس فایل مورد نظر یا لینک آن را وارد کرده و فرمت خروجی را انتخاب کنید. Zamzar کمی متفاوت از سایر مبدل‌ها کار می‌کند، به این خاطر که برای دریافت فایل جدید خود باید یک آدرس ایمیل وارد کنید. با پرداخت مبلغی، این سایت تبدیل همه فرمت ها به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های خود را مدیریت کنید. Zarmar در رتبه‌بندی بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین، جایگاه ششم را از آن خود کرده است.

 

سایت LightPDF

تبدیل فرمت آنلاین ویدئو / تبدیل آنلاین انواع فایل ها به یکدیگر

اگر به دنبال یک مبدل فایل آنلاین PDF رایگان هستید، LightPDF باید اولین انتخاب شما باشد. همانطور که از نام آن پیداست مطمئن‌ترین ابزار برای تبدیل فرمت آنلاین فایل PDF است. بسیاری از مرورگرها مانند Firefox، مرورگر Chrome و Internet Explorer با این مبدل آنلاین سازگار هستند. ویژگی برجسته دیگر این ابزار این است که از بسیاری از زبان‌ها پشتیبانی می‌کند مانند چینی، فنلاندی، انگلیسی، دانمارکی و غیره. بنابراین آن را امتحان کنید و فایل PDF خود را به راحتی تبدیل کنید. LightPDF در رتبه‌بندی بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین، جایگاه هفتم را کسب کرده است.

 

سایت FileZigZag

تبدیل فرمت آنلاین فایل های صوتی / سایت تبدیل همه فرمت ها

FileZigZag یک مبدل فایل مبتنی بر ایمیل و مشابه Zamzar است. همچنین از فرمت‌های فایل‌های متنی، صوتی، ویدئویی و عکس پشتیبانی می‌کند. فقط کافیست فایل خود را آپلود کنید و سپس قالب خروجی را انتخاب کنید و در نهایت آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی گزینه تبدیل کلیک کنید. به محض دریافت ایمیل، لینک داده شده را دنبال کنید تا فایل تبدیل شده خود را بدست آورید. یک قابلیت جالب ZigZag این است که بعد از تبدیل نهایی گزینه‌های مفید و کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد و فایل تبدیل شده شما را تا سه روز ذخیره می‌کند. بنابراین اگر فایل خود را بعد از تبدیل از دست دادید، می‌توانید دوباره وارد سایت شده و همان نسخه را دانلود کنید. ZigZag در رتبه‌بندی بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین در رتبه هشتم قرار گرفته است.

 

سایت Tutorialspoint Online File Converter

تبدیل آنلاین فرمت xps به pdf / تبدیل آنلاین فرمت wmv به mp4

Tutorialspoint نماد یادگیری آسان است. علاوه بر مطالب آموزشی، گزینه‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تبدیل آنلاین فایل یکی از آن موارد است. می‌توانید فایل صوتی، تصویری و متنی خود را به فرمت دلخواه خود تبدیل کنید. این برنامه رایگان است و می‌توانید تا 1 گیگابایت فایل را بدون هزینه تبدیل کنید. با این حال این برنامه در مقایسه با سایر مبدل‌ها زمان پردازش بیشتری را می‌گیرد. این سایت در رتبه‌بندی بهترین سایت های تبدیل فرمت در جایگاه نهم قرار گرفته است.

 

سایت FreeFileConvert

تبدیل آنلاین فرمت webm به mp4 / تبدیل آنلاین فرمت عکس به jpg

این سایت از 8700 نوع فرمت پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر فرمت مورد نظر شما چندان شناخته شده نیست، حتما نگاهی به این سایت بیندازید. شما می‌توانید به صورت همزمان 5 فایل را در این سایت تبدیل همه فرمت ها تبدیل کنید، به این صورت که فایل خود را آپلود کنید و نوار مربوط به فرمت خروجی به صورت خودکار بهترین پیشنهادات را در اختیارتان قرار می‌دهد. در نهایت روی گزینه Convert کلیک کرده و فایل نهایی را دانلود کنید. FreeFileConvert در رتبه‌بندی بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین در جایگاه دهم قرار دارد.

انتخاب ابزار مناسب برای تبدیل فرمت آنلاین عکس و دیگر فایل‌ها کار دشواری است و ما با ارائه 10 مبدل برتر آنلاین این مشکل را برای شما برطرف کرده‌ایم. بنابراین وقت خود را صرف جستجوی ابزار‌های دیگر نکنید. یکی از بهترین سایت های تبدیل فرمت آنلاین را از این فهرست انتخاب کنید و به تبدیل فرمت آنلاین فیلم و دیگر فایل‌ها بپردازید. شما هم اگر سایت دیگری در این زمینه می‌شناسید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. به نظر شما بهترین سایت مبدل آنلاین کدام است؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
اعظم شعبانی
.
24 آبان 1399، 18:48
پاسخ
0
2
برای تبدیل آنلاین فرمت xps به pdf هم یک وبسایت معرفی می کنید؟
avatar
اعظم شعبانی
.
24 آبان 1399، 18:46
پاسخ
0
1
تبدیل فرمت فیلم به mp4 آنلاین و کلی از فرمت های دیگه از طریق این وبسیایت ها امکان پذیره. خیلی کار آدمو راه میندازه. ممنونم
avatar
سعید
.
22 آبان 1399، 00:17
پاسخ
0
1
بهتریت سایت برای تبدیل فرمت آنلاین صوتی چیه؟
avatar
وحید
.
21 آبان 1399، 11:52
پاسخ
0
1
بلد بودن تبدیل mp4 به mp3 آنلاین از واجباته
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402