خرید فالوور فیک خارجی اینستاگرام از برترین سایت های فروش فالوور

خرید فالوور فیک خارجی اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بسیاری از مدیران پیج‌های اینستاگرامی به دنبال خرید فالوور خارجی هستند. این نوع فالوورها می‌توانند در افزایش تعداد دنبال‌کنندگان یک پیج تأثیر زیادی داشته باشند. یکی از دلایلی که افراد زیادی را به خرید فالوور فیک خارجی تشویق می‌کند، قیمت مناسب این نوع فالوورها است.

فالوورهای فیک خارجی قیمت بالایی ندارند؛ بنابراین تمام پیج‌هایی که به دنبال راهی برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگانشان هستند اما بودجه کافی برای خرید فالوور ایرانی واقعی ندارند و یا ترجیح می‌دهند از فالوورهای فیک استفاده کنند، فالوور فیک خارجی می‌خرند. در واقع استراتژی هر پیجی مشخص می‌کند که در چه زمانی آن‌ها باید برای افزایش تعداد فالوورهایشان هزینه کنند. به عنوان مثال برخی از پیج‌های اینستاگرامی علاقمند هستند که قبل از انجام تبلیغات در پیج‌ها یا سایت‌های مختلف، فالوور خریداری کنند. قبل از این که تصمیم بگیرید که آیا خرید فالوور خارجی یا فالوور بین‌المللی برای پیج شما مناسب است یا خیر؟ بهتر است درباره ویژگی‌های این نوع فالوورها اطلاعات کافی به دست بیاورید.

خرید فالوور فیک خارجی اینستاگرام

فالوورهای خارجی یا فالوورهای بین‌المللی به فالووری گفته می‌شود که ایرانی نیستند. شما این نوع فالوورها را از طریق نام کاربریشان می‌توانید به راحتی تشخیص بدهید. نام بیشتر اکانت‌های فالوورهای خارجی به زبان روسی، انگلیسی و عربی است. همچنین اگر قصد خرید فالوور خارجی دارید؛ جالب است بدانید که این فالوورها دارای آی پی یا موقعیت مکانی خارج از ایران هستند زیرا معمولاً این نوع سرویس‌ها به وسیله برخی از شرکت‌های فعال در خارج از کشور حمایت می‌شوند. شرکت‌های زیادی در زمینه فروش فالوور خارجی فعالیت می‌کنند اما شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین فالوور خارجی را از دو سایت معتبر دیجی فالوور و سایت خرید فالوور اینستاگرام با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

خرید فالوور خارجی فیک چه مزیتی دارد؟

خرید فالوور خارجی فیک مزایای زیادی برای پیج‌های اینستاگرامی دارد. قیمت ارزان فالوورهای فیک یکی از مزیت‌های بزرگ خرید فالوورهای فیک یا غیرواقعی است. این نوع فالوورها فقط برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان پیج‌های اینستاگرامی استفاده می‌شوند و کارایی دیگری ندارند. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی مانند پیج‌هایی که به فروش آنلاین محصولات یا خدمات مختلف می‌پردازند و یا از طریق انتشار پست‌های تبلیغاتی کسب درآمد می‌کنند، به افزایش فالوور احتیاج دارند. بالا بودن تعداد فالوورهای این نوع پیج‌ها باعث جلب اعتماد فالوورهای واقعی می‌شود. پیج‌های فروش آنلاین برای این که بتواند درآمد بیشتری به دست بیاورند باید به دنبال راهی برای جلب اعتماد فالوورهای واقعی پیجشان باشند و خرید فالوور خارجی می‌تواند این کار را برای آن‌ها به خوبی انجام بدهد. پیج‌هایی که دارای تعداد کمی فالوور هستند نمی‌توانند در جذب مشتری موفق باشند زیرا بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی، تعداد فالوورها را دلیل محبوبیت و اعتبار یک پیج در اینستاگرام می‌دانند. علاوه بر این پیج‌های تبلیغاتی نیز برای این که بتوانند سفارش‌های بیشتری دریافت کنند باید فالوورهای زیادی داشته باشند. خرید فالوور به این نوع پیج‌ها کمک می‌کند که بتوانند به راحتی تعداد فالوورهایشان را افزایش دهند. نکته دیگری که باید درباره فالوورهای فیک بدانید، میزان ریزش بسیار پایین این نوع فالوورها است. زمانی که برای خرید فالوورهای خارجی یا بین‌المللی اقدام می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید که این نوع فالوورها مدت زمان زیادی در پیج شما باقی خواهند ماند. البته ریزش فالوورهای خارجی فیک صفر نیست زیرا اگر اینستاگرام متوجه حضور این نوع فالوورها در پیج‌های اینستاگرامی شود، به صورت خودکار آن‌ها را حذف خواهد کرد؛ بنابراین اگر می‌خواهید تعداد زیادی فالوور فیک خریداری کنید بهتر است آن‌ها را در بازه‌های زمانی مختلفی سفارش دهید.

آیا خرید فالوور بین‌المللی فیک در افزایش تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها تأثیری دارد؟

خرید فالوور بین‌المللی یا فالوور خارجی فیک هیچ تأثیری در افزایش تعداد لایک‌ها یا کامنت‌های پست‌های منتشرشده در پیج‌های اینستاگرامی ندارد. فالوورهای فیک نمی‌توانند پستی را لایک کنند یا زیر آن کامنت بنویسند. این نوع فالوورها فقط برای پیج‌هایی مناسب هستند که هدفشان از خرید فالوور، بالا بردن تعداد دنبال‌کنندگانشان است اما شما می‌توانید برای خرید لایک‌ خارجی و کامنت‌های پیجتان، لایک و کامنت فیک خریداری کنید. بیشتر پیج‌هایی که دارای تعداد زیادی فالوور فیک هستند، برای این که اعتماد فالوورهای واقعی خود را از دست ندهند برای پست‌هایی که منتشر می‌کنند، لایک و کامنت می‌خرند. این کار باعث می‌شود که فالوورهای واقعی کمتر به حضور فالوورهای فیک در پیج شک کنند. سایت دیجی فالوور و سایت خرید فالوور اینستاگرام دو سایت معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات مربوط به اینستاگرام هستند و شما می‌توانید علاوه بر خرید انواع فالوور فیک و واقعی از آن‌ها لایک و کامنت نیز برای پست‌های که منتشر می‌کنید، خریداری کنید.

قبل از خرید فالوور خارجی فیک باید به چه نکاتی توجه کنید؟

  • پیج‌هایی که قصد خرید انواع فالوور را دارند باید حداقل تا پایان زمان اضافه شدن فالوورهای فیک، پاپلیک یا عمومی باشند.
  • آی‌دی پیج اینستاگرامی شما نباید بعد از ثبت سفارش خرید فالوور تغییر کند.
  • اگر قصد دارید که از دیجی فالوور یا سایت خرید فالوور اینستاگرام فالوور بخرید، باید تمام اطلاعات پیج خود را به صورت کامل و صحیح وارد کنید تا سفارشات شما به درستی ثبت شود.
  • بهتر است تعداد زیادی فالوور فیک را در یک مرحله خریداری نکنید زیرا افزایش ناگهانی تعداد فالوورهایتان می‌تواند باعث از بین رفتن اعتماد فالوورهای واقعی به پیجتان شود. همچنین این احتمال وجود دارد که اینستاگرام نسبت به نحوه فعالیت شما مشکوک شود و مشکلاتی برای پیجتان به وجود بیاید.
  • فالوورهای فیک خارجی بدون ریزش نیستند؛ بنابراین بعد از خرید آن‌ها باید انتظار درصدی ریزش داشته باشید. ریزش فالوورهای فیک معمولاً دو یا شش ماه بعد از اضافه شدن به پیج‌های اینستاگرامی آغاز می‌شود.

چه پیج‌هایی می‌توانند از فالوور فیک خارجی استفاده کنند؟

همه پیج‌هایی که می‌خواهند تعداد فالوورهایشان را افزایش دهند می‌تواند فالوور فیک خریداری کنند؛ بنابراین فرقی نمی‌کند که پیج شما یک پیج فروش آنلاین یا یک پیج سرگرمی باشد. فالوورهای فیک به دو دسته فالوورهای ایرانی و خارجی تقسیم‌بندی می‌شوند. زمانی که شما فالوور خارجی یا بین‌المللی خریداری می‌کنید، هیچ فالووری با آی پی یا نام کاربری ایرانی در میان آن‌ها وجود نخواهد داشت. همچنین ما به افرادی خرید فالوور فیک خارجی را پیشنهاد می‌کنیم که نیازی به افزایش تعداد لایک‌ها یا کامنت‌های پست‌هایشان ندارند و فقط می‌خواهند از طریق فالوورهای خارجی تعداد دنبال‌کنندگان پیج اینستاگرامی خود را افزایش دهند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402