بهترین رپر های جهان ؛ معرفی 20 رپر از بهترین خواننده های رپ دنیا

بهترین رپر های جهان / بهترین خواننده رپ دنیا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

رپ یکی از شاخه‌های پرطرفدار موسیقی است و در سراسر دنیا نیز رپرهای محبوب و جذابی وجود دارند که هریک صاحب سبک خاصی هستند. در ادامه بهترین رپر های جهان را به شما معرفی می‌کنیم. به نظر شما بهترین رپر جهان کیست؟

موسیقی رپ در واقع نوعی موسیقی خیابانی است که شامل قافیه و گفتار ریتمیک بوده و معمولا برای بیان مسائل و معضلات اجتماعی، فرهنگی و بعضا سیاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عناصر تشکیل‌دهنده رپ شامل محتوا (متن شعر)، ریتم، ضرب آهنگ، فرود و لحن است. نوع گفتار خواننده (رپر) در موسیقی رپ عموما حالتی صریح، سریع و بی‌قفه دارد. موسیقی رپ در دهه 1960 میلادی و توسط سیاه‌پوستان آمریکایی به منظور بیان اعتراض نسبت به تبعیض‌های نژادی ابداع شد. رپ نوعی موسیقی اعتراضی جوانان است که سبک و سیاق آن با چندین دهه گذشته تفاوت پیدا کرده است. رپرهای معروف دنیا نیز از این نوع موسیقی برای بیان دغدغه‌های شخصی خود استفاده می‌کنند و صدای خود را به گوش جهان می‌رسانند. در ادامه این مقاله از پلازا بهترین رپر های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

بهترین رپر های جهان

در این بخش بهترین رپر های خارجی دنیا را به شما معرفی کرده و بیوگرافی آنها را به طور مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم. البته تعداد رپر های مشهور خارجی بسیار زیاد است و ما در این مطلب تعداد معدودی از آنها را معرفی خواهیم کرد.

1. امینم – Eminem | لیست بهترین رپر جهان

بهترین خواننده رپ دنیا / سریع ترین رپر دنیا

فهرست خود را با یکی از معروف ترین رپر های خارجی آغاز می‌کنیم. حتی اگر از طرفداران این سبک موسیقی نباشید، حتما نام امینم به گوشتان خورده است. امینم یکی از برترین و بهترین رپر های جهان محسوب می‌شود که به سلطان رپ جهان معروف است. او در تاریخ 17 اکتبر 1972 (25 مهر 1351) در آمریکا متولد شد و نام اصلی‌اش «مارشال بروس مدرز سوم» است، اما با نام هنری امینم شناخته می‌شود. وی خواننده، بازیگر، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و تهیه‌کننده موسیقی است. امینم طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و در ایران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. برخی او را بهترین خواننده رپ دنیا می‌دانند.

این رپر مشهور اولین آلبوم موسیقی رسمی و حرفه‌ای خود به نام Infinite را در سال 1996 منتشر کرد و پس از آن نیز در سال 1999 دومین آلبوم خود به نام Slim Shady LP را روانه بازار کرد. امینم برای این آلبوم موفق و جذاب، جایزه گرمی بهترین آلبوم موسیقی رپ را بدست آورد و به یکی از ستارگان رپ در آمریکا تبدیل شد. امینم یکی از افراد لیست سریع ترین رپر دنیا محسوب می‌شود.

2. توپاک – 2Pac

رپر معروف توپاک / بهترین رپر های جهان

توپاک نیز یکی دیگر از بهترین خواننده های رپ دنیا است که محبوبیت بسیاری در میان مردم دنیا داشت. او در تاریخ 16 جون 1971 (26 خرداد 1350) در لاس وگاس آمریکا به دنیا آمد و نام اصلی‌اش «توپاک آمارو شکور» بود، اما نام هنری توپاک را برای خود انتخاب کرد. او در سال 1991 با انتشار اولین آلبوم موسیقی رسمی خود به نام 2Pacalypse Now به شهرت رسید که به عنوان سیاسی‌ترین اثر او شناخته می‌شود. رپر معروف توپاک در اولین آلبوم خود به صورت علنی مسائلی چون نژادپرستی، فقر و خشونت پلیس را بیان کرده است و به همین دلیل با استقبال خوبی از سوی جوانان مواجه شد.

توپاک در سال 1996 بر اثر شلیک 5 گلوله بسیار مجروح شد و پس از چندین روز بستری شدن در بیمارستان در سن 25 سالگی در گذشت. او در زمان حیات خود 6 آلبوم استودیویی مستقل منتشر کرد و پس از مرگش نیز 8 آلبوم از کارهای آرشیوی او که خودش قصد انتشار آنها را داشت، توسط مادرش منتشر شد. جالب است بدانید که او در عرصه بازیگری نیز فعالیت می‌کرد و در چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرده بود. در سال 2017 نیز فیلم All Eyez on Me (همه نگاه‌ها به من) درباره زندگی این رپر محبوب ساخته شد که فروش بسیار خوبی داشت.

3. نوتوریوس بی.آی.جی – The Notorious B.I.G

بهترین رپر های خارجی

یکی از رپر های معروف دنیا است که با نام کریستوفر جورج لتور والاس (Christopher George Latore Wallace) به دنیا آمد. او متولد 21 مه سال 1972 (31 اردیبهشت 1351) بود و در سال 1997 در سن 24 سالگی درگذشت. نوتوریوس بی.آی.جی با نام‌های بیگی اسمالز، یا به اختصار بیگی نیز شناخته می‌شود و یکی از بزرگترین رپرهای تمام دوران است. آثار والاس داستان‌های خاصی داشتند و فضای تاریکی را به تصویر می‌کشیدند که در اعماق ذهن مخاطب نفوذ می‌کرد. از طرف دیگر بیگی از آن دسته رپرهایی بود که محتوای شعر خود را از روی زندگی‌اش می‌ساخت و به نوعی زبان شعر را برای التیام آلام خود انتخاب کرده بود.

این بهترین رپر دنیا سبک هیپ هاپ ساحل شرقی را انتخاب کرده بود و اولین آلبوم خود را در سال 1994 با نام Ready to Die منتشر کرد. او در سال 1996 وارد رقابت بین هیپ هاپ ساحل شرقی و ساحل غربی بود و یکی از دلایل مرگ او نیز همین رقابت شد. برخی گمان می‌کردند بیگی توپاک را به قتل رسانده است و سرانجام نیز توسط فرد ناشناسی به قتل رسید.

4. کندریک لامار – Kendrick Lamar | لیست بهترین رپر جهان

بهترین رپر دنیا

کندریک لمار داکوُرث (Kendrick Lamar Duckworth) جز برترین خواننده های رپ جهان است که در 17 ژوئن 1987 (27 خرداد 1366) به دنیا آمد. لامار به واسطه آهنگ‌های اعتراضی خود مشهور است. اعتراض به وضعیت اجتماع، نژاد پرستی، فقر و اعتیاد مواردی هستند که این خواننده به آنها اشاره دارد. این هنرمند از رپر های خارجی نخستین Section.80 آلبوم خود را که به صورت حرفه‌ای به آن پرداخته بود، در سال 2011 منتشر کرد و با استقبال روبه‌رو شد. لامار تاکنون موفق شده مجموعا 17 جایزه گرمی کسب کند و جز 100 فرد بانفوذ جهان از دیدگاه تایم شود. او همچنین اول خواننده‌ رپ بود که موفق به کسب جایزه پولیتزر شد. او همچنین بهترین رپر جهان در سال 2023 لقب گرفت.

5. جی زی – Jay-Z

سریع ترین رپر دنیا / بهترین رپر های جهان

جی-زی نیز از بهترین رپر جهان در این فهرست است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. او در تاریخ 4 دسامبر 1969 (13 آذر 1348) در آمریکا به دنیا آمده و نام اصلی‌اش «شان کوری کارتر» است، اما با نام هنری جی-زی به دنیای موسیقی وارد شد. جی-زی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین رپر های خارجی محسوب می‌شود که در کارنامه هنری خود 12 آلبوم استودیویی مستقل، 4 آلبوم مشارکتی و 46 تک آهنگ موفق را به ثبت رسانده است.

اولین آلبوم رسمی جی-زی در سال 1996 با نام «Reasonable Doubt» منتشر شد که فروش بسیار خوبی داشت و با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد. این رپر معروف امریکایی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین موسیقی‌دانان تاریخ موسیقی شناخته می‌شود و تاکنون 21 جایزه گرمی موسیقی دریافت کرده است. او یکی از پرافتخارترین هنرمندان فعال در عرصه موسیقی رپ است که هواداران بسیاری دارد. جالب است بدانید که جی-زی در سال 2008 با بیانسه خواننده و هنرپیشه معروف آمریکایی ازدواج کرد و اکنون 3 فرزند دارند.

6. جا رول – Ja Rule

بهترین رپر های خارجی / بهترین رپر های جهان

جا رول نیز یکی دیگر از موفق‌ترین و بهترین خواننده های رپ دنیا محسوب می‌شود که محبوبیت خاصی در دنیا دارد. او در تاریخ 9 فوریه 1976 (20 بهمن 1354) در نیویورک آمریکا به دنیا آمده و نام کاملش «جفری بروس اتکینز» است، اما در عرصه موسیقی با نام هنری جا رول شناخته می‌شود. او فعالیت خود در زمینه موسیقی رپ را از سال 1993 آغاز کرد و در سال 1999 نیز اولین آلبوم رسمی خود به نام Venni Vetti Vecci را منتشر کرد.

وی از سال 1999 تا 2005 بسیار خوش درخشید و چندین آهنگ او از جمله Between Me and You، آهنگ Christina Milian و آهنگ Ain’t It Funny را با همراهی جنیفر لوپز منتشر کرد که در 100 آهنگ داغ بیلبورد آمریکا قرار گرفتند. جا رول علاوه بر خوانندگی در حوزه بازیگری نیز فعالیت می‌کند و تاکنون در فیلم‌هایی چون سریع و خشمگین (2001)، فیلم ترسناک 3 (2003)، مایل هستید برقصیم (2004) و غیره حضور موفقی داشته است.

7. کانیه وست – Kanye West

سریع ترین رپر دنیا / بهترین رپر های جهان

کانیه وست نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین رپر های جهان است که طرفداران بسیاری دارد. او در تاریخ 8 جون 1977 (18 خرداد 1356) در آمریکا به دنیا آمده و نام کاملش «کانیه اومری وست» است. او در اوایل دهه 2000 برای خوانندگانی مانند آلیشا کیز و جی-زی آهنگسازی کرد و از این طریق در عرصه موسیقی شناخته شد.

این رپر معروف امریکایی در سال 2004 نخستین آلبوم موسیقی خود به نام The College Dropout را منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم و منتقدان مواجه شد و در چهل و هفتمین دوره جوایز گرمی، جایزه بهترین آلبوم رپ را دریافت کرد. وی تاکنون 9 آلبوم موسیقی مستقل و سه آلبوم با همکاری هنرمندان دیگر منتشر کرده است. جالب است بدانید که کانیه وست، همسر کیم کارداشیان مدل و بازیگر معروف آمریکایی بود و این دو در سال 2022 از هم جدا شدند. کانیه برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نیز نامزد شده بود. زندگینامه کانیه وست را می‌توانید در این مطلب بخوانید.

8. آرام – RM | لیست بهترین رپر جهان

RM / بهترین رپر های کره ای / بهترین رپر جهان کیست

کیم نام-جون (Kim Nam-joon) که با نام RM (مخفف Rap Monster) شناخته می‌شود، یکی از بهترین رپر های کره ای است. او لیدر گروه پسرانه مشهور و محبوب کره‌ای، یعنی گروه BTS است. آر ام متولد 12 سپتامبر 1994 (21 شهریور 1373) در شهر سئول است. وی اولین میکس‌تیپ خود را در سال 2015، و دومی را با نام Mono در سال 2018 منتشر کرد. میکس‌تیپ Mono رتبه 26 در بیلبورد 200 آمریکا را به دست آورد که از این لحاظ یک رکوردشکنی برای یک آلبوم کره‌ای بود. RM تاکنون با خوانندگانی نظیر لیل ناز اکس، پرایمری، فال وت بوی و ویل همکاری داشته است.

9. فیفتی سنت – 50 Cent

بهترین رپر های خارجی / بهترین رپر های جهان

فیفتی سنت نیز یکی دیگر از رپرهای معروف دنیا است که هواداران بسیاری دارد. او در تاریخ 6 جولای 1975 (15 تیر 1354) در آمریکا به دنیا آمد و نام اصلی‌اش «کورتیس جیمز جکسون سوم» است که پس از ورود به عرصه موسیقی، نام هنری فیفتی سنت را برای خود انتخاب کرد. او اولین آلبوم رسمی خود یعنی Get Rich or Die Tryin را در سال 2003 منتشر کرد که 15 میلیون نسخه در دنیا فروش داشت. این رپر معروف دنیا برای اولین آلبوم خود، هشت مدرک پلاتینیوم دریافت کرد و توانست نام خود را در عرصه موسیقی رپ مطرح سازد و به یکی از رپرهای پرطرفدار آمریکا تبدیل شود.

10. ویز خلیفا – Wiz Khalifa | لیست بهترین رپر جهان

سریع ترین رپر دنیا / بهترین خواننده رپ دنیا

ویز خلیفا یکی دیگر از بهترین خواننده های رپ دنیا است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. نام اصلی او «کامرون جبریل توما» است که پس از ورود به عرصه موسیقی نام هنری ویز خلیفا را برای خود انتخاب کرد. وی در تاریخ 8 سپتامبر 1987 (17 شهریور 1366) در ایالت داکوتای شمالی آمریکا به دنیا آمد و اولین آلبوم رسمی خود به نام Show and Prove را در سال 2006 منتشر کرد.

ویز خلیفا پس از درخشش آلبوم اول خود در دنیا شناخته شد و به محبوبیت رسید و بعد از آن چندین آلبوم موفق دیگر نیز منتشر کرد. شاخص‌ترین آهنگ ویز خلیفا Black & Yellow نام دارد که در 100 آهنگ داغ بیلبورد آمریکا، رتبه اول را بدست آورد. وی به خاطر این آهنگ، برنده دو جایزه گرمی بهترین اجرا و بهترین موسیقی رپ شد. ویز خلیفا برخی از بهترین رپ های تاریخ را به نام خود زده است.

11. آیس کیوب – Ice Cube

Ice Cube / رپر های خارجی / بهترین رپر های جهان

آیس کیوب، با نام اصلی اوشی جکسون بزرگ (O’Shea Jackson Sr.) از بهترین رپر های آمریکایی است که در بازیگری و فیلمسازی نیز دستی بر آتش دارد. وی متولد 15 ژوئن 1969 (25 خرداد 1348) در لس‌آنجلس است. اشعار او در آلبوم Straight Outta Compton کمک شایانی به محبوبیت گنگستا رپ کرد و آلبوم‌های سیاسی وی نیز با تحسین منتقدین و موفقت تجاری همراه بود.

آیس کیوب اولین گروه رپ خود را با نام C.I.A در سال 1986 به راه انداخت. سال بعد گروه N.W.A را با حضور ایزی ای و دکتر دره تشکیل داد، گرچه وی 3 سال بعد از این گروه جدا شده و کار خود را به صورت مستقل ادامه داد. او به عنوان بازیگر در آثاری نظیر فیلم 21 Jump Street (2012) و دنباله آن، فیلم Ride Along (2014) و فیلم The High Note (2020) بازی کرده است.

12. کاردی بی – Cardi B

Cardi B / لیست بهترین رپر های جهان 2022 / بهترین رپر جهان در سال 2023

بلکالیس مارلنیس آلمانزار (Belcalis Marlenis Almánzar)، که با نام کاردی بی شناخته می‌شود، از بهترین رپر های جهان است. کاردی بی متولد 11 اکتبر 1992، برابر با 19 مهر 1371، در نیویورک است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2015 آغاز کرد. او برای جریان تهاجمی و اشعار صریح خود شناخته می‌شود. کاردی بی طی این 7 سال افتخارات بسیاری کسب کرده و اکنون 356 نامزدی و 160 جایزه را در کارنامه خود دارد. او امسال یکی از نامزدهای جایزه گرمی بود و بدین ترتیب میتوانیم نام او را در لیست بهترین رپر زن جهان نیز ذکر کنیم.  کاردی بی در سال 2017 با آفست (Offset)، از رپر های معروف دنیا ، ازدواج کرد و اکنون 2 فرزند دارند.

13. لیل وین – Lil Wayne

بهترین رپر تاریخ / برترین خواننده های رپ

لیل وین رپر معروف آمریکایی است که محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد. او در تاریخ 27 سپتامبر 1982 (5 مهر 1361) در آمریکا به دنیا آمد و نام اصلی‌اش «دواین مایکل کارتر جونیور» است. این رپر معروف جهان نام هنری لیل وین را برای خود انتخاب کرد و در سال 1999 اولین آلبوم رسمی و مستقل خود به نام Tha Block Is Hot را با فروش بیش از 2 میلیون نسخه روانه بازار کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. لیل وین تاکنون 13 آلبوم منتشر کرده است که معروف‌ترین آنها آلبوم Tha Carter III بوده که در سال 2008 منتشر شد.

14. تراویس اسکات – Travis Scott | لیست بهترین رپر جهان

بهترین رپر های خارجی دنیا / بهترین رپر دنیا

تراویس اسکات نیز یکی دیگر از رپر های مشهور دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. او در تاریخ 30 آوریل 1992 (10 اردیبهشت 1371) در آمریکا به دنیا آمد و نام اصلی‌اش «ژاک برمن وبستر دوم» است. سبک موسیقی تراویس اسکات، ترکیبی از سه موسیقی هیپ هاپ سنتی، لوفای و امبینت است و اولین آلبوم رسمی خود به نام Mixtape را در سال 2013 منتشر کرد. وی تاکنون نامزد دریافت 6 جایزه گرمی و برنده یک جایزه موسیقی بیلبورد شده است. بیوگرافی کامل تراویس اسکات را می‌توانید در این مقاله بخوانید.

15. دکتر دره – Dr. Dre

بهترین رپر های خارجی دنیا / بهترین رپر جهان کیست

دکتر دره نیز یکی از بهترین خواننده های رپ دنیا است که در لیست رپرهای معروف دنیا یکی از پرطرفدارترین رپرهای آمریکایی محسوب می‌شود. او در تاریخ 18 فوریه 1965 (29 بهمن 1343) در آمریکا به دنیا آمد و نام اصلی‌اش «آندره رومله یانگ» است که با ورود به دنیای موسیقی، نام دکتر دره را برای خود انتخاب کرد. او رپ خواندن را در ابتدا با گروه NWA آغاز کرد و به شهرت نسبی رسید، اما در سال 1992 اولین آلبوم رسمی خود به نام The Chronic را منتشر کرد و یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال شد. رپرهای معروفی چون اسنوپ داگ، امینم، گیم و فیفتی سنت نیز توسط دکتر دره کشف و به عرصه موسیقی وارد شدند.

16. اسنوپ داگ – Snoop Dogg

بهترین رپر های خارجی دنیا / سریع ترین رپر دنیا

اسنوپ داگ نیز یکی دیگر از بهترین رپر های جهان است که علاوه بر موسیقی رپ در عرصه‌های دیگری چون بازیگری، تهیه‌کنندگی و تجارت نیز فعالیت می‌کند. نام اصلی او «کلوین کوردوزار بروداس جونیور» است، اما به نام هنری‌اش اسنوپ داگ شهرت دارد. او در تاریخ 20 اکتبر 1972 (28 مهر 1351) در آمریکا به دنیا آمد و در سال 1993 اولین آلبوم حرفه‌ای خو به نام Doggystyle را منتشر کرد. این آلبوم در زمان انتشار توانست موسیقی رپ را تکانی اساسی دهد. این رپر مشهور تاکنون 4 آلبوم رپ مستقل و تعداد زیادی تک آهنگ منتشر کرده و در چندین فیلم سینمایی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

17. نیکی میناژ – Nicki Minaj | لیست بهترین رپر جهان

رپر های معروف دنیا / بهترین رپر های خارجی

نیکی میناژ نیز یکی دیگر از بهترین رپر های جهان در این فهرست محسوب می‌شود که شهرت و محبوبیت خاصی در دنیا دارد. وی در تاریخ 8 دسامبر 1982 (17 آذر 1361) در آمریکای جنوبی به دنیا آمد و در نیویورک بزرگ شد. نام اصلی او «اونیکا تانیا ماراژ» است که با نام هنری «نیکی میناژ» شناخته می‌شود. او یکی از تاثیرگذارترین رپرهای زن در دنیا است و برخی مجلات مهم آمریکا نیز به او لقب «برترین رپر زن تاریخ» را داده‌اند.

اولین آهنگ رسمی این رپر مشهور در سال 2007 منتشر شد، اما در سال 2010 با انتشار آلبوم جذاب «Pink Friday» به شهرت رسید و توانست به عنوان یک زن رپر، نام خود را در عرصه موسیقی مطرح سازد. او تاکنون 4 آلبوم موسیقی مستقل منتشر کرده است که تمام آنها با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شدند. نیکی میناژ علاوه بر خوانندگی در عرصه بازیگری نیز فعالیت می‌کند و تاکنون در چندین فیلم سینمایی، ایفای نقش کرده است.

18. دریک – Drake

دریک / رپر های معروف دنیا / بهترین رپر دنیا

دریک نیز یکی از بهترین رپر های جهان محسوب می‌شود که علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد. او در تاریخ 24 اکتبر 1986 (2 آبان 1365) در تورنتو کانادا به دنیا آمد و نام اصلی‌اش «اوبری دریک گراهام» است، اما با نام هنری دریک وارد عرصه موسیقی شد. دریک رپر مشهور و محبوب، پیش از ورود به عرصه موسیقی به بازیگری مشغول بود و تاکنون نیز در 6 فیلم سینمایی و چندین سریال تلویزیونی حضور پیدا کرده است.

اولین آلبوم رسمی این رپر معروف کانادایی در سال 2010 و با نام «Thank Me Later» منتشر شد که در بیلبورد 200 پرفروش‌ترین آثار موسیقی آمریکا توانست رتبه اول را بدست آورد. او به عنوان بهترین رپر سیاه پوست کانادایی شناخته می‌شود و محبوبیت بسیاری در دنیا به خصوص کانادا دارد.

19. اکس‌اکس‌اکس تنتاسیون – XXXTentacion | لیست بهترین رپر جهان

برترین خواننده های رپ

جهسه دواین ریکاردو انفروی (Jahseh Dwayne Ricardo Onfroy) ملقب به اکس‌اکس‌اکس تنتاسیون از بهترین رپر های امریکایی آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد. او در 23 ژانویه 1998 (3 بهمن 1376) به دنیا آمد و در سال 2018 درگذشت. تنتاسیون در زمان مرگ خود تنها 20 سال داشت. اشعار تنتاسیون مضامینی همچون افسردگی و گمگشتگی روحی همراه بود‌ و قادر بود انواع موسیقی را تولید کند.

این رپر خارجی حاشیه‌های فروانی نیز داشت که همیشه او را جز جنجال‌ برانگیزترین رپرهای جهان قرار می‌داد. ایکس‌ایکس‌ایکس تنتاسیون در ساوندکلاود کار خود را آغاز کرد و مورد توجه قرار گرفت. سرانجام این هنرمند از بهترین رپر های خارجی در سال 2018 با ضربات پی‌درپی گلوله به گردن درگذشت. تئوری‌های زیادی درباره زنده بودن تنتاسیون نیز وجود دارد. ظاهرا مرگ زودهنگام در سرنوشت برخی رپرهای بااستعداد آمده است.

20. لیل ناس اکس – Lil Nas X

بهترین رپر جهان کیست

مونترو لمار هیل (Montero Lamar Hill) ملقب به لیل ناس اکس از بهترین رپر های خارجی محسوب می‌شود که باید او را در این لیست قرار دهیم. او در 9 آوریل 1999 (20 فروردین 1378) متولد شد و با آهنگ Old Town Road به معروفیت رسید. لیل ناس نوجوانی خود را در تنهایی گذراند و این خود منبع الهامی برای اشعار اوست. این رپر خارجی بارها در صدر بیلبوردهای جهانی قرار گرفته و در شصت و دومین مراسم جوایز گرمی بیشترین تعداد جایزه را از آن خود کرد. همچنین مجله فوربز این خواننده را در لیست برترین‌های زیر 30 سال خود قرار داد‌.

سخن پایانی

ما در این مقاله بهترین رپر های جهان را به شما معرفی کرده و بیوگرافی مختصر هریک از آنها را نیز مورد بررسی قرار دادیم. شما طرفدار کدامیک از این رپر های مشهور هستید؟ به نظر شما جای کدام رپر در فهرست بهترین خواننده های رپ دنیا خالی است؟ شما عنوان بهترین رپر تاریخ را کدام رپر می‌دهید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران76 دیدگاه
avatar
نونا
.
25 فروردین 1403، 19:25
پاسخ
0
0
جای چانگبین خالی با۱۱.۱۵ سیلات
avatar
32
.
16 اسفند 1402، 16:26
پاسخ
7
1
کره ای های **خل تو این لیسته. هیپاپولوژیست بهتر از این **خلا میخونه
avatar
hasti
.
07 اسفند 1402، 21:05
پاسخ
0
7
من با هیچکدومشون مشکلی ندارم ولی شوگا و جنی هم رپرای عالیی هستن چرا دقیقا اونا نيستن؟؟؟؟؟
avatar
A.o
.
06 اسفند 1402، 14:16
پاسخ
4
6
با ار ام و امینم و کاردی بی مشکلی ندارم اوکی اینا واقعا رپرای خوبین اصلا نیازی به گفتن من نیست اما بقیه؟؟ شما بر طبق علایقت فکر کنم گذاشتی چانگبین وهان و شوگا و جنی اینا رپرای عالی که نه عاااالیییییننننننننن هر جا حرف از رپ باشه اینام هستن
avatar
اب هویج
.
04 اسفند 1402، 18:39
پاسخ
0
0
ناس ( nas ) رو هر جوری حساب کنی از جی زی بهتره بعد شما اون جوجه رنگی رو توی لیست اوردین ناس رو نیاوردین؟؟؟ لطفا یکم رپ گوش ردید بعد بیاید لیست درست کنید!!! راستی ایزی ای کو؟؟؟
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402