معرفی فیلم سازهای ناکوک با بازی هنگامه قاضیانی + تیزر

داستان فیلم سازهای ناکوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم سازهای ناکوک علی حضرتی که اولین اثر هنری اوست، به تازگی از سایت‌های معتبر فیلم و سریال به صورت آنلاین اکران شد. ما در این مقاله به معرفی فیلم سازهای ناکوک می‌پردازیم.

فیلم سینمایی سازهای ناکوک اثری با مضمون خانوادگی و اجتماعی به تهیه کنندگی فرشته طائرپور و کارگردانی علی حضرتی به تازگی اکران شد. این فیلم ساخته کارگردان جوان علی حضرتی است که می‌توان شروع فعالیت او را از ویژه نامه تماشاخانه دانست. همچنین او تجربه‌های بسیاری را به عنوان تهیه کننده تئاتر در کارنامه هنری خود دارد. حضرتی نمایش‌نامه‌های مکبث، طعم آلوی جنگلی و خاکستری را به روی صحنه تئاتر برده است. او که به نظر می‌رسد در ساخت فیلم سازهای ناکوک چندان موفق نبوده و ضعف‌های بسیاری دارد، با اکران آنلاین فیلم سازهای ناکوک به دلیل داستان و نقش آفرینی ضعیف بازیگران خود فروش بسیار پایینی داشته و مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است. اگرچه اکران آنلاین نیز نقشی در فروش کمتر فیلم‌ها دارد، ولی صاحبان اثرها به دلیل شرایط بیماری و تعطیلی سینماها چاره‌ای جز این کار ندارند.

ما در این مقاله به معرفی بازیگران، خلاصه فیلم سازهای ناکوک و نقد و بررسی فیلم Tuneless Instruments می‌پردازیم. پس با ما در پلازا همراه باشید. در ویدیوی بالا نیز می‌توانید تیزر فیلم سازهای ناکوک را تماشا کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

داستان فیلم سازهای ناکوک

فیلم سازهای ناکوک 1398 با مضمون مشکلات روحی و روانشناختی ساخته شده است. امسال این فیلم به دلیل تعطیلی سینماها به صورت آنلاین اکران شد. با دیدن پوستر فیلم سازهای ناکوک در نگاه اول، به دلیل حضور بازیگران مطرح و محبوب در آن به نظر می‌رسد که این فیلم اثر خوبی است. اما مخاطبانی که به تماشای این فیلم نشسته‌اند نظری کاملا مخالف دارند.

پوستر فیلم سازهای ناکوک

فیلم سازهای ناکوک داستان زندگی دو خواهر را روایت می‌کند که در زندگی شخصی و خانوادگی خود با مشکلاتی روبرو می‌شوند. یکی از این خواهران به بیماری روحی دچار شده و خواهر دیگر سعی دارد او را مداوا کرده و مشکلات او را حل کند. از بزرگ‌ترین ایرادات فیلم سازهای ناکوک شخصیت پردازی ناقص این اثر است. هلیا که به نظر می‌رسد روانپزشک است، مدت‌ها متوجه بیماری خواهر خود نشده و یا خواهر دیگر با نام هدیه دیالوگ‌های مناسبی در طول فیلم ندارد که بتواند نقش خود را به خوبی در ذهن مخاطب حک کند.

در ادامه داستان نامزد هدیه که کاملا نقش منفعلی دارد را می‌بینیم. در حالی که با توجه به بازیگر ایفا کننده  این نقش (حامد کمیلی) انتظار می‌رفت که او در جریان فیلم تاثیری داشته باشد؛ در صورتی که به این شکل نیست و کمیلی به خوبی از عهده کاراکتر این فیلم بر نیامده است. در کل داستان فیلم سازهای ناکوک بسیار ضعیف بوده و بازیگران به دلیل عدم تجربه کارگردان و نبود قصه‌ای جذاب، نقش متفاوتی را ایفا نکرده‌اند. از نکات جالب فیلم می‌توان به پایان خوب آن اشاره کرد که حداقل مخاطب با پایانی باز مواجه نمی‌شود.

 

بازیگران فیلم سازهای ناکوک

ما در این بخش از مقاله به معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم سازهای ناکوک می‌پردازیم. امیدواریم شما از بازی این بازیگران در فیلم رضایت داشته باشید.

 

هنگامه قاضیانی در نقش هلیا

شخصیت های فیلم سازهای ناکوک

هنگامه قاضیانی متولد 30 مرداد 1349 از تهران، بازیگر، کارگردان و مترجم با استعداد و مطرح ایرانی، فارغ‌التحصیل رشته جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد تهران است. این بازیگر آثار محبوب بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آنها می‌توان به زعفرانیه 14 تیر، به وقت خماری، برادرم خسرو، هاری، دلبری، به تهران خوش آمدید، بشارت به یک شهروند هزاره سوم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، برف روی شیروانی داغ، آزادی مشروط، یاسین، جینگو، ساکن طبقه وسط و… اشاره کرد.

همچنین از جوایزی که قاضیانی تا به امروز کسب کرده است می‌توان به جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم در جشنواره فیلم فجر کرمان، جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم روزهای زندگی از جشنواره دفاع مقدس سال 1390، جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم روزهای زندگی از  سی‌امین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم بیداری رویاها از تندیس حافظ و… اشاره کرد.

هنگامه قاضیانی در این فیلم نقش خواهر هدیه را ایفا می‌کند که روانپزشک است و تمام سعی خود را می‌کند که مشکلات روحی و روانی خواهر خود را حل کند. با وجود چهره بودن این بازیگر و کسب جوایز بی‌شمار، متاسفانه او نقش متفاوتی را در فیلم سازهای ناکوک به خوبی ایفا نکرده است.

 

غزل شاکری در نقش هدیه

بازیگران فیلم سازهای ناکوک

غزل شاکری متولد 22 اسفند 1357 از تهران بازیگر، طراح لباس و طراح صحنه است. شاکری فعالیت هنری خود را سال 1366 با بازی در فیلمی به نام ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی شروع کرد. از فیلم‌هایی که باعث چهره شدن این بازیگر میان مخاطبان شده می‌توان به فیلم گلنار اشاره کرد. او این فیلم را در سن 10 سالگی بازی کرده است. از آثاری که غزل شاکری در آنها نقش آفرینی کرده می‌توان به فیلم وقتی همه خواب بودند، فیلم آینه‌های روبرو، فیلم سارا و آیدا و همچنین سریال‌های شهرزاد و بانوی عمارت اشاره کرد. او علاوه بر حرفه بازیگری، در آثاری چون وقتی همه خواب بودند و آینه‌های روبرو به عنوان طراح صحنه و لباس و در فیلم گوشواره به عنوان دستیار صحنه فعالیت کرده است.

از جوایز و افتخارات این بازیگر می‌توان به جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم سارا و آیدا از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سال 1395، کاندید جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم آینه‌های روبرو از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، کاندید بهترین بازیگر نقش زن برای سریال خانگی شهرزاد از چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم یاس و… اشاره کرد.

این بازیگر در فیلم سازهای ناکوک نقش دختری با مشکلات روحی و روانی را ایفا می‌کند که به علت بیماری در بیمارستان بستری شده و مشکلاتی با همسر و خانواده خود دارد.

 

حامد کمیلی در نقش پارسا

تیزر فیلم سازهای ناکوک

حامد کمیلی متولد 14 تیر 1361 از اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است و سابقه 10 سال نمایش در تئاتر را در کارنامه هنری خود دارد. از جمله آثار این بازیگر که در آنها نقش آفرینی کرده است می‌توان به سیانور، خانه‌ای کنار ابرها، زیباتر از زندگی، پایان نامه، اخلاقتو خوب کن، هرچی خدا بخواد، دردسر بزرگ، دلقک‌ها، پرستوهای عاشق، شکلات داغ، دو خواهر، پسر آدم دختر حوا، نفس گرم، پرده نشین، پروانه، پیامک از دیار باقی، نقش جهان، ملک دل، فراری، طلاق به سبک ایرانی، بگو که رویا نیست، گوشه نشینان و… اشاره کرد.

این بازیگر که تازگی پخش آنلاین فیلم سازهای ناکوک را در کارنامه هنری خود دارد، در این فیلم نقش همسر هدیه را ایفا می‌کند که باید مشکلات همسر خود را رفع کند. ولی به دلیل نبود متن و داستانی درست متاسفانه حامد کمیلی نتوانسته بازی خوبی را ایفا کند. او در این فیلم حالت منفعلی دارد و می‌توان گفت تاثیری در جریان فیلم ندارد. این بازیگر با وجود ایفای نقش در آثار مطرح و متنوع موفق به کسب جایزه‌ای نشده است، امیدواریم در آینده موفقیت این بازیگر را بیشتر در سینما و تلویزیون ایران ببینیم.

 

مرتضی ضرابی

نقد و بررسی فیلم سازهای ناکوک

مرتضی ضرابی متولد 13 اردیبهشت 1335 از تهران، جزو بازیگران مطرح و پیشکسوت ایرانی است. این بازیگر در آثار متنوع تاریخی ایفای نقش کرده و آثار مطرح بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آنها می‌توان به آینه شیطان، جنجال در عروسی، آدم باش، چک، باغ قرمز، بعد از ظهر سگی سگی، خروس بی محل، دایناسور، در شهر خبری نیست هست، بشارت منجی، بوی کافور عطر یاس، اشک و لبخند، قاعده بازی، پاتوق، او یک فرشته بود، هفت سنگ، امام علی، ماجرای خانه شماره 13، شبکه تلویزیونی روستای کار آباد و… اشاره کرد.

مرتضی ضرابی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری در فیلم‌های ننه نقلی، باغ قرمز، خروس بی محل و مسیح به عنوان طراح چهره پردازی و در آثاری چون پرواز روح، تویی که نمی‌شناختمت، سفر عشق، جدال در تاسوکی به عنوان چهره پرداز فعالیت کرده است. این بازیگر هم با وجود نقش آفرینی در فیلم‌ها و آثار متفاوت متاسفانه هنوز موفق به کسب جایزه‌ای نشده و کارنامه هنری او خالی از جوایز است.

 

احمد عربانی

دانلود فیلم سازهای ناکوک

احمد عربانی متولد 1326، کاریکاتوریست، نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. عربانی سال 1352 با ورود به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش در رشته کارگردانی انیمیشن شروع به فعالیت کرد. این هنرمند آثار بسیاری را فیلمسازی و در کارتون‌های بسیاری فعالیت کرده است که از جمله آنها می‌توان به فیلم تبر، گنج، نقلی و گل‌های آفتابگردان، طرح‌های کوتاه و… اشاره کرد. همچنین او نقش بسیار مهمی در قالب نویسنده در مجلات توفیق، گل آقا، مجله فکاهیون و… داشته است. این هنرمند نقش بسیار کوتاهی در این فیلم داشته و با دیدن تیزر فیلم سازهای ناکوک اسم این هنرمند در میان سایر بازیگران به چشم می‌خورد.

 

عوامل ساخت فیلم سازهای ناکوک

  • نویسندگان: اصغر عبداللهی و علی حضرتی
  • طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری
  • مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی
  • موسیقی: شورا کریمی
  • منشی صحنه: فاطمه رزاقی
  • طراح صحنه و لباس: سیامک کاری نژاد
  • گرافیست: سیروس سلیمی
  • جلوه‌های بصری: آیدا غازی
  • عکاس: مهدی فلسفی
  • صدا: ایرج شهزادی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی
  • و…

 

نقد و بررسی فیلم سازهای ناکوک

دانلود فیلم ایرانی سازهای ناکوک

این فیلم به کارگردانی علی حضرتی و به عنوان اولین فعالیت در زمینه کارگردانی وی است که متاسفانه بازخورد و عملکرد مناسبی میان مخاطبان نداشت. نویسنده فیلم سازهای ناکوک داستانی را برای روایت انتخاب کرده که نواقص بسیار زیادی دارد. این فیلم از سه شخصیت اصلی تشکیل شده که هیچ یک از کاراکترها نمی‌توانند بازی خود را به خوبی ایفا کنند. در واقع می‌توان گفت قصه‌ای بی سرو ته که در طول داستان اتفاق جالب و خاصی رخ نمی‌دهد و مخاطب بعد از دانلود فیلم سازهای ناکوک احساس پشیمانی می‌کند و فیلم به گونه‌ای پیش می‌رود که به نظر می‌رسد کارگردان باید حرفه دیگری را برای فعالیت خود انتخاب کند.

این فیلم که به صورت آنلاین اکران شد متاسفانه در روزهای پایانی خود نیز فروش خوبی نداشته است. امیدواریم کارگردان و نویسنده این فیلم آثار متفاوت دیگری را تهیه کنند که مخاطبان از دیدن آنها لذت ببرند.

 

کلام آخر

معرفی فیلم سازهای ناکوک

فیلم سازهای ناکوک فیلمی با مضمون اجتماعی و خانوادگی است که مسائل و مشکلات جامعه و زندگی افراد را روایت می‌کند. برای دانلود فیلم ایرانی سازهای ناکوک می‌توانید این فیلم را از تمام سایت‌های معتبر به صورت آنلاین تماشا کنید. ما در این مقاله به معرفی داستان، بازیگران و نقد و بررسی فیلم پرداختیم. آیا شما از داستان و بازی بازیگران این فیلم لذت می‌برید؟ نظرات خود را با ما در پلازا به اشتراک بگذارید. ما منتظر نظرات شما دوستان عزیز در تیم پلازا هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402