بررسی گوشی هواوی میت 40 پرو ؛ بهترین گوشی برای نخریدن!

مقایسه دو گوشی گلکسی s20 با می 10 پرو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی هواوی میت 40 پرو  محصول جدید پرچمدار غول تکنولوژی چینی، هواوی است. در این مطلب به نقد و بررسی گوشی Huawei Mate 40 Pro خواهیم پرداخت.

بعد از رونمایی در یکم آبان ماه، گوشی هواوی میت 40 پرو یکشنبه یازدهم آبان 1399 رسما به بازار عرضه شد. این دستگاه پرچمدار جدید کمپانی هواوی در بخش گوشی‌های هوشمند به حساب آمده و از نظر کلاس، در کنار گوشی‌هایی مثل آیفون 12 مکس پرو و سامسونگ گلکسی نوت 20 الترا قرار می‌گیرد. گوشی Huawei Mate 40 Pro یکی از گوشی‌هایی است که تحریم‌های آمریکا بر روی آن کامل اعمال شده و چه از نظر تجاری و چه از نظر عملکرد، شرایط برای این دستگاه سخت گردیده است. اما پرچمدار جدید هواوی تا چه اندازه خوب است؟ محدودیت‌های تحریم آمریکا دقیقا چه هستند و تا چه اندازه بر روی ارزش خرید آن تاثیر گذاشته‌اند؟ من عباد رمضانزاده هستم و برای پاسخ به این سوالات از شما دعوت می‌کنم در ادامه این مطلب با بررسی اختصاصی و تخصصی گوشی هواوی Mate 40 Pro 2020 همراه مجله خبری تحلیلی پلازا باشید.

گوشی Huawei mate 40 pro

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

بررسی گوشی هواوی Mate 40 Pro در دو دقیقه

با بررسی گوشی Mate 40 Pro می‌توانیم لقب بهترین و در عین حال عدم کاربردی‌ترین گوشی هوشمند کنونی را به آن بدهیم. اما چطور همچین چیزی ممکن است؟ پرچمدار جدید هواوی یک دستگاه با طراحی زیبای خمیده و گوشه‌های گرد است. این گوشی به یک نمایشگر 6.76 اینچی از نوع OLED با رزولوشن 1344×2772 مجهز بوده که کیفیت تصاویر آن عالی و بی نقص است.

گوشی هواوی Mate 40 Pro نخستین گوشی اندرویدی است که به تراشه 5 نانومتری مجهز بوده و قدرت پردزاش خود را از Kirin 9000 5G می‌گیرد. این تراشه با همراهی حافظه 512 یا 256 گیگابایتی و همچنین 8 گیگابایت رم به خوبی امکان پردازش هر پروسه‌ای را به میت 40 پرو داده و از نظر عملکرد نیز این دستگاه هیچ جای ایرادی باقی نمی‌گذارد. دوربین سه گانه هواوی میت 40 پرو از دیگر نقاط قوتش به حساب می‌آید. این پکیج دوربین که با طرح دایره‌ای در پشت دستگاه قرار گرفته، از سه لنز 50، 20 و 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. کیفیت تصاویر چه در روز و چه در شب توسط این دوربین عالی است و امکان ضبط ویدئو 4K در 60 فریم بر ثانیه وجود دارد.

مشخصات گوشی هواوی mate 40 pro

علیرغم طراحی، ساخت و عملکرد بی نظیر، گوشی هواوی میت 40 پرو فاقد گوگل پلی سرویس است و هیچ اپلیکیشن گوگلی بر روی آن وجود ندارد. فروشگاه اپلیکیشن بومی هواوی، Huawei App Gallery، اصلا جایگزین خوبی برای گوگل پلی نیست و برای نصب اپلیکیشن‌های دلخواه باید فایل APK آن‌ها را دانلود کنید که این مسئله می‌تواند سبب بروز مشکلات امنیتی شود. با در نظر گرفتن این مشکل و قیمت گوشی هواوی میت 40 پرو که در صورت وارد شدن به ایران در بازه 40 تا 50 میلیون تومان قرار می‌گیرد به هیچ عنوان نمی‌توان هواوی میت 40 پرو را به عنوان یک گوشی هوشمند کاربردی توصیه کرد؛ چرا که خرید یک قطعه سخت افزاری به امید به روز رسانی نرم افزاری و بهتر شدن در آینده اصلا ایده خوبی نیست.

 

نقاط قوت

  • طراحی زیبا
  • نمایشگر خوب
  • قدرت پردازش بالا
  • عمر باتری مناسب
  • شارژ سریع 66 واتی

 

نقاط ضعف

  • فاقد گوگل پلی سرویس
  • قیمت بالا

 

جدول مشخصات گوشی هواوی Mate 40 Pro

مشخصاتگوشی هواوی میت 40 پرو
بدنهابعاد:162x165x9.1 میلی‌متر

وزن: 212 گرم

قاب جلو و پشت از شیشه

فریم آلومینیومی

نمایشگرنوع: OLED

نرخ رفرش: 90 هرتز

اندازه: 6.76 اینچ

درصد نمایشگر به بدنه: حدود 94.1 درصد

رزولوشن: 1344×2772 پیکسل

نسبت تصویر: 18.5:9

تراکم پیکسلی: 489 پیکسل بر اینچ

حداکثر روشنایی: 800 نیت

HDR10

تراشهتراشه 5 نانومتری Kirin 9000 5G
پردازندهپردازنده هشت هسته متشکل از:
  • یک هسته Cortex-A77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز
  • سه هسته Cortex-A77 با فرکانس 2.54 گیگاهرتز
  • چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکیMali-G78 MP24
حافظهدو مدل 256 و 512 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم
سیستم عاملAndroid 10

EMUI 11

فاقد Google Play Services

دوربین اصلی دوربین سه گانه متشکل از:
  • لنز اصلی 23 میلی‌متری 50 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.9
  • لنز 125 میلی‌متری 12 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو با دیافراگم f/3.4
  • لنز 18 میلی‌متری 20 مگاپیکسلی الترا واید با دیافراگم f/1.8

ویژگی‌ها: پانوراما، فلش ال ای دی، HDR

قابلیت ضبط ویدئو 4K در 30 و 60 فریم بر ثانیه

دوربین سلفیدوربین سلفی دوگانه متشکل از:
  • لنز 18 میلیمتری 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4
  • لنز عمقی TOF 3D

ویژگی‌ها: HDR، پانوراما

قابلیت ضبط ویدئو 4K در 30 و 60 فریم بر ثانیه

سنسورهاشناسایی چهره، اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، فشار سنج، قطب نما، طیف رنگ
باتریباتری 4400 میلی‌آمپری

شارژ سریع 66 واتی سیمی

شارژ سریع 55 واتی بی‌سیم

قیمت1199 یورو

 

بررسی تخصصی گوشی هواوی میت 40 پرو

میت 40 پرو

همچنین بخوانید :

گوشی هواوی میت 40 پرو از خیلی جهات یک گوشی هوشمند خاص به حساب می‌آید. اول از همه طراحی دوربین دایره‌ای این دستگاه بسیار منحصر به فرد به نظر می‌رسد و از طرف دیگر، این دستگاه اولین گوشی هوشمند است که به پردازنده 5 نانومتری 5G مجهز است. همچنین، با توجه به اخباری که از تغییر مسیر هواوی به سمت سیستم عامل اختصاصی Harmony OS به گوش می‌رسند، به احتمال خیلی قوی گوشی هواوی Mate 40 Pro آخرین پرچمدار اندروید غول تکنولوژی چینی خواهد بود.

 

ساخت و طراحی

مشخصات میت 40 پرو

گوشی Mate 40 Pro هواوی از یک فریم آلومینیومی ساخته شده و قاب پشتی آن از جنس شیشه است. این دستگاه ابعادی 9.1 162.9×75.5x میلی‌متری داشته و یک نمایشگر 6.76 اینچی با درصد نمایشگر به بدنه 94.1 درصدی در جلوی آن تعبیه شده است. البته مدلی از گوشی Mate 40 Pro نیز وجود دارد که قاب پشتی آن از یک محافظ چرم مصنوعی بهره برده که به دلیل قرار گرفتن این محافظ، ضخامت این مدل از دستگاه بجای 9.1 میلی‌متر 9.5 است. گوشی هواوی میت 40 پرو مطابق استاندارد‌ IP68 ساخته شده و کاملا ضد آب است که البته با توجه به قیمت این دستگاه این مسئله اصلا تعجب برانگیز نیست.

قیمت گوشی هواوی میت 40 پرو

از نظر طراحی به جرات می‌توان گفت میت 40 یکی از زیباترین گوشی‌های سال است، بویژه اگر طرفدار طراحی لبه‌های خمیده و گوشه‌های گرد باشید. همانند سری‌های پیشین، بلندگو و پورت USB C در پایین گوشی هواوی میت 40 پرو قرار گرفته و هیچ خبری از جک هدفون نیست. لبه پایینی دستگاه از اسلات سیم کارت نیز میزبانی کرده و دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته‌اند. در بالای دستگاه، علاوه بر بلندگو مکالمه، یک بلندگو دوم نیز تعبیه شده است که سبب می‌شود میت 40 پرو صدایی با کیفیت و قدرتمند تولید کند.

پنل پشتی دستگاه بدون شک یک شاهکار در طراحی به حساب می‌آید. پشت هواوی میت 40 پرو در مواجهه با شرایط نوری مختلف رنگ‌های مختلفی به خود گرفته و در زمانی که آن را در دست خود می‌گیرید احساس می‌کنید که گوشی قسمتی از بدن شما است. این طراحی علیرغم کیفیت ساخت بالا بسیار ظریف به نظر می‌رسد که همین مسئله نگه داشتن گوشی را دو برابر راحت‌تر و لذت بخش‌تر خواهد کرد. پکیج دوربین هواوی میت 40 پرو با طرح دایره‌ای بر روی این پنل پشتی قرار گرفته و از بدنه بیرون زده است، کمی کم‌تر از سری P هواوی، اما باز هم قالب دایره‌ای دوربین برجسته‌تر از پنل پشتی است.

 

نمایشگر

بررسی گوشی mate 40 pro

طراحی نمایشگر گوشی هواوی میت 40 پرو نیز بسیار زیبا بوده و چشم نواز است. با خمیدگی 88 درجه‌ای، نمایشگر این دستگاه نسبت به مدل سال گذشته یعنی میت 30 پرو بیشتر خمیده شده است. هواوی میت 40 پرو به یک نمایشگر OLED با اندازه 6.76 اینچ مجهز است. این نمایشگر که 94.1 درصد از بدنه دستگاه را پوشانده است روزولوشنی 1344×2772 پیکسلی دارد، تراکم پیکسلی آن 456 پیکسل بر اینچ است و تصاویر را با نسبت 18.5:9 نمایش می‌دهد.

به لطف نرخ رفرش 90 هرتز و تاچ سمپل 240 هرتزی، سوایپ کردن بر روی این نمایشگر بسیار روان و ساده خواهد بود. حداکثر روشنایی 800 نیت باعث می‌شود که صفحه نمایش میت 40 پرو حتی در زیر نور خورشید تصاویری کاملا واضح به نمایش بگذارد و علیرغم اینکه رنگ‌ها کاملا دقیق و واقعی به تصویر کشیده می‌شوند، اما گزینه‌های متنوع زیادی برای تنظیمات رنگ نمایشگر در منوی تنظیمات در نظر گرفته شده است.

گوشی هواوی mate 40 pro 2020

روزولوشن 1344×2772 پیکسلی به همراه تراکم پیکسلی 456 پیکسل بر اینچ باعث می‌شود که صفحه نمایش گوشی جدید هواوی قادر باشد هر تصویری را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد؛ فرقی نمی‌کند که درحال بازی کردن باشید یا تماشای ویدئو.

به طور کلی نمی‌توان هیچ ایرادی از ارائه تصویر گوشی هواوی میت 40 پرو گرفت و تنها انتقادی که شاید بتوان به نمایشگر و پنل جلویی هواوی میت 40 وارد کرد، محل قرارگیری دوربین سلفی آن است. در بالا و سمت چپ نمایشگر یک ناچ تعبیه شده است که از دوربین سلفی، سنسور عمقی و سنسور مادون قرمز میزبانی می‌کند. با اینکه این ناچ بالشتی شکل در کوچک‌ترین اندازه‌ ممکن برای جای دادن این سه سنسور طراحی شده است، اما باز هم اندازه آن بسیار بزرگ به چشم می آید و اصلا خوشایند نیست!

 

عملکرد و عمر باتری

خرید گوشی هواوی mate 40 pro

مشخصات فنی گوشی هواوی Mate 40 Pro بسیار قدرتمند و تحسین برانگیز هستند. این دستگاه 512 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم دارد و تراشه Kirin 9000 5G نیز آن را به نخستین گوشی اندروید مجهز به تراشه 5 نانومتری تبدیل می‌کند.

این تراشه 5 نانومتری، گوشی Huawei Mate 40 Pro را به یک قدرت برتر از نظر توانایی پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی تبدیل می‌کند. برای اجرای اپلیکیشن‌ها هیچ تاخیری را در این دستگاه شاهد نیستیم و شما قادر خواهید بود هر بازی اندرویدی که می‌خواهید را با آن اجرا کنید. ترکیب این قدرت پردازش بالا و نمایشگر فوق‌العاده دستگاه باعث می‌شود که کار کردن با میت 40 پرو بسیار لذت بخش باشد.

سری Mate هواوی همواره به عمر باتری خوب معروف بوده‌اند و میت 40 پرو نیز به خوبی این سنت را ادامه می‌دهد. پرچمدار هواوی به یک باتری موبایل با ظرفیت 4400 میلی آمپری مجهز است که از شارژ سریع 66 واتی سیمی و شارژ سریع 50 واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در صورت استفاده از شارژر سیمی، باتری گوشی هواوی Mate 40 Pro در کمتر از 40 دقیقه از صفر تا 100 شارژ خواهد شد که این سرعت شارژ بسیار تحسین برانگیز است.

 

دوربین

بررسی گوشی هواوی mate 40 pro

این مسئله دیگر تقریبا ثابت شده است که گوشی‌های هواوی همیشه دوربین‌های خوبی دارند و گوشی Huawei Mate 40 Pro نیز از این قائده مستثنی نیست. دوربین اصلی این دستگاه یک پکیج سه گانه است که از یک لنز 23 میلی‌متری 50 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.9 بعلاوه یک لنز 125 میلی‌متری 12 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو با دیافراگم f/3.4 و یک لنز 18 میلی‌متری 20 مگاپیکسلی الترا واید با دیافراگم f/1.8 تشکیل شده است.

لنز 12 مگاپیکسلی تصاویری دقیق، با کیفیت و جزئیات بالا به ثبت می‌رساند و در بررسی ما، جزئیات به ثبت رسیده توسط این لنز حتی از لنز 50 مگاپیکسلی دستگاه بیشتر است. در طرف مقابل، لنز 50 مگاپیکسلی کمی در جذب نور بهتر عمل کرده، اما به طور کلی در روشنایی روز، تفاوت چندانی بین این دو لنز حس نمی‌شود. لنز الترا واید دستگاه کمی نسبت به چیزی که معمولا به آن عادت داریم زاویه دید کم‌تری را پوشش می‌دهد، اما کیفیت تصاویر آن عالی و چشم نواز هستند.

مشخصات فنی گوشی هواوی mate 40 pro

جالب است بدانید که حتی بدون فعال کردن حالت شب باز هم دوربین پشتی گوشی هواوی میت 40 پرو توانایی ثبت تصاویر با کیفیت و واضح را دارد. با اینکه با روشن کردن حالت شب کمی هایلایت‌ها را بیشتر ثبت می‌کند و روشنایی تصاویر را بالا می‌برد، اما تفاوت تصاویر در شب، با روشن کردن و یا روشن نکردن حالت شب زیاد قابل لمس نیست؛ مسئله‌ای که هم می‌تواند نقطه قوت و هم نقطه ضعف دستگاه به شمار برود.

همچنین بخوانید :

در مورد فیلمبرداری، گوشی هواوی میت 40 پرو توانایی ضبط ویدئو 4K در 60 فریم بر ثانیه را دارد. اگر از لنز اصلی این دستگاه استفاده کنید موفق خواهید شد تصاویری را ضبط کنید که شاید تشخیص تفاوت آن‌ها با واقعیت کمی دشوار باشد؛ دامنه داینامیکی بالا، رنگ‌های واقعی، نور کافی و جزئیات بالا در ویدئو شما به ثبت خواهند رسید. در صورت استفاده از دوربین تله فوتو و یا الترا واید نیز کیفیت ویدئوهای ضبط‌ شده بسیار تحسین برانگیز خواهند بود، اما شاید کمی از نظر ثبت جزئیات نسبت به لنز 50 مگاپیکسلی ضعیف‌تر عمل  کنند.

دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی نیز که از همراهی یک سنسور TOF عمقی بهره می‌برد همانند دوربین اصلی تصاویری عالی و با جزئیات بالا را به ثبت می‌رساند. کیفیت فیلمبرداری 4K در 60 فریم بر ثانیه توسط این دوربین نیز امکان پذیر است و کیفیت ویدئو‌ها برای یک دوربین سلفی عالی و فراتر از انتظار هستند. نکته قابل توجه اما در مورد این دوربین سلفی، لرزشگیر بی نقص آن است که حتی با لرزش زیاد دست شما و در شرایطی مثل دویدن می‌‌تواند از خراب شدن ویدئو جلوگیری کند.

 

سیستم عامل و نرم افزار

موبایل mate 40 pro

گوشی هواوی میت 40 پرو توسط اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 11 اجرا می‌شود که جای هیچ ایرادی به این ترکیب وارد نبوده و ایراد نرم افزاری میت 40 پرو در جای دیگری نمایان است. موبایل هواوی میت 40 همانند سایر گوشی‌های جدید هواوی فاقد گوگل پلی سرویس بوده که این بدان معناست هیچ خبری از گوگل پلی استور و اپ یوتیوب روی دستگاه نخواهد بود. هواوی برای حل این مشکل، اپ استور بومی خود یعنی Huawei App Gallery را پیشنهاد می‌دهد و برخی اپلیکیشن‌ها مثل اپ یوتیوب را در نسخه وب عرضه می‌کند.

با اینکه اپ استور بومی هواوی نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده و اپلیکیشن‌های بیشتری را شامل می‌شود، اما این اپ استور به هیچ عنوان با گوگل پلی استور قابل مقایسه نبوده و نمی‌تواند برطرف کننده نیاز کاربران باشد. در Huawei App Gallery خبر از اپلیکیشن‌های پرطرفداری مثل اینستاگرام، واتساپ یا تلگرام نیست و برای نصب این اپ‌ها باید فایل APK آن‌ها را دانلود کنید که این کار عواقب امنیتی خاص خود را خواهد داشت. بعلاوه، بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها بدون گوگل پلی سرویس کار نخواهند کرد.

ساخت، طراحی و مشخصات میت 40 پرو هیچ ایرادی را شامل نمی‌شود و به نوعی مایه تاسف است که امکان استفاده از پتانسیل‌های چنین دستگاه قدرتمند و زیبایی وجود ندارد، اما این حقیقتی است که در حال حاضر باید در مورد دستگاه‌های هواوی با آن کنار بیاییم.

 

سایر ویژگی های نرم افزاری

گوشی mate 40 pro هواوی

موبایل Mate 40 Pro ویژگی‌های نرم افزاری متنوعی را ارائه می‌کند. این دستگاه به شناسایی چهره سه بعدی مجهز است که عملکرد آن همانند آیفون‌های اپل بی نقص بوده و در شرایط مختلف نوری به درستی کار می‌کند. اما شناسایی چهره تنها متود بیومتریک به کار رفته در گوشی Huawei Mate 40 Pro نیست و این دستگاه از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر نیز بهره‌مند است که مطابق انتظارات از یک گوشی پرچمدار، عملکرد مناسب و قابل اطمینانی دارد.

به لطف وجود یک دوربین TOF در کنار دوربین سلفی، گوشی Huawei Mate 40 Pro از گسچرهای هندزفری زیادی پشتیبانی می‌کند. از طریق این گسچرها شما بدون نیاز به لمس صفحه نمایش، می‌توانید به پایین و بالا اسکرول کنید، اسکرین شات بگیرید یا برنامه‌ها را در کنار یکدیگر اجرا کنید. با اینکه گسچرهای هندزفری در زمانی که دوست ندارید به گوشی خود دست بزنید بسیار کاربردی هستند، اما استفاده همیشگی از آن‌ها کمی خسته کننده و سخت خواهد بود.

یک ویژگی کاربردی دیگر که در گوشی هواوی میت 40 پرو شاهد آن هستیم چرخش خودکار هوشمند نمایشگر است که در میت 30 پرو نیز شاهد آن بودیم. در این ویژگی، هوش مصنوعی از طریق دوربین سلفی محل صورت شما را شناسایی کرده و متناسب با آن نمایشگر دستگاه را برایتان می‌چرخاند. دوربین گوشی هواوی Mate 40 Pro همچنین می‌تواند تشخیص دهد که شخص دیگری در حال نگاه کردن به نمایشگر شما است و به گوشی اطلاع دهد که پیش‌نمایش اعلان‌های حساس را مخفی کند.

 

خرید و قیمت هواوی میت 40 پرو

مشخصات گوشی mate 40 pro

گوشی موبایل هواوی Mate 40 Pro برای بازارهای اروپایی 1199 یورو قیمت گذاری شده است. این برچسب قیمتی پرچمدار هواوی را در بازارهای اروپایی از آیفون 12 مکس پرو با قیمت 1217 یورویی به دستگاهی ارزانتر و از گوشی گلکسی نوت 20 الترا 5G با قیمت 1067 یورویی به دستگاهی گرانتر تبدیل می‌کند. امکان خرید گوشی Mate 40 Pro به علت تحریم‌های آمریکا علیه چین در ایالات متحده وجود ندارد، اما تهیه این گوشی با دلار آمریکا مبلغی 1499 دلاری را طلب خواهد کرد. قیمت پرچمدار هواوی همچنین در ازای پوند انگلستان 1099 پوند در بازارهای جهانی تعیین شده است.

در زمان نگارش این مطلب گوشی هواوی میت 40 پرو هنوز به بازار ایران راه پیدا نکرده و امکان خرید آن از طریق فروشگاه‌های ایرانی وجود ندارد، اما در صورت عرضه و ثبات بازار تا زمان عرضه به ایران پیش‌بینی می‌شود قیمت این دستگاه در بازه 40 تا 50 میلیون قرار بگیرد! اما با این تگ قیمتی، گوشی Huawei Mate 40 Pro ارزش خرید کردن را دارد؟

از بین همه دستگاه‌هایی که تاکنون مورد نقد و بررسی قرار داده‌ام هیچوقت به این اندازه برای عدم توصیه یک دستگاه مطمئن نبوده‌ام و با اعتماد به نفس کامل می‌توانم به شما اطمینان دهم که در ازای پرداخت یک هزینه 40 میلیون تومانی، گوشی هواوی میت پرو ارزش خرید ندارد. با اینکه این دستگاه از یک طراحی زیبا و چشمنواز بهره می‌برد، دوربین آن یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند است، قدرت پردازشش کاملا در خور یک دستگاه پرچمدار بوده و هیچ ایرادی نمی‌توان به نمایشگر آن گرفت، اما همانطور که عنوان شد در گوشی هواوی میت 40 پرو امکان استفاده از گوگل پلی سرویس و اپلیکیشن‌های گوگل وجود ندارد. علاوه بر مشکلات حاصل از این مسئله که به آن‌ها در بخش نرم افزار و سایر ویژگی‌ها اشاره شد، از عدم پشتیبانی گوگل از یک دستگاه می‌توان برداشت دیگری کرد و آن بلاتکلیفی گوشی Huawei Mate 40 Pro است.

هنگام خرید یک گوشی هوشمند پرچمدار در این رده قیمتی، باید حداقل بتوانید به مدت دو سال بدون هیچ مشکلی از گوشی خود استفاده کنید که البته با توجه به قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار ایران، این مدت زمان می‌تواند خیلی بیشتر نیز باشد. عدم پشتیبانی گوگل از گوشی‌های هوشمند، به مشکل خوردن هواوی در تولید چیپ‌های کیرین و داستان تغییر مسیر این کمپانی به Harmony OS، همه و همه دلایلی هستند که آینده محصولات هواوی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهند که با این شرایط، پرداخت هزینه زیاد برای یک گوشی هوشمند پرچمدار از این کمپانی اصلا انتخابی ایده‌آل نخواهد بود.

امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. شما نیز می‌توانید نظر خود در مورد گوشی Huawei Mate 40 Pro را در زیر همین مطلب و در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
شمیم
.
22 آذر 1399، 14:02
پاسخ
0
1
قیمت گوشی هواوی mate 40 pro خیلی گرونه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402