اولین تیزر فصل سوم سریال نون خ منتشر شد + معرفی بازیگران و ساعت پخش

سریال نون خ 3/سریال های علی صادقی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تصویربرداری سریال نون خ 3 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است. به نظر می‌رسد این سریال برای نوروز 1400 آماده می‌شود. برای اطلاع از جزئیات سریال نون خ ۳ همراه ما باشید

سریال نون خ یکی از بهترین سریال‌های چند سال اخیر بود که حتی با وجود همزمانی پخش سری دوم آن با سریال پایتخت، بیشتر از آن سریال محبوب دیده شد و مورد توجه منتقدین و مخاطبان قرار گرفت. اگر پیگیر اخبار سینما و تلویزیون بوده باشید، حتما متوجه شدید که «نون خ 2» قرار بود در 30 قسمت و در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک برود، اما ورود ناگهانی ویروس کرونا به کشور و تعطیل کردن بسیاری از فعالیت‌ها به ویژه فعالیت‌های سینما و تلویزیون باعث تغییرات گسترده در کنداکتور پخش سیما شد.

در حالیکه فقط هفده قسمت از نون خ 2 آماده شده بود، این سریال بلافاصله بعد از «پایتخت» پخش و البته با استقبال زیادی مواجه شد؛ بطوریکه بسیاری از مخاطبان خواستار ساخت سریال نون خ 3 بودند.

مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال در مصاحبه  خود عنوان کرد که فیلمنامه سریال نون خ 3 در پانزده قسمت آماده است و با اجازه ستاد مقابله با کرونا، تصویربرداری آن آغاز شده است. برخی از بازیگران سریال نون خ 3 عبارت‌اند از: سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی و ماشاالله وروایی

در ویدیوی زیر «اولین تیزر سریال نون خ 3» را تماشا کنید:

روابط عمومی سریال نون خ چندی پیش در گزارشی اعلام کرد:

 فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون خ» از اواسط مهر ماه در تهران آغاز شده  و همچنان با حفظ پروتکل های بهداشتی ادامه دارد. هر روز، قبل از آغاز فیلمبرداری عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه های پزشکی تب و میزان اکسیژن خون آنها بررسی می شود و همچنین همه عوامل پشت دوربین باید هنگام حضور در لوکیشن از ماسک استفاده کنند. تاکنون 25 درصد از سریال تصویربرداری شده است.

در ادامه با پلازا همراه باشید تا با جزئیات سریال نون خ 3 بیشتر آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

سریال نون خ از کجا آمد؟

سریال نون خ سیزدهمین اثر سعید آقاخانی در مقام کارگردان است. سعید آقاخانی که یکی از کمدین‌های مطرح و خلاق سینما و تلویزیون است، در دهه نود یکی از سریال‌سازان مهم تلویزیون بود و آثار پرمخاطبی چون «زن بابا»، «دزد و پلیس»، «راه در رو» و «روزهای بد به در» را کارگردانی کرد. آقاخانی پس از چند سال حضور درخشان در سینما و حتی کسب سیمرغ بلورین برای «خداحافظی طولانی»، دوباره با سریال نون خ به تلویزیون برگشت و فصل اول این سریال، پربیننده‌ترین سریال نوروز 98 شد.

سریال نون خ 3

محسن تنابنده در یک مصاحبه عنوان کرد که طرح اول سریال نون خ متعلق به او و مرحوم خشایار الوند بود که قرار بوده خودش کارگردانی این کار را بر عهده بگیرد. اما مشکلات شخصی و مشغله‌های کاری سبب شده است که محسن تنابنده نتواند نون خ را کارگردانی کند و سعید آقاخانی را به عنوان جایگزین خود به مدیران تلویزیون پیشنهاد کرده است. البته تنابنده این را هم اضافه کرد که طرح او بسیار با داستان کنونی نون خ تفاوت داشته و سعید آقاخانی و امیر وفایی با خلاقیت خود قصه را بازنویسی و بطور کامل تغییر داده‌اند.

سعید آقاخانی هم در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که در دو سری نون خ و به خصوص نون خ 2 سعی کرده‌اند از شوخی‌های فضای مجازی استفاده نکنند و از شوخی‌هایی بکر و جلوتر از فضای مجازی بهره ببرند. این کارگردان سریال نون خ 3 را دارای فیلمنامه جذاب توصیف کرد و گفت شبانه‌روز در حال کار روی فیلمنامه هستند تا از دو فصل قبلی جذابتر و تماشایی‌تر شود و فعلا در 17 قسمت آماده شده است. آقاخانی ابراز امیدواری کرد که نون خ اگر مورد حمایت مدیران تلویزیون باشد و مخاطبان تمایل به ساخت آن داشته باشند، می‌تواند مانند «پایتخت» به فصل‌های بعدی هم برسد.

مروری بر فصل های قبلی سریال نون خ

تاکنون 2 فصل از سریال نون خ به روی آنتن تلویزیون ایران رفته است. در ادامه مروری بر جزئیات و داستان این دو فصل خواهیم داشت.

در ویدیوی زیر «توضیحات سعید آقاخانی درباره داستان سریال نون خ 3» را تماشا کنید:

سریال نون خ 1

فصل اول سریال نون خ برای پخش در نوروز 98 تولید و از 29 اسفند 1397 روی آنتن شبکه یک سیما رفت. در اولین فصل این سریال بازیگرانی چون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، صبا ایزدپناه، ندا قاسمی، هدیه بازوند و هومن حاج عبداللهی حضور داشتند.

فصل اول سریال نون خ

در نون خ 1 داستان از اینجا آغاز شد که فردی به نام نورالدین خانزاده که کارگاه فراوری تخمه دارد، تصمیم می‌گیرد جهت شراکت با فردی به نام میرزایی محصول تخمه خود و همشهری‌هایش را خریداری کند و آن‌ها را برای صادرات و فروش در کشور ترکیه، به میرزایی تحویل دهد. در همین گیر و دار تحویل محصول تخمه و فروش این محصول در ترکیه، میرزایی فوت می‌کند و نورالدین خانزاده دستش از رسیدن به پول محصولات کوتاه می‌ماند. حالا نورالدین خانزاده مانده و تعداد زیادی طلبکار که او بایستی جواب آنها را بدهد. خانزاده ناچارا به تهران می‌رود و به کمک دامادش و یک روحانی، سعی می‌کند پول از دست رفته را زنده کند. از طرفی اهالی شهر چون نورالدین خانزاده را پیدا نمی‌کنند، تهمت اختلاس و فرار به او می‌زنند و او را همچون اختلاسگران به اسم مخفف «نون. خ» نامگذاری می‌کنند.

سریال نون خ 2

پس از استقبال خوب مخاطبان، فصل دوم نون خ برای پخش در ماه رمضان 99 برنامه ریزی و تولید آن آغاز شد. البته این فصل در بهار 99 و پیش از ماه رمضان پخش شد و قسمت اول آن در تاریخ 22 فروردین 1399 به روی آنتن رفت. در فصل دوم تعدادی از بازیگران اصلی و مهم کار به دلایل نامعلوم در این سریال حضور نداشتند و وقتی اخبار تولید سریال بدون بازیگرانی چون علی صادقی، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبداللهی و صبا ایزدپناه منتشر شد، بسیاری از مخاطبان عنوان کردند که احتمالا نون خ را هم باید به تمام سریال‌هایی که فصل دومشان یک شکست تمام‌عیار برای سازندگانش است اضافه کرد.

فصل دوم سریال نون خ

اما سعید آقاخانی با استفاده از نبوغ خود در شخصیت‌پردازی و بازیگردانی و همچنین با تکیه بر فیلمنامه درخشان امیر وفایی، نه تنها موفقیت فصل اول را تکرار کرد، بلکه حتی فصل دوم را با تعداد زیادی نابازیگر آنقدر تماشایی ساخت که در طول مدت پخش تکیه‌کلام‌ها و ترانه‌های کردی ورد زبان بسیاری از مخاطبان بود. در فصل دوم علاوه بر تعدادی از بازیگران فصل اول یعنی سعید آقاخانی، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، ندا قاسمی، هدیه بازوند و پاشا جمالی، بازیگران جدیدی چون صهبا شرافتی، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، علی صالحی و کاظم نوربخش نیز حضور پررنگی داشتند.

داستان فصل دوم نون خ دقیقا از زمانی که نورالدین خانزاده با فروش خانه مادرزن خود سعی در صاف کردن بدهی‌هایش دارد آغاز می‌شود. مه‌لقا خانم فوت کرده و مهیار با بازی پاشا جمالی که با روژان ازدواج کرده بود، برای تامین مخارج زندگی با سایت‌های همسریابی همکاری می‌کند که این فعالیت او جنجال‌آفرین می‌شود.

در این میان پسر مه‌لقا خانم و برادر زن نورالدین خانزاده به نام شفیع از زندان آزاد می‌شود و با ورود به خانه نورالدین با این قضیه مواجه می‌شود که خانه مادرش توسط داماد فروخته شده است. درگیری‌ها بالا می‌گیرد، اما زلزله کرمانشاه و پس لرزه‌های پس از آن خانه‌های مردم را خراب و آنها را در وضعیتی سخت و مشقت بار دور هم جمع می‌کند و نیمه دوم سریال نون خ دو با نشان دادن مشکلات مردمان زلزله زده و انتقادات طنز از مسئولین جان بیشتری گرفت و مخاطبان را بیشتر با خود همراه کرد.

سریال نون خ 3

با توجه به پرمخاطب بودن فصل دوم سریال نون خ و البته ناتمام ماندن آن به دلیل شیوع کرونا، از همان فردای پخش آخرین قسمت فصل دوم نون خ، زمزمه‌های تولید نون خ فصل 3 هم به گوش رسید. سریال نون خ فصل 3، طبق آخرین اخبار تایید شده از سوی عوامل آن، برای نوروز 1400 در حال آماده شدن است و در این زمان در قالب 16 قسمت برای تماشاگران به نمایش در خواهد آمد.

سریال نون خ 3

مهدی فرجی در آخرین مصاحبه خود درباره جزئیات قصه و زمان تصویربرداری سریال نون خ 3 گفته است:

سریال نون خ 3 توسط امیر وفایی و محمد تنابنده در حال نگارش است. قصه سریال نون خ 3 در ادامه فصل دوم است و فقط مدت زمان کوتاهی از اتفاقات فصل دوم گذشته است.

 

نون خ فصل 3

از جمله سایر عوامل تهیه فصل سوم این مجموعه تلویزیونی، می‌توان به: مجری طرح: علی کریمی، مدیر برنامه‌ریزی: ساناز بصیر، ‌مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح گریم: بابک اسکندری، صدابردار: امیرعاشق حسینی، تدوینگر: امیرشیبان خاقانی، آهنگساز: صادق آزمند، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی‌نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر روابط عمومی : علی زادمهر ، عکاس: میثم محمدی، جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: رسول کهنسال، مدیران تدارکات: محمد محمدنیا و مسعود یوسفی، نیز اشاره کرد.

کلام آخر

در این پرونده نگاهی داشتیم به نحوه شکل‌گیری یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های چند سال اخیر که با توجه به فضای بکر، نوع روایت قصه و بازیگران غیرمشهور، می‌تواند فصل‌های بعدی آن نیز ساخته شود. در ادامه به فصل‌های اول و دوم نون خ پرداختیم و در نهایت گمانه‌زنی‌ها و صحبت‌های تهیه‌کننده را درباره زمان تولید نون خ 3 مرور کردیم. شما هم نظرات خود را درباره این سریال با ما در میان بگذارید. آیا سریال نون خ فصل 3 به اندازه فصل‌های یک و دو دیدنی و تماشایی از آب درمی‌آید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ناشناس
.
23 مهر 1399، 16:18
پاسخ
0
7
سریال فوق العاده جذابیست خصوصا با نقش آفرینی زیبای آقای سعید آقا خانی ,خیلی خوبه که مثل سریال پایتخت سالها ادامه داشته باشه.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402