معرفی بازی SCUM ؛ تریلر، داستان، گیم پلی و سیستم مورد نیاز

گیم پلی بازی اسکام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله به معرفی بازی SCUM یکی از بازی‌های جدید در سبک بقاء و زنده ماندن می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با داستان و گیم پلی بازی اسکام که به صورت دسترسی اولیه برای بازیکنان استیم منتشر شده است، همراه ما باشید.

بازی SCUM یک بازی آنلاین در ژانر بقاء به صورت تک‌نفره و چندنفره ساخته شده توسط Gamepires است. بازی اسکام در جهانی باز و کاملا تعاملی پیش می‌رود و می‌تواند ساعت‌ها شما را با گیم‌پلی روان و هیجان‌انگیزش که به لطف موتور بازی سازی آنریل انجین 4 از گرافیک عالی و طراحی منحصر به‌فردی نیز برخوردار است سرگرم کند و تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم بزند. بازی SCUM نخستین بار در تاریخ 29 آگوست 2018 (7 شهریور 1397) به صورت دسترسی اولیه برای بازیکنان استیم مایکروسافت ویندوز منتشر گردید. اما به عنوان یک بازی جهان باز با دسترسی اولیه، گیم پلی بازی اسکام به اندازه کافی پرمحتوا، قدرتمند، عمیق و سرگرم کننده است که نمی‌توان هیچ ایرادی از آن گرفت. با معرفی این بازی همراه پلازا باشید.

تریلر بازی SCUM

در این بخش می‌توانید تریلر بازی اسکام را مشاهده کنید و کمی با طراحی محیط و گیم پلی بازی SCUM آشنا شوید.

داستان بازی SCUM

داستان بازی SCUM تاریخچه و ماجرای نسبتاً منحصر به فردی دارد. در این بازی همه شخصیت‌ها افرادی زندانی هستند و به عنوان مجازات به این عرصه و جهان باز پرتاب می‌شوند. هواپیماهای بدون سرنشین در اطراف هر منطقه موجود در بازی پرواز می‌کنند و از زندانیان به عنوان نوعی برنامه تلویزیونی سادیسمی و خشن برای افراد خارج از این جهنم پر از حوادث فیلم می‌گیرند. در حال حاضر، پرواز تمامی پهپادها به این دلیل است که برای مدتی از شما فیلمبرداری کنند و شما را با ترس و استرس آلوده کنند، اما سازندگان به هدف شومی در آینده نیز اشاره کرده‌اند.

شما در این بازی همراه با حداکثر 100 بازیکن دیگر وارد منطقه‌ای پهناور و بزرگ می‌شوید و باید صفر تا صد شخصیت خود را با پیشروی در بازی و کاوش در نقشه بازی بسازید. در مقابل زامبی‌ها و موجودات عجیب و غریب از خود دفاع کنید و سعی کنید آخرین بازمانده زنده در این میدان نبرد و پر از ماجرا باشید. برای خود هم‌تیمی پیدا کنید یا به تنهایی قهرمان این ماجراجویی بی‌نظیر باشید. انتخاب هر قدمی که برمی‌دارید و هر تصمیمی که می‌گیرید روی سلامتی و امنیت شما تاثیر می‌گذارد. با هوشیاری و استراتژی منحصربه‌فرد خودتان این بازی را به سمت موفقیت پیش ببرید.

گیم پلی بازی SCUM

دانلود بازی scum برای pc

هدف نهایی گیم پلی بازی SCUM زنده ماندن است و در حال حاضر، یک بازی نهایی وجود ندارد. حالت PvP فعال است، بنابراین سایر بازیکنان می‌توانند تهدیدی جدی برای شما باشند. با این حال، اگر در یک سرور نسبتاً کم‌جمعیت در حال بازی هستید، نگرانی‌های بزرگتری به صورت حمله زامبی برایتان بروز می‌کند. آن‌ها را می‌توان در نزدیکی هر مکان دیدنی در نقشه بازی پیدا کرد؛ چه نزدیک یک خانه کشاورزی، روستای ساحلی یا محوطه نظامی باشید، به‌هرحال موجودات جهش یافته و زامبی مانند را خواهید یافت.

هرچند که این موجودات به سختی سرنگون نمی‌شوند و سیستم ساده جنگ رزمی به معنای یک چرخش سریع با سلاح انتخابی شماست، یا حتی مشت‌های شما و به دنبال آن یک قدم به عقب برای جلوگیری از ضد حمله آن‌ها و این کار می‌تواند شما را در یک جنگ پیروز کند. با این حال اگر تعداد بازیکنان دیگر خیلی کم باشد، نابود کردن تعداد زیادی زامبی کاری طاقت‌فرسا خواهد شد و انرژی زیادی از شخصیت شما صرف این مبارزات می‌شود.

بازی scum برای ps4

تهدید مهم دیگر آنلاین بازی کردن بازی SCUM، در قالب ماشین‌های عظیمی است که به گشت‌زنی در ترکیبات نظامی، پناهگاه‌های زیرزمینی و گرم‌ترین نقطه روی نقشه می‌پردازند. با کمک دید هوایی آن‌ها به راحتی به شما شلیک می‌کنند، می‌توانند از فاصله بسیار دور متوجه شما شوند و مهم نیست که چگونه خود را تجهیز کرده‌اید یا در کجا سنگر گرفته‌اید، شما در یک تیراندازی اکشن بی‌رحمانه توسط این ربات‌های غول‌پیکر نابود خواهید شد. البته آن‌ها از مناطقی با بهترین موارد برای غارت دفاع می‌کنند و در هر گوشه از منطقه با آن‌ها مواجه نخواهید شد که این خودش جای شکر دارد. بنابراین فقط اگر می‌خواهید تجهیزات خود را تکمیل کنید، باید از این جانوران رباتیک فرار کنید و پنهانی وارد آن مکان‌ها شوید.

رو در رو شدن با آن‌ها به هیچ ‌عنوان تصمیم شجاعانه و عقلانی‌ای نیست. پس به تلاش برای پایین آوردن آن‌ها فکر نکنید؛ زیرا طی چند روز از زمان شروع بازی، فقط یک گروه موفق به بیرون کشیدن آن شده است. این کار نیاز به ورود به یک سرور خصوصی و بازی در شرایطی که افراد هم‌تیمی تجهیزات مناسبی دارند، داشته تا آسیب آن‌ها به صفر برسد و به دنبال آن باید حدود 15 نفر از اعضای جامعه بی‌وقفه به آنها شلیک کنند. خارج کردن و نابودی این ماشین‌های کشتار عظیم برای اکثر بازیکنان عملی نیست.

آموزش بازی SCUM

در حالی که این بازی از مکانیک ساخت برخوردار است، اما آنچنان که فکر می‌کنید در تجربه مهم نیستند. با شروع حرکت در بازی احتمالا می‌خواهید دو سنگ روی زمین پیدا کنید تا بتوانید یک چاقوی سنگی ایجاد کنید و به دنبال آن یک بوته را خرد کنید تا بتوانید یک نیزه چوبی بداهه و ساده را با خود حمل کنید. این‌ها بیشترین مواردی است که بازیکنان برای نجات دادن اولیه خود می‌سازند و با کمک راهنمایی‌ها و آموزش بازی SCUM می‌توانید نسخه‌های موقت ابزاری را که هنوز ندارید ایجاد کنید.

اما این را در گوشه‌ای از خاطرتان نگه ‌دارید که شما همیشه قادر خواهید بود نسخه‌های بهتری از وسایل خود را در داخل ساختمان‌ها و مناطق تحت نظر نیروهای نظامی پیدا کنید. بنابراین اگرچه ترسناک به نظر می‌رسد، اما وقت زیادی را برای فکر کردن در مورد آنچه لازم دارید بسازید و پیدا کردن اشیاء مورد نیاز با پیمایش‌های طولانی در کوهستان و جنگل و مناطق مختلف خالی از سکنه بازی صرف نکنید. در عوض خود را به نزدیک‌ترین مکان نظامی یا ساختمان تحت نظر در نقشه برسانید و امیدوار باشید که با هیچ ربات مکانیکی روبه‌رو نشوید و با داخل شدن به ساختمان‌ها تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

دانلود بازی اسکام

هر شخصیتی که ایجاد می‌کنید دارای رتبه بندی «شهرت» خاص خود است که در اصل یک سیستم امتیاز در بازی است. هرچه با پیدا کردن تجهیزات، ابزارهای دستی و کشتن زامبی‌ها عملکرد بهتری داشته باشید، امتیاز شهرت بیشتری کسب خواهید کرد. این یک سیستم شسته و رفته و کارآمد است، زیرا اگر بمیرید می‌توانید شهرت خود را صرف احیای شخصیت خود کنید. آیا در حالی که داشتید یک رکورد را ثبت می‌کردید، جان خود را از دست داده‌اید و می‌خواهید دوباره احیا شوید؟ برای شما 100FP هزینه دارد.

در مورد محل شروع مجدد اهمیتی نمی‌دهید و فقط کافیست تا به بازی برگردید؟ بسیار خب، شما فقط باید 25FP هزینه کنید. اگر از جنبه زنده ماندن خسته شده‌اید، می‌توانید FP خود را برای ورود به بازی‌های Deathmatch نیز صرف کنید. ما هنوز جایزه‌ای برای برنده شدن در این بخش مشاهده نکرده‌ایم، اما آن‌ها راهی عالی برای عادت به مکانیک اسلحه را ارائه می‌دهند و از تجربه آن می‌توانید برای موفقیت و باقی ماندن به عنوان آخرین بازمانده نقشه استفاده کنید.

بازی scum برای کامپیوتر

گرچه پخت و پز غذا، کاری بسیار ضروری برای ادامه دادن بازی است و شما میوه‌ها و سبزیجات متنوعی را در طبیعت و ساختمان‌هایی که در آن‌ها به جست‌وجو می‌پردازید پیدا خواهید کرد و حتی ممکن است با مقداری بیسکوییت یا شکلات تخته‌ای برخورد کنید، اما در مقایسه با کباب کردن سیخ‌های مختلف گوشت انسان چیزی نیست.

آدمخوار شدن هر چقدر که ناراحت کننده باشد، بهترین راه برای سیر ماندن و دوام آوردن در بازی SCUM است. در هر زامبی‌ای که می‌کشید، اندام‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید خرد کنید، به سیخ بکشید و روی آتش کباب کنید. حیوانات مختلفی مانند گوزن، خوک و اسب در طبیعت پرسه می‌زنند، اما از آنجا که آن‌ها از دست شما فرار می‌کنند و شکار کردنشان کاری زمان‌بر همراه با صرف انرژی است، پس تغذیه کردن از زامبی‌هایی که با اشتیاق به سمت شما می‌دوند، آسان‌تر از انتخاب‌های دیگر است.

به بخش «بیماری» در زیر مانیتور بدن BCU توجه کنید؛ زیرا به شما می‌گوید باید چگونه از بدن خود در هر شرایطی محافظت کنید، مثلا یادآوری می‌کند که با باند یا قرص به بهبودی خود کمک کنید. در سمت راست مانیتور، در کل باید سعی کنید تمام ارزش‌های غذایی خود را در رنگ سبز حفظ کنید، اما در واقع هیچ‌ یک از آن‌ها اهمیت زیادی ندارد. اگر سلامتی شما رو به زوال نیست و مرتباً مشغول خوردن و آشامیدن هستید، دیگر جای نگرانی وجود ندارد. با استفاده از یک رژیم غذایی مختلط می‌توانید شخصیت خود را به حداکثر میزان سلامتی و انرژی برسانید.

آنلاین بازی کردن بازی SCUM

در نهایت، به شرطی که خود را سیر نگه داشته باشید و به خوبی از کاراکتر خود مراقبت کرده باشید، شما باید مانند یک انسان عادی ادرار و مدفوع کنید. بله، شما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. شخصیت شما در سمت چپ صفحه به شما می‌گوید که به چه چیزهایی نیاز دارد و برای رفتن به توالت، باید نقشه را در دست خود نگه دارید، به نماد توالت بروید و سپس انتخاب کنید که کدام اقدام را انجام دهید.

تهیه چنین چیزی برای توسعه‌دهندگان عجیب و غیرضروری است، اما علی رغم احساسی که ممکن است الان با خواندن این موضوع داشته باشید، دیدن اینکه یک زندانی روی یک گیاه چمباتمه می‌زند و آزاد می‌شود بسیار خنده دار است و از آن جایی که همه چیز در گیم‌پلی بازی اسکام کاملا تعاملی و به هم مرتبط است، باید دقیقا مانند یک انسان که در منطقه‌ای وسیع زندانی شده، هر کاری را مانند دنیای واقعی انجام دهید تا به موفقیت برسید.

داستان بازی SCUM

شما می‌توانید با دیگر هم‌تیمی‌های خود در کنار آتش ساز بزنید، حتی می‌توانید نوع سازی که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید، غذایی لذیذ کباب کنید و از تماشای غروب آفتاب در منظره‌ای چشم‌نواز لذت ببرید. این موضوع را دوباره خاطرنشان می‌شویم که بازی Scum برای کامپیوتر و با موتور بازی سازی آنریل انجین 4 ساخته شده، پس اگر بازیکنی علاقه‌مند به ژانر بقاء باشید خیلی راحت می‌توانید تصور کنید قرار است با چه گرافیک و طراحی محیط واقع‌گرایانه و منحصر به فردی سروکار داشته باشید.

در این بازی حتی ساده قدم زدن یا دویدن به تنهایی در منطقه‌ای جنگلی و در میان کوهستان باعث لذت بردن و رضایت شما خواهد شد. تغییرات شرایط آب و هوایی، صدا گذاری‌های بی نقص و تغییر روز و شب بسیار نزدیک به واقعیت است و ادامه دادن بازی هنگامی که شب است هیجان و لذت خاص خودش را دارد.

سیستم مورد نیاز بازی SCUM

دانلود بازی scum برای pc

در ادامه می‌توانید با مشخصات سیستم مورد نیاز بازی SCUM آشنا شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی اسکام

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8.1، 10 تنها با نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
  • رم: 10 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB یا AMD Radeon R7 370 2GB
  • حداقل فضای مورد نیاز برای بازی: 50 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای بهترین عملکرد

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8.1، 10 تنها با نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600
  • رم: 16 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 580 4GB
  • حداقل فضای مورد نیاز برای بازی: 50 گیگابایت

سخن نهایی

گیم پلی بازی SCUM

با بررسی بازی SCUM یک بازی جهان باز چندنفره در سبک بازی‌های بقاء همراه با درون مایه اکشن و ماجراجویی همراهتان بودیم. این بازی هنوز به صورت دسترسی اولیه برای بازیکنان استیم در مایکروسافت ویندوز در دسترس است، اما توانسته طرفداران زیادی را بخاطر گیم‌پلی بی‌نقص و عمیقش به خود جذب کند. اگر بازی اسکام را امتحان کرده‌اید، نظرات خود را در باره این بازی با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
احمد
.
14 شهریور 1400، 08:19
پاسخ
1
2
چرا این سایت اینقدر به هم ریخته است؟ درستش کنید دیه/ حداقل تست کنید روی مرورگرهای مختلف ببینید مشکل چیه. خیلی وقته اینجوریه. حیفه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402