نقد و بررسی فیلم Another Round (Druk) 2020 با بازی مدس میکلسن

فیلم Druk 2020 / فیلم سینمایی Another Round
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Another Round که با نام فیلم Druk نیز شناخته می‌شود، اثری جدید در ژانر درام است. با معرفی و بررسی فیلم سینمایی Another Round همراه ما باشید.

فیلم Another Round درامی دانمارکی محصول سال 2020 و به کارگردانی توماس وینتربرگ (Thomas Vinterberg)، فیلمساز دانمارکی است. فیلمنامه این اثر را خود وینتربرگ به همراه توبیاس لیندهولم (Tobias Lindholm) فیلمنامه‌نویس و فیلمساز دانمارکی نوشته است. فیلم سینمایی Another Round که در زبان دانمارکی با نام فیلم Druk شناخته می‌شود، داستان 4 معلم مدرسه را روایت می‌کند و نقش اصلی آن را مدس میکلسن (Mads Mikkelsen)، بازیگر معروف دانمارکی ایفا کرده است.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر فیلم Another Round 2020» را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

فیلم دور دیگر 2020 برای اولین بار 12 سپتامبر 2020 مصادف با 22 شهریور 1399 در جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو (Toronto International Film Festival) به نمایش درآمد. در تاریخ 24 سپتامبر 2020 برابر با 3 مهر 1399 توسط Nordisk Film در دانمارک عرضه شد و در اکتبر 2020 در جشنواره فیلم آدلاید (Adelaide Film Festival) به نمایش درآمد. این فیلم به عنوان نماینده دانمارک برای رقابت در رشته بهترین فیلم بین‌المللی به اسکار فرستاده شده است. در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی فیلم Another Round 2020 همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Druk 2020

برای دانلود فیلم Another Round 2020 با زیرنویس فارسی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

کیفیت: WEB-DL 1080p | حجم: 1.94 گیگابایت

کیفیت: WEB-DL 720p | حجم: 1.04 گیگابایت

کیفیت: WEB-DL 480p | حجم: 499.19 مگابایت

داستان فیلم Another Round 2020

داستان فیلم Another Round 2020

داستان فیلم Druk 2020 درباره 4 معلم است که در مدرسه‌ای در کپنهاگ دانمارک به تدریس مشغولند. اما دانش‌آموزان هر 4 نفر آنها بی‌انگیزه هستند و فضای کلاس‌هایشان به شدت خسته‌کننده است. آنها روزی در مورد تئوری‌های یک فیلسوف و روان‌درمان نروژی به نام فین اسکاردرود (Finn Skårderud) صحبت می‌کنند.

یکی از تئوری‌های این روانپزشک درباره این است که وجود 0.050 الکل در خون، موجب خلاقیت و آرامش بیشتر در افراد می‌شود. این 4 نفر تصمیم می‌گیرند این تئوری را در زندگی‌شان پیاده کنند و در طول روز و خصوصا سر کار الکل بنوشند تا همواره میزان 0.050 الکل در خونشان موجود باشد. اما کم کم همه چیز از کنترل آنها خارج می‌شود…

فیلم Druk 2020 / فیلم Another Round 2020

فیلم سینمایی Another Round بر اساس نمایشنامه‌ای ساخته شده که خود وینتربرگ آن را قبلا نوشته بوده است. همچنین او الهاماتی از دخترش (ایدا) و توصیفات او از فرهنگ الکل نوشیدن در بین جوانان دانمارکی گرفته است. خود ایدا هم پدرش را تشویق کرد تا این نمایشنامه را در قالب یک فیلم بسازد و حتی قرار بود نقش دختر یکی از شخصیت‌ها (مارتین) را نیز بازی کند. اما 4 روز بعد از شروع فیلمبرداری، ایدا در یک تصادف کشته می‌شود و در پی این اتفاق فیلمنامه دوباره بازنویسی می‌شود تا تاثیرگذارتر و امیدبخش‌تر شود. خود وینتربرگ در مورد این داستان می‌گوید:

نباید فقط درباره نوشیدن الکل می‌بود. این داستان درباره هوشیار بودن در برابر زندگی است.

بعد از این اتفاق تلخ، توبیاس لیندهولم مدتی جای وینتربرگ به عنوان کارگردان را گرفت. این فیلم به دختر وینتربرگ تقدیم شده و برخی از قسمت‌های آن نیز در کلاس خود ایدا با هم‌کلاسی‌هایش فیلمبرداری شده است.

بازیگران فیلم دور دیگر 2020

در طول فیلمبرداری 4 بازیگر اصلی فیلم دور دیگر 2020 که نقش معلم‌ها را بازی کرده‌اند، کمی الکل می‌نوشیدند تا بتوانند سر صحنه با هم راحت‌تر باشند. آنها همچنین در یوتیوب ویدیوهایی از افراد مست را تماشا می‌کردند تا بتوانند بهتر نقش این افراد را بازی کنند. در ادامه با بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم Another Round 2020 همراه شما خواهیم بود.

مدس میکلسن در نقش مارتین

بازیگران فیلم Another Round 2020

مدس میکلسن بازیگر دانمارکی متولد 22 نوامبر 1965 (1 آذر 1344) است. او در ابتدا رقصنده و ژیمناستیک‌کار بود، اما به واسطه بازی در آثاری چون دو فیلم اول سه‌گانه Pusher، سریال جنایی Rejseholdet، فیلم درام Open Hearts محصول سال 2002، فیلم کمدی The Green Butchers محصول سال 2003، فیلم کمدی سیاه Adam’s Apples محصول سال 2005 و فیلم درام After the Wedding محصول سال 2006 در دانمارک شناخته شد.

میکلسن با بازی در بیست و یکمین فیلم جیمز باند به نام Casino Royale محصول سال 2006 به شهرت جهانی رسید. از دیگر آثار معروف او باید به عناوینی چون فیلم تاریخی A Royal Affair محصول سال 2012، فیلم درام The Hunt که برای او جایزه کن بهترین بازیگر را به ارمغان آورد، سریال Hannibal، فیلم ابرقهرمانی Doctor Strange محصول سال 2016 و فیلم Rogue One اشاره کنیم.

توماس بو لارسن در نقش تامی

بازیگران فیلم سینمایی Another Round

توماس بو لارسن (Thomas Bo Larsen) بازیگر دانمارکی متولد 27 نوامبر 1963 (5 آذر 1342) است. این بازیگر از سال 1984 در 54 فیلم مختلف به ایفای نقش پرداخته است. لارسن تاکنون دو بار جایزه روبرت (Robert Awards) که معتبرترین جایزه دانمارک است را دریافت کرده است: یک بار در سال 1996 برای ایفای نقش اصلی در  فیلم De største helte و دومین بار در سال 1998 برای ایفای نقش مکمل در فیلم Festen به کارگردانی توماس وینتربرگ.

لارس رانته در نقش پیتر

بازیگران فیلم دور دیگر 2020

لارس رانته (Lars Ranthe) بازیگر فیلم و تلویزیون دانمارکی متولد 26 آگوست 1969 (4 شهریور 1348) است. او تاکنون در فیلم‌های دانمارکی چون The Bench محصول سال 2000، فیلم Adam’s Apples محصول سال 2005، فیلم بیوگرافی A Funny Man محصول سال 2011 و فیلم‌های The Hunt و The Commune هر دو به کارگردانی توماس وینتربرگ بازی کرده است.

ماریا بونوی در نقش ترین

بازیگران فیلم مشروبات الکلی 2020

ماریا بونوی (Maria Bonnevie) بازیگر سوئدی-نروژی متولد 26 سپتامبر 1973 (4 مهر 1352) است. پدر و مادر او نیز بازیگرانی سوئدی هستند. او اولین بار با فیلم The White Viking محصول سال 1991 وارد سینما شد و در سال 1997 برای بار نخست به روی صحنه تئاتر رفت. موفقیت او در سینما در سال 1997 با فیلم Jerusalem و بعد از آن هم با آثاری چون فیلم نروژی Insomnia محصول سال 1997 و فیلم درام Dragonfly محصول سال 2001 رقم خورد.

بونوی برای بازی در فیلم I Am Dina محصول سال 2002 جایزه بهترین بازیگر خارجی را در جشنواره فیلم بین‌المللی مونترآل (Montreal International Film Festival) دریافت کرد.

سایر بازیگران فیلم مشروبات الکلی 2020 عبارتند از:

  • مگنوس میلانگ (Magnus Millang) در نقش نیکولای
  • سوزی ولد (Susse Wold) در نقش رکتور

بررسی فیلم Another Round 2020

فیلم Druk 2020 تاکنون با استقبال بی‌نظیری مواجه شده و جوایز زیادی نیز دریافت کرده است. این عنوان در جوایز فیلم اروپا (European Film Awards) جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه‌نویس و بهترین بازیگر مرد (برای مدس میکلسن) را به دست آورده است. فیلم سینمایی Another Round در راتن تومیتوز بر اساس 121 نقد، رضایتمندی 92 درصدی و در نهایت میانگین امتیاز 7.8 از 10 را کسب کرده است.

دانلود فیلم Druk 2020 /دانلود فیلم Another Round 2020

در متاکریتیک نیز بر اساس 26 نقد، این فیلم به میانگین امتیاز 81 از 100 رسیده است. در میان بینندگان نیز این فیلم حسابی محسوب بوده و در IMDb امتیاز 7.9 از 10 را گرفته است. همچنین 93 درصد از کاربران گوگل این فیلم را دوست داشته‌اند که در نوع خود آمار خیره‌کننده‌ای است. در ادامه نقد و بررسی فیلم Another Round 2020، با نمرات مختلف این فیلم و نظرات منتقدان درباره آن همراه شما خواهیم بود.

Chicago Tribune / کیتی والش: 100

توماس وینتربرگ، کارگردان دانمارکی یکی از تاثیرگذارترین و محترم‌ترین فیلمسازهای دانمارک است. وینتربرگ به همراه لارس فون تریه (Lars von Trier) جریان و سبک فیلمسازی دگما 95 (Dogme 95) را در سینما ایجاد کردند؛ جریانی که بر ساخت فیلم‌های رئال، قصه و بازیگری بدون استفاده از جلوه‌های ویژه یا تکنولوژی تاکید داشت.

در حالی که فیلم Druk به تاثیرات مختلف مصرف الکل در زندگی روزانه می‌پردازد، اما فیلمی پزشکی با مفاهیم پزشکی نیست. در این فیلم بیشتر شاهد مفاهیمی چون نشاط، عشق، شوخ طبعی و غم و اندوه هستیم. این فیلم مصرف الکل را تجویز و تبلیغ نمی‌کند و هیچ پیام خاصی را نمی‌خواهد منتقل کند؛ جز اینکه زندگی دشوار و حتی گاهی دلگیر و اندوه‌آور است، اما گاهی هم به شدت زیبا است. الکل می‌تواند موجب احساساتی مانند آزادی، لذت و نشاط شود، اما از طرف دیگر به راحتی می‌تواند مخرب و مرگبار نیز باشد.

تریلر فیلم Another Round 2020

COS / بلیک گابل: 91

وینتربرگ درک عمیقی از روابط پیچیده‌ای که افراد مختلف ممکن است با نوشیدن الکل داشته باشند دارد. او زمان‌های خوب نوشیدن الکل را نیز نشان می‌دهد. در یک کلام، فیلم سینمایی Another Round مست‌کننده است. وینتربرگ چیزی را که می‌توانست یک جشن غم‌انگیز باشد با لحنی جسور و عالی و با اجرای فوق‌العاده و قوی میکلسن ارتقا می‌بخشد. این فیلم خنده‌دار، احمقانه و غیرطبیعی، اندوه ‌آور و مهمتر از همه نسبت به ماهیت خودش آگاه است.

The Globe and Mail / سارا تای بلک: 88

توماس وینتربرگ در جدیدترین فیلم بلندش به نام فیلم دور دیگر 2020، از یکی از جذابیت‌های شخصی و قدیمی‌اش استفاده کرده است: استفاده از روایت برای مطالعه‌ای فلسفی. وینتربرگ استاد قصه‌گویی و شخصیت‌پردازی است و در فیلم Another Round 2020 نیز 4 داستان مختلف با بخش‌های تراژدی و کمدی و تعلیق را به گونه‌ای جذاب در کنار هم جمع می‌کند.

The Playlist / مارشال شفر: 83

در فیلم شاهد لحظات سرگرم‌کننده یا اندوه‌باری برای شخصیت‌ها نیستیم، بلکه به سادگی در فیلم Druk 2020 شاهد لحظاتی انسانی هستیم.

فیلم سینمایی Another Round / فیلم Druk 2020

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 75

پایان‌بندی فیلم سینمایی Another Round با هنرنمایی میکلسن یکی از بهترین‌های امسال است. این سکانس به قدری لحظات سرمست‌کننده و شادی‌آوری دارد که احتمالا هنگام ترک سینما شما هم سرخوش و حسابی سرحال خواهید بود.

Variety / اوون گلیبرمن: 40

فیلم مشروبات الکلی 2020 را می‌توان به عنوان یک اثر تراژیک-کمدی توصیف کرد که به لذت‌ها و خطرات نوشیدن الکل می‌پردازد. این خلاصه داستان به نظر جذاب می‌آید، اما خود فیلم تبدیل به تجربه‌ای دلسردکننده و مبهم می‌شود. فیلم Druk هیچ چیزی برای ارائه ندارد و مفاهیم بدیهی و عذاب‌آور آن می‌توانند باعث شوند که دلتان یک نوشیدنی بخواهد!

کلام آخر

بررسی فیلم Another Round 2020

در این مقاله با معرفی و بررسی فیلم Another Round 2020 همراه شما بودیم. همانطور که در نقدها خواندید این فیلم به دلیل کارگردانی، فیلمنامه خوب و هنرنمایی فوق‌العاده بازیگرانش مورد توجه و استقبال منتقدان و عموم مردم قرار گرفته است. فیلم سینمایی Another Round تصویری از زندگی و خصوصا فرهنگ مردم دانمارک را به نمایش می گذارد. اگر فیلم Druk را تماشا نکرده‌اید در ابتدای همین مقاله می‌توانید برای دانلود آن اقدام کنید.

نظر شما در مورد فیلم دور دیگر 2020 و داستان آن چیست؟ شخصیت‌های این فیلم تا چه اندازه برای شما واقعی و ملموس بودند؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402