اختصاصی پلازامگ: معرفی و بررسی بازی PC Building Simulator + تریلر

بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر / بازی اسمبل کردن کامپیوتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی PC Building Simulator یک بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر بوده و برای افرادی که به اسمبل کردن کامپیوتر علاقه دارند، قطعا تجربه مفید و جذابی خواهد بود. بازی اسمبل کردن کامپیوتر نه‌تنها یک سرگرمی جالب است، بلکه می‌تواند چیزهای زیادی به شما بیاموزد.

به‌طور کلی شبیه‌سازها معمولا طرفداران خاص خودشان را دارند. طبیعتا تجربه یک شبیه‌ساز مکانیکی برای کاربری که هیچ علاقه‌ای به ماشین و داشتن اطلاعات کافی درباره شبیه‌ساز مکانیکی ندارد هیچ جذابیتی نخواهد داشت. شبیه‌سازها به‌جز موارد استثنا، معمولا بازی‌های خیلی سختی هم به‌شمار می‌روند؛ به همین دلیل هر گیمری جذب آن‌ها نمی‌‎شود. مثلا بازی Project Cars 3 یک بازی آرکید بود و به مراتب طرفداران بیشتری نسبت به Project CARS 2 را جذب کرد. چرا؟ چون بازی آسان‌تری بود.

بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر / بازی اسمبل کردن کامپیوتر

بنابر دلایل مذکور، بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر که در سال 2019 منتشر شده یک تفریح مفید است؛ ولی بیشتر برای افرادی که کامپیوترها، اسمبل کردن کیس و شناختن قطعات سخت‌افزاری را دوست دارند. هرچند که این بازی گاهی شما را به محیط نرم‌افزاری یک کامپیوتر هم می‌برد، ولی تمرکز بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر بیشتر بر روی بخش سخت‌افزار یک سیستم کامپیوتری است. به ‌عبارتی، شما حین تجربه بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر در واقع در حال انجام بازی اسمبل کردن کامپیوتر هستید. در ادامه در پلازا بیشتر در رابطه با بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر صحبت خواهیم کرد.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی PC Building Simulator

در ادامه نگاهی به تریلر بازی PC Building Simulator خواهیم انداخت. مطمئنا با مشاهده تریلر بازی PC Building Simulator بیشتر با فضا و اتمسفر این بازی آشنا خواهید شد.

سیستم مورد نیاز بازی PC Building Simulator

  • سیستم عامل: ویندوز 7 و یا بالاتر
  • پردازنده: Intel Core i5-2500K یا AMD Athlon X4 740 و یا مدل‌های مشابه
  • رم: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک: GeForce GTX 660 یا Radeon R9 285 – هر دو حداقل 2 گیگابایت
  • دایرکت‌اکس: ورژن 9 یا بالاتر
  • فضای مورد نیاز: 7 گیگابایت

گیم پلی بازی PC Building Simulator

آموزش بازی PC Building Simulator / نقد و بررسی بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر

گیم پلی بازی PC Building Simulator شامل چندین بخش می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها بخش کریر است. در این بخش شما مسئول یک کارگاه تعمیر کامپیوتر هستید و به صورت روزانه ایمیل‌هایی را مرتبط با کار خود دریافت می‌کنید. مشتریان شما از طریق ایمیل با شما در ارتباط هستند و در متن نامه الکترونیکی خود، مشکل کیس خود را هم ذکر می‌کنند. در صورتی که شما مسئولیت تعمیر سیستم آن‌ها را قبول کنید، یک روز کاری بعد کیس مشتری درست در مقابل چشمان شما قرار خواهد داشت. فراموش نکنید که این بازی چیزی شبیه به شبیه ساز ساخت کامپیوتر برای PC به شمار می‌رود. در واقع شما باید در صورت لزوم، قطعات مختلفی را برای مشتری خود تعویض کنید.

همچنین بخوانید :

گاهی اوقات مشکلات سیستم مشتری چندان جدی نیستند؛ صرفا سیستم مشتری شما به یک آنتی‌ویروس نیاز دارد و یا داخل کیس کثیف بوده و باید تمیز شود. حل کردن چنین مشکلاتی کار سختی نبوده و در عرض چند ثانیه قابل انجام است. منتهی نکته جالبی که در رابطه با بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر وجود داشته، جزئیات بالای آن است. بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر یک شبیه ساز دقیق است. یعنی برای اینکه مثلا گرد و خاک داخل کیس را بگیرید، ابتدا باید کیس را باز کنید و در نهایت و پس از اجرای کار، کیس را ببندید. باید حتما از بوت شدن سیستم اطمینان پیدا کنید و اتصال کابل‌هایی مثل کابل کیبورد یا مانیتور را هم از یاد نبرید. در واقع در بازی اسمبل کردن کامپیوتر شما عینا یک تعمیرکار هستید و باید تک‌تک جزئیات را در محیط کار پیاده کنید.

تریلر بازی PC Building Simulator / شبیه ساز ساخت کامپیوتر برای PC

گیم پلی بازی PC Building Simulator به شکلی طراحی شده که شما صرفا تفریحی به تعمیر کامپیوترها نمی‌پردازید. سیستم آموزش بازی PC Building Simulator به شما اطلاعات کافی را داده و احتمالا هیچ نقطه ابهامی در طول بازی برایتان ایجاد نمی‌شود. پس از اینکه کارهای خود را انجام داده و مشکلات کامپیوتر مشتری‌های خود را حل کردید، می‌توانید به خانه رفته و روز کاری خود را خاتمه دهید. موضوع این است که شما حتی می‌توانید در روزهایی که خودتان مشخص می‌کنید سرکار نروید. در عین حال این نکته را هم در نظر داشته باشید که در روزهایی که روی تقویم مشخص شده‌اند، باید پول کرایه‌، قبوض و چنین مواردی را هم داشته باشید. از طرفی، گاهی اوقات مشتری‌های شما از شما اسمبل یک سیستم گیمینگ می‌خواهند. برخی از قطعات قیمت بالایی داشته و شما باید پول خرید این‌گونه قطعات را هم داشته باشید.

همچنین بخوانید :

بازی پی سی بیلدینگ در اصل چیزی فراتر از صرفا یک شبیه‌ ساز ساخت کامپیوتر برای PC بوده و حتی باید در آن یک‌سری اصول مدیریتی را هم رعایت کنید. پس اگر به فکر دانلود یا خرید بازی PC Building Simulator افتادید، این نکته را در نظر داشته باشید که همه چیز به اسمبل یک کیس کامپیوتر و یا حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری یک سیستم محدود نمی‌شود؛ بلکه در بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر با چالش‌های دیگری هم رو‌به‌رو خواهید شد. مجموعه‌ای از چالش‌هایی که شما را در بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر برای PC با خود درگیر می‌کنند، سبب شده تا از زمان انتشار بازی PC Building Simulator به بعد، همچنان با شبیه ساز اسمبل کیس کامپیوتر بهتری رو‌به‌رو نباشیم.

بازی PC Building Simulator AORUS Workshop / اسمبل کیس کامپیوتر

با گذشت زمان و پیشرفت در بازی، با امکانات و قابلیت‌های جدیدی هم رو‌به‌رو خواهید شد. در همان ابتدای کار و به لطف سیستم راهنمای بازی PC Building Simulator شما خیلی زود با سیستم کلی بازی آشنا خواهید شد؛ به همین خاطر احتمالا هرگز به دنبال آموزش بازی PC Building Simulator نخواهید گشت. هرچند که در این مطلب قرار نیست خیلی به نقد و بررسی بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر بپردازیم، ولی بد نیست به تنوع عالی ورکشاپ‌های بازی هم اشاره کنیم. شاید هدف از بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر بیش از هر چیز، وادار کردن بازیکن به اسمبل کیس کامپیوتر باشد، با‌ این حال گنجانده شدن ورکشاپ‌های مختلف در این بازی سبب شده تا شما بتوانید اسمبل کیس کامپیوتر را در محیط‌های مختلف انجام دهید.

در نسخه کامل این بازی 6 کارگاه گنجانده شده و هر کارگاه طراحی و رنگ‌بندی خاص خودش را دارد. مثلا در کارگاه Razer، شما در محیطی قرار می‌گیرید که رنگ غالب آن سبز است. در حالی که در اولین ورکشاپ بازی، شما در محیطی به تعمیر کامپیوتر مشتریان می‌پردازید که صرفا به یک مغازه و یا اتاق کوچک و ساده شباهت دارد. ضمن این‌که در طول بازی این امکان وجود دارد که ورکشاپ خود را تغییر داده و در محیط‌های متنوع به بازی کردن بپردازید. ورکشاپ‌های مربوط به برندهای مطرحی مثل ایسوس، ریزر، گیگابایت و ام اس آی در بازی حضور دارند.

دانلود بازی PC Building Simulator برای PC / بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر

سخن نهایی

بازی PC Building Simulator در مجموع می‌تواند بازی جذابی باشد؛ به شرط اینکه شما به اسمبل کیس کامپیوتر، تعمیر کیس‌، حل کردن مشکلات نرم افزاری و مواردی شبیه به این‌ها علاقه داشته باشید. به همین خاطر دانلود بازی PC Building Simulator برای PC برای افرادی که کلا به حوزه سخت‌افزار کامپیوتر علاقه دارند، شدیدا پیشنهاد می‌شود. بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر در حال حاضر در استیم هم طرفداران زیادی داشته و قشر غالب کاربران هم از آن راضی بوده‌اند. این بازی قطعا در میان بازی‌های شبیه ساز ساخت کامپیوتر جزو بهترین‌هاست و می‌تواند برای چندین و چند ساعت شما را به خود مشغول کرده و یک سرگرمی مفید به‌شمار برود.

همچنین اگر قصد خرید بازی PC Building Simulator را دارید، می‌توانید این عنوان را با تخفیف 50 درصدی از استیم خریداری کنید. آیا شما از گیم پلی بازی PC Building Simulator لذت برده‌اید؟ آیا به دانلود بازی PC Building Simulator پرداخته‌اید؟ نظر شما در رابطه با بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402