سلبریتی های اینستاگرام از کدام سایت ها اقدام به خرید فالوور می­کنند؟

حذف دسته جمعی فالوور های فیک / پاک کردن دسته جمعی فالویینگ اینستا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در ابتدا اسامی پنج سایت معتبر برای خرید فالوور اینستاگرام   را معرفی خواهیم کرد که انتخاب اول سلبریتی های ایرانی اینستاگرام بوده و هستند. در ادامه مطلب به مزایای همکاری با این شرکت های متعهد و موفق در زمینه خرید فالوور می­پردازیم.

 

در حال حاضر شاهد آن هستیم که صفحات اینستاگرام به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بشر تبدیل شده است. شاید در ابتد هدف از راه‌اندازی این شبکه، جنبه سرگرمی داشت. اما به تدریج کسب و کارهای بسیاری در اینستاگرام راه‌اندازی شدند و این شبکه به بستری برای درآمدزایی خلاقانه تبدیل شد.

در کشور ما نیزافراد زیادی با بهره ‌گیری از روش‌های درست استفاده از این بستر، مثل خریداری فالوور اینستاگرام و در کنار تولید محتوا با خلاقیت و  نوآوری به موفقیت و درآمدهای زیادی دست یافته اند. در حال حاضر سلبریتی ها و افراد مشهوری هستند که با فعالیت های هنری خود و یا ساخت کلیپ‌های طنز و جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند.

این شکل از حضور باعث افزایش فالوور اینستاگرام در پیج آنان می‌شود. بر همین اساس برندها و شرکت‌های معتبری در ایران فعالیت دارند که بخشی از تبلیغات خود را به این گونه افراد می‌سپارند. این همکاری موجب شده تا درآمد آنان به مبالغی میلیونی برسد. در نتیجه با توجه به این موضوع، اهمیت درآمدزایی در اینستاگرام و استفاده از روش‌های درست برای رسیدن به این هدف کاملا واضح است.

مزیت های خرید فالوور اینستاگرام از سایت های مذکور ، افزایش فالوور به سبک سلبریتی ها

خرید فالوور با اجرای یک یا چندین استراتژی موفق در اینستاگرام، رابطه مستقیم دارد. بگذارید با یک مثال شما را بیشتر آگاه کنیم. شما سعی دارید با انتشار پست‌های مرتبط با محصولات خود در محیط اینستاگرام، تعداد نمایش پست، تعداد فالوورها و نهایتا تعداد فروش محصولات خود را افزایش دهید.

مسلما زمانی که تعداد فالوور کمی داشته باشید، کاربران تازه ورود، پست‌های پیج شما را نمی‌بینند و به آنها اهمیت نمی‌دهند. چرا که تصور می‌کنند که پیج شما جذابیت خاصی ندارد و نمی‌توانند به همین راحتی به شما اعتماد کنند. این اتفاق بارها و بارها برای پیج‌هایی با محتوای خوب به همراه هشتگ گذاری‌های صحیح، اتفاق افتاده است و چندان دور از انتظار نیست!

خرید فالوور به شما کمک خواهد کرد تا چندین هزار فالوور را در مدت زمان 1 الی 12 ساعت در پیج خود داشته باشید. اکنون اگر فالوورهای شما در حد 1K  تا 10K باشد، کاربران به راحتی به شما اعتماد می‌کنند. تاثیر این اعتماد آن‌ها بر تعداد بازدید ویدئوهای IGTV به خوبی قابل مشاهده است. علاوه براین موارد، تعداد چت‌های روزانه و تعداد ریپلای ‌ها به استوری شما همچون سلبریتی ها افزایش پیدا می‌کند.

اما همه چیز به در اینجا ختم نمی‌شود. وقتی که ربات‌ اینستاگرام متوجه جذابیت پیج شما برای مخاطبان و منحصربه‌فرد بودن آن شود، تابع جستجوی خود را نسبت به پیج‌ شما را، اختصاصی تر می‌کند. در صورت تداوم همین روند، شما به جایگاه قابل توجهی در اینستاگرام خواهید رسید. در نتیجه همچون سلبریتی های اینستاگرام، درآمدهای میلیونی بسیار زیادی از صفحه خود بدست می‌آورید.

چرا که در این شرایط، بیشتر کاربران به سمت پیج شما جذب می‌شوند و نرخ تعامل بالای آن‌ها، فرصت بیشتر دیده شدن را برای شما فراهم می‌کند. با توجه به توضیحاتی که در رابطه با تاثیر خرید ارزان بر مزیت‌های اینستاگرامی بیان کردیم، نوبت به معرفی وبسایت‌های خرید فالوور واقعی می‌رسد.

دیجی فالوور، سایت خرید فالوور واقعی، دیجی ممبر، فالوور بند و بای فالوور ( buy-follower.co ) بعنوان بهترین وبسایت‌های خرید پکیج فالوور در ایران شناخته شده اند. این وبسایت های مرجع، قابلیت‌های بسیاری دارند و به همین خاطر توانسته است محلی برای خرید افراد مشهور باشد.

قیمت‌های فوق العاده پکیج‌های فالوورهای واقعی در این وبسایت ها از مزیت‌های دیگر آن است. در نتیجه علاوه بر پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته برای تمامی پکیج‌ها، قیمت‌های رقابتی شما را وسوسه خواهند کرد تا ماهانه به فکر خرید فالوورهای واقعی باشید.

ریزش فالوور در تمامی این وبسایت های خرید اینستاگرام واقعی اندک است

فالوور بند نیز از جمله سایت های است که به دلیل قیمت رقابتی و داشتن مشتریان بسیار رقیب سرسختی برای فعلان حوزه فالوور به حساب میاید پس پیشنهاد میمکنم حتما سری به این سایت بزنید.

دلایل زیادی وجود دارد که تعداد بسیاری از فالوورهای یک پیج، با سرعت قابل توجهی ریزش داشته باشند. اما علت اصلی که می‌توان برای کاهش بسیار زیاد فالوورهای یک پیج در نظر داشت، غیر واقعی بودن آن‌ها است.

این جمله اینطور تعبیر می­شود که اگر فالوورهای یک پیج فیک باشد، به دلیل تشخیص زودهنگام ربات اینستاگرام، این کاربران از پیج شما حذف خواهند شد. خبر خوب ما برای شما این است که اگر بودجه خود را به خرید پکیج‌های متنوع فالوور روی این سایت های معرفی شده متمرکز کنید، کاربرانی واقعی در پیج خود خواهید داشت که امکان آنفالو کردن آن‌ها خیلی کمتر است.

شما به اکسپلور اینستاگرام اضافه خواهید شد

اکسپلور اینستاگرام به شما این فرصت را می‌دهد تا در برابر چندین هزار کاربر فعال قرار بگیرید و در نتیجه کاربران جدید زیادی را به سمت پیج خود بکشانید! این موقعیت استثنایی، تنها زمانی ممکن خواهد بود که بعد از انتشار پست خود، شاهد تعداد بسیار بالای لایک، کامنت و تعداد بازدید بسیار زیاد باشید. چنانچه با فالوورهای واقعی خریداری شده از سایت های خرید فالوور مذکور این فرایند انجام شود، این روند پس از انتشار هر پست ادامه خواهد داشت، در نتیجه به احتمال خیلی زیاد پیج شما هم یکی از گزینه‌های بعدی اکسپلور خواهد بود!

افزایش اعتماد مخاطبان جدید نسبت به پیج شما

تعداد لایک های بالا و کامنت‌های بیشمار درج شده زیر هر پست، می‌تواند دلیل وسوسه کننده برای فالو کردن یک پیج اینستاگرامی باشد. چرا که اولین چیزی که بعد از مشاهده یک پست، توجه یک کاربر اینستاگرام را جلب می­کند، محبوبیت و تعداد لایک‌ پست‌های شما خواهد بود. بنابراین وقتی که پکیج واقعی فالوور از را از این سایت ها تهیه می‌کنید، همه این شرایط برای شما فراهم میشود تا تعداد کاربران زیادی را به صفحه خود جذب کنید.

فالوور واقعی رشد پیج شما را چندین برابر می‌کند

اگر می­خواهید در پیج خودتان برای یک پیج دیگر تبلیغ کنید، نیاز دارید تا تعداد فالوورهای بسیار زیادی در پیج خود داشته باشید و نرخ تعامل آن‌ها نسبت به پیج شما بالا باشد. در نتیجه وقتی بتوانید فالوورهای واقعی خریداری کنید که این دو ویژگی در آن‌ها دیده شود، به سادگی قادر خواهید بود تا صفحه خود را به کانونی برای تبلیغات سایر پیج‌ها تبدیل کنید. در واقع با این شکل مفید از فعالیت، توانسته اید مرکز توجه هزاران هزار کاربر اینستاگرامی باشید.

جمع بندی

افزایش فالوور با اجرای یک یا چندین استراتژی موفق در اینستاگرام، رابطه مستقیم دارد. مسلما زمانی که تعداد فالوور کمی داشته باشید، کاربران تازه ورود، پست‌های پیج شما را نمی‌بینند و به آنها اهمیت نمی‌دهند. چرا که تصور می‌کنند

با خرید فالوور واقعی، بازید ها افزایش پیدا خواهد کرد و کاربران جدیدی به صفحات شما اضافه خواهد شد. در اکسپلور دیده می­شوید و می­توانید از این طریق برای خود کسب در آمد کنید. به این صورت که تبلیغات پیج های دیگر را تققبل می­کنید و یا در صفحه خود کسب و کارتان را معرفی می­کنید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مبین نادری
.
18 شهریور 1402، 17:01
پاسخ
0
0
سلام و عرض ادب تشکر میکنم بابت مقاله خوبتون اما من چندین ماهی میشه از سایت متا فالوور خرید می کنم سرویس های پرسرعت و با کیفیتی ارائه میدن و می توان گفت این سایت هم جزو بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام میباشد.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402